Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    axel

    @axel

    AX 1100

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    axel Unfollow Follow

    Latest posts made by axel

    • RE: Αγορα SEAT IBIZA SPORT (101) (+ na balw kai ESP?)

      Ενα απο τα βασικα ατου του ιμπιζα ειναι η εμφάνιση, θεμα υποκειμενικό, αν σε φτιαχνει η φατσα καποιου αμαξιού, μόνο το πορτοφόλι θα σου αλλαξει γνωμη.

      Για τον ιδιο λόγο εγω με αυτο το κριτηριο θα διάλεγα Clio.

      To 1.4 einai μεσα στα χρηματα σου, ακομα και η κορυφαια έκδοση. Απο μηχανη-ανάρτηση ειναι καλύτερο, απο καταναλωση μυριζομαι (επειδη λεγεται οτι το ιμπιζα θελει παραπανω στροφες) οτι ειναι καλυτερο,
      απο εξοπλισμο ισάξια, απο εμφάνιση ειναι υποκειμενικό, το κοστος ανταλλακτικών δεν ξέρω.
      Στην database των 4Τ υπαρχει και ενα Clio 1600 me 15.700 ευρώ, αλλα νομιζω οτι δεν πουλιέται πιά. διωρθώστε με.

      Fabia kai Polo 100 ειναι αρκετά όμοια (στα χαρτιά, σε αριθόύς) με το ibiza, αλλα το ibiza κλάσεις πιό όμορφο.
      206, Saxo πρεπει να τα εχεις αποριψει λογω ηλικίας μοντέλου και σωστα.
      Το Yaris ειναι στα λεφτα σου, αλλα δεν ειναι 100 ιππ, και δεν ξερω τι σου λέει, περα απο το ονομα toyota.
      Το 106 rally ειναι τελείως σε δική του κατηγορία, δεν μπορουμε να κανουμε συγκριση (σουπερ αγωνιστικες επιδόσεις, μηδεν άνεση, παλιο μοντελο)

      Το punto Speedgear σου λέει κάτι? (πρέπει όμως να το οδηγήσεις με πάνω απο 120 χ/ω, να τσεκάρεις θόρυβο).

      Με τα δικά σου κριτήρια θα επέλεγα με τη σειρά Clio, Ibiza

      Με τα δικά σου χρήματα κοίταγα μικρομεσαία, αλλα άσε με εμενα, εχω άλλα κριτηρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel
    • RE: ΑΓΟΡΑ PEUGEOT 307 1.4

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      υπολείμματα, αίματα, σάρκες, πτώματα

      (C) 2002 Liagkas, Star Channel

      Υπάρχει και άλλο: και την F2002 να οδηγάς, αν κάνεις μια λάθος εκτίμηση στο διαθέσιμο χρόνο vs. δυνατότητες ix, θα την πατήσεις.

      ... και τελικά καταλήγουμε στα ίδια συμπεράσματα : 'αν είσαι χ πάρε ψ...'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel
    • RE: ΑΓΟΡΑ PEUGEOT 307 1.4

      μαλλον πρεπει να βαλεις προτεραιότητες στις αναγκες σου.
      το 1.4 με φουλ εξτρα,
      ή το 1.6 σε λιτο εξοπλισμό - όσο μπορεις να πεις λιτό το 307!! (15.050-15450 ε),
      ειναι στα χρηματα που δινεις, 15000 ευρω.

      Εγω θα επαιρνα το 1.4 - προτιμω τον εξοπλισμό.

      μηπως αυτοι που σου λενε ασθενικό, έχουν άλλες προτεραιότητες απο σένα?

      Απο αργά και ασθενικά δεν ξερω τίποτα. 3 φορες το χρονο που θα βρεθώ +σε στροφιλικια, +πισω απο πουλμαν, +με 3 ατομα μεσα, +με ac on, εεεε του π....
      εχω 2 επιλογες:
      υπομονή,
      ή με 2-3η και το γκαζι στο πάτωμα, και με την ταυτοτητα στα δοντια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel
    • RE: Γνωμες, αποψεις, σχολια για το C3 στην εκδοση 1600

      προσωπική μου γνώμη: για αξιοπιστία δεν μπορει να σου πει κανενας, αφου το μοντέλο ειναι πολυ λίγους μήνες στην αγορά, ποτε να προλαβουν να φανούν τα προβλήματα;
      Αν αγόραζα c3 θα έπαιρνα 1400. μια χαρά ειναι για τα κιλά και το μέγεθος αυτό, και με λιγοτερη καταναλωση. Αν ειχα λεφτα για 1600, προτιμώ πάλι το 1400, με φουλ εξοπλισμό, και του προσθετεις και δικά σου εξτρά (cdιερες, εμφανισιακες βελτιώσεις, κλπ). και το 1.4 σε αυτόματο, φθηνότερο ειναι.

      Δεν ξερω τι ζητας απο το αμαξι -επιδόσεις? χωρους? καλη σχεση τιμης? αλλο?,
      τα ατου του c3 ειναι εμφάνιση, χωροι (*), νέο μοντέλο, κοστος (καλυτερο απο ιαπωνικά πχ, χειροτερο απο fiat), αλλα δεν νομιζω οτι ειναι για γκαζιάρηδες. Το c3 δεν λεω οτι ειναι κακο, αλλα η εκδοση 1600 ειναι λιγο out.
      νομιζω οτι εχει κοστος γυρω στα 14.000 ευρώ. Με αυτα τι άλλο παιρνεις;
      Peugeot 307 1.4 (kai 1.6 me +600 euros)
      ford focus 1.4
      Opel Astra 1.4
      μερικα απο τα Octavia 1.4
      Megane,.. δηλαδη αμαξια ανωτερης κατηγορίας. Φυσικά αν σου αρέσει εμφανισιακά το c3 δεν λεω να πάρεις άλλο, αλλα να αγοράσεις πιο έξυπνα.

      Το c3 ειναι ανταγωνιστηκο με punto, ibiza, polo, saxo, 206, κλπ.. αλλα στις λογικες τιμες του (1100, 1400).

      (*) αν και το c3 προβάλεται σαν άνετο, πάρε μαζί σου ένα άτομο 1.75+ και βάλτο να καθήσει στο πίσω κάθισμα. Φυσικά το κεφάλι χωράει. Τα γόνατα όμως? δες αν το πισω καθισμα πάει μπρος-πισω.

      Εχω ενα citroen AX 1.1, 6 ετών,75000 χλμ, και δεν έχω παράπονα. εχει παρουσιάσει λιγα πράγματα, αλλα κι εγώ δεν ακολουθώ ακριβως το χρονοδιάγραμμα συντηρησης. είμαι καβούρι στην τσέπη.

      Αν το πηγαίνεις κανονικα στα service οπως γράφει ο κατασκευαστής, δεν θα εχεις πρόβλημα, αλλα θα το νιώσεις στην τσεπόυλα (ειδικά στα 'επισημα' συνεργεια), you know: υγρο φρενων citroen, υγρο τζαμιων citroen, τακακι citroen, κωλοχαρτο citroen, κλπ...
      Αλλα αυτα ισχύουν σε όλες τις μαρκες. σε 2 χρονια (?) που ληγει η εγγυηση το πηγαινεις οπου θέλεις.

      απο ποιότητα? νεο μοντέλο είναι, δεν θα ανησυχούσα.

      απο οδικη συμπεριφορά? για νορμάλ οδηγους, και για πόλη, εθνική μια χαρά ειναι. επαναλαμβανω: δεν ειναι για γκαζιαρηδες, λιμανακια, κλπ.
      Για καροδρομους διαβασε τα τεστ των περιοδικών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel
    • RE: 4 ΤΡΟΧΟΙ- Τεύχος Αυγούστου.

      Ο χρήστης trakousellis έγραψε:

      Οι λόγοι είναι οι εξής: Η ιπποδύναμη του Clio 1.4 των 98 ίππων ξέφευγε κατά πολύ από το μέσο όρο της συγκριτικής δοκιμής που είναι 75 με 80 ίππους. Γι'αυτό τον λόγο επιλέχτηκε το Seat Ibiza των 75 ίππων και το αντίστοιχο VW Polo.
      Επίσης το Clio ξεφεύγει οικονομικά από τα υπόλοιπα μοντέλα.

      Με εξέπληξε η ταχύτατη απάντηση (mail), και ευχαριστώ πολύ.

      Εχω ακόμα τις αντιρήσεις μου. Γινεται μια συγκριτική, έστω στα γρήγορα για φιλολογικους λόγους, ή για να πάρει μια ιδεα ενας υποψήφιος αγοραστής 'σουπερ μινι' ?
      Ξεκινάει να αγοράσει κανεις ΙΧ με 1ο κριτήριο θέλω 75 με 80 ιππους?

      Δεν ειναι πολύ πιο πιθανα σαν 1ο κριτήρια το 'θέλω :
      -μεχρι 10 φορολογίσιμους / μέχρι 1300 γιατι τόσα με παίρνει',
      -οτι καλύτερο μεχρι 12000 Ευρώ',
      -5πορτο,με ABS, AC,κλπ, κατω απο Χ εκ, γιατι εχω οικογενεια'
      -τους μεγιστους Ιππους/ροπή/επιταχυνση κάτω απο Χ ευρώ για να τρέχω'. ??

      Εδω έχουμε μερικα απο τα μινι της δοκιμης, με μινιμουμ - μαξιμουμ τιμής (αναλογα εξοπλισμό), και με σειρα καταταξης την μινιμουμ τιμή.

      BRAND,MODEL = MINimum - MAXimum Oei?
      PEUGEOT 206 1.4 = 10890 - 13170
      SEAT Ibiza 1.4 (75HP) = 10990 - 12750
      FIAT Punto 80 = 11005 - 12971
      SKODA FABIA 1.4 70 = 11090 - 11590
      VW Polo 1.4 = 11175 - 12561
      FORD FIESTA 1.4 = 11269 - 13169
      CITROEN C3 1.4 = 11300 - 13900
      RENAULT Clio 1.2 = 11560 - 12715
      OPEL Corsa 1.4 = 11856 - 13353
      TOYOTA Yaris 1.3 = 11997 - 13670
      VW POLO 1.4 / 100hp = 12561
      RENAULT Clio 1.4 = 12825 - 13990
      SEAT Ibiza 1.4 (101HP) = 13000 - 14350
      HONDA Jazz 1.4 / 83HP = 13660

      Σημ. οτι σε μερικά απο τα μοντέλα η τιμή max αφορά αυτόματο, που λίγους ενδιαφέρει.
      To Clio 1.4 φαίνεται να είναι στα ακριβότερα, αλλα ήδη στη φθηνότερη έκδοση των 12.825 Ε, έχει ABS,AC,Ηλ.Παρ,Υδρ.Τιμ, τα οποια αν τα προσθέσουμε σε C3,Corsa,Fiesta,Yaris πάμε στα ίδια και ακριβότερα.
      To μόνο που 'ξεφεύγει' ειναι το ibiza 100, στο max.

      Η γνώμη μου είναι οτι ναί, το Clio 1.4 ειναι ακριβό για όποιον ψάχνει 'Τι παίρνω με 3,5-4 εκ', αλλα τότε το Jazz ειναι σε άλλη κατηγορία, με την οποια ουτε καν ασχολουμαστε.

      Προφανώς το συγκριτικο περιστρέφεται γυρω απο τα new kids on the block, Fiesta, Jazz. Αυτα τα δυο απευθυνονται στους αποφασιμένους να κινηθούν σε δαπάνη 11500-13700 Ευρώ. Δεν συμπεριλαμβάνεται εδώ η τιμή των Clio,Polo?

      Το Jazz απευθυνεται σε πελάτες που δεν έχουν πρώτο κριτηριο το value for money, αλλα το Brand name (Honda, Toyota, VW), τους χώρους, την τεχνολογία (νεο μοντέλο - νέος κινητηρας),
      επειδή ομως υπάρχουν και άλλου είδους οδηγοί/πελάτες, που έχουν σαν προτεραιότητα άλλα, όπως την τιμή (ibiza,punto,206), την εμφάνιση (206,ibiza,c3,clio), την ασφαλεια (polo,fabia), ή τις επιδόσεις/ευρώ (clio 98,polo 100),
      νομίζω οτι απο το συγκριτικό έλειπαν 1-2 μοντέλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel
    • RE: 4 ΤΡΟΧΟΙ- Τεύχος Αυγούστου.

      Ολα καλα κι ολα ωραία.
      Ομως, έχουν ενα συγκριτικό, 'Jazz, Fiesta & 9 super mini' (polo,clio,yaris,ibiza,klp...)

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν όλα τα 1400άρια, και για το Clio επέλεξαν την έκδοση 1.2. Το clio 1.4/98 θα τα ειχε καταπιεί όλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr