Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωμες, αποψεις, σχολια για το C3 στην εκδοση 1600
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Γνωμες, αποψεις, σχολια για το C3 στην εκδοση 1600
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    9
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 στην εκδοση 1600. Οχι τοσο σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, αλλα κυριως επιδοσεις, αξιοπιστια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα. Το εχει αγορασει καποιος απο το Forum για να μας πει τις εντυπωσεις του?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            axel last edited by

            προσωπική μου γνώμη: για αξιοπιστία δεν μπορει να σου πει κανενας, αφου το μοντέλο ειναι πολυ λίγους μήνες στην αγορά, ποτε να προλαβουν να φανούν τα προβλήματα;
            Αν αγόραζα c3 θα έπαιρνα 1400. μια χαρά ειναι για τα κιλά και το μέγεθος αυτό, και με λιγοτερη καταναλωση. Αν ειχα λεφτα για 1600, προτιμώ πάλι το 1400, με φουλ εξοπλισμό, και του προσθετεις και δικά σου εξτρά (cdιερες, εμφανισιακες βελτιώσεις, κλπ). και το 1.4 σε αυτόματο, φθηνότερο ειναι.

            Δεν ξερω τι ζητας απο το αμαξι -επιδόσεις? χωρους? καλη σχεση τιμης? αλλο?,
            τα ατου του c3 ειναι εμφάνιση, χωροι (*), νέο μοντέλο, κοστος (καλυτερο απο ιαπωνικά πχ, χειροτερο απο fiat), αλλα δεν νομιζω οτι ειναι για γκαζιάρηδες. Το c3 δεν λεω οτι ειναι κακο, αλλα η εκδοση 1600 ειναι λιγο out.
            νομιζω οτι εχει κοστος γυρω στα 14.000 ευρώ. Με αυτα τι άλλο παιρνεις;
            Peugeot 307 1.4 (kai 1.6 me +600 euros)
            ford focus 1.4
            Opel Astra 1.4
            μερικα απο τα Octavia 1.4
            Megane,.. δηλαδη αμαξια ανωτερης κατηγορίας. Φυσικά αν σου αρέσει εμφανισιακά το c3 δεν λεω να πάρεις άλλο, αλλα να αγοράσεις πιο έξυπνα.

            Το c3 ειναι ανταγωνιστηκο με punto, ibiza, polo, saxo, 206, κλπ.. αλλα στις λογικες τιμες του (1100, 1400).

            (*) αν και το c3 προβάλεται σαν άνετο, πάρε μαζί σου ένα άτομο 1.75+ και βάλτο να καθήσει στο πίσω κάθισμα. Φυσικά το κεφάλι χωράει. Τα γόνατα όμως? δες αν το πισω καθισμα πάει μπρος-πισω.

            Εχω ενα citroen AX 1.1, 6 ετών,75000 χλμ, και δεν έχω παράπονα. εχει παρουσιάσει λιγα πράγματα, αλλα κι εγώ δεν ακολουθώ ακριβως το χρονοδιάγραμμα συντηρησης. είμαι καβούρι στην τσέπη.

            Αν το πηγαίνεις κανονικα στα service οπως γράφει ο κατασκευαστής, δεν θα εχεις πρόβλημα, αλλα θα το νιώσεις στην τσεπόυλα (ειδικά στα 'επισημα' συνεργεια), you know: υγρο φρενων citroen, υγρο τζαμιων citroen, τακακι citroen, κωλοχαρτο citroen, κλπ...
            Αλλα αυτα ισχύουν σε όλες τις μαρκες. σε 2 χρονια (?) που ληγει η εγγυηση το πηγαινεις οπου θέλεις.

            απο ποιότητα? νεο μοντέλο είναι, δεν θα ανησυχούσα.

            απο οδικη συμπεριφορά? για νορμάλ οδηγους, και για πόλη, εθνική μια χαρά ειναι. επαναλαμβανω: δεν ειναι για γκαζιαρηδες, λιμανακια, κλπ.
            Για καροδρομους διαβασε τα τεστ των περιοδικών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Σαφως και θελω καλες επιδοσεις, για το 1400 το απορριπτω με τη μια!

              Το καθισμα δεν παει μπροστα πισω, αλλα χωρος υπαρχει, χωρις να ειναι κορυφαιος.

              Zηταω λοπον καλες επιδοσεις, οδικη συμπεριφορα, ποιοτητα. Για τη ποιοτητα, μου φαινεται καπως φτηνιαρικο....

              Το ιμπιζα 101, δε λεει τιποτα απο επιδοσεις, ειναι ψοφιο κατω απο τις 4000 και αρκετα σκληρο για ξεκουραστο ταξιδι (το εχω οδηγησει)

              Το Κλιο ειναι πολυ καλο, αλλα αλλαζει σε 8-10 μηνες

              Το Πολο ειναι πιο ανετο απο το Ιμπιζα, αλλα νωχελικο και με συμπεριφορα για ....υπναραδες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Εγώ πάντως, αν πάρω C3, θα πάρω το 1600. Το 1400 δε με καλύπτει από επιδόσεις. Σε κρατήματα και συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν όχι κορυφαίο, και σίγουρα στην ίδια κλάση με το Clio. Το Ibiza δε λέει με τίποτα. Από μέσα μοιάζει με Hyundai - λίαν επιεικώς - και το μοτέρ του δεν αποδίδει όπως πρέπει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yandr last edited by

                  Το Ibiza δε λέει με τίποτα. Από μέσα μοιάζει με Hyundai - λίαν επιεικώς - και το μοτέρ του δεν αποδίδει όπως πρέπει.

                  Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω το ibiza και όντως μέσα σε λέει και πολλά πράγματα, τι ακριβώς εννοείς δεν αποδίδει όπως πρέπει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Έχει απαράδεκτα αργή απόκριση στο γκάζι με οποιαδήποτε σχέση, τόσο που νομίζεις ότι έχεις μεγάλη τουρμπίνα και χαμηλή σχέση συμπίεσης. Φταίχτης είναι το ηλεκτρονικό γκάζι. Επίσης, το μοτέρ θέλει πολλές στροφές για να λειτουργήσει και δεν έχει καθόλου ελαστικότητα. Πολλοί φίλοι μου που έχουν το αμέσως προηγούμενο μοντέλο, δοκιμάζοντας το καινούριο, απογοητεύτηκαν εντελώς κι αποφάσισαν να κρατήσουν τα δικά τους ή να τα βελτιώσουν (πίσω ανάρτηση και δισκόφρενα από Cupra, 1600άρες μηχανές κλπ).

                    Το Clio είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yandr last edited by

                      Το Clio είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο

                      Το ξέρω το έχω οδηγήσει (ενοικίαση για 3 μέρες) αλλά δυστυχώς προσβάλλει την αισθητική μου. Τουλάχιστον εξωτερικά.

                      Σε ότι αφορά τα παρακάνω σχόλια

                      Έχει απαράδεκτα αργή απόκριση στο γκάζι με οποιαδήποτε σχέση, τόσο που νομίζεις ότι έχεις μεγάλη τουρμπίνα και χαμηλή σχέση συμπίεσης.

                      Μήπως αναφέρεσαι στο 101hp; Γιατί το 75hp υποτίθεται ότι τραβάει από χαμηλότερες στροφές (φυσικά είναι και λιγότερο ισχυρό).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Εγω ημουν ετοιμος να παραγγειλω το ιμπιζα με τα 101, αλλα το οδηγησα και απογοητευτικα. Ο κινητηρας κατω απο τις 4000 ειναι υποτονικος σε βαθμο που νομιζεις οτι οδηγεις 1200αρι, ναι μεν ειναι ομαλος, αλλα πραγματικα πολυ αργος για 101 αλογα. Πανω απο τις 4000 ειναι δυνατος, αλλα οχι κατι το δραματικο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr