-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?
-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?
-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?
-
προσωπική μου γνώμη: για αξιοπιστία δεν μπορει να σου πει κανενας, αφου το μοντέλο ειναι πολυ λίγους μήνες στην αγορά, ποτε να προλαβουν να φανούν τα προβλήματα;
Αν αγόραζα c3 θα έπαιρνα 1400. μια χαρά ειναι για τα κιλά και το μέγεθος αυτό, και με λιγοτερη καταναλωση. Αν ειχα λεφτα για 1600, προτιμώ πάλι το 1400, με φουλ εξοπλισμό, και του προσθετεις και δικά σου εξτρά (cdιερες, εμφανισιακες βελτιώσεις, κλπ). και το 1.4 σε αυτόματο, φθηνότερο ειναι.Δεν ξερω τι ζητας απο το αμαξι -επιδόσεις? χωρους? καλη σχεση τιμης? αλλο?,
τα ατου του c3 ειναι εμφάνιση, χωροι (*), νέο μοντέλο, κοστος (καλυτερο απο ιαπωνικά πχ, χειροτερο απο fiat), αλλα δεν νομιζω οτι ειναι για γκαζιάρηδες. Το c3 δεν λεω οτι ειναι κακο, αλλα η εκδοση 1600 ειναι λιγο out.
νομιζω οτι εχει κοστος γυρω στα 14.000 ευρώ. Με αυτα τι άλλο παιρνεις;
Peugeot 307 1.4 (kai 1.6 me +600 euros)
ford focus 1.4
Opel Astra 1.4
μερικα απο τα Octavia 1.4
Megane,.. δηλαδη αμαξια ανωτερης κατηγορίας. Φυσικά αν σου αρέσει εμφανισιακά το c3 δεν λεω να πάρεις άλλο, αλλα να αγοράσεις πιο έξυπνα.Το c3 ειναι ανταγωνιστηκο με punto, ibiza, polo, saxo, 206, κλπ.. αλλα στις λογικες τιμες του (1100, 1400).
(*) αν και το c3 προβάλεται σαν άνετο, πάρε μαζί σου ένα άτομο 1.75+ και βάλτο να καθήσει στο πίσω κάθισμα. Φυσικά το κεφάλι χωράει. Τα γόνατα όμως? δες αν το πισω καθισμα πάει μπρος-πισω.
Εχω ενα citroen AX 1.1, 6 ετών,75000 χλμ, και δεν έχω παράπονα. εχει παρουσιάσει λιγα πράγματα, αλλα κι εγώ δεν ακολουθώ ακριβως το χρονοδιάγραμμα συντηρησης. είμαι καβούρι στην τσέπη.
Αν το πηγαίνεις κανονικα στα service οπως γράφει ο κατασκευαστής, δεν θα εχεις πρόβλημα, αλλα θα το νιώσεις στην τσεπόυλα (ειδικά στα 'επισημα' συνεργεια), you know: υγρο φρενων citroen, υγρο τζαμιων citroen, τακακι citroen, κωλοχαρτο citroen, κλπ...
Αλλα αυτα ισχύουν σε όλες τις μαρκες. σε 2 χρονια (?) που ληγει η εγγυηση το πηγαινεις οπου θέλεις.απο ποιότητα? νεο μοντέλο είναι, δεν θα ανησυχούσα.
απο οδικη συμπεριφορά? για νορμάλ οδηγους, και για πόλη, εθνική μια χαρά ειναι. επαναλαμβανω: δεν ειναι για γκαζιαρηδες, λιμανακια, κλπ.
Για καροδρομους διαβασε τα τεστ των περιοδικών. -
Σαφως και θελω καλες επιδοσεις, για το 1400 το απορριπτω με τη μια!
Το καθισμα δεν παει μπροστα πισω, αλλα χωρος υπαρχει, χωρις να ειναι κορυφαιος.
Zηταω λοπον καλες επιδοσεις, οδικη συμπεριφορα, ποιοτητα. Για τη ποιοτητα, μου φαινεται καπως φτηνιαρικο....
Το ιμπιζα 101, δε λεει τιποτα απο επιδοσεις, ειναι ψοφιο κατω απο τις 4000 και αρκετα σκληρο για ξεκουραστο ταξιδι (το εχω οδηγησει)
Το Κλιο ειναι πολυ καλο, αλλα αλλαζει σε 8-10 μηνες
Το Πολο ειναι πιο ανετο απο το Ιμπιζα, αλλα νωχελικο και με συμπεριφορα για ....υπναραδες....
-
Εγώ πάντως, αν πάρω C3, θα πάρω το 1600. Το 1400 δε με καλύπτει από επιδόσεις. Σε κρατήματα και συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν όχι κορυφαίο, και σίγουρα στην ίδια κλάση με το Clio. Το Ibiza δε λέει με τίποτα. Από μέσα μοιάζει με Hyundai - λίαν επιεικώς - και το μοτέρ του δεν αποδίδει όπως πρέπει.
-
Το Ibiza δε λέει με τίποτα. Από μέσα μοιάζει με Hyundai - λίαν επιεικώς - και το μοτέρ του δεν αποδίδει όπως πρέπει.
Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω το ibiza και όντως μέσα σε λέει και πολλά πράγματα, τι ακριβώς εννοείς δεν αποδίδει όπως πρέπει;
-
Έχει απαράδεκτα αργή απόκριση στο γκάζι με οποιαδήποτε σχέση, τόσο που νομίζεις ότι έχεις μεγάλη τουρμπίνα και χαμηλή σχέση συμπίεσης. Φταίχτης είναι το ηλεκτρονικό γκάζι. Επίσης, το μοτέρ θέλει πολλές στροφές για να λειτουργήσει και δεν έχει καθόλου ελαστικότητα. Πολλοί φίλοι μου που έχουν το αμέσως προηγούμενο μοντέλο, δοκιμάζοντας το καινούριο, απογοητεύτηκαν εντελώς κι αποφάσισαν να κρατήσουν τα δικά τους ή να τα βελτιώσουν (πίσω ανάρτηση και δισκόφρενα από Cupra, 1600άρες μηχανές κλπ).
Το Clio είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο.
-
Το Clio είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο
Το ξέρω το έχω οδηγήσει (ενοικίαση για 3 μέρες) αλλά δυστυχώς προσβάλλει την αισθητική μου. Τουλάχιστον εξωτερικά.
Σε ότι αφορά τα παρακάνω σχόλια
Έχει απαράδεκτα αργή απόκριση στο γκάζι με οποιαδήποτε σχέση, τόσο που νομίζεις ότι έχεις μεγάλη τουρμπίνα και χαμηλή σχέση συμπίεσης.
Μήπως αναφέρεσαι στο 101hp; Γιατί το 75hp υποτίθεται ότι τραβάει από χαμηλότερες στροφές (φυσικά είναι και λιγότερο ισχυρό).
-
Εγω ημουν ετοιμος να παραγγειλω το ιμπιζα με τα 101, αλλα το οδηγησα και απογοητευτικα. Ο κινητηρας κατω απο τις 4000 ειναι υποτονικος σε βαθμο που νομιζεις οτι οδηγεις 1200αρι, ναι μεν ειναι ομαλος, αλλα πραγματικα πολυ αργος για 101 αλογα. Πανω απο τις 4000 ειναι δυνατος, αλλα οχι κατι το δραματικο....
Γνωμες, αποψεις, σχολια για το C3 στην εκδοση 1600