Ο χρήστης billo_7 έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕΞΑΝΑ!!ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΙΝΙ ΚΟΥΠΕΡ Σ Ρ 56 ΤΟΥ 2008 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΑΨΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΟΤΙΟΝ Ν STYLE ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΙΣΗ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ...ΑΘΤΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 13000 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΣΤΑ 22 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Κ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ Κ ΘΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΤΕΝΤΟΤΙΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΑΔΙΑ Κ ΧΑΛΑΣΕ...ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΝ ΤΕΝΤΟΤΗΡΑ Κ ΣΤΗΣ 26 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΞΑΝΑ ΒΑΖΩ ΛΑΔΙΑ!!ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ??-ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ MOTION N STYLE - ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΔΙΑ - ΜΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ? - ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΟ ΛΕΕΙ Κ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ( ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΘΤΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ) ΣΤΙΣ 30 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΚΟΥΩ ΠΑΛΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΠΑΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΘ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΛΑΔΙΑ..ΒΑΖΩ ΛΑΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!(RX 8 NA ΕΠΑΙΡΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙΑ ΘΑ ΕΚΑΙΓΑ) ΠΡΩΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ Κ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΥΣΗ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ?ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ Κ ΑΥΤΟ Κ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΝΙ Γ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ. Κ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΑΙ ΜΙΝΙ COOPER ΕΙΝΑΙ Π Ρ Ο Β Λ Ι Μ Α Τ Ι Κ Α!!Κ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΡΩΤΙΣΑ Γ ΤΑΚΑΚΙΑ ΣΤΗΝ MOTION N STYLE K THELAN 320 ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΜΟΝΟ Κ ΤΑ ΑΛΛΞΑ ΕΞΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ 110 Κ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΟΛΑΣ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΛΙΩΣ ΕΓΩ Γ ΤΗΝ ΔΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΠΟΙΚΟΙΝΟΝΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΜW ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΔΩΣΑ 32 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ Κ ΚΑΤΗΕ ΛΙΓΟ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!**Εκτός από τα Greeklish απαγορεύονται και τα κεφαλαία, αφού δείχνουν ότι φωνάζεις. Επίσης καλό είναι χρησιμοποιούνται και διάφορα άλλα στοιχεία στις δημοσιεύσεις, όπως τελείες, κόμματα, παραγράφους κλπ κλπ.
Καλώς ήρθες στο φόρουμ, μια ματιά στον κανονισμό δεν βλάπτει. [mod] **
Θα κάνω μια παρατήρηση και θα σου πω και τι συμβαίνει γενικότερα ως κάτοχος mini με 65000 χλμ και από τις εμπειρίες στο miniclub.
Κατ'αρχήν, όχι ο εγκέφαλος δεν έχει καμία σχέση. Από την πρώτη στιγμή που έκαψες λάδια και μετά, πρέπει κάθε 1000 χλμ να το παρακολουθείς και να μην το αφήνεις να ξαναχτυπάει συνέχεια. Δυστυχώς πλέον η ζημιά σου είναι μόνιμη. το πρώτο πράγμα που αλλάζουν είναι πάντα το ψευδοκάπακο στο μοτέρ ( τοπλαστικό από πάνω). Συνήθως επιστρέψει τα λάδια η βαλβίδα υποπίεσης που έχει και τα καίει εσωτερικά με αποτέλεσμα μια μικρή κατανάλωση. Όλα τα μίνι έχουν φυσιολογικό να καίνε περίπου 150ml /1000 xlm. H BMW ορίζει ότι μπορείς να κάψεις μέχρι και μισό λίτρο το οποίο το θεωρούν φυσιολογικό. Μετά το 1 λίτρο θεωρούν ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα (που στην προκειμένη περίπτωση εκεί έχεις φτάσει).
Στο προκείμενο τώρα. Το πρόβλημά σου είναι οι οδηγοί των βαλβίδων. Όλα τα mini σιγά σιγά αρχίζουν και βγάζουν θέμα εκεί και η Mini έχει αλλάξει το ανταλλακτικό αν θυμάμαι από τα αυτοκίνητα του '10 και μετά. Από εκεί τα καις. Το κόστος επισκευής στην BMW είναι 2500 περίπου.Σε συνεργεία για mini to έχω βρει και 1000-1200 ευρώ λιγότερα...