Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    papadimitriougr

    @papadimitriougr

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    papadimitriougr Unfollow Follow

    Latest posts made by papadimitriougr

    • RE: New MINI Forum

      Ο χρήστης billo_7 έγραψε:
      ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕΞΑΝΑ!!ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΙΝΙ ΚΟΥΠΕΡ Σ Ρ 56 ΤΟΥ 2008 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΑΨΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΟΤΙΟΝ Ν STYLE ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΙΣΗ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ...ΑΘΤΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 13000 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΣΤΑ 22 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Κ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ Κ ΘΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΤΕΝΤΟΤΙΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΑΔΙΑ Κ ΧΑΛΑΣΕ...ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΝ ΤΕΝΤΟΤΗΡΑ Κ ΣΤΗΣ 26 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΞΑΝΑ ΒΑΖΩ ΛΑΔΙΑ!!ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ??-ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ MOTION N STYLE - ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΔΙΑ - ΜΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ? - ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΟ ΛΕΕΙ Κ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ( ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΘΤΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ) ΣΤΙΣ 30 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΚΟΥΩ ΠΑΛΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΠΑΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΘ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΛΑΔΙΑ..ΒΑΖΩ ΛΑΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!(RX 8 NA ΕΠΑΙΡΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙΑ ΘΑ ΕΚΑΙΓΑ) ΠΡΩΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ Κ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΥΣΗ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ?ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ Κ ΑΥΤΟ Κ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΝΙ Γ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ. Κ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΑΙ ΜΙΝΙ COOPER ΕΙΝΑΙ Π Ρ Ο Β Λ Ι Μ Α Τ Ι Κ Α!!Κ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΡΩΤΙΣΑ Γ ΤΑΚΑΚΙΑ ΣΤΗΝ MOTION N STYLE K THELAN 320 ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΜΟΝΟ Κ ΤΑ ΑΛΛΞΑ ΕΞΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ 110 Κ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΟΛΑΣ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΛΙΩΣ ΕΓΩ Γ ΤΗΝ ΔΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΠΟΙΚΟΙΝΟΝΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΜW ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΔΩΣΑ 32 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ Κ ΚΑΤΗΕ ΛΙΓΟ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

      **Εκτός από τα Greeklish απαγορεύονται και τα κεφαλαία, αφού δείχνουν ότι φωνάζεις. Επίσης καλό είναι χρησιμοποιούνται και διάφορα άλλα στοιχεία στις δημοσιεύσεις, όπως τελείες, κόμματα, παραγράφους κλπ κλπ.
      Καλώς ήρθες στο φόρουμ, μια ματιά στον κανονισμό δεν βλάπτει. [mod] **

      Θα κάνω μια παρατήρηση και θα σου πω και τι συμβαίνει γενικότερα ως κάτοχος mini με 65000 χλμ και από τις εμπειρίες στο miniclub.
      Κατ'αρχήν, όχι ο εγκέφαλος δεν έχει καμία σχέση. Από την πρώτη στιγμή που έκαψες λάδια και μετά, πρέπει κάθε 1000 χλμ να το παρακολουθείς και να μην το αφήνεις να ξαναχτυπάει συνέχεια. Δυστυχώς πλέον η ζημιά σου είναι μόνιμη. το πρώτο πράγμα που αλλάζουν είναι πάντα το ψευδοκάπακο στο μοτέρ ( τοπλαστικό από πάνω). Συνήθως επιστρέψει τα λάδια η βαλβίδα υποπίεσης που έχει και τα καίει εσωτερικά με αποτέλεσμα μια μικρή κατανάλωση. Όλα τα μίνι έχουν φυσιολογικό να καίνε περίπου 150ml /1000 xlm. H BMW ορίζει ότι μπορείς να κάψεις μέχρι και μισό λίτρο το οποίο το θεωρούν φυσιολογικό. Μετά το 1 λίτρο θεωρούν ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα (που στην προκειμένη περίπτωση εκεί έχεις φτάσει).
      Στο προκείμενο τώρα. Το πρόβλημά σου είναι οι οδηγοί των βαλβίδων. Όλα τα mini σιγά σιγά αρχίζουν και βγάζουν θέμα εκεί και η Mini έχει αλλάξει το ανταλλακτικό αν θυμάμαι από τα αυτοκίνητα του '10 και μετά. Από εκεί τα καις. Το κόστος επισκευής στην BMW είναι 2500 περίπου.Σε συνεργεία για mini to έχω βρει και 1000-1200 ευρώ λιγότερα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: New MINI Forum

      Ο χρήστης gbach έγραψε:

      Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!

      Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?

      Η εργασία ήταν μικρή, καμιά ώρα και ούτε....Εγώ το άλλαξα στην BMW γιατί κάνει έκπτωση γύρω στο 25% στα ανταλλακτικά γενικότερα αν τους μιλήσεις. Εγώ στην BMW το άλλαξα.

      Ναι η αληθεια ειναι οτι κατι κανουν αλλα γενικοτερα ειναι φαρμακειο..

      Αν χανει απο το ψευδοκαπακο δεν θα επρεπε ομως να βλεπω πχ λαδια (εστω σταγονες) στο πατωμα στο γκαραζ? Η χανει απο εκει μονο σε συνθηκες λειτουργιας?

      Φαίνεται πολύ εύκολα...
      Εκεί που τελειώνει το καπάκι και ενώνεται με το μέταλλο, θα δεις ότι έχει ξεραμένα λάδια...
      Σιγά σιγά τα φτύνει και μετά τα καίει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: New MINI Forum

      Ο χρήστης gbach έγραψε:
      Ευχαριστω πολυ - θα το ψαξω και αυτο!

      Τα 280 ειναι με εργασια η μονο το ανταλλακτικο? και μιλαμε για αλλαγη στην BMW η εκτος?

      Η εργασία ήταν μικρή, καμιά ώρα και ούτε....Εγώ το άλλαξα στην BMW γιατί κάνει έκπτωση γύρω στο 25% στα ανταλλακτικά γενικότερα αν τους μιλήσεις. Εγώ στην BMW το άλλαξα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: New MINI Forum

      Ο χρήστης gbach έγραψε:
      Thanks, θα τα δω.

      Θελω να ρωτησω και κατι αλλο:

      Δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλους, αλλα μου καιει πολλα λαδια. Μιλαμε οτι πρεπει να συμπληρωνω 2 λιτρα ανα 3,000 χλμ περιπου. Η BMW λεει οτι ειναι φυσιολογικο μεχρι και 700ml ανα 1,000 χλμ, αλλα δεν το εχω ξανακουσει για αλλο cooper S - υποψιν οτι δεν το 'σκιζω' κιολας για να δικαιολογειται. Μαλιστα εχω εναν κολητο που εχει αντιπροσωπεια citroen που εχουν ιδιους κινητηρες, και δεν καινε καθολου λαδι - ουτε εμενα αλλο αμαξι μου εκαιγε ποτε.

      Εχει τετοια καταναλωση κανενας αλλος? Εχετε καμια ιδεα τι πρεπει να κοιταξω? Σκεφτομουν τσιμουχακια βαλβιδων..

      Φίλε μου καλησπέρα, είναι το κλασικό πρόβλημα μάλλον που έχουμε όλοι με τα R56 S και το φτιάχνουμε. Θέλει αλλαγή το ψευδοκάπακο του κινητήρα (το πλαστικό από πάνω). Επειδή από κάτω περνάει η επιστροφή του λαδιού, αυτό σιγά σιγά αρχίζει και χάνει. Πάει για απευθείας αλλαγή. Κόστος αν θυμάμαι καλά γύρω στα 280 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Καλησπέρα,
      ως ιδιοκτήτης mini cooper S με τον ίδιο κινητήρα (και λάτρης του 3008 όπου για αυτό προσπαθώ να πουλήσω το mini), αναφορικά με τον ήχο του κινητήρα όταν είναι κρύο το πρωί έχω να σας πω το εξής.
      Το πρόβλημα εντοπίζεται στον τεντωτήρα της καδένας όπου αλλάζεται με καινούργιο μέσα την εγγύηση συνήθως και στο γεγονός ότι αργούν λίγο τα λάδια να ανέβουν στις βαλβίδες.
      Είναι γνωστό πρόβλημα ειδικά στα mini από την αρχή και η bmw έβγαλε ουσιαστική λύση μετά από 2 χρόνια περίπου όπου αλλάζει ένα ανταλλακτικό.
      Επειδή και εγώ το ίδιο θέμα είχα και οι περισσότεροι φίλοι μου με το ίδιο αμάξι, όσοι το αντιμετωπίζετε μέχρι να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία πρέπει το πρωί να το αφήνετε λίγο να δουλέψει ρελαντί ή αν βιάζεστε να μην ξεπερνάτε τις 2000 στροφές μέχρι να σταματήσει να ακούγεται τραχύς ο κινητήρας.
      Μην το παραβλέψετε γιατί μπορεί η ζημιά στις βαλβίδες (καθώς λόγω μεταβλητού χρονισμού περνάει και από εκεί λάδι) να είναι πολύ σοβαρή.
      Για ό,τι χρειαστείτε, ευχαρίστως να δώσω περαιτέρω διευκρινήσεις.
      Μάριος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: Nissan Juke

      Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:

      Θα ήθελα να θίξω λίγο το θέμα με την κατανάλωση.
      Προσωπικά το οδήγησα για 2 ημέρες στην Αγγλία, και επιπλέον διάβασα και αρκετές δοκιμές που έκαναν και test κατανάλωσης.
      Σε καμία περίπτωση και σε καμία δοκιμή το juke δεν έγραψε πάνω από 9,8 λίτρα/10χλμ.
      Ωραίο αμάξι, πολύ καλό κράτημα, πάσχει λίγο σε χώρους όμως.

      Όσο περνάει ο καιρός που κυκλοφορεί και οι χρήστες δημοσιεύουν στοιχεία στα fora, το θέμα της κατανάλωσης δείχνει να εξαρτάται πολύ από τον τύπο του καυσίμου που ταΐζεις το μοτέρ. Αναφέρομαι στο τούρμπο, το οποίο καταλαβαίνω ότι χρειάζεται premium βενζίνη, μάλλον την 98άρα. Οι μέσες καταναλώσεις που γράφουν με premium βενζίνη είναι γύρω στα 9.5Lit/100km ενώ με την απλή γύρω στα 12Lit/100km και τονίζω ότι αναφέρομαι στο τούρμπο μοτέρ που με ενδιαφέρει. Υπάρχουν και κάποιοι που καταφέρνουν 7,8Lit/100km στην λειτουργία ECO και οδηγώντας συντηρητικά, οι μέσες καταναλώσεις σε καθημερινή χρήση ωστόσο δείχνουν ανεβασμένες.

      Όλοι πάντως είναι ενθουσιασμένοι από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στην οδήγηση.

      Και εγώ για το turbo μιλάω,είχα ένα manual.
      Μήπως μιλάνε για mpg?
      Θα το εκτιμούσα αν είχες κάποιο link.
      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: Nissan Juke

      Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:
      Κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό ακόμη και της πιο ακριβής έκδοσης Techna με ενοχλούν.
      Δεν υπάρχουν θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, ούτε σαν έξτρα.
      Ηλεκτρικά παράθυρα με αυτόματη λειτουργία και προστασία εμποδίου μόνο για το παράθυρο του οδηγού, τα άλλα τρία με προσοχή.
      Τιμόνι χωρίς τηλεσκοπική ρύθμιση.
      Οι παραπάνω τρεις ελλείψεις θεωρώ ότι είναι πολύ σοβαρές για μικρό αμάξι που κοστίζει 30.000 ευρώ (στην 4κίνητη έκδοση που με ενδιαφέρει). Γιατί προσφέρουν φιμέ στα πίσω παράθυρα και στο τζάμι του πορτμπαγκάζ σαν στάνταρντ στην πλούσια έκδοση? Το θεωρούν πιο απαραίτητο από τους αντιθαμπωτικούς καθρέπτες? Αρχίζει λίγο να μου την δίνει η αίσθηση οικονομίας της Nissan. Αν ήταν πλήρες δηλαδή πόσο θα μας το πουλούσε?
      Άλλο θέμα που ανακύπτει όσο κυκλοφορούν τα πρώτα αυτοκίνητα που έχουν παραδοθεί είναι η κατανάλωση του κινητήρα των 190 αλόγων, δεν έχει καταφέρει κανείς να πλησιάσει τις τιμές που έχει ανακοινώσει η Nissan. Οι μέσες τιμές που μετράνε οι χρήστες είναι γύρω στα 12 λίτρα/100χλμ στην πόλη και οι καλύτερες που έχουν καταγράψει μέχρι στιγμής είναι 8 και κάτι λίτρα/100χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χ/ω και την κίνηση μόνο στους 2 τροχούς, κλειστό το air condition. Αυτοί που αξιοποιούν το κινητήρα και την 4κίνηση γράφουν μέση κατανάλωση 15 λίτρα/100χλμ.
      Το αμάξι σαν ιδέα μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι να παραγγείλω το 4κίνητο αλλά θα περιμένω να κυκλοφορήσει λίγους μήνες ακόμη ώστε να έχω πιο αξιόπιστα στοιχεία και θα επαναξιολογήσω την αγορά του.

      Θα ήθελα να θίξω λίγο το θέμα με την κατανάλωση.
      Προσωπικά το οδήγησα για 2 ημέρες στην Αγγλία, και επιπλέον διάβασα και αρκετές δοκιμές που έκαναν και test κατανάλωσης.
      Σε καμία περίπτωση και σε καμία δοκιμή το juke δεν έγραψε πάνω από 9,8 λίτρα/10χλμ.
      Ωραίο αμάξι, πολύ καλό κράτημα, πάσχει λίγο σε χώρους όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

      Το έβαλα στα μελλοντικά μοντέλα Fiat Sedici fl / Suzuki SX4 fl.

      Μεταφέρθηκε ολόκληρο στην ενότητα 'Κατασκευαστές και μοντέλα' [mod]

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadimitriougr
    • RE: Fiat Sedici fl / Suzuki SX4 fl

      Καλημέρα σε όλους.
      Μάριος ονομάζομαι και θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το εξής.
      Θέλω ένα συμμαζεμένο σε διαστάσεις, λίγο ψηλό, λίγο τετρακίνητο για χρήση στην Αθήνα και πολλές εκδρομές (τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο σκι).
      Λόγω επιβάρυνσης βενζίνης και με δεδομένο τα 20000 χλμ το χρόνο, σκέφτηκα για πετρέλαιο, καθώς είμαι δημότης επαρχίας στα χαρτιά.
      Σκέφτηκα λοιπόν το fiat sedici 2,0 Multijet 135hp, το οποίο μόλις το πάρω θα γίνει tuned απευθείας στα 160-165.
      Η κατανάλωση του είναι στα 5,5 λίτρα περίπου με όχι ήπια χρήση.
      Βρήκα λοιπόν ένα μεταχειρισμένο, ολοκαίνουργιο ενός έτους που είχε ξεμείνει σε έναν έμπορο, και από τιμή τιμοκαταλόγου 24300 μου το αφήνει 17500 για να το ξεφορτωθεί, οπότε θεωρώ ότι την διαφορά κτήσης την έχω ήδη αποσβέσει.
      Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό.
      Αξίζει σαν κινητήρας και επιδόσεις?
      Είμαι γενικότερα νευρικός όδηγός, όχι γκαζοφονιάς, απλά θα ήθελα να έχω λίγο γκάζι στα πόδια μου.
      Στην εθνική μπορώ να ταξιδεύω άνετα με 150-160 σταθερά?
      Σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθειά σας.

      Μάριος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadimitriougr
    • RE: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

      Καλημέρα σε όλους.
      Μάριος ονομάζομαι και θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το εξής.
      Θέλω ένα συμμαζεμένο σε διαστάσεις, λίγο ψηλό, λίγο τετρακίνητο για χρήση στην Αθήνα και πολλές εκδρομές (τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο σκι).
      Λόγω επιβάρυνσης βενζίνης και με δεδομένο τα 20000 χλμ το χρόνο, σκέφτηκα για πετρέλαιο, καθώς είμαι δημότης επαρχίας στα χαρτιά.
      Σκέφτηκα λοιπόν το fiat sedici 2,0 Multijet 135hp, το οποίο μόλις το πάρω θα γίνει tuned απευθείας στα 160-165.
      Η κατανάλωση του είναι στα 5,5 λίτρα περίπου με όχι ήπια χρήση.
      Βρήκα λοιπόν ένα μεταχειρισμένο, ολοκαίνουργιο ενός έτους που είχε ξεμείνει σε έναν έμπορο, και από τιμή τιμοκαταλόγου 24300 μου το αφήνει 17500 για να το ξεφορτωθεί, οπότε θεωρώ ότι την διαφορά κτήσης την έχω ήδη αποσβέσει.
      Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό.
      Αξίζει σαν κινητήρας και επιδόσεις?
      Είμαι γενικότερα νευρικός όδηγός, όχι γκαζοφονιάς, απλά θα ήθελα να έχω λίγο γκάζι στα πόδια μου.
      Στην εθνική μπορώ να ταξιδεύω άνετα με 150-160 σταθερά?
      Σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθειά σας.

      Μάριος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadimitriougr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr