Polo με dsg και είσαι άρχοντας...
Latest posts made by geologist
-
RE: Νεο Clio, VW Polo η Ford Fiesta?
-
RE: VW Passat 2010
polo gti, 9χλμ. Το θεώρησα απόλυτα φυσιολογικό.
-
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Ο χρήστης marios_petroupoli έγραψε:
Εάν έχω χαρτί διαγραφής πριν απο τις 21/12/2011 μπορώ να εκτελωνίσω το καινούριο αρχες του 2012 ή πρέπει και ο εκτελωνισμός να γίνει μέχρι τις 21/12/2011υπάρχει κάποιος που να μπορεί να απαντήσει; όλες οι αντιπροσωπείες δηλώνουν άγνοια για αυτην τη λεπτομέρεια, και δεν ξερω που να πάω για να ρωτήσω.
Λοιπόν, αντιγράφω από την ΚΥΑ:
'...**που θα έχουν αποσυρθεί **από την ημερομηνία ισχύος της παρούσας απόφασης μέχρι και 20.12.2011.'
Και από τον αρχικό νόμο:
'Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής εφαρμόζονται μετά από δέκα (10) ημέρες από την έκδοση της απόφασης της προηγούμενης περίπτωσης και για αυτοκίνητα που θα αποσυρθούν μέχρι 20.12.2011.'Κατά τη γνώμη μου είναι σαφές ότι η ημερομηνία 20-12-2011 είναι η προθεσμία για την απόσυρση του παλιού, αλλιώς θα έλεγε: '...για αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν έως 20-12-2011...' ή κάτι τέτοιο.
Ίσως στις αντιπροσωπείες δε σου λένε κάτι μπας και βιαστείς να το παραγγείλεις...
-
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Ο χρήστης bleriot έγραψε:
Το σημαντικό είναι **να μη γίνει ο εκτελωνισμός **πριν ετοιμαστούν τα έγγραφα της απόσυρσης.
.**είναι βεβαιο αυτό?**παρήγγειλε ένας φίλος αυτοκίνητο το οποίο ήρθε στις εγκαταστάσεις του έλληνα αντιπροσώπου και τον ειδοποίησαν. Στοι μεταξύ του βρήκα από γνωστό χαρτί απόσυρσης για μεταβίβαση. Μπορεί τώρα να κάνει κάτι? στην αντιπροσωπεία του λένε οτι εφόσον έχει εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο δε γίνεται τίποτα...
Ναι, δεν πρέπει να έχει εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο.
-
RE: VW Polo GTI (2010)
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Διαφωνώ πως δεν χρειάζεται το S. Ειδικά σε κατηφορική διαδρομή το βρίσκω χρήσιμο.
Δεν έχεις άδικο. Αλλά προτιμώ το manual, επειδή το S κρατάει τις στροφές ψηλά ακόμη και όταν δε χρειάζεται τόσο.
Όπως έγραψα και παραπάνω δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα, αλλά τουλάχιστον το D το συνήθισα αμέσως και είμαι υπερ-ικανοποιημένος.δωσε λιγες παραπανω λεπτομερειες, επειδη πχ οταν εγω λεω νορμαλ ταξιδακι εννοω 140-170
επισης μεσα στη πολη που κυμαινεσαι, και σε τι περιοχες κινεισαι? Αλλο να κινεισαι Παγκρατι - Κυψελη και αλλο Κηφισια.Δύσκολα θα σε βοηθήσω, γιατί δεν είμαι Αθήνα και αντιλαμβανόμαστε αλλιώς το 'εντός ή εκτός πόλεως'.
Π.χ. 20 χιλιόμετρα σε επαρχιακό δρόμο μου γράφει 6,5 - 6,8, και μπαίνοντας για 10-15 λεπτά μέσα σε (επαρχιακή) πόλη με κίνηση, φτάνει στο 8.
Για το ταξίδι, επίσης μια διαδρομή είναι σε κακό δρόμο (με κίνηση τις μέρες του Πάσχα, οπότε δεν ήμουν για πολλά) και ένα κομμάτι σε μονής κατεύθυνσης (140-180, άντε και λίγο 200 δίπλα σε ένα scirocco ). -
RE: VW Polo GTI (2010)
Γύρω στα 8. Οδήγηση κυρίως εκτός πόλης.
Σε νορμάλ ταξιδάκια μου έχει γράψει 6,3 έως 7. Σε 'νευρική' οδήγηση και ανηφόρες/κατηφόρες, 9 - 9,5.
Αλλά κάνω και υπολογισμό από γέμισμα σε γέμισμα και είμαι στα 8 λίτρα/100 χλμ, λίγο πάνω, λίγο κάτω.Δεν αποτελώ αξιόπιστο δείγμα γιατί έχω μόνο 2500 χλμ, οπότε ευελπιστώ σε κάποια μείωση.
Αν υπάρχει κάποιος με περισσότερα ας μας πει. -
RE: VW Polo GTI (2010)
Sorry, αλλά νομίζω ότι είστε υπερβολικά επικριτικοί για το dsg.
**Είναι καθαρά θέμα συνήθειας **και σωστού ελέγχου της δύναμης που βάζεις στο γκάζι.
Όταν κάνω προσπέραση, πατάω όχι ως το τέρμα και από 7η κατεβάζει 5η, 4000 στροφές και όλα καλά.
Και στο manual, άλλο τέρμα γκάζι, άλλο τέρμα + kick down.Όσο για το sport, νομίζω ότι απλά δε χρειάζεται.
Μόνο για καμια πολύ γρήγορη προσπέραση, άντε και σε καμιά ανάβαση (και αν) ...Δέχομαι ότι σε πολλούς δεν αρέσει γενικά το αυτόματο. Γούστα είναι αυτά.
Αλλά 'δε μου αρέσει γιατί κατεβάζει πολλές σχέσεις'... τι να πω, πάτα το πιο ήρεμα. -
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Φίλε τι έγινε τελικά, το πήρες; Και ποιο, αν επιτρέπεται;
-
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επειδη δεν εχω καταλαβει ακριβως πως δουλευει το συστημα σε αυτη την αποσυρση..μπορει καποιος να μου πει ,εξηγωντας, απο ποσα,μεχρι ποσα χρηματα θα εχεις κεδρος με αποσυρση αυτοκινητου 1800 κυβικων?Δεν έχει σημασία ο κυβισμός του αυτοκινήτου που αποσύρεται, αλλά μόνο του νέου.
Δες εδώ: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =84171149#Για αγορά 1400, έχεις όφελος 960 ευρώ, για 2000 κυβικά όφελος 2800 ευρώ.
-
RE: VW Passat 2010
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Αν ο συλλογισμός μου είναι σωστός, τότε στον στάνταρτ εξοπλισμό τι είναι τα φώτα ημέρας;Θα είναι κάποια προβολάκια, πιθανόν δίπλα στους προβολείς ομίχλης (στο πολο εκεί είναι), αλλιώς στα φανάρια.
Έχω αναφέρει γιατί θέλω τον εργοστασιακό συναγερμό. Με τη λογική ότι δεν εμπιστεύομαι και τόσο τον οποιοδήποτε 'τεχνικό' κάποιας αντιπροσωπείας να μου τον περάσει εκ των υστέρων. Γιατί, για να γίνει αυτό, δε θα πρέπει να ξηλωθούν κάποια πράγματα; Ε αυτό φοβάμαι. Ενώ με τον εργοστασιακό, ξέρεις ότι από την αρχή θα σου τον περάσουν. geologist, ο δικός σου που σου πέρασαν στην αντιπροσωπεία έχει και σειρήνα; Πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να έχει και σειρήνα ή είναι κάτι το περιττό; Συγγνώμη, αλλά επειδή δεν ξέρω, πλαφονιέρα ποια είναι;
Πλαφονιέρα είναι τα φωτάκια και οι διακόπτες πάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη.
Για το συναγερμό, ναι έχει σειρήνα και όχι, δεν έγινε κακοτεχνία, μια χαρά είναι.
Βέβαια, επί της ουσίας, ο stefan νομίζω έχει δίκιο. Πιο πολύ ψυχολογικό είναι. Ή τουλάχιστον αποτρέπει τους 'ερασιτέχνες'.