-
Γι' αυτό και αναφέρθηκα σε απλό συναγερμό. Άποψη μου είναι ότι για τα 400+€ που κάνει ένας εργοστασιακός συναγερμός, θα είναι πολύ υποδεέστερος σε σχέση με έναν aftermarket της ίδιας αξίας. Επειδή το χω ψάξει λίγο, σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν συναγερμοί που σου στέλνουν μέχρι και mail ή sms για το που ακριβώς βρίσκεται το αμάξι ενώ μπορείς ακόμα και να το ακινητοποιήσεις από απόσταση (αν πχ το χει πάρει η γυναίκα σου... ).
Με αυτά τα χρήματα μπαίνουν πολύ πιο χρήσιμα αξεσουάρ όπως χειριστήρια στο τιμόνι ή parking sensors που έχουν και πρακτική αξία και όχι μόνο ψυχολογική όπως ο συναγερμός.
Προσωπική άποψη πάντα...
-
Δίκιο έχεις αλλά το ράβε-ξήλωνε είναι ψυχολογικά επώδυνο σε καινούριο αυτοκίνητο. Εγώ ως τώρα έβαζα πάντα after market (οι εργοστασιακοί δεν υπήρχαν καν τότε...) αλλά πάντα μένουν κάποια κουσουράκια από την επέμβαση...
-
Τα VAGελαδηκα ως γνωστόν είναι κουμπωτά. Όπως μπαίνουν, βγαίνουν χωρίς κόπο και κυρίως χωρίς παρατράγουδα. Εξάλλου είναι τόσο ρουτίνα η διαδικασία που δεν νομίζω να έχει κανείς να φοβηθεί τίποτα. Αν και η άποψή μου παραμένει ότι ο συναγερμός είναι ολίγον οπισθοδρομική τακτική πρόληψης...
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Αν ο συλλογισμός μου είναι σωστός, τότε στον στάνταρτ εξοπλισμό τι είναι τα φώτα ημέρας;Θα είναι κάποια προβολάκια, πιθανόν δίπλα στους προβολείς ομίχλης (στο πολο εκεί είναι), αλλιώς στα φανάρια.
Έχω αναφέρει γιατί θέλω τον εργοστασιακό συναγερμό. Με τη λογική ότι δεν εμπιστεύομαι και τόσο τον οποιοδήποτε 'τεχνικό' κάποιας αντιπροσωπείας να μου τον περάσει εκ των υστέρων. Γιατί, για να γίνει αυτό, δε θα πρέπει να ξηλωθούν κάποια πράγματα; Ε αυτό φοβάμαι. Ενώ με τον εργοστασιακό, ξέρεις ότι από την αρχή θα σου τον περάσουν. geologist, ο δικός σου που σου πέρασαν στην αντιπροσωπεία έχει και σειρήνα; Πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να έχει και σειρήνα ή είναι κάτι το περιττό; Συγγνώμη, αλλά επειδή δεν ξέρω, πλαφονιέρα ποια είναι;
Πλαφονιέρα είναι τα φωτάκια και οι διακόπτες πάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη.
Για το συναγερμό, ναι έχει σειρήνα και όχι, δεν έγινε κακοτεχνία, μια χαρά είναι.
Βέβαια, επί της ουσίας, ο stefan νομίζω έχει δίκιο. Πιο πολύ ψυχολογικό είναι. Ή τουλάχιστον αποτρέπει τους 'ερασιτέχνες'. -
amazing, δεν έχω σκοπό σε καινούριο αυτοκίνητο (το πρώτο μου καινούριο), να το αφήσω να μου κάνουν τρύπες για συναγερμό κλπ. Για αυτό και θέλω τον εργοστασιακό. Με την ίδια λογική το σκέφτομαι και για τους αισθητήρες. Για όσα λες σε σχέση με την έκδοση, αν θυμάσαι στην αρχή σκεφτόμουν το 1.8. Από τη στιγμή όμως που αποφάσισα να πάω στο 1.4, κατευθείαν αναφερόμουν στη highline (δηλαδή έχω κατασταλάξει ότι αυτή θα αγοράσω). To park assist που θα βάλω, δεν το βάζω σε συνδυασμό με την κάμερα οπισθοπορείας. Μόνο τους αισθητήρες θα έχω και στην οθόνη θα εμφανίζεται το σχήμα του αυτοκινήτου με μία γραφική ένδειξη (κάτι σαν τόξο) που θα πλησιάζει καθώς θα πλησιάζεις κάποιο εμπόδιο. Φυσικά, θα υπάρχει και ηχητική ένδειξη. Δεν ξέρω τι ακρίβεια έχουν οι αισθητήρες, αλλά πιστεύω να μην έχω πρόβλημα να το βάλω στο γκαράζ που είναι ακριβώς 5 μέτρα (4,769μ είναι το μήκος του αυτοκινήτου). Τι πιστεύεις από την εμπειρία σου με τους αισθητήρες;
Επειδή έχουν ειπωθεί πολλά για το συναγερμό, να αναφέρω προσωπικά πώς το βλέπω. Σίγουρα τίποτα δε σε καλύπτει για παν ενδεχόμενο, αλλά από τη μία θέλω να βάλω τον εργοστασιακό για να μην έχω τα λεγόμενα παρατράγουδα και ας μη γίνονται τρύπες, γιατί μερικοί 'τεχνικοί' είναι αλλού... Προφανώς θέλω το συναγερμό για τους ερασιτέχνες και για να είμαι ψυχολογικά ήρεμος. Τώρα αν προκύψουν επαγγελματίες, πιστεύω ότι δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα. Αλλά αυτοί οι επαγγελματίες με το δικό μου το passat θα ασχοληθούν; Να είχα κανένα Audi A8 το καταλαβαίνω.
Ariskouts, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Ναι, ξέρω πόσο έχουν τα ξένον γιατί έχω τη λίστα με τα extra και δεν προτίθεμαι να τα βάλω. Τελικά το παρήγγειλες; Αν θες γράψε λεπτομέρειες και τι σου πρόσφεραν. Σκέφτομαι να δοκιμάσω να τους προτείνω να μη μου δώσουν τα 500 ευρώ έκπτωση αλλά να μου βάλουν το nappa σαλόνι. Θεωρώ το ότι θα πληρώσω μετρητοίς είναι ένα καλό επιχείρημα. Πώς το σχολιάζετε;
geologist, δέχομαι ότι δεν έγινε κακοτεχνία από το συγκεκριμένο μάστορα. Από κάποιον άλλο όμως; Ενδεχομένως να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά έχω καεί...
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Ariskouts, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Ναι, ξέρω πόσο έχουν τα ξένον γιατί έχω τη λίστα με τα extra και δεν προτίθεμαι να τα βάλω. Τελικά το παρήγγειλες; Αν θες γράψε λεπτομέρειες και τι σου πρόσφεραν. Σκέφτομαι να δοκιμάσω να τους προτείνω να μη μου δώσουν τα 500 ευρώ έκπτωση αλλά να μου βάλουν το nappa σαλόνι.** Θεωρώ το ότι θα πληρώσω μετρητοίς είναι ένα καλό επιχείρημα. Πώς το σχολιάζετε;**
Αντιθέτως είναι πιο ασύμφορο γι' αυτούς το γεγονός ότι θα εξοφλήσεις μετρητοίς. Προτιμούν πάντα διακανονισμό με δάνειο γιατί είναι καλύτερη η προμήθεια! Ξέρεις τι μούτρα έχουν κατεβάσει πωλητές όταν τους λέγαμε ότι θα πληρώσουμε μετρητοίς??
-
Ariskouts, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Ναι, ξέρω πόσο έχουν τα ξένον γιατί έχω τη λίστα με τα extra και δεν προτίθεμαι να τα βάλω. Τελικά το παρήγγειλες; Αν θες γράψε λεπτομέρειες και τι σου πρόσφεραν.
θα μου βγεi 25600 με μαυρο μεταλλικο, αναδιπλουμενους καθρεπτες, παρκ ασιστ,light assist, cruise comtrol, πολυλειτουργικο τιμονι, ξυλινες επενδυσεις, ταμπλω παανω καφε , κατω μπεζ και μπεζ καθισματα απο comfortline. xenon θα μπουν aftermarket, εκει θα χρειαστω την γνωμη σας. το μονο που εμεινε ειναι να διαλεξω χρηματοδοτηση δηλ τι προκαταβολη να δωσω. εχω μπερδευτει.
-
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
Ariskouts, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Ναι, ξέρω πόσο έχουν τα ξένον γιατί έχω τη λίστα με τα extra και δεν προτίθεμαι να τα βάλω. Τελικά το παρήγγειλες; Αν θες γράψε λεπτομέρειες και τι σου πρόσφεραν.θα μου βγεi 25600 με μαυρο μεταλλικο, αναδιπλουμενους καθρεπτες, παρκ ασιστ,light assist, cruise comtrol, πολυλειτουργικο τιμονι, ξυλινες επενδυσεις, ταμπλω παανω καφε , κατω μπεζ και μπεζ καθισματα απο comfortline. xenon θα μπουν aftermarket, εκει θα χρειαστω την γνωμη σας. το μονο που εμεινε ειναι να διαλεξω χρηματοδοτηση δηλ τι προκαταβολη να δωσω. εχω μπερδευτει.
θες να στραβωνεις τους απεναντι?
μπες στα τεχνικα και διαβασε το θρεντ ξενον
viewtopic.php?f=6&t=14140 -
εννοειται οτι δεν θελω να τυφλωνω τους απεναντι, κ φανταζομαι οτι δεν θα γινει αφου τα φαναρια ειναι προτζεκτορες και οχι κατοπτρα τα οποια οντως δημιουργουν προβλημα. η κανω λαθος?
-
stefan147, αν είναι έτσι, έχουμε πρόβλημα. Οκ, θα δω τι θα κάνω. Στην τελική... ίσως καταφέρουμε να του δώσω μόνο κάποιο ποσό, θα δούμε...
amazing, εγώ όπως το φαντάζομαι τώρα, θα το ελέγξω σε ανοιχτό χώρο πότε υπάρχει κοντά στο αμάξι και πώς ακούγεται τότε. Πάντως, από την επίδειξη που μου έκαναν στην αντιπροσωπεία, παρατήρησα ότι γραφική ένδειξη υπάρχει περίπου ένα μέτρο από το εμπόδιο, αλλά εκεί (σε αυτήν την απόσταση) δεν ακουγόταν τίποτα, προφανώς ακούγεται όταν πλησιάσεις περισσότερο. Αν αρχίζει να χτυπάει παρατεταμένα στους 20-30 πόντους θα είναι πολύ εκνευριστικό και σε κάθε (ξε)παρκάρισμα θα σου σπάει τα νεύρα. Πάντως, σε q7 χτυπάει έντονα κάπου γύρω στους 5-10 πόντους. Βέβαια, ενδεχομένως, να συντελεί και το ότι έχει και κάμερα οπισθοπορείας.
Ariskouts, να υποθέσω ότι παίρνεις τη highline έκδοση; Καλά που μου το θύμησες, είχα ξεχάσει να βάλω και τους αναδιπλούμενους καθρέφτες. Ποιο ξύλο διάλεξες για τις επενδύσεις. Και όποιος ξέρει: που μπαίνουν οι επενδύσεις; Υπάρχει δυνατότητα να βάλεις και ξύλινη και αλουμινίου επένδυση. Πού μπαίνει το καθετί; Στο pdf της σελίδας της vw έδειχνε κάτι κοκκινωπό για την επένδυση αλουμινίου και όχι το κλασσικό χρώμα του αλουμινίου. Έχετε βρει μήπως φωτογραφίες που να δείχνουν τις επενδύσεις; Αυτό που βρήκα εγώ, είναι κάτι επενδύσεις ξύλου με μαύρο nappa σαλόνι και έδεναν πάρα πολύ καλά. Ε τότε το ερωτεύτηκα το nappa! Αλλά το άσχημο ήταν ότι δεν έλεγε ποιο ξύλο ήταν από τα δύο διαθέσιμα που έχει.
Όταν πήγες στην αντιπροσωπεία, σου έδειξαν τίποτα φωτογραφίες για τις επενδύσεις ή οτιδήποτε άλλο; -
ostvarivanje
Ariskouts, να υποθέσω ότι παίρνεις τη highline έκδοση; Καλά που μου το θύμησες, είχα ξεχάσει να βάλω και τους αναδιπλούμενους καθρέφτες. Ποιο ξύλο διάλεξες για τις επενδύσεις. Και όποιος ξέρει: που μπαίνουν οι επενδύσεις; Υπάρχει δυνατότητα να βάλεις και ξύλινη και αλουμινίου επένδυση. Πού μπαίνει το καθετί; Στο pdf της σελίδας της vw έδειχνε κάτι κοκκινωπό για την επένδυση αλουμινίου και όχι το κλασσικό χρώμα του αλουμινίου. Έχετε βρει μήπως φωτογραφίες που να δείχνουν τις επενδύσεις; Αυτό που βρήκα εγώ, είναι κάτι επενδύσεις ξύλου με μαύρο nappa σαλόνι και έδεναν πάρα πολύ καλά. Ε τότε το ερωτεύτηκα το nappa! Αλλά το άσχημο ήταν ότι δεν έλεγε ποιο ξύλο ήταν από τα δύο διαθέσιμα που έχει.
Όταν πήγες στην αντιπροσωπεία, σου έδειξαν τίποτα φωτογραφίες για τις επενδύσεις ή οτιδήποτε άλλο;[/quote]Οχι δεν πηρα την highline γιατι τα 1000 ευρω διαφορας απο την comfort προτιμησα να τα δωσω στα αλλα αξεσουαρ γιατι ουτε το alcatara μου αρεσει, ουτε την 17αρα ζαντα ηθελα καθως παροτι πανεμορφη κοπαναει περισσοτερο στις λακουβες λογω 45προφιλ. και ειναι και 150-200 πιο ακριβο το λαστιχο(κανω 30.000χλμ τον χρονο, αρα συχνες αλλαγες ελαστικων), ουτε θερμαινομενα με νοιαζει να ειναι τα καθισματα (στην ελλαδα ειμαστε) τωρα οι ξυλινες επεμδυσεις ειναι το zebrano me αλουμινιο και μπαινει στις πορτες οριζοντιες φετες, και στο ταμπλω στο οριζοντιο κοματι απο ακρη σε ακρη. στο καθετο κοματι που ειναι το ηχοσυστημα και το clima δεν γινεται να αλλαξει τιποτα και μενει αναγκαστικα το ματ αλουμινιο που ξερεις.
http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/pa ... mfort.html αυτη η φωτο ειναι απο το cc αλλα οι επενδυσεις ειναι ακριβως ετσι μονο που εκει που βλεπεις μαυρο ταμπλω εγω το εβαλα καφε σκουρο για να δενει καλυτερα με το μπεζ. -
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
θα xenon θα μπουν aftermarketοχι ειναι λαθος νομιζω να το κανεις αυτο. καλυτερα τα φωτα της μανας του
-
Δεν τρελαινομαι κιόλας για xenon αν τα αλλα με ικανοποιούν
-
Ariskouts, σε ευχαριστώ πολύ και άρχισα να το σκέφτομαι και εγώ σε ποια έκδοση να πάω (αρχικά ήθελα τη highline). Πριν το ξεχάσω, με dsg ενδιαφέρεσαι;
Άρχισα να σκέφτομαι πάλι την comfortline. Το άσχημο είναι (αν μπορεί να θεωρηθεί άσχημο) το ότι σε αυτήν την έκδοση δεν έχει σαν έξτρα το σαλόνι nappa. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται τροποποίηση ώστε να περαστεί. Τέλος πάντων, αυτό είναι ζήτημα αισθητικής. Τώρα πρέπει να κοιτάξω πάλι τι έξτρα θα βάλω. Όταν έγραψες ότι κοπανάει στις λακκούβες θυμήθηκα όταν του έκανα test drive. Ήταν η έκδοση trendline, που από ότι βλέπω το προφίλ από τα λάστιχα είναι 205, σε αντίθεση με την comfortline που είναι 215 (αμφότερες με 16'' ζάντες). Λοιπόν στις λακκούβες και στα εξογκώματα κάθε λογής του δρόμου, ήταν ανεπαίσθητα και ουσιαστικά μη ενοχλητικά. Και τώρα το σκεφτόμουν, μην πάω και πάρω με 17'' και μου σπάει τα νεύρα σε κάθε λακκούβα. Σίγουρα δε θα κάνω τα χιλιόμετρα που θα κάνεις εσύ (10.000 με το ζόρι το βλέπω το χρόνο), αλλά και πάλι, εδώ βόρεια Ελλάδα χρησιμοποιούμε και χιονολάστιχα το χειμώνα, οπότε ένα έξοδο επιπλέον είναι.
Δε θυμάμαι τώρα, αλλά να δε βάλεις έξτρα επενδύσεις, το pdf γράφει iridium print. Τι χρώμα είναι αυτό και αν υπάρχει καμία φώτο. Το ζήτημα είναι ότι οδήγησα την trendline και είδα τη highline, αλλά την comfortline δεν την είδα.
Για το link που μου έδωσες από το cc και με το ότι επέλεξες καφέ αντί για μαύρο, πιστεύω με το μπεζ θα δένει πάρα πολύ καλά. Θα είναι πολύ όμορφο. Με το καλό λοιπόν η παραγγελία.
Εγώ πρέπει να κοιτάξω τώρα τι επιλογές θα κάνω.Αλλά γιατί σβήστηκε το μήνυμά σου που έγραφες τι έξτρα θα του βάλεις...;
Edit
Ξέρει κανείς τι είναι τα κλιματιζόμενα καθίσματα εμπρός για υφασμάτινη ταπετσαρία; Το έχει σαν έξτρα στην comfortline. Έχει διαφορά με τα θερμαινόμενα καθίσματα; -
Σήμερα υπογράφηκε η παραγγελία, τώρα υπομονή...
-
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
Σήμερα υπογράφηκε η παραγγελία, τώρα υπομονή...Με το καλό!
Τι έκπτωση πήρες και σε τι ποσό; -
Αρη, με το καλό να το παραλαβεις και μέχρι τότε καλή αναμονη. Θα με ενδιέφερε και εμένα να μάθω τι συμφωνία έκανε, αν θες φυσικά.
Γιατί είμαι και εγώ λίγο πριν την παραγγελία (μέχρι τη μεγάλη εβδομάδα). -
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Αρη, με το καλό να το παραλαβεις και μέχρι τότε καλή αναμονη. Θα με ενδιέφερε και εμένα να μάθω τι συμφωνία έκανε, αν θες φυσικά.
Γιατί είμαι και εγώ λίγο πριν την παραγγελία (μέχρι τη μεγάλη εβδομάδα).Comfortline dsg park assist, cruise control, πολυλειτουργικό με paddles, αναδιπλουμενοι καθρέπτες, ξύλινη επένδυση, μπεζ σαλόνι, ταμπλώ καφε σκούρο και μπεζ. 25.600.
-
Έκπτωση;
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Έκπτωση;Ήταν 26.200
VW Passat 2010