-
Ο χρήστης nass έγραψε:
διαφωνώ με το χάλι που έχει καταντήσει η ΕΕ10, όπου τα αυτοκίνητα στοιχίζουν περισσότερο από ένα μεταχειρισμένο Έβο 9.
Αυτό συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις όπου οι κανονισμοί δίνουν οποιεσδήποτε ελευθερίες: το κόστος ανεβαίνει. Και ο λόγος είναι η νοοτροπία του σούπερ-ντούπερ αγωνιστικού που σωστά αναφέρεις, δεν υπάρχει η νοοτροπία του sportsman αλλά του με το ζόρι νικητή. Σε όλες τις χώρες συμβαίνει αυτό αλλά ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Οπότε, αν οι κανονισμοί επιτρέπουν να βάλεις σειριακό των €10000 σε ένα Α6 των €20000 κάποιος θα το κάνει επειδή νομίζει ότι έτσι θα κερδίσει.
Αυτό λοιπόν ας το έχουμε στο μυαλό μας όταν προτείνουμε οτιδήποτε στο στυλ 'τρέξε με ό,τι γουστάρεις'. Στην πραγματικότητα το (τεχνικό) κόστος το συγκρατείς μόνο με αυστηρούς κανονισμούς, δελτία αναγνώρισης και σοβαρή υποδομή ελέγχων.
σωστη απαντηση στο τρεξε με ο,τι γουσταρεις,ειναι σαφες οτι οι νορμαλ τεχνικοι κανονισμοι συγκρατουν τα πραγματα και φυσικα οχι κανονισμοι τυπου περιορισμοι ιπποδυναμης κλπ.
van εγραψε:
'Εχουμε εξειδικεύσει την κατάσταση σε επίπεδο κλάσεων και κανονισμών, ενώ αυτό είναι δευτερέυον.
Πρώτα πρέπει να ξεκινήσουμε απο την Αρχή του σπορ.Κατόπιν, μια καλύτερη και πιο βελτιωμένη προκύρηξη και στο τέλος μικρο επεμβάσεις σε Τεχν κανονισμούς.'συμφωνω επισης.
παρατηρηση : μα τα ν2 μπιμπικωτα κανουν καπου τοσο με λαστιχα ζαντες κλπ.....(αναφερομαι στο ποσο των 40.000 που και 30000 να ειναι παλι ειναι ενα πολυ μεγαλο νουμερο)
απλως τα τελευταια χρονια εχει γινει ευκολη η αποκτηση αγωνιστικου αυτοκινητου(μεταχειρισμενου) και δυσκολη η εμπλοκη στους αγωνες ,αντιθετα απο παλαιοτερες περιοδους,που συνεβαινε σχετικα το αντιθετο. -
nass, μία πολύ, πολύ ουσιαστική διευκρίνηση στο ερώτημά σου. Πιο πάνω σου απάντησα το εξής:
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ναι, έχω μεγαλύτερη ποικιλία και διάρκεια, αλλά μπορώ για ένα σαββατοκύριακο να πληρώσω τη διαφορά των 800 ευρώ από την πρώτη περίπτωση και των 700 από τη δεύτερη; Ξερά: Όχι.Η σωστή απάντηση που ισχύει για μένα και μερικούς ακόμα που γνωρίζω είναι η εξής: 'Το 2009 μπορούσα να τα δώσω και έδινα τα 700 παραπάνω. Σήμερα, που έχω μείωση αγοραστικής ισχύος περίπου 20%, ξερά όχι'. Αυτή είναι η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν η οποία πρέπει να οδηγήσει σε άμεσες ενέργειες. Για να μη σου μιλήσω για το συνοδηγό μου που έχει εμπορικό κατάστημα στα πρόθυρα χρεοκοπίας και ζει 4μελής οικογένεια με τα 1100 μισθό της γυναίκας του. Αν του πω να πάμε αγώνα θα με δείρει.
-
με τι αυτοκίνητο συμμετάσχει ο κάθε οδηγός δεν νομίζω ότι μας αφορά (εμένα προσωπικά) .., ούτε με ενδιαφέρει εάν το πλήρωμα ενός EVO 9 τρωει ξύλο από ένα α-5 , ούτε εάν δεν έχει χρήμα να το συντηρήσει
η λύση είναι να βάλουν τα sprint στην ένταξη του πρωταθλήματος ..
και τα ασφαλτινα .. μέσα για να μην χαθεί το πρωτάθλημα και οι τυχόν χορηγίες που μπορεί να έχουν κάποιοιτου χρόνου μόνο σπριντ,,, και τα ασφαλτινα να είναι και ανηφόρα και κατηφόρα αντί για 4 ειδικές
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
με τι αυτοκίνητο συμμετάσχει ο κάθε οδηγός δεν νομίζω ότι μας αφορά (εμένα προσωπικά) .., ούτε με ενδιαφέρει εάν το πλήρωμα ενός EVO 9 τρωει ξύλο από ένα α-5 , ούτε εάν δεν έχει χρήμα να το συντηρήσειη λύση είναι να βάλουν τα sprint στην ένταξη του πρωταθλήματος ..
και τα ασφαλτινα .. μέσα για να μην χαθεί το πρωτάθλημα και οι τυχόν χορηγίες που μπορεί να έχουν κάποιοιτου χρόνου μόνο σπριντ,,, και τα ασφαλτινα να είναι και ανηφόρα και κατηφόρα αντί για 4 ειδικές
μα απο αυτο το δεν μας νοιαζει ξεκινανε ολα.....
φυσικα κυριως το 'δεν μας νοιαζει' αφορα την αρχη του σπορ (οχι τωρα ,χρονια ολοκληρα,ειδικα απο την καλη περιοδο με τα ποσα cup,που δεν εκμεταλλευτηκε την ανοδο του σπορ - εισοδο αρκετων εκεινη την περιοδο αγωνιζομενων,ωστε να παει λιγο μπροστα σιγα σιγα με μικρα βηματα)
εννοω οτι οπως με τις καρτες τις πιστωτικες και τα δανεια κλπ το κρατος δεν εβαλε φρενο,να λεει ΟΟΟΟΟΠΑ ,σπιτι,αυτοκινητο,κινητο ,διακοπες,ξερω γω τι αλλο τα κανεις με αλλουνου χρηματα(βλεπε δανειο),ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ,να πει στις τραπεζες(αρα να μην μπορεις 'εσυ' απο τοτε να παιρνεις δανεια και καρτες)(το λεω χοντρα ωστε να ειναι 1+1.....) ετσι πρεπει να βαλεις φρενο σε 'αγορες'-ονειρα (θερινης νυχτος τελικα????......) αγωνιστικου αυτοκινητου και αναλογης στοχοποιησης για πρωταθλημα με Ν4 και δεν συμμαζευεται....(Α7 και παει λεγοντας,μην μενουμε στα αυτοκινητα ,και Α6 για μια σωστη χρονια πανακριβο ειναι)
γιατι το ονειρο του καθενος να αποκτησει οτι εχει ο διπλα,οτι και να λεμε ειναι ονειρο,ε δεν θελει και πολυ,αν ο αλλος 30 χρονια δουλευει και εχει χαμοσπιτο ,να μην παρει ενα σπιτι,κλπ κλπαν ο αλλος 25 χρονια τρεχει α5 ,να μην παρει ενα 'ν4' κλπ.κλπβεβαια προφανως αυτη ειναι η ευκολη λυση,ισως και η αδιαφορια απλως,οποτε οδηγεισαι εκει που εχουμε οδηγηθει τωρα (ειτε ως κρατος,ειτε στο χωρο μας),αφου για να μπορει κανεις να ειναι υγειης θελει και θετικα μετρα,οχι μονο να του κοβεις πραγματα....στο χωρο μας θετικα στοιχεια απο την πλευρα της αρχης του σπορ σημαινει προσεγγιση εταιρειων οπως λεει ο van,συντηρηση τον cup,καινουργια cup,προβολη του (αλλοτε) συμπαθητικου αθληματος σε οσο πιο πολλα μεσα ,κλπ κλπ(φυσικα στα βασικα συγκαταλεγεται το τεχνικο κομματι,ασφαλεια κλπ ,κλπ,αλλα αυτα υποτιθεται οτι ειναι το Α και το Β......)
το παραπανω ειναι απλως μια παρατηρηση,
ισως βεβαια δειχνει οτι ουσιαστικο μελλον δεν υπαρχει,αφου για να αλλαξει κατι πρεπει να αλλαξει το παραπανω,δλδ ο παραπανω συλλογισμος -ισως αδιαφορια,κατι που για να γινει στις μερες μας που οοοοολα ειναι τοσο ασχημα ειναι παρα πολυ δυσκολο. -
Ρε συ Νίκο, δεν εχουν βάση αυτά που γράφεις.
Το ΠανΕλλήνιο Πρωτάθλημα, δεν ειναι προσωπική Κ...α του καθενός μας.Δεν σημαίνει απαραίτητα μικρούς αγώνες χωρίς αιγλη, μονο και μονο για να χαμηλώσει το κόστος ανα αγώνα και να μπορεις να συμμετέχεις εσύ, εγώ και ο καθενας.Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πρέπει να αποκτησει ΑΙΓΛΗ και ναι, να ειναι σε διαφορες περιοχές της Ελλάδας και στην Αθήνα.
Κανοντας το πανελλήνιο Πρωτάθλημα σπριντάκια, μηδενίζουμε και την τελευταία πιθανότητα ανάδειξής του και ανέβρεσης χορηγού.Ειναι σαν να μου ζητάς χορηγό για την Γ Εθνική ποδοσφαίρου.Ε δεν θα βρεις...Το ΠΠΡ, πρέπει να αποκτήσει υφος, ουσία, Αιγλη.Να ειναι οικονομικό γι αυτούς που δεν μπορούν και ακριβό γιάυτους που αντέχουν.Πρέπει να τα εχει ολα.
Θέλει Αγώνες σε βασικές πόλεις-αγορές της Ελλάδας.Θέλει Προμόσιον.Θέλει, να σηκώσει αυτό το γ..ενο τηλ, ο Πρόεδρος και να μιλήσει με τους πάντες.
Είναι τόσο δύσκολο να εχουμε 2 πλάνα απο τα πρώτα 30 αυτοκίνητα, της πρώτης ειδικής μονταρισμένα, διάρκειας 30 λεπτών, σε ενα κανάλι(ας ειναι και β Εθνική) κατα την διάρκεια του Αγώνα?
Είναι τόσο δυσκολο, κάθε μηνα σαν ενθετο στο Μεγάλο Περιοδικό, να περιλαμβάνετε ενα DVD με τους αγώνες του μηνα που εγιναν? Πόσο κοστίζει πια αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί ενας χορηγός να το χρηματοδοτήσει? Ασχολήθηκε κανεις? Εβαλε κανενας απο την Αρχή πλάτη?Κάνοντας Το ΠΠΡ με σπριντάκια, ουσιαστικά 'παθαίνουμε' και τους υπάρχοντες οικονομικούς θεσμούς.Αστους αυτούς λοιπόν, για τους καθαρά ερασιτέχνες.Αυτούς που δεν κυνηγούν και δεν θέλουν.
Μην τα κάνουμε ολα αχταρμά.Αντε να δουμε τι θα βγάλει το πορισμα της συνεδρίασης...Ελπίζω να μην πούνε, οτι για φέτος ματαιώνεται το πρωτάθλημα...Εκεί υπογράψανε και την ταφόπλακα.
-
Το ΠΠΡ, πρέπει να αποκτήσει υφος, ουσία, Αιγλη.Να ειναι οικονομικό γι αυτούς που δεν μπορούν και ακριβό γιάυτους που αντέχουν.Πρέπει να τα εχει ολα
@van
Βασίλη, ωραία τα λες, αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό; Ίσως να έχασα κάποιες προτάσεις.
Φιλικά
Λάμπης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Το ΠΠΡ, πρέπει να αποκτήσει υφος, ουσία, Αιγλη.Να ειναι οικονομικό γι αυτούς που δεν μπορούν και ακριβό γιάυτους που αντέχουν.Πρέπει να τα εχει ολα@van
Βασίλη, ωραία τα λες, αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό; Ίσως να έχασα κάποιες προτάσεις.
Φιλικά
Λάμπηςυποθετω οτι εδω δεν ειναι ομαε επα ,ωστε να εχουμε μπροστα μας ολες τις προτασεις....
παραμενει απλως ενα φορουμ.υγ. εδω λεμε τα χοντρα....
(που και οι προτασεις ολες μαζι δεν αρκουν,θελει και θεληση και στο τελος πραξη.....) -
Βασίλη,
Δεν έρχεται σε αντίθεση αυτό που γράφεις με ότι λέει ο Νίκος. Αναφέρεται σε κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα. Εσύ μιλάς για κάτι μεσοπρόθεσμο. Για μένα αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχει να δηλώνουν συμμετοχή τα αυτοκίνητα που υπάρχουν. Με ελκυστικότερους και προσεκτικά σχεδιασμένους αγώνες με κόστος 30% κάτω. Νομίζω αυτό είναι το κλειδί. Και δεν είναι απαραίτητο οτι θα χάσει την 'αίγλη' (αναρωτιέμαι βέβαια ποιά είναι αυτή η αίγλη και για ποιόν...αυτό είναι άλλο θέμα). Σίγουρα όμως είναι καλύτερα να γίνονται μικροί και μαζεμένοι αγώνες απ'το να μη γίνονται καθόλου. Και δεν εννοώ μίζεροι. Εξυπνος σχεδιασμός χρειάζεται. Παράλληλα μπορεί να προχωρήσει και το γενικότερο πλάνο.
First walk then run...
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Ρε συ Νίκο, δεν εχουν βάση αυτά που γράφεις.
Το ΠανΕλλήνιο Πρωτάθλημα, δεν ειναι προσωπική Κ...α του καθενός μας.Δεν σημαίνει απαραίτητα μικρούς αγώνες χωρίς αιγλη, μονο και μονο για να χαμηλώσει το κόστος ανα αγώνα και να μπορεις να συμμετέχεις εσύ, εγώ και ο καθενας.Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πρέπει να αποκτησει ΑΙΓΛΗ και ναι, να ειναι σε διαφορες περιοχές της Ελλάδας και στην Αθήνα.
Κανοντας το πανελλήνιο Πρωτάθλημα σπριντάκια, μηδενίζουμε και την τελευταία πιθανότητα ανάδειξής του και ανέβρεσης χορηγού.Ειναι σαν να μου ζητάς χορηγό για την Γ Εθνική ποδοσφαίρου.Ε δεν θα βρεις...Το ΠΠΡ, πρέπει να αποκτήσει υφος, ουσία, Αιγλη.Να ειναι οικονομικό γι αυτούς που δεν μπορούν και ακριβό γιάυτους που αντέχουν.Πρέπει να τα εχει ολα.
Θέλει Αγώνες σε βασικές πόλεις-αγορές της Ελλάδας.Θέλει Προμόσιον.Θέλει, να σηκώσει αυτό το γ..ενο τηλ, ο Πρόεδρος και να μιλήσει με τους πάντες.
Είναι τόσο δύσκολο να εχουμε 2 πλάνα απο τα πρώτα 30 αυτοκίνητα, της πρώτης ειδικής μονταρισμένα, διάρκειας 30 λεπτών, σε ενα κανάλι(ας ειναι και β Εθνική) κατα την διάρκεια του Αγώνα?
Είναι τόσο δυσκολο, κάθε μηνα σαν ενθετο στο Μεγάλο Περιοδικό, να περιλαμβάνετε ενα DVD με τους αγώνες του μηνα που εγιναν? Πόσο κοστίζει πια αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί ενας χορηγός να το χρηματοδοτήσει? Ασχολήθηκε κανεις? Εβαλε κανενας απο την Αρχή πλάτη?φίλε van πια αίγλη ?? τα κίτρινα κάγκελα τις ελπα 20 χρόνια ξεχωρίζουν το χωράφι από την απαρχαιωμένη ταμπέλα του σεχ που με ξεθωριασμένα γράμματα γράφουν acropolis ..
πια αίγλη .. που οι καντίνες βρομάνε τσίκνα παντού και δεν μπορείς κάτσεις μέσα στα p.f.
πια αιγλη .. που 10 μαλακές ήμασταν στο τελείωμα της ειδικής και οι 8 γέμισαν τον κόσμο σκουπίδια
τα service που είναι λες και έχουν κατασκηνώσει γύφτοι ?? ο μόνος που ξεχωρίζει είναι ο Κύρκος και ο καμπύλης άντε 1-2 με το ζόρι
όσο για την Γ εθνική ?? άσε πήγα παλλάδιο και είδα ποίοι πατάνε το γκάζι και ποίοι οδηγούν ακόμα με το manual ..
φίλε van sorry για τον τρόπο που σου γράφω , αλλά δεν θα αλλάξει τίποτα εδώ ..
τεσπα δεν είμαι οραματιστής του spor .. βλέπω τα πράγματα πίσω από το τιμόνι .. (όταν έτρεχα)
Κάνοντας Το ΠΠΡ με σπριντάκια, ουσιαστικά 'παθαίνουμε' και τους υπάρχοντες οικονομικούς θεσμούς.Αστους αυτούς λοιπόν, για τους καθαρά ερασιτέχνες.Αυτούς που δεν κυνηγούν και δεν θέλουν.
Μην τα κάνουμε ολα αχταρμά.Αντε να δουμε τι θα βγάλει το πορισμα της συνεδρίασης...Ελπίζω να μην πούνε, οτι για φέτος ματαιώνεται το πρωτάθλημα...Εκεί υπογράψανε και την ταφόπλακα.
-
sorry mod ,,, εκανα γουδι Δεν πειράζει [Mod]
-
μα νικο αιγλη να αποκτησει λεει,οχι να ξαναγινει οπως ηταν....
ολα αυτα που λες (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ) ειναι αποτελεσμα κακων κινησεων(η και απραξιας) της αρχης του σπορ παρα πολλα χρονια τωρα.
εγω γενικα δεν προτιμω κατι εντελως ασχημο,και απλως να γινουν αγωνες για να γινουν (πρωταθλημα πχ) και καπως ετσι να συνεχισουμε,σιγουρα θελει παρα πολλα χρονια για να αλλαξει κατι,αν αλλαξει,αλλα το βρισκω ανουσιο να κανεις μονομερεις κινησεις(τυπου απλως σμικρυνση αγωνων)....θελει τωρα θυσιες...(εστω αυριο,βλεπε 2012 και επειτα,μια που τωρα φετος το χασαμε εντελως το παιχνιδι,αλλα το θελω ανακοινωσιμο!!!!! σημερα το αυριο )
-
δεν είμαι με κανέναν και δεν είμαι εμπλεκόμενος ,, δεν έχω συμφέροντα από τους αγώνες ,, (για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις)
απλά υπάγουν 3 άνθρωποι που πήραν 5 δραχμές για φέτος και είναι κρίμα να τις γυρίσουν πίσω ,, και εάν είχα την δυνατότητα να σώσω το πρωτάθλημα δεν θα κοίταγα να παω ένα βήμα μπροστά , αλλά να φέρω τα βήματα που αφίσα πίσω ..
δεν μπορώ να ξεχωρίσω την αίγλη ρε παιδία .. δεν την είδα ποτέ σε ελληνικό αγώνα που έχω τρέξει .. εάν εννοείται τα πυροτεχνήματα στον πύργο .. και κάτι χαζογκόμενες που είναι στην εκκίνηση
κάτι άκουσα μόλις τώρα για 2 ειδικές στα sprint ,, και 2+1 = πρωταθληματικος αγώνας ??
-
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/117
Προφανως καποιοι ακομη περιμενουν οτι στο χωμα θα μαζευτουν αρκετα αυτοκινητα για να γινουν δυο αγωνες. Ισως πιστευουν και στον Αγιο Βασιλη. Μου αρεσει που κανατε τοσες προτασεις λες και δεν ξερατε ποιος θα αποφασιζε και με τι κριτηρια. Μονο ο Νικος τελικα ακουμπησε την ουσια.
-
Επειδή λοιπόν εγώ εχω συμφέρον απο τους αγώνες, και λογικό είναι, να θέλω η δουλειά μου να συνεχιστεί για πολλά χρόνια.Το συμφέρον μου δεν ειναι να γίνουν αγώνες μόνο με σαξόραλα ή τσινκουετσέντο, αλλα και το συμφέρον μου δεν ειναι να γίνονται αγώνες μόνο για τους 'λεφτάδες'. Κατανοητό το γιατί, ετσι?Ενας σοβαρός επιχειρηματίας με 30 χρόνια πείρα και προσπάθεια για αλλα 30 χρόνια μέλλον, το καταλαβαίνει.
Το συμφέρον μου αλλα και ολων τελικά, ειναι να υπάρχουν υγειείς αγώνες, ωστε και οι αγωνιζόμενοι να τρέχουν και εγώ να διατηρώ μια επιχείρηση.
Οπως πάραπολλές φορές εχουμε τονίσει και δηλώσει, οι αγώνες 'χάθηκαν', διοτι τα αυτοκίνητα εξελίχθηκαν, φτιάχτηκαν ομάδες, επενδύθηκαν χρήματα απο την πλευρά των οδηγών και των ομάδων, αλλα η Αρχή του σπορ παρεμεινε στην εποχή του Πεσματζόγλου και Ραφτόπουλου.Για να μην πω και παλαιότερα, τότε που μερικά μέλη της ΕΛΠΑ μετά απο ενα μπριτζ, 'εριχναν' και μια ανάβαση Πάρνηθας...Οι αγώνες πρέπει να εχουν τα πάντα.Πρέπει να τρέχουν και οι λεφτάδες και οι μη.Οι καλοί και οι κακοί.Οι μηχανικοί και σχετικοί με τον χώρο και οι μη σχετικοι. Διοτι ετσι μέσα απο αυτές τις διαδικασίες φαίνεται η πραγματική προσπάθεια μιας αγωνιστικής ομάδας.Και οχι απο τα φούμαρα και τά λόγια.
Κάνοντας ενα Πρωτάθλημα οπως, οπως και μετρόντας 3 σπριντάκια αντι για 3 ράλλυ:
1ον Ξέπεσες σαν Θεσμός.Αρα οποια προσπάθεια του χρόνου να βρεις 5 χορηγούς που θα στηρίξουν το Πρωτάθλημά σου τους εχασες.Αφού δεν θα εχεις υλικό.
2ον Χαλάς τον θεσμό του φτωχού. Διοτι απλά του ανεβάζεις τον συναγωνισμό, του χαλάς την ευχαρίστηση και την νιρβάνα του και επιπλέον τον φορτώνεις με έξοδα, αφού σίγουρα οι προϋποθέσης διεξαγωγής του Αγώνα σπρίντ οταν ειναι Πρωταθληματικός, δεν θα ειναι το ιδιο.Αρα θα ακριβήνει.
3ον και το κύπελλο? Οταν το Πρωτάθλημα θα εχει 3 σπριντάκια, το κύπελλο ασφάλτου ή χώματος τι θα εχει? Και σε τελική ανάλυση, αν αυτά παραμένουν ως εχουν μεχρι τώρα, τότε τι αξία θα εχει ο Πρωταθλητής?
4ον, εχει σκεφτεί κανεις πόσες τοπικές συμμετοχές θα χαθούν διοτι απλά τα αυτοκίνητά τους δεν ειναι ανταγωνιστικά και γιαυτόν τον λόγο ετρεχαν σπριντάκια?Οταν λοιπόν του φέρεις τον Βωβό με το R4, οι τοπικοί περισυνοί διεκδικητές με τα μακράν υποδεέστερα αυτοκίνητα, θα συμμετάσχουν? Για ποιό λόγο? Αφού θα καταταχθούν απο την 15αδα και πίσω.Μην συγκρίνετε τα σπριντάκια του Μπράλου και της Αμφίκλειας. Δείτε και πιο μακρυά.Στον Πύργο, στην Καλαμάτα, στην Ζαχάρο!Η γνώμη μου λοιπόν ειναι να μην χαλάσουμε οτι δουλευει.Να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε οτι πάσχει.
Με το ιδιο σκεπτικό λοιπόν που εχετε, επειδή το Πρωτάθλημα ταχύτητας εχει Πρόβλημα, τότε να το κάνουμε οπως στα Ιστορικά: 3 Αναβάσεις και 3 πίστες. Μα κανενας δεν θα ερθει απο τους καθαρά 'αναβασάκηδες' πρώτον, και δευτερον αφού τους το χαλάς, δεν υπάρχει νόημα να συμετάσχουν στο Πρωτάθλημα είτε αναβάσεων, είτε Πίστας.Και απο την αλλη μεριά, ρωτήσατε αν οι 24 του ΕΛΠΑ και οι 22 του Πύργου θέλουν να συμμετάσχουν σε ενα Πρωτάθλημα της πλακας? υπόψιν, ειναι σχεδόν οι μισές συμμετοχές για την διεξαγωγή ενός αγώνα, αν θεωρήσουμε οτι με 50 οι αγώνες γινόντουσαν.
Αρα λοιπόν ποιά ειναι η λύση? Τους 'κατεβάζεις' λίγο αυτούς, για να μην γκρινιάζουν, και 'ανεβάζεις' πολύ τους άλλους:
Δλδ, μικραίνεις τον αριθμό των ειδικών και τις επαναλαμβάνεις περισσότερο.Πχ. ΕΛΠΑ, μονοήμερο και Μπράλο - Παύλιανη 3 φορές.=78 χλμ.
Παράβολο συμμετοχής:
1ον, Δωρεάν συμμετοχή στους Ν1, ΕΝ1.
2ον, 80 Ευρώ οι Ν2,ΕΝ2,
3ον, 150 οι Α5,ΕΑ5
4ον 250 οι Ν3,Α6,ΕΑ6
5ον, 350 οι Α6+,ΕΕ10,Α7,ΕΑ7 κλπ,
6ον, 400 οι Ν4, Α8, ΕΕ12 Α7κιτκαρ κλπ.
7ον, το ιδιο αναλογικά και στα ιστορικά.Αφού είσαι ΕΛΠΑ και εχεις και τις Νταλίκες που δεν σου κοστίζουν, κάνεις και μια Δωρεάν μεταφορά.Και αν ασχολιόσουν και περισσότερο, πιστευω οτι και ο Χατζητσοπάνης θα βοηθούσε για τις βενζίνες των δοκιμών και του Αγώνα.Εστω με μια εκπτωσούλα.Πιστευετε οτι δεν θα ειχε ετσι 50-55 συμμετοχές?
Αλλα ολα αυτά προυποθέτουν κάποιος να σηκωθεί απο την καρέκλα του και να ασχοληθεί.
Μια χαρά Πρωταθληματικός αγώνας θα ήταν και κόσμο θα είχε, αφού ο Θεατής θα καθοταν απο το πρωί και θα εβλεπε 3 φορές και ολοι ευχαριστημένοι θα ήταν και απειρα χρήματα δεν θα στοίχιζε... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/117Μονο ο Νικος τελικα ακουμπησε την ουσια.
Για πές μας τελικά ποια ουσία ακούμπησε, διοτι εμείς μάλλον δεν την 'ακουμπήσαμε'?
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
δεν μπορώ να ξεχωρίσω την αίγλη ρε παιδία .. δεν την είδα ποτέ σε ελληνικό αγώνα που έχω τρέξει .. εάν εννοείται τα πυροτεχνήματα στον πύργο .. και κάτι χαζογκόμενες που είναι στην εκκίνησηΡε συ Νίκο, μπορεί εσένα να μην σου αρέσουν τα πυροτεχνήματα και οι χαζογκόμενες, αλλα εμένα μου αρέσουν.Και ξέρεις γιατι? Γιατι αρέσουν και στον κυρ Θανάση που κατέβηκε απο το χωριό του και είρθε στην εκκίνηση να δει τι ειναι ολο αυτό το νταβαντούρι... και μέσα στις χαζογκόμενες που κοίταζε, ειδε και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και εβγαλα και εγώ 5 φωτογραφίες με κόσμο να τις δειξω στον ψευτοχορηγό μου, για να του δικαιολογήσω τελος πάντων, οτι τα λεφτουδάκια του δεν πήγαν εντελώς χαμένα.Επίσης μου αρέσουν τα πυροτεχνήματα και οι χαζογκόμενες, διοτι ο κόσμος μαθαίνει οτι οι αγώνες δεν ειναι 50 αλήτες που τρέχουν, αλλα ενα ολόκληρο 'Τσίρκο' με θέαμα.
Και να σου πώ και κάτι για να το καταλάβεις? Ο ΘΕΑΤΗΣ ΧΕΣΤΗΚΕ ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΟΔΗΓΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ POLO 1.4 και κανεις χρόνους Γενικής στον Μερκούρη.Του είναι αδιάφορο.Για τον Τζερτζελέ ερχεται, για το νταβαντούρι και για να δει κάτι που δεν το βλέπει κάθε μέρα.Απλά να περάσει ωραία την μέρα του.Αρα λοιπόν μέσα στο ολο 'Τσίρκο' είναι και οι χαζογκόμενες!Οταν πάς σε ενα πραγματικό Τσίρκο, σε βάζουν κατευθειαν στα λιοντάρια?Σου εχουν και τους κλόουν και τους ακροβάτες, αλλα και τα λιοντάρια.Εχεις αναλογιστεί γιατι?
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
με τι αυτοκίνητο συμμετάσχει ο κάθε οδηγός δεν νομίζω ότι μας αφορά (εμένα προσωπικά) .., ούτε με ενδιαφέρει εάν το πλήρωμα ενός EVO 9 τρωει ξύλο από ένα α-5 , ούτε εάν δεν έχει χρήμα να το συντηρήσειη λύση είναι να βάλουν τα sprint στην ένταξη του πρωταθλήματος ..
και τα ασφαλτινα .. μέσα για να μην χαθεί το πρωτάθλημα και οι τυχόν χορηγίες που μπορεί να έχουν κάποιοιτου χρόνου μόνο σπριντ,,, και τα ασφαλτινα να είναι και ανηφόρα και κατηφόρα αντί για 4 ειδικές
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ
ΤΑ ΡΑΛΛΥ
ΑΧΑΙΟΣ
ΔΕΘ
ΚΡΗΤΗΣΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΛΠ.
ΣΑΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 + ΤΟΠΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. -
Νομιζω οτι μας δουλευουν!!
Ολη η συνεδριαση οπως καταλαβατε εγινε μονο για το πρωταθλημα (μην χαθει και κανας τιτλος προς θεου )
(και σωστα λεει ο van να μην χαλασουμε κ τα σπριντ για τους 3-5 που λεει ο γκικας οτι εχουν χορηγιες)
Μας τακτοποιησανε για το πρωταθλημα,χαμος θα γινει,ολοι θα τρεξουν τωρα!!
Ειναι κριμα πραγματικα,ιδεες υπαρχουν αλλα....
Η ανακοινωση πριν την συνεδριαση εγραφε και τα παρακατω!αλλα...μιας και δεν ειναι επειγον τα αφησαν για το 2012**Επιπροσθέτως θα εξεταστεί η βιωσιμότητα των εγχώριων διοργανώσεων στα νέα δεδομένα που προκύπτουν από τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, συνυπολογίζοντας σε αυτά το περιορισμένο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και την απουσία χορηγών.
Στόχος όλων είναι οι ελληνικοί αγώνες να προσφέρουν κίνητρα συμμετοχής και διάκρισης για τους αγωνιζόμενους και να είναι ελκυστικοί για τους θεατές. Σε αυτό το πλαίσιο το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Μ.Α.Ε. αναζητούν τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικοί αγώνες θα προσαρμοστούν στη δύσκολη αυτή περίοδο. ** -
Ο χρήστης van έγραψε:
Για πές μας τελικά ποια ουσία ακούμπησε, διοτι εμείς μάλλον δεν την 'ακουμπήσαμε'?Ο Ποσειδωνας το εγραψε μια χαρα
Ασχετο, εχω μια απορια: αν (λεμε αν) τα δυο χωματινα δε γινουν τοτε ο πρωταθλητης θα κανει το νταμπλ αφου ταυτοχρονα θα εχει παρει και το κυπελο ασφαλτου ε;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/117Προφανως καποιοι ακομη περιμενουν οτι στο χωμα θα μαζευτουν αρκετα αυτοκινητα για να γινουν δυο αγωνες. Ισως πιστευουν και στον Αγιο Βασιλη. Μου αρεσει που κανατε τοσες προτασεις λες και δεν ξερατε ποιος θα αποφασιζε και με τι κριτηρια.
Ελπίζω αυτές οι μη-αποφάσεις να είναι απλώς επιθυμία να μη γίνουν βιαστικές κινήσεις και να προγραμματίζεται η λήψη αποφάσεων στο εγγύς μέλλον.
Αυτές οι μη-αποφάσεις σίγουρα δεν αποτελούν κίνηση προσαρμογής των ελληνικών αγώνων στα νέα οικονομικά δεδομένα, αλλά μόνο μια απόπειρα να διεξαχθεί εθνικο πρωτάθλημα ράλλυ 2011, με αμφίβολο αποτέλεσμα. Ο nass πιο πάνω έγραψε πολύ σωστά 'αν δε σπάσεις αυγά δε φτιάχνεις ομελέτα'. Ακόμα δεν έχει σπάσει ούτε ένα αυγό.Αγαπητοί, **
The wrong thing to do is nothing.**
Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011