-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν απαντας.. Και ταυτοχρονα σε ρωτησα γιατι απο το τροπο που γραφεις μαλλον δε μας τα λες και πολυ καλα γενικως..
Ναι θιχτηκα τι να σου πω..Κοίτα, δεν είμαι και φοβερά σχετικός με τεχνικά θέματα και βλάβες άλλα αφού βρήκα το τοπικ ρώτησα τους κατόχους των οχημάτων και έμαθα. Δεν είμαι και παλιός στο φόρουμ για να ξέρω όλα τα μυστικα του και το πως πρέπει να γράφει κανείς. Έχεις 1000 φορές περισσότερα ποστ από εμένα άλλοστε. Όσο για το ΖΧ είπα ότι σαν κινητήρας ήταν φοβερό άλλα από αξιοπιστία δεν βγηκέ όσο καλό έπρεπε. Άπο Γερμανία είχε έρθει το 99 νομίζω. Αν έχεις ΖΧ θα ξέρεις ότι είναι μια χαρά αμάξι. Ήταν και τρίθυρο. Και μη φοβάσαι δεν είμαι ανήλικος...
-
Τα δικά μου αυτοκίνητα:
- Almera 1,4 '96 (πουλήθηκε το '06 με 220.000 χιλ)
- Δίσκος πλατό 3 φορές παρά την πολύ προσεκτική χρήση κυρίως εκτός πόλης (κάποιο δακτυλίδι σπασμένο κάθε φορά)
- Θερμοστάτης 2 φορές, τη δεύτερη παραλίγο να κάψει τη μηχανή
- Μίζα 1 φορά (καρβουνάκια, με άφησε στο δρόμο)
- Περίεργος θόρυβος στα φρένα, γιατί άλλαξε λέει το υλικό στα τακάκια να μην έχει αμίαντο (πάντως δούλευαν σωστά)
- Αντλία που ψεκάζει νερό στο παμπρίζ (στην εγγύηση)
- Μπαταρία (μετά από 7 χρόνια)
- Συμπλήρωμα φρέον κλιματισμού σχεδόν κάθε χρόνο (προφανώς κάπου έχανε)
- Ανέβαζε εύκολα θερμοκρασία όταν δούλευε το A/C, τελικά έμαθα οτι το ψυγείο ήταν μικρότερο από ότι θα έπρεπε (ίσως για οικονομία και μικρό βάρος...), όταν έβαλα στη θέση του μεγαλύτερο (με την αλλαγή του θερμοστάτη που λέγαμε...) το πρόβλημα λύθηκε οριστικά
κατά τα άλλα όλα τα υπόλοιπα ήταν άψογα και το αυτοκίνητο έδειχνε καινούργιο
- Focus 1.6 SW '06 90.000 χιλ
- Απώλεια υγρού υδραυλικού τιμονιού (με άφησε στο δρόμο) αλλάχθηκε το μαρκούτσι 150 € (την ίδια βλάβη αργότερα έμαθα οτι παρουσιάσαν και άλλα focus)
- Σπασμένο λεβιέ που ρυθμίζει το κάθισμα οδηγού (κολλήθηκε. 50€ νομίζω)
- Νερά από το A/C στο πάτωμα του συνοδηγού, αρκετά συχνά (βουλώνει ένα σωληνάκι αποχέτευσης το οποίο ξεβουλώνει με φύσημα - μου το φτιάχνουν δωρεάν αλλά ξαναβουλώνει μάλλον από λάσπες)
κατά τα άλλα όλα πάνε καλά και θεωρώ το αυτοκίνητο αξιόπιστο
- Corolla 1,3 '80 230.000 χλμ
- Δίσκος πλατό στα 230.000 χλμ (λίγο πριν πουληθεί...) και τίποτε άλλο
-
Renault 12 του 72 ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο και σε αυτο εμαθα να οδηγω! Το 1990 λιγο πριν το παρω στα χερια μου εκανε γενικη επισκευη μηχανης Μεχρι το 99 που εφυγε αδοξα μετα απο προσκρουση αλλου αυοκινητου ενω ηταν σταθμευμενο οι ζημιες παμπολλες κυριως σε ηλεκτρικα φρενα και κιβωτιο Το συνεργειο ηταν τακτικος τοπος επισκεψης.Τι να κανεις ομως και με τοσο παλιο αυτοκινητο!
Το Renault πεταχτηκε και αντικατασταθηκε με μτχ hyundai accent μοντ 97 το οποιο μεχρι το 2005 που το κρατησα και ενω ειχε διανυσει 110000km δε ζητησε τιποτε αλλο παρα μονο αναλωσιμα ! Το accent αντικαθισταται τοτε με ενα bmw 318 Ε46 το οποιο μου εβγαλε την ψυχη!Το ψυγειο αλλαχτηκε 3 φορες απο 2 ως 3 φορες αλλαχτηκαν βεντιλατερ θερμοστατης,τρομπα νερου, δοχειο νερου,2 φορες οι γρυλλοι των παραθυρων και πολλσ αλλα που δε θελω να θυμαμαι!Πουληθηκε τελος του 2007 και ησυχασα! Για 2 χρονια οδηγουσα ενα παλιο Fiat Tempra το οποιο ηταν ο ορισμος του σαραβαλου!Και τι δεν ειχε χαλασει!Ειναι λογικο βεβαια οταν εχεις ενα τοσο παλιο αυτοκινητο για σκληρη καθημερινη χρηση!Το περασμενο καλοκαιρι το Fiat πηγε στην ανακυκλωση και αντικατασταθηκε με ενα καινουριο Mitsubishi Lancer 1,8 sportback το οποιο ομως ειναι ακομα καινουριο και δεν εχω ακομα σαφη εικονα.Προς το παρον παντως ειναι απροβληματιστο! -
Οπως πολύ σωστά ειπώθηκε, ειναι και θεμα σε τι αυτοκινητο θα πέσεις..
Η δική μου εμπειρία ξεκινωντας από το .. μακρινό παρελθον..
Nissan Sunny 1.3 (ναι αυτο που φτιαχνοταν στο Βολο το θυμαστε ;). Ενα περιπτερο που σε πηγαινε απο το σημειο Α στο σημειο Β. Βενζινη, λαδια και .. τιποτα αλλο. Το κρατησαμε 4 χρόνια (ο πατέρας μου, μετά οταν τον χασαμε δώσαμε και το αυτοκίνητο...)
Nissan Sunny 2.0 GTi : Ο νεανικος μου έρωτας.. Το αγάπησα απιστευτα αυτό το αυτοκινητο.. και ας ειναι ξεπερασμενο με βαση τα σημερινά πρότυπα
Βενζινη, λάδια, 2 λαμπες στοπ πισω, μια εξάτμιση και ενας ιμαντας ο απολογισμος των 5 ετών συμβιωσης μαζι τουToyota Avensis (μοντ 2003-4) . Το κρατησα 6 μηνες (εταιρικο) περιμενοντας να ερθει το δικο μου.
Κανενα προβλημαVolvo S40 1.8 Summum (2005-2009). Τέσσερα ακομα απροβληματιστα χρονια. Μοναδικό προβλημα μια βλαβη στο Clima που οδηγησε σε αλλαγή ολης της μοναδας (σε εγγύηση αλλά δεν θα πληρωνα κατι ετσι και αλλιως μιας και ηταν εταιρικο...)
Opel Insignia 1.6 T Cosmo Sport (2009-2010). Ενδιαφερον αυτοκινητο που δεν το χάρηκα οσο θα ηθελα λογω ξαφνικής αναχώρησης στο εξωτερικό.. Τον ενα χρονο που το κράτησα δεν μου παρουσίασε τιποτα..
Τώρα αναμένω το επομενο επι Ιταλικού εδάφους ... (μάλλον Giulietta 2.0 Distinctive Diesel)
Μακάρι και σε άλλους τομεις να ήμουν τόσο τυχερός οσο με τα αυτοκινητα
-
Ο χρήστης Κ.Β.Κ. έγραψε:
seat ibiza 1.4 100 hp 2004 100000χλμ
οδηγημενο με συνεση και προσοχη
πρωτο χεριτο τιμονι κανει ενα θορυβο οταν το γυρνας σαν κρακ-κρακ οχι δυνατο-ενοχλητικο
η κλειδαρια της βενζινης δεν κλειδωνειΣε seat ibiza 04 ' και 80000 χλμ έχω το κρακ-κρακ, και το θεμα με την κλειδαρια της βανζίνης.
Αυτο με το τιμονι το κάνει απο τότε που αλλαξα αμορτισερ και μόνο οταν εχει υγρασία
Σε συνεργειο (έμπιστο) που το πήγα, μου ειπε δεν ειναι τίποτα. -
Toyota Corolla 1.4 sedan '2000
Έχει αυτή τη στιγμή 100000 χλμ (Δεν κάνει πολλά χλμ στην πόλη, γιατί χρησιμοποιώ μηχανάκι)
Εκτός από τα αναλώσιμα (λάδια, μπουζί κλπ)
3 Μπαταρίες (Οι μπαταρίες της TOYOTA δεν κάνουν ούτε για τα σκουπίδια. Άλλαξα την πρώτη στο 2 χρόνο, μέσα στην εγγύηση. Την επόμενη στον 5 χρόνο, τώρα φοράει μια BOSCH, να δούμε πότε θα παραδώσει πνεύμα)
**1 set Υαλοκαθαριστήρες **(τους άλλαξα πέρυσι, οι μαμίσιοι κράτησαν 9 χρόνια !!!)
1 Ιμάντα Δυναμό και λοιπών συμπράκαλων.
1 σετ τακάκια μπροστά.Βασικά δεν θεωρούνται ζημιές τα παραπάνω, αλλά φτου να μην το ματιάσω, αυτοκίνητο 10ετίας με 0 ζημιές
PS : ΔΕΝ 'τα παίρνω' από την TOYOTA ούτε δουλεύω εκεί.
-
Ο χρήστης bourcos έγραψε:
**1 set Υαλοκαθαριστήρες **(τους άλλαξα πέρυσι, οι μαμίσιοι κράτησαν 9 χρόνια !!!)
ρε μεγάλε δεν κράτησαν 9 χρόνια οι υαλοκαθαριστήρες. εσυ δεν τους άλλαξες για 9 χρόνια.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
**1 set Υαλοκαθαριστήρες **(τους άλλαξα πέρυσι, οι μαμίσιοι κράτησαν 9 χρόνια !!!)
ρε μεγάλε δεν κράτησαν 9 χρόνια οι υαλοκαθαριστήρες. εσυ δεν τους άλλαξες για 9 χρόνια.
+1000
-
Είναι σαν τα αμορτισέρ που κρατάνε 200.000
-
Κάποτε δεν είχα αλλάξει λάστιχα υαλοκαθαριστήρων για 4-5 χρόνια. Οι λεπίδες από τα λάστιχα είχαν ξεραθεί και είχαν σπάσει και είχε μείνει μόνο η λαστιχένια βάση.
Όταν έβρεχε πασάλειβαν τα νερά στο παρμπρίζ και έβλεπες πολύ λίγο.Πάντως υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια υαλοκαθαριστήρες σιλικόνης που αντέχουν σχεδόν για πάντα.
Δεν σκουπίζουν καλά μετά από μερικά χρόνια αλλά επειδή δεν ξεραίνεται η λεπίδα και δεν σπάει (όπως στους απλούς λαστιχένιους) καταφέρνουν και διώχνουν το περισσότερο νερό. -
Κάποτε δεν είχα αλλάξει λάστιχα υαλοκαθαριστήρων για 4-5 χρόνια. Οι λεπίδες από τα λάστιχα είχαν ξεραθεί και είχαν σπάσει και είχε μείνει μόνο η λαστιχένια βάση.
Όταν έβρεχε πασάλειβαν τα νερά στο παρμπρίζ και έβλεπες πολύ λίγο.Πλάκα-πλάκα που πουλάνε τέτοια λάστιχα γτ κάπου τόσο τα χει και το θκόμ.Παίζουν μεγέθη και τέτοια ή ταιριάζουν σ όλους;Τιμούλες;
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Κάποτε δεν είχα αλλάξει λάστιχα υαλοκαθαριστήρων για 4-5 χρόνια. Οι λεπίδες από τα λάστιχα είχαν ξεραθεί και είχαν σπάσει και είχε μείνει μόνο η λαστιχένια βάση.
Όταν έβρεχε πασάλειβαν τα νερά στο παρμπρίζ και έβλεπες πολύ λίγο.Πλάκα-πλάκα που πουλάνε τέτοια λάστιχα γτ κάπου τόσο τα χει και το θκόμ.Παίζουν μεγέθη και τέτοια ή ταιριάζουν σ όλους;Τιμούλες;
πλακα κανεις ετσι?
αν οχι για το θκοσ υπαρχουν και μεγεθη και διαφορες τιμες αναλογα το μεγεθος.υπολογισε οτι σαν το θκοσ εχουν 10 ευρω -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
seat ibiza 1.4 100 hp 2004 100000χλμ
οδηγημενο με συνεση και προσοχη
πρωτο χεριτο τιμονι κανει ενα θορυβο οταν το γυρνας σαν κρακ-κρακ οχι δυνατο-ενοχλητικο
στο φρεναρισμα απο μπρος δεξια ακουγεται ενα μικρο κρακ-κρακ
η κλειδαρια της βενζινης δεν κλειδωνει
το δεξιο ηλεκτρικο παραθυρο μερικες φορες δεν δουλευει το αυτοματο προς τα πανωΓια το τιμόνι και το κρακ κρακ, θα έλεγα μπιλιοφόρος πάντως. Το έχεις κοιτάξει σε ένα συνεργείο;
Αν ηταν μπιλιοφορος θα εκανε μονο εν κινησει τον κανει ομως ,τον θορυβο,και ακινητο(εχω ειδικοτητα απο μπιλιοφορους απο ενα πασατ που ειχε ο πατερας μου οταν ειμουν 18 και σε αυτο εμαθα.Καμμια σχεση με τοσο δυνατο θορυβο).Πρεπει να ειναι αντλια τιμονιου...
-
Ο χρήστης apopol έγραψε:
seat ibiza 1.4 100 hp 2004 100000χλμ
οδηγημενο με συνεση και προσοχη
πρωτο χεριτο τιμονι κανει ενα θορυβο οταν το γυρνας σαν κρακ-κρακ οχι δυνατο-ενοχλητικο
η κλειδαρια της βενζινης δεν κλειδωνειΣε seat ibiza 04 ' και 80000 χλμ έχω το κρακ-κρακ, και το θεμα με την κλειδαρια της βανζίνης.
Αυτο με το τιμονι το κάνει απο τότε που αλλαξα αμορτισερ και μόνο οταν εχει υγρασία
Σε συνεργειο (έμπιστο) που το πήγα, μου ειπε δεν ειναι τίποτα.Τωρα που η βενζινη ειναι πανακριβη δε μας λετε και που τα παρκαρετε
-
αουντι 80 του 91 1.6
σουπερ αξιοπιστία!!!τωρα έχει 356.000χλμ!!!κινείται με το μαμά δισκω πλατώ,εχει αλλάξει μια φορά τρόμπα βενζίνης 110.000,νερού και απο μια φορά δισκόπλακες 220.000,αμορτισέρ 230.000, σινεμπλόκ 315.000,βάσεις μηχανής165.000,ρουλεμάν 230.000, και ψυγείο νερού 220.000.καθε αλλαγή λαδιών στα 6.000 με 7.000χλμ καιει γυρω στα 500ml λαδάκι.φοβερή εντύπωση μου έχουν κάνει μικρες επισκευές που καναμε και άντεξαν στο χρονο π.χ. επισκευη αντλιας νερου στα 114.000-αλλάχτηκε πρώτη φορά στα 316.000. επισκευή τρομπακι συμπλέκτη στα 133.000 χώρις πρόβλημα μέχρι σήμερα!!!πάντα όμως κανουμε κανονικά τα αραιά του προκαθορισμένα σερβις του ανα 30.000 και αλλαγή ιμάντων ανα 90.000χλμ περιπου.οταν το αγορασαμε πηγαινα δημοτικο, ήταν εποχή που και οι γονεις των φίλων μου αγόραζαν αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και παραπονιόμουν στον πατερα μου που το δικό μας δεν έιχε καμία ηλεκτρική ευκολία ομως εδώ και αρκετά χρονια όλα τα αυτοκίνητα των φίλων έχουν παροπλιστεί,παρατηθει απο διάφορες σοβαρές βλαβες και εγώ ακόμα χαίρομαι βολτες με το αουντάκι που οταν ημουν πιτσιρικάς δεν άλλαζα τις 3 πρώτες ταχυτητες αν το στροφόμετρο δεν έδειχνε 7.200σαλ!!! μακάρι τα καινούργια άουντι να είχαν την μισή αξιοπιστία του 80!!! -
To ιδιο ευχαριστημενοι ειμαστε και εμεις απο το μοντελο(εχω ποσταρει σε λιγες σελιδες πριν)
Μαλλον η φοβερη αξιοπιστια στα μηχανικα μερη οφειλεται στον 8βαλβιδο κινητηρα ταφο με τα 75 αλογα,ο οποιος αδυνατει να φερει σε δυσκολια και τα υπολοιπα μηχανικα μερη(συμπλεκτη,κιβωτιο) -
δεν εχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά είναι αξιοσημείωτο που ταξιδεύει ακόμα σαν να μην έχει περάσει ο χρόνος απο πάνω του!επισης γνωστος μου με ιδιο άλλαξε το μοτέρ στα 600.000χλμ!!!παίζει ομως ρολο και η συντηρηση-γείτονας με επίσης ιδιο άουντι έχει κανει 2 επισκευές κινητηρα+δισκω πλατώ με 240.000χλμ αλλα αγνοούσε την λέξη σέρβις!!!
-
Ο χρήστης Κ.Β.Κ. έγραψε:
seat ibiza 1.4 100 hp 2004 100000χλμ
οδηγημενο με συνεση και προσοχη
πρωτο χεριτο τιμονι κανει ενα θορυβο οταν το γυρνας σαν κρακ-κρακ οχι δυνατο-ενοχλητικο
στο φρεναρισμα απο μπρος δεξια ακουγεται ενα μικρο κρακ-κρακ
η κλειδαρια της βενζινης δεν κλειδωνει
το δεξιο ηλεκτρικο παραθυρο μερικες φορες δεν δουλευει το αυτοματο προς τα πανωΓια το τιμόνι και το κρακ κρακ, θα έλεγα μπιλιοφόρος πάντως. Το έχεις κοιτάξει σε ένα συνεργείο;
Αν ηταν μπιλιοφορος θα εκανε μονο εν κινησει τον κανει ομως ,τον θορυβο,και ακινητο(εχω ειδικοτητα απο μπιλιοφορους απο ενα πασατ που ειχε ο πατερας μου οταν ειμουν 18 και σε αυτο εμαθα.Καμμια σχεση με τοσο δυνατο θορυβο).Πρεπει να ειναι αντλια τιμονιου...
Ριξε παντως καλου κακου και μια ματια μην εχει αρπαξει κανα ψαλιδι
-
Το Saxo μια κρεμαγιέρα η οποία και αλλάχτηκε, ο Ξάρακλας έχει το εξής...Τραβάω το χειρόφρενο και ανάβει το λαμπάκι για τα λάδια! Α ναι! Και πέρυσι το καλοκαίρι ανέβαζε τρελές θερμοκρασίες το μοτέρ...Αλλά λύθηκε κι αυτό...
-
Αλφα Ρομεο 166, 2.0 TS, Facelift (2004).
125.000 χλμ από τα οποία τα τελευταία 17.000 με Ρότρεξ.
Προβλήματα: Κλειδαριά συνοδηγού (80.000χλμ), Θερμοστάτης (120.000 χλμ) και ψυγείο καλοριφέρ (123.000 χλμ).
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;