-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
αν θες ποιοτητα γκαζι και ανεση,golf,αν παλι εισαι τυπος των αναβασεων του αγωνιστικου κρατηματος και της ατμοσφαιρικης δυναμης τοτε clio!αν παλι δεν θελεις να πληρωνεις σημα 600 ζεστα,περνεις το mini,**και εχεις γκαζι(οχι σαν του golf,αλλα καλυτερο απο του clio)**κρατημα(ποιο απολυτο και παιχνιδιαρικο απο το golf,αλλα το clio ειναι καλυτερο)και κανεις μια παραχωρηση στους χωρους(ειδικα για τους πισω)Από πότε το Golf είναι πιο γρήγορο απ' το Cooper S (με τα 175)??
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
αν θες ποιοτητα γκαζι και ανεση,golf,αν παλι εισαι τυπος των αναβασεων του αγωνιστικου κρατηματος και της ατμοσφαιρικης δυναμης τοτε clio!αν παλι δεν θελεις να πληρωνεις σημα 600 ζεστα,περνεις το mini,**και εχεις γκαζι(οχι σαν του golf,αλλα καλυτερο απο του clio)**κρατημα(ποιο απολυτο και παιχνιδιαρικο απο το golf,αλλα το clio ειναι καλυτερο)και κανεις μια παραχωρηση στους χωρους(ειδικα για τους πισω)
Από πότε το Golf είναι πιο γρήγορο απ' το Cooper S (με τα 175)?? [/quot
http://www.autotriti.gr/newcars/compare ... _2800_2910, 4183_2185_2305&c12=1
-
Golf απο εμενα,πιο ποιοτικο,πιο στιβαρο,πιο ομορφο,πιο ανετο,πιο αξιοπιστο,ωραιος κινητηρας, και γενικα το GTI ειναι ενα επιπεδο πιο πανω σε σχεση με τα αλλα 2.
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
αν θες ποιοτητα γκαζι και ανεση,golf,αν παλι εισαι τυπος των αναβασεων του αγωνιστικου κρατηματος και της ατμοσφαιρικης δυναμης τοτε clio!αν παλι δεν θελεις να πληρωνεις σημα 600 ζεστα,περνεις το mini,**και εχεις γκαζι(οχι σαν του golf,αλλα καλυτερο απο του clio)**κρατημα(ποιο απολυτο και παιχνιδιαρικο απο το golf,αλλα το clio ειναι καλυτερο)και κανεις μια παραχωρηση στους χωρους(ειδικα για τους πισω)
Από πότε το Golf είναι πιο γρήγορο απ' το Cooper S (με τα 175)?? [/quot
http://www.autotriti.gr/newcars/compare ... _2800_2910, 4183_2185_2305&c12=1
Α οκ...αφού το λέει το AutoTriti έτσι θα ναι...
-
εξισου γρηγορα ειναι
-
τι να πω ρε φιλε μου κοιτα και τις ρεπριζ(και σε αλλο περιοδικο),λογικο δεν ειναι ενα διλιτρο με περιπου 30αλογα περισσοτερα να ειναι μπροστα,οσο καλος και να ειναι ο 1600δεν παυει απο ενα σημειο και μετα τα κ.εκ να παιζουν το ρολο τους
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
τι να πω ρε φιλε μου κοιτα και τις ρεπριζ(και σε αλλο περιοδικο),λογικο δεν ειναι ενα διλιτρο με περιπου 30αλογα περισσοτερα να ειναι μπροστα,οσο καλος και να ειναι ο 1600δεν παυει απο ενα σημειο και μετα τα κ.εκ να παιζουν το ρολο τους+1
Το 184αρι βεβαια, ερχεται παρα πολυ κοντα με το GTI... -
Πιο σπορ απο ολα ειναι το κλιο κ σιγουρα δειχνει κ πιο αγριο εμφανισιακα. Αλλα νομιζω πως το γκολφ ειναι πιο ολοκληρωμενο.
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
Gia na eimai ilikrinis den me endiaferei kati allo giati den mou xreiazontai oi xoroi me endiaferei na einai omorfo grigoro kai na strivei xoris provlimataΦίλε, και τα 3 είναι όμορφα, γρήγορα και στρίβουν. Όμως αυτό που ξεχωρίζει κατά τη γνώμη μου (και αφού οι χώροι δε σε ενδιαφέρουν) είναι το mini. To golf και το clio είναι πιο ''συνηθισμένα'' αυτοκίνητα. Το mini είναι πιο ''σπάνιο'', νοσταλγικό και πιο ξεχωριστό...
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
Oraios paidia to clio kai poio xamili katanalosi venzinis kai den kukloforei toso aplta einai kai to thema metapolisis opos kai oti einai poio argo ap ta alla duoμε αυτά που γράφεις ... μην πάρεις clioRS. Είναι αργό , γαλλικό , κτλ κτλ ....
plz Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες ... μας βγάζεις τα
από θέμα κατανάλωσης το Gti πρέπει να καίει λιγότερο.
-
To GTI όταν μάθεις να το οδηγείς σωστά θα είναι πιο οικονομικό απο τα άλλα δύο... Εγώ αυτό θα έπαιρνα...
Από εκεί και πέρα,αφού λές ότι δεν σε νοιάζουν οι χώροι, να πας για το Mini!!! θα το ευχαριστηθείς, θα μάθεις να οδηγείς ένα πάρα πολύ καλά στημένο καρτ και θα σου χαρίσει άπειρα χαμόγελα στον δρόμο. Στα μείον του ότι στην τιμή του ακόμα και ώς μεταχειρισμένο, δεν είναι αυτοκίνητο, είναι κάτι που μοιάζει με αυτό και έχει ως προτεραιότητα την οδηγική σου απόλαυση!!! Στα θετικά του τα λιγότερα τέλη με τον 1600 σε σχέση με τα δίλιτρα!
Εδιτ: Ξέχασα να αναφέρω, να προσέξεις πολύ τις επιλογές σου με αυτά τα μοντέλα... Πρόκειται για αυτοκίνητα που οι στούκες και οι 'βελτιώσεις' δίνουν και πέρνουν, και δεν θες να δώσεις τόσα λεφτά και να βρεθείς προ εκπλήξεως
-
mini cooper s από εμένα
το clio είναι καλό να το κάνεις βόλτα, αλλά οχι να είναι δικό σου
το GTI δεν είναι όμορφο (υποκειμενικό) και διασκεδαστικό στην οδήγηση
πάντως σε θεμα αξιοπιστίας και γενικότερου κόστους χρήσης (περα από τα τέλη) και συντήρησης δεν έχεις να φοβηθείς ΤΙΠΟΤΑ στο GTI
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
αν θες ποιοτητα γκαζι και ανεση,golf,αν παλι εισαι τυπος των αναβασεων του αγωνιστικου κρατηματος και της ατμοσφαιρικης δυναμης τοτε clio!αν παλι δεν θελεις να πληρωνεις σημα 600 ζεστα,περνεις το mini,**και εχεις γκαζι(οχι σαν του golf,αλλα καλυτερο απο του clio)**κρατημα(ποιο απολυτο και παιχνιδιαρικο απο το golf,αλλα το clio ειναι καλυτερο)και κανεις μια παραχωρηση στους χωρους(ειδικα για τους πισω)
Από πότε το Golf είναι πιο γρήγορο απ' το Cooper S (με τα 175)??
το κομπρεσορατο το 'χει ανετα (αν μιλαμε για μτχ, μιας και αναφερεται σε golf v) το τουρμπατο 175αρι με δυσκολια και το 184αρι f/l αλλου πιο γρηγορο, αλλου πιο αργο
στα παρα πολλα ισως φυγει μπροστα το gti
-
Καλημερα παιδια καταρχην σας ευχαριστω για την βοηθεια μου πουλανε και ενα s200 με 95000 χλμ πρωτο χερι με book απειραχτο πως σας φενετε αυτο;
-
Εξαρτάται... Πόσο στο δίνουν και πόσο σίγουρος είσαι ότι είναι απείραχτο;
-
Einai tou 2002 12000 to dinoun koita einai olo mama exei kai to book tou fenete poio sovaros alla ka piragmeno na eperna tha to pugaina sti honda gia elenxo
Σε παρακαλώ να γράφεις Ελληνικά, τα greeklish απαγορεύονται από τον κανονισμό του Forum [Mod]
-
Κοίτα φίλε μου εξαρτάται τι θέλεις. Για τα μοντέλα του τίτλου έχουν ειπωθεί αρκετά νομίζω οπότε πρέπει να έχεις μια γενική ιδέα πού υστερεί και που υπερτερεί το καθένα. Απλά δεν είμαι σίγουρος τι θες κι εσύ εν τέλει
Όσο για το το S2000 είναι μπροστά (ενίοτε και πολύ μπροστά) απ' τα υπόλοιπα που συζητάμε σ' αυτό το thread, όσον αφορά στροφιλίκια, fun to drive κτλ. (βέβαια το fun to drive είναι και σχετική έννοια για την καθένα...). Φυσικά υπολείπεται σε πρακτικότητα καθότι διθέσιο και με μικρό χώρο αποσκευών. Επίσης από ροπές χαμηλά ε δε συγκρίνεται με τα τουρμπάτα. Εννοείται επίσης από ποιότητα κύλισης θα ταξιδέψεις πιο άνετα με το Golf πχ. παρά με το S2000. Άρα διαλέγεις και παίρνεις. Πρόσεχε όμως γιατί τα μοντέλα του 2002 είναι χωρίς ESP με ό,τι συνεπάγεται αυτό (δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο για χαλαρή οδήγηση ειδικά σε δύσκολες συνθήκες).
Μ' αυτά τα λεφτά πάντως και αν το S2000 είναι καλοδιατηρημένο (μεγάλο αν αυτό...) εγώ θα το έπαιρνα κυρίως για να γουστάρω, όχι όμως σαν το βασικό μου όχημα (εκτός αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά). Δε σου κρύβω ότι είμαι μεγάλος fan του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αρκεί όμως να είσαι συνειδητοποιημένος γιατί το παίρνεις, γι' αυτό και δεν μπορώ να στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
Γενικά πάντως έχε υπόψη σου ότι είναι πολύ δύσκολο για κάποιον που δε γνωρίζει τι ακριβώς θέλεις (κι αυτό μάλλον μόνο εσύ το ξέρεις) να σου συστήσει συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ν' αποκλείσει άλλες επιλογές, ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που προσφέρουν διαφορετικά πράγματα. Από την άλλη, η διαφορετικότητα των επιλογών ίσως κάνει και τη ζωή σου πιο εύκολη γιατί μπορείς να δεις πιο εύκολα τις διαφορές τους.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
........... αρκεί όμως να είσαι συνειδητοποιημένος γιατί το παίρνεις, γι' αυτό και δεν μπορώ να στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
........+1
-
Σε περίπτωση που θες προσθιοκίνητο πυραυλάκι, τσιμπάς ένα Polo GTi, ρίχνεις δυο-τρία χιλιάρικα για μια σοβαρή ανάρτηση, αντιστρεπτικές, σινεμπλόκ κι ένα μπλοκέ κι είσαι μακράν μπροστά από τα τρία που προανέφερες, σίγουρα σε αποτελεσματικότητα, ενδεχομένως και σε αίσθηση. Δεν καις τίποτα, πηγαίνεις αέρα, τέλη-ασφάλειες σε χαμηλότατο επίπεδο και εγγυημένη μεταπώληση.
Από εκεί και πέρα, αν δε θες να κοροϊδεύεις (όπως με τα 4 από πάνω) και θες πραγματικό αυτοκίνητο, τότε το S2000 είναι απίστευτο. Δύσκολο κι απόλυτο όμως. Σε λίγο περισσότερα χρήματα, μπορείς να χτυπήσεις ένα ατμοσφαιρικό Opel Speedster, τρελή πολεμική μηχανή. Και αν δε σε πειράζουν τα τρελά τέλη, ένα 350Ζ μπορεί να αγοραστεί πλέον με ξεφτίλα χρήματα. Όπως και μια τρίλιτρη Ζ4 ή μια Boxster. Όλα τα παραπάνω, θα τα βρεις σε σημαντικά λιγότερα χρήματα από ένα καινούριο Polo GTi. -
12 χιλ ?? Νομιζω πως ειναι φοβερη ευκαιρια . Απλα ισχυουν τα παραπανω .
golf gti vs mini cooper s vs renault clio rs