-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Οχι δεν καταλαβες καλα,νομιζα οτι υπηρχε η οθονη χωρις το navi αλλα με τις λειτουργιες τις αλλες που δειχνει πιεση τουρμπο κλπ.Εννωειται οτι δεν περιμενα να ειναι βασικο το navi,δεν ειμαι τρελος,αυτα δεν γινονται πουθενα.Την πίεση του τούρμπο πάντως την δείχνει και στα όργανα του οδηγού.
-
Eιδα παντως μια μαυρη παρκαρισμενη χτες το βραδυ, παρκαροντας απο πισω της, στο Κολωνακι (distinctive με τις στανταρ elegant ζαντες τυπου αραχνη), και ειναι πολυ ομορφη και σικατη η πουτ@να...
-
Το θεμα με τα εξτρα, προφανως ειναι ζητημα προτεραιοτητων, αναγκων και γουστου. Απλα, δεν θα πληρωσω λεφτα για τους αισθητηρες παρκινγκ, φροντισα ηδη να μαθω να παρκαρω. Και για τους καθρεπτες, ναι, αν καποιος παρκαρει συνεχεια σε κωλοστενα, οντως θα βοηθουσαν. Σε αυτη την περιπτωση ομως, εγω θα διαλεγα αλλο αυτοκινητο, απο το να βασανιζω την κουκλα μου. Και για το συστημα οθονης-nav, σιγουρα η οθονη κανει και 'αλλα κολπα'. Το θεμα ειναι το ποσο τα χρειαζεται ο καθενας ή του την εχει γενικα βιδωσει να τα βαλει. Αλλοι κωλοφτιαχνουν κιολας τα αυτοκινητα τους μεχρι αηδιας, γουστα ειναι αυτα. Εγω προσωπικα μονο το nav θα χρησιμοποιουσα (μετα απο 1-2 βδομαδες που θα επαιζα με τα αλλα κολπακια), και οπως ειπα και πριν εχω ηδη gps.
Anyway, σε 2-3 βδομαδες θα εχω και εγω την κουκλα μου, μια G 1.4 170 κοκκινη (alfa rosso) Distinctive στην οποια προσθεσα την οροφη, τα σπορ πενταλ και τα φιμε κρυσταλλα.
-
Ο χρήστης mariosdemigod έγραψε:
Anyway, σε 2-3 βδομαδες θα εχω και εγω την κουκλα μου, μια G 1.4 170 κοκκινη (alfa rosso) στην οποια προσθεσα την οροφη, τα σπορ πενταλ και τα φιμε κρυσταλλα.
Τα οποια συμφωνα με καποιους αλλους ειναι παντελως αχρηστα
καλοταξιδη!
-
Καλώς να τα δεχτείς!
Εγώ όταν έρθει ή ώρα πάντως θα το βάλω το navi (μαζί με blue&me εννοείται γιατί το χω και στο 500 και τα σπάει) γιατί γουστάρω να έχω εργοστασιακή οθόνη και όχι να κρεμάω το gps με βεντούζες κτλ. Συν τοις άλλοις η τιμή του navi είναι λογικότατη, όταν στο Q5 πχ έκανε 5.000€ σχεδόν και τώρα πρέπει να έχει πάνω από 5.500€. Περί ορέξεως που λέμε...
-
Για μενα παντως απαραιτητα ειναι το distinctive, premium light pack, cruise control και αν γουσταρεις και σε παιρνει η ηλιοροφη και μετα sport pack...αλλα ετσι φτανει τα πολλα...οποτε στην περιπτωση μου και αν...κοβεις τα δυο τελευταια η ολο το αυτοκινητο και πας στο megane coupe με τα 20.000
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Anyway, σε 2-3 βδομαδες θα εχω και εγω την κουκλα μου, μια G 1.4 170 κοκκινη (alfa rosso) Distinctive στην οποια προσθεσα την οροφη, τα σπορ πενταλ και τα φιμε κρυσταλλα.
Τα οποια συμφωνα με καποιους αλλους ειναι παντελως αχρηστα
καλοταξιδη!thanks.
Εννοειται πως ο καθενας εχει τα δικα του γουστα και προτεραιοτητες, Το ειχα πει ξεκαθαρα.
Κουβεντα να γινεται. -
τα σπορ πενταλ τι ειναι ακριβως? (με λαστιχενια επισστρωση η πιο καλα τοποθετημενα για μυτι-τακουνι?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
τα σπορ πενταλ τι ειναι ακριβως? (με λαστιχενια επισστρωση η πιο καλα τοποθετημενα για μυτι-τακουνι?Διάτρητα πεντάλ αλουμινίου.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Οι κάτοχοι Alfa Romeo Giulietta μάλλον δεν προτιμούν το 4tf , μόνο φωτογραφίες βλέπουμε
Εντάξει , διαβάζουμε ενίοτε και αψιμαχίες μη κατόχων.Ως κάτοχος δεν γράφω παρά ελάχιστα στο θέμα αυτό καθότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλους κατόχους του ιδίου αυτοκινήτου και όχι να συμμετέχω σε αέναες δυνητικές αψιμαχίες.
Όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα κατόχων στο 4tf, ώστε να μπορούμε να μιλάμε ανενόχλητα για μοκέτες ή πεντάλ χωρίς να πετάγονται άλλοι είτε αναφέροντας συγκρίσεις με τρίτα αυτοκίνητα είτε υπονοώντας την αλλοτρίωση των κατόχων alfa romeo που κάποτε ενδιαφερόντουσαν για διπλά καρμπυρατέρ και γωνίες camber, τότε θα γράφω περισσότερο.
-
Δεν νομίζω πως συμφωνώ μαζί σου. Όπως αισθάνεται καθένα βέβαια.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Ως κάτοχος δεν γράφω παρά ελάχιστα στο θέμα αυτό καθότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλους κατόχους του ιδίου αυτοκινήτου και όχι να συμμετέχω σε αέναες δυνητικές αψιμαχίες.
Όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα κατόχων στο 4tf, ώστε να μπορούμε να μιλάμε ανενόχλητα για μοκέτες ή πεντάλ χωρίς να πετάγονται άλλοι είτε αναφέροντας συγκρίσεις με τρίτα αυτοκίνητα είτε υπονοώντας την αλλοτρίωση των κατόχων alfa romeo που κάποτε ενδιαφερόντουσαν για διπλά καρμπυρατέρ και γωνίες camber, τότε θα γράφω περισσότερο.
+1
Απλώς καλό θα ήταν να ακούγονται και εδώ κάποιες πληροφορίες για το αμάξι για αυτούς που δεν έχουν πρόσβαση στο alfisti. Πχ κατανάλωση, συντήρηση και κόστος κλτ...
-
Η Alfa Romeo θα βγάλει και σεντάν εκδοχή για το εν λόγω όχημα;
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Οι κάτοχοι Alfa Romeo Giulietta μάλλον δεν προτιμούν το 4tf , μόνο φωτογραφίες βλέπουμε
Εντάξει , διαβάζουμε ενίοτε και αψιμαχίες μη κατόχων.Ως κάτοχος δεν γράφω παρά ελάχιστα στο θέμα αυτό καθότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλους κατόχους του ιδίου αυτοκινήτου και όχι να συμμετέχω σε αέναες δυνητικές αψιμαχίες.
Όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα κατόχων στο 4tf, ώστε να μπορούμε να μιλάμε ανενόχλητα για μοκέτες ή πεντάλ χωρίς να πετάγονται άλλοι είτε αναφέροντας συγκρίσεις με τρίτα αυτοκίνητα είτε υπονοώντας την αλλοτρίωση των κατόχων alfa romeo που κάποτε ενδιαφερόντουσαν για διπλά καρμπυρατέρ και γωνίες camber, τότε θα γράφω περισσότερο.
Κρισιμη μαζα δε θα μαζευτει ποτε και εδω μεσα δεν ειναι αλφιστι, θα τρως στη μαπα και τους μη κατοχους
Οποτε αν εχεις σαν κατοχος να πεις κατι απο πρωτο χερι ωστε να μαθουμε και οι υπολοιποι 2-3 πραγματακια παραπανω καλως , τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι περιττα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οι κάτοχοι Alfa Romeo Giulietta μάλλον δεν προτιμούν το 4tf , μόνο φωτογραφίες βλέπουμε
Εντάξει , διαβάζουμε ενίοτε και αψιμαχίες μη κατόχων.Ως κάτοχος δεν γράφω παρά ελάχιστα στο θέμα αυτό καθότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλους κατόχους του ιδίου αυτοκινήτου και όχι να συμμετέχω σε αέναες δυνητικές αψιμαχίες.
Όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα κατόχων στο 4tf, ώστε να μπορούμε να μιλάμε ανενόχλητα για μοκέτες ή πεντάλ χωρίς να πετάγονται άλλοι είτε αναφέροντας συγκρίσεις με τρίτα αυτοκίνητα είτε υπονοώντας την αλλοτρίωση των κατόχων alfa romeo που κάποτε ενδιαφερόντουσαν για διπλά καρμπυρατέρ και γωνίες camber, τότε θα γράφω περισσότερο.
Κρισιμη μαζα δε θα μαζευτει ποτε και εδω μεσα δεν ειναι αλφιστι, θα τρως στη μαπα και τους μη κατοχους
Οποτε αν εχεις σαν κατοχος να πεις κατι απο πρωτο χερι ωστε να μαθουμε και οι υπολοιποι 2-3 πραγματακια παραπανω καλως , τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι περιττα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ρώτησε ό,τι θέλεις και θα σου απαντήσω. Α, μπορείς να δεις και παλιότερες δημοσιεύσεις μου σε αυτό το θέμα.
Σέρβις: σε 4 μήνες που θα κλείσω χρόνο θα αλλάξω λάδια, τα οποία μάλιστα θα προμηθευτώ μόνος μου. Τι άλλο να πω επί τούτου;
Κατανάλωση: πολύ ικανοποιημένος. Σε συνθήκες πόλης που κινούμαι σε μικρές διαδρομές βλέπω 10λτ/100κμ, αν και αυτό δεν λέει τίποτα από μόνο του. Το εντυπωσιακό είναι πως έχω χαμηλότερη κατανάλωση από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου στις ίδιες συνθήκες και ας έχει το τωρινό 70 άλογα παραπάνω. Σε ταξίδι - εκπληκτική: Χαλάνδρι (κοντά στην αττική οδό) -> Κιάτο 7.9 lt/100km με cruise control στα 130-140 ανάλογα την κίνηση και μικροπροσπεράσεις με περισσότερα
Κιάτο -> Χαλάνδρι 6.9 lt/100km με χαλαρή/αργή οδήγηση λόγω κίνησης.Τα δύο πράγματα που μου αρέσουν περισσότερο είναι η απόκριση του κινητήρα στο dynamic και τα φρένα. Π.χ. στην άνω βολτίτσα βρέθηκα πίσω από μια νταλίκα με 110 χαω και χωρίς να το καταλάβω έφτασα τα 160 μετά την προσπέρασή της. Στα φρένα έχω βάλει τα έξτρα τετραπίστονα brembo με 330 δίσκους (μόλις 410 ευρώ!) και έχω αποκτήσει φοβερή αίσθηση και αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα - φρενάρει χωρίς κανένα δράμα.
Στα αρνητικά, τα μικροπροβλήματα νεότητας. Βέβαια την παρήγγειλα πριν καν έρθουν τα test drive οπότε ήταν από τα πρώτα που παραδόθηκαν (τέλη Ιουλίου 2010). Το οριζόντιο ντουλαπάκι εξαρχής δεν άνοιγε καλά και αλλάχθηκε αμέσως (δύο επισκέψεις στο συνεργείο, μια για την διάγνωση και δεύτερη όταν ήρθε το ανταλλακτικό από την Ιταλία). Η τάπα της βενζίνης κόλλαγε λίγο (μια επίσκεψη στο συνεργείο). Τώρα θέλω να πάω για έναν μικρό τριγμό από τις αναρτήσεις. Συμφωνώ, όλα ήσσονος σημασίας, αλλά χρειάζεται να κλέβω χρόνο πριν πάω στην δουλειά. Φαντάζομαι βέβαια πως πια θα έχουν λυθεί τέτοια μικροπροβλήματα.
Α, ένα ακόμη αρνητικό -ίσως όλης της κατηγορίας- η περιφερειακή ορατότητα. Το αναφέρω ως αρνητικό καθώς πρόσφατα οδήγησα Honda Jazz και μετά από αυτό όλα μου φαίνονται κλειστοφοβικά.
Σαν αυτοκίνητο το νιώθω πλήρες. Έχω βέβαια κάνει και τρεις 'βελτιώσεις' που συστήνω ανεπιφύλακτα:
-
Βασικά συγνώμη
Αυτή την θήκη από που την πήρες?
Είναι στα αξεσουάρ της Alfa ή κάποιο aftermarket αξεσουάρ? -
μπορείς να βρεις και εμπορίου, όχι ακριβώς ίδια.
-
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βασικά συγνώμη
Αυτή την θήκη από που την πήρες?
Είναι στα αξεσουάρ της Alfa ή κάποιο aftermarket αξεσουάρ?Έμαθα ότι υπάρχει ορισμένες φορές και σε πρακτικερ αλλά εγώ δεν την είχα βρει ποτέ.
Την αγόρασα από ebay (ψάξε car boot tidy και θα βρεις δεκάδες) και δεν έχει σχέση με alfa romeo. Χωράει τα πάντα μέσα και σε στροφές δεν κουνιέται τίποτα αφού έχει velcro στη βάση και στην πλάτη. -
Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο
Alfa Romeo Giulietta