-
Παιδια καλησπερα,
Εχω ενα cooper s R56 chilli του 2007 με 62,000 χλμ, και θελω (πρεπει) να του αλλακσω αμορτισερ λογω θεματος στην αποσβεση πισω και χτυπηματος που ακουγεται. Επ'ευκαιριας λοιπον θελω να το μαλακωσω καπως καθως παραειναι σκληρο στην καθημερινη χρηση, και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι και το προβλημα στην αναρτηση εχει δημιουργηθει απο πεσιματα σε λακουβες. Σημειωση οτι εχω ηδη αντικατασησει τα run flat με pzeronero. Δε θελω να γινει σουπα τελειως, αλλα να εχει περισσοτερη ανεση στην νορμαλ χρηση.
Ξερει κανεις τι μπορω να κανω? Ειμαι μεταξυ του να βαλω την αναρτηση του 'απλου' S (γινεται?? η BMW Σπανος παντως δεν ηξερε να απαντησει...), η να βαλω καποια αλλα αμορτισερ του εμποριου. Εχετε καποια προταση? Επισης θα χρειαστει να αλλαξω και ελατηρια?
Ευχαριστω
-
Δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD.
-
Thanks, θα τα δω.
Θελω να ρωτησω και κατι αλλο:
Δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλους, αλλα μου καιει πολλα λαδια. Μιλαμε οτι πρεπει να συμπληρωνω 2 λιτρα ανα 3,000 χλμ περιπου. Η BMW λεει οτι ειναι φυσιολογικο μεχρι και 700ml ανα 1,000 χλμ, αλλα δεν το εχω ξανακουσει για αλλο cooper S - υποψιν οτι δεν το 'σκιζω' κιολας για να δικαιολογειται. Μαλιστα εχω εναν κολητο που εχει αντιπροσωπεια citroen που εχουν ιδιους κινητηρες, και δεν καινε καθολου λαδι - ουτε εμενα αλλο αμαξι μου εκαιγε ποτε.
Εχει τετοια καταναλωση κανενας αλλος? Εχετε καμια ιδεα τι πρεπει να κοιταξω? Σκεφτομουν τσιμουχακια βαλβιδων..
-
Ο χρήστης gbach έγραψε:
Thanks, θα τα δω.Θελω να ρωτησω και κατι αλλο:
Δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλους, αλλα μου καιει πολλα λαδια. Μιλαμε οτι πρεπει να συμπληρωνω 2 λιτρα ανα 3,000 χλμ περιπου. Η BMW λεει οτι ειναι φυσιολογικο μεχρι και 700ml ανα 1,000 χλμ, αλλα δεν το εχω ξανακουσει για αλλο cooper S - υποψιν οτι δεν το 'σκιζω' κιολας για να δικαιολογειται. Μαλιστα εχω εναν κολητο που εχει αντιπροσωπεια citroen που εχουν ιδιους κινητηρες, και δεν καινε καθολου λαδι - ουτε εμενα αλλο αμαξι μου εκαιγε ποτε.
Εχει τετοια καταναλωση κανενας αλλος? Εχετε καμια ιδεα τι πρεπει να κοιταξω? Σκεφτομουν τσιμουχακια βαλβιδων..
Φίλε μου καλησπέρα, είναι το κλασικό πρόβλημα μάλλον που έχουμε όλοι με τα R56 S και το φτιάχνουμε. Θέλει αλλαγή το ψευδοκάπακο του κινητήρα (το πλαστικό από πάνω). Επειδή από κάτω περνάει η επιστροφή του λαδιού, αυτό σιγά σιγά αρχίζει και χάνει. Πάει για απευθείας αλλαγή. Κόστος αν θυμάμαι καλά γύρω στα 280 ευρώ.
-
Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!
Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?
-
Ο χρήστης gbach έγραψε:
Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?
Η εργασία ήταν μικρή, καμιά ώρα και ούτε....Εγώ το άλλαξα στην BMW γιατί κάνει έκπτωση γύρω στο 25% στα ανταλλακτικά γενικότερα αν τους μιλήσεις. Εγώ στην BMW το άλλαξα.
-
Ο χρήστης papadimitriougr έγραψε:
Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!
Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?
Η εργασία ήταν μικρή, καμιά ώρα και ούτε....Εγώ το άλλαξα στην BMW γιατί κάνει έκπτωση γύρω στο 25% στα ανταλλακτικά γενικότερα αν τους μιλήσεις. Εγώ στην BMW το άλλαξα.
Ναι η αληθεια ειναι οτι κατι κανουν αλλα γενικοτερα ειναι φαρμακειο..
Αν χανει απο το ψευδοκαπακο δεν θα επρεπε ομως να βλεπω πχ λαδια (εστω σταγονες) στο πατωμα στο γκαραζ? Η χανει απο εκει μονο σε συνθηκες λειτουργιας?
-
Ο χρήστης gbach έγραψε:
Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!
Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?
Η εργασία ήταν μικρή, καμιά ώρα και ούτε....Εγώ το άλλαξα στην BMW γιατί κάνει έκπτωση γύρω στο 25% στα ανταλλακτικά γενικότερα αν τους μιλήσεις. Εγώ στην BMW το άλλαξα.
Ναι η αληθεια ειναι οτι κατι κανουν αλλα γενικοτερα ειναι φαρμακειο..
Αν χανει απο το ψευδοκαπακο δεν θα επρεπε ομως να βλεπω πχ λαδια (εστω σταγονες) στο πατωμα στο γκαραζ? Η χανει απο εκει μονο σε συνθηκες λειτουργιας?
Φαίνεται πολύ εύκολα...
Εκεί που τελειώνει το καπάκι και ενώνεται με το μέταλλο, θα δεις ότι έχει ξεραμένα λάδια...
Σιγά σιγά τα φτύνει και μετά τα καίει -
Mini ριμπατζιά από την Rolls Royce , με τις αναγκαίες μετατροπές πολυτέλειας φυσικά. Και μετά λέγαμε για την πρώτη διδάξασα, την Aston Martin.
-
Καλα δεν ειναι το ιδιο με την ιστορια της ASTON.Δε λεει οτι ειναι RR ,ΜΙΝΙ γραφει ...
-
καλησπερα παιδια αποφασησα να αγορασω και εγω ενα mini cooper s r53 2006 170hp θα ηθελα να μου πειτε τι προβληματα βγαζαν και εαν με παιρνει να του βαλω κανα προγραματακι
-
Καλησπέρα θέλω να κανω ανταλλαγή ένα smart brabus exclusive 2008 με 20000 με ένα cooper s λόγω παιδιών αλλα δεν βρίσκω με τίποτα αυτόματο τόσα λίγα υπάρχουν αυτοματα μετα το 2008 ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο Κίκιζας δεν είχε πει κάτι για πινακιδωμένα Cooper S (καινούρια) στα 22.000;
Παίζει όντως αυτό??
-
Kalispera exo kaii ego to r56 me 15ares zantes kai thelo na valo megaliteres. Xerei kaneis na mou pei an einai kalitera na valo 16ares i 17ares? Episis skeftomai na valo 16ares zantes me 17aria elastika, einai kali idea auti? Episis tha ihela kapoion na me simvoulepsei pou mporo na tis vro se normal timi. Euxaristw
-
-
omg τι ακούμε!
Ο χρήστης frou frou έγραψε:
Kalispera exo kaii ego to r56 me 15ares zantes kai thelo na valo megaliteres. Xerei kaneis na mou pei an einai kalitera na valo 16ares i 17ares?ότι θέλεις βάλε. Όσο μεγαλώνεις έχεις καλύτερο πάτημα αλλά μεγαλύτερη αντίσταση και περισσότερα κοπανήματα. Εγώ μπαίνω συχνά σε μίνι με 18'.
Episis skeftomai na valo 16ares zantes me 17aria elastika, einai kali idea auti?
Βάλε 18' με ελαστικά 15'. Έτσι και ωραίο θα φαίνεται και έχοντας το προφίλ των 15' δεν θα κοπανάει!
Εκτός πλάκας, δεν γίνονται αυτά που λες.Episis tha ihela kapoion na me simvoulepsei pou mporo na tis vro se normal timi. Euxaristw
Ποιες? Μην πας σε κανένα λαστιχά και του πεις τέτοια πράγματα γιατί είναι ικανός να σου πουλήσει 15ρες για 19αρες Μ με λάστιχα από 14'.
-
Ο χρήστης frou frou έγραψε:
Kalispera exo kaii ego to r56 me 15ares zantes kai thelo na valo megaliteres. Xerei kaneis na mou pei an einai kalitera na valo 16ares i 17ares? Episis skeftomai na valo 16ares zantes me 17aria elastika, einai kali idea auti? Episis tha ihela kapoion na me simvoulepsei pou mporo na tis vro se normal timi. Euxaristwάθλια greeklish που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, άρε μάρες κουκουνάρες περιεχόμενο...τρολάρεις; είσαι γυναίκα; both of them;
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
-
Καλησπέρα,
Ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και έχω καταλήξει σε ένα Mini Cooper μοντέλο 2005 με ούτε 50000χμ στα 10000€.
Σε όποιον ΄έχω πει ότι σκέφτομαι να πάρω mini μου λέει ξέχνα το,έχει πανάκριβα service,πανάκριβα ανταλλακτικά και γενικώς η συντήρηση είναι πανάκριβη.
AΑναρωτιέμαι για τι διαφορά μιλάμε σε σχέση με τη συντήρηση ενός Golf ή ενός Audi Α3.
Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει????
Ήμουν στο παρά πέντε να το αγοράσω αλλά πέσαν όλοι πάνω μου ότι δε συμφέρει.
Αν έχει κάποιος από σας ας μου πει τη γνώμη του γιατί δεν έχω ιδέα από αυτά...
Ευχαριστώ... -
Mινάκι άφοβα φίλε..., σίγουρα καλύτερα από A3 για service
New MINI Forum