Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 119
    • Best 0
    • Groups 0

    racer

    @racer

    Ιδ. Υπάλληλος - Αγώνες αυτοκινήτων

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    119
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Λυκόβρυση

    racer Unfollow Follow

    Latest posts made by racer

    • RE: 17ο Ράλλυ Φίλιππος 2011

      Ο χρήστης hyperion έγραψε:

      Πάντως αν η λέσχη βάλει αυτοκινητάμαξες από Αθήνα ΔΩΡΕΑΝ, δώσει πριμ εκκίνησης και προσφορές στα ξενοδοχεία, κάτι μπορεί να γίνει. Τελευταία φορά που είχα πάει ήταν πολύ ωραίος αγώνας, ευγενέστατοι και φιλόξενοι.
      Και κάτι σημαντικό : Οι ειδικές έχουν θεατές και η εκκίνηση στη πλατεία άψογη.

      Πριμ εκκίνησης (ας πούμε) 30€ + έκπτωση ξενοδοχείου άλλα 50€ + κόστος αυτοκινητάμαξας (το οποίο δεν γνωρίζω), είναι αυτά που θα κάνουν τη διαφορά ώστε να πειστεί κάποιος να συμμετάσχει σε έναν αγώνα με 'ευγενέστατους και φιλόξενους διοργανωτές, ειδικές με θεατές και πολύ καλή εκκίνηση στην πλατεία' ??

      Ευτυχώς που όπως βλέπω στο site της ΛΑΒ , έχουμε ήδη 17 συμμετοχές, που σημαίνει ότι πιθανότατα θα ξεπεράσουμε άνετα τις 30 .

      Ελπίζω να καταφέρουν οι άνθρωποι την λέσχης να βγάλουν άκρη με τα νέα δεδομένα (πρωταθληματικός αγώνας). Καλό κουράγιο και γερό στομάχι....

      Το να μεταφέρεις το αγωνιστικό με το τρειλερ 550x2 χιλιόμετρα κοστίζει. Αρα η αυτοκινητάμαξα (εφόσον έχεις τη δυνατότητα να την επιλέξεις) είναι σοβαρό κίνητρο. Για τον Αθηναίο είναι ένας ωραίος αλλά πολύ ακριβός αγώνας. Για να ξεκινήσει λοιπόν να πάει, θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: 17ο Ράλλυ Φίλιππος 2011

      Τελικά έχει δίκιο ο Αμαξό που λέει οτι συντηρείς αυτό το θέμα μόνος σου. Παραθέτεις τις παραθέσεις του εαυτού σου και σχολιάζεις τα σχόλιά σου...

      Πάντως αν η λέσχη βάλει αυτοκινητάμαξες από Αθήνα ΔΩΡΕΑΝ, δώσει πριμ εκκίνησης και προσφορές στα ξενοδοχεία, κάτι μπορεί να γίνει. Τελευταία φορά που είχα πάει ήταν πολύ ωραίος αγώνας, ευγενέστατοι και φιλόξενοι.
      Και κάτι σημαντικό : Οι ειδικές έχουν θεατές και η εκκίνηση στη πλατεία άψογη.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Thanks...

      Το κακό είναι αγαπητέ scn, οτι στην πραγματικότητα είναι εντελώς χομπυ η όλη ιστορία. Και το λιγότερο που περιμένεις (για να μην πω απαιτείς) στη σημερινή εποχή από τους άρχοντες του σπορ και τις λέσχες (που είμαστε πελάτες τους) να δείξουν σεβασμό. Αφενός στους αιμοδότες που ξαναλέω κάνουν το χόμπυ τους αφετέρου σε μια ομάδα ανθρώπων (επαγγελματίες) που ζουν απο αυτό. Αυτό που έγινε χτες έπρεπε να είχε γίνει απ'την αρχή της χρονιάς. Δεν υπήρχε περίπτωση ο αγώνας ράλι ΕΛΠΑ τύπου IRC να έχει συμμετοχές. Και απορώ πως είχε και αυτές που δήλωσαν... Οπως και έχει ελπίζω οτι αυτή ήταν η αρχή και θα υπάρξει συνέχεια. Με σοβαρές και καινοτόμες προτάσεις και γενέες παροχές από τις λέσχες. Τι να πω. Το καλό είναι οτι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Το κακό είναι οτι κάποια στιγμή, πεθαίνει...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      σε xls μορφή

      http://www.papaxristopoulos.gr/index.ph ... 8&Itemid=2

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Επειδή στο κόστος πρέπει να υπολογιστούν πολλά ακόμη, για τους τεχνοκράτες αλλά και για όποιον ενδιαφέρεται, ετοίμασα ένα excelάκι που μπορεί να φανεί χρήσιμο. Μπορεί ο καθένας να βάλει τα δικά του στοιχεία (χιλιόμετρα ε.δ., κατανάλωση αγωνιστικού, λάστιχα, περάσματα δοκιμών, λάστιχα δοκιμών, μετά από πόσα χιλιόμετρα 'αλλάζει' λάστιχα, κόστος υποστήριξης κλπ). Οι τελευταίες 10 γραμμές υπολογίζουν τα κόστη.

      Τα αγωνιστικά όταν κινούνται 'τρώνε' και άλλα πράγματα εκτός από βενζίνα και λάστιχα : λάδια, βαλβολίνες, τακάκια, δίσκους, μοτέρ, σασμάν, ημιαξόνια κλπ.

      http://www.papaxristopoulos.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=77&Itemid=2

      (φύλλο 2...)

      Ας κάνει ο καθένας τους υπολογισμούς του. Και οι λέσχες πλέον να λάβουν σοβαρά υπόψη οτι μιλάμε για αρκετά χρήματα. Θα πρέπει να σχεδιάσουν αγώνες έξυπνους, με προσφορές (παράβολο, ξενοδοχεία, μεταφορά, διατροφή κλπ) ώστε να μπορέσει να γίνει κάτι αυτή τη δύσκολη χρονιά. Υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν. Αρα γίνεται... Ας παραδειγματιστούν όλοι.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Βασίλη,

      Δεν έρχεται σε αντίθεση αυτό που γράφεις με ότι λέει ο Νίκος. Αναφέρεται σε κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα. Εσύ μιλάς για κάτι μεσοπρόθεσμο. Για μένα αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχει να δηλώνουν συμμετοχή τα αυτοκίνητα που υπάρχουν. Με ελκυστικότερους και προσεκτικά σχεδιασμένους αγώνες με κόστος 30% κάτω. Νομίζω αυτό είναι το κλειδί. Και δεν είναι απαραίτητο οτι θα χάσει την 'αίγλη' (αναρωτιέμαι βέβαια ποιά είναι αυτή η αίγλη και για ποιόν...αυτό είναι άλλο θέμα). Σίγουρα όμως είναι καλύτερα να γίνονται μικροί και μαζεμένοι αγώνες απ'το να μη γίνονται καθόλου. Και δεν εννοώ μίζεροι. Εξυπνος σχεδιασμός χρειάζεται. Παράλληλα μπορεί να προχωρήσει και το γενικότερο πλάνο.

      First walk then run...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Νάσο αν ξεκινήσουμε από τα πολύ απλά :

      2χ2 ειδικές (λιγότεροι κριτές, λιγότερα χρονόμετρα άρα ανάλογη μείωση του κόστους δλδ 250 - 300 ευρώ)
      50-70 χλμ σύνολο
      γρήγορος κύκλος

      παραδείγματα :
      ράλι Λαμίας : Μπράλος, Παύλιανη χ 2
      ράλι Αττικής : Αγ. Κωνσταντίνος, Πλάκα χ 2 (η επί 3)
      ράλι Αχαιός : Σελινούντας, Πετσάκοι χ 2

      Είναι κάτι που γίνεται άμεσα και το κόστος μειώνεται δραματικά. Ολα τα άλλα είναι ψείρισμα και μπορούν να γίνουν με τη σειρά τους. Ετσι κι αλλιώς οι περισσότεροι έχουν και hans και φόρμες...
      Αν θέλουμε να πάμε και παρακάτω ο scn έχει γράψει πολλές σκέψεις που μπορεί να αποτελέσουν βάση συζήτησης. Αλλά προς το παρόν είμαστε στο χείλος του γκρεμού και θέλει όπισθεν ολοταχώς...
      Αυτοκίνητα έχουμε, οδηγούς έχουμε, φόρμες έχουμε, roll cages έχουμε, λάστιχα έχουμε... να τρέξουν δεν πάνε!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011

      Αν πραγματικά θέλουμε να γίνουν αγώνες διοργανώνεται ένα ΜΙΝΙ πρωτάθλημα με αυστηρά 2 χ 2 εδ, γρήγορο κύκλο, μέχρι 50 χλμ σύνολο, μειωμένο παράβολο συμμετοχής, μειωμένα έξοδα, βενζίνες, δοκιμές, service. Να περάσει η φετεινή χρονιά και του χρόνου το ξαναβλέπουμε.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010

      Καλημέρα,

      Μιας και το θέμα με την επιστολή του Βαγγέλη πήρε 'δημοσιότητα' αναρωτιέμαι: θα τοποθετηθεί ΕΠΙΣΗΜΑ κάποιος από την πλευρά της ΕΘΕΑ για να ενημερώσει για το σκεπτικό της απόφασης; Στο δικό μου το μυαλό είναι κάτι αυτονόητο και πρέπει να γίνει για να δείξει σεβασμό στο Βαγγέλη και σε οποιονδήποτε άλλο μπορεί να βρεθεί στη θέση του, σε όλους εκείνους που πιστεύουν οτι υπάρχει δόλος και είναι στημένο και φυσικά να αποκαταστήσει την καλή εικόνα όσων 'ευνοήθηκαν' από αυτή την απόφαση. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η περιρέουσα ατμόσφαιρα και να μην μιλάει κανείς!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • RE: ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010

      Ο χρήστης john skandalis έγραψε:

      1. Εγώ πάντως απάντηση δεν πήρα αν πραγματικά αυτό που αναφέρατε το ασπάζεστε.
      2. Το αν με τιμά η όχι η προέκταση που έδωσα θα το κρίνουν άλλοι, δεν μπορούμε να κάνουμε μια κριτική σε αυτά που διαβάζουμε? δηλαδή πρέπει όλες οι απόψεις να είναι αρεστές σε εσάς? το να απαντάτε με ένα αφορισμό δεν εξυπηρετεί σε κάτι, και επίσης δεν είναι υποχρεωτικό, προφανώς, να απαντήσετε αλλά μην μου απαντάτε με το στύλ εγώ θα πω την τελευταία κουβέτα όπως 5η δημοτικού.
      3. Το αν αυτό που γράψατε το γράψατε στον Βαν μόρισον ή στο τζιμ μόρισον για να τον πικάρετε ή με κάποιο άλλο στόχο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο τα γραπτά μένουν.
      4. Μέσα στο ίδιο τοπικ δεύτερο θεικό το πέρι μοσχαριών, ασυλήπτου κάλλους ατάκα νούμερο 2. Μοσχάρια τα σανά σας και σε άλλο βοοστάσιο (εμού συμπεριλαμβανομένου).

      ΥΓ: Eυχαριστώ για την πρόσκληση αν είναι κοντά στο βοοστασιο μπορεί να πάρω την μαμά γελάδα και να έρθω.

      EDIT Προς racer τα μέτρα των δυνατοτήτων ορίζονται απο το καθένα. Το θέαμα δεν είναι binary, αν ανήκεις στους πρώτους 10 ή έχει φτερούγα ξεσηκώνεις τον κόσμο αν όχι κοίτα να βάλεις εξάτμιση που δεν κάνει ήχο μην τους ξυπνήσεις εκεί είναι η μομφή μου σε αυτά που έγραψε παραπάνω ο κύριος ΕΛ ΕΜ και μας αποτελειώσε με τα μοσχάρια.

      Γιάννη καλησπέρα,

      Δεν είμαι δικηγόρος του Λώρη ούτε προσπαθώ ούτε και θέλω να τον ερμηνεύσω. Μεγάλο 'παιδί' είναι. Ομως μη μένεις στις λέξεις. Δες λίγο την ουσία. Προφανώς και τα μέτρα των δυνατοτήτων ορίζονται απ'τον καθένα. Προφανώς και υπάρχουν συνδυασμοί με seicento για παράδειγμα που σε κρατάνε στις μύτες των ποδιών. Αυτό που λέω είναι να έχεις κάνει ΕΣΥ οτι περνάει απο το χέρι σου ώστε να ανεβάζεις τον πήχη κάθε φορά λίγο ψηλότερα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      racer
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr