-
Αν και μου αρέσει εμφανισιακά το Juke μετά από μια επίσκεψη σε αντιπροσωπεία της Nissan έχω αρχίσει να αναθεωρώ κυρίως λόγω των διαθέσιμων χώρων που προσφέρει.
Η θέση του οδηγού είναι μάλλον ΟΚ για σουπερμίνι τύπου Micra, Fiesta κτλ. Το ίδιο και οι χώροι πίσω αλλά η οροφή είναι πάρα πολύ χαμηλή. Χωρίς να είμαι κανένα ντερέκι (1,83) το κεφάλι μου έβρισκε στην οροφή (πάνω & πλάι). Όσο για τον χώρο αποσκευών είναι απλά απαράδεκτος.
-
Χαμηλωμένο, λευκό και με μαύρες ζάντες. Μ' αρεσει έτσι!
http://minds-farm.blogspot.com/2010/10/nissan-juke.html -
Χθες πηγα και το ειδα και γω...
Πολυ φαντασμαγορια το ολο αυτοκινητο.. Ο πωλητης μου εβαλε μπροστα το αυτοκινητο που ειχαν για test drive και οι βελονες τερματισαν (Subaru style) τα χειριστηρια του κλιματιστικου αλλαζουν και γινονται κουμπια για τον τροπο οδηγησης κλπ..
Χωροι γενικα καλοι πισω, η θεση οδηγησης μου αρεσε ενω ηταν και εργονομικο. Ο χωρος αποσκευων μου φανηκε μικρος ομως κυριως γιατι δεν ειχε βαθος..
Αν δεν βαριεμαι, σημερα μπορει να το παω για test drive... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ο χωρος αποσκευων μου φανηκε μικρος ομως κυριως γιατι δεν ειχε βαθος.Μάλλον το είδες με το καπάκι/πάτο που έχει. Πιο κάτω έχει και άλλο μεγάλο χώρο.
Οχι ότι χωρίς το καπάκι είναι και κανένας μεγάλος αλλά είναι ... ανεκτός για 2! -
το αμαξάκι σπέρνει τι να λέμε τώρα
αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι -
Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:
Κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό ακόμη και της πιο ακριβής έκδοσης Techna με ενοχλούν.
Δεν υπάρχουν θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, ούτε σαν έξτρα.
Ηλεκτρικά παράθυρα με αυτόματη λειτουργία και προστασία εμποδίου μόνο για το παράθυρο του οδηγού, τα άλλα τρία με προσοχή.
Τιμόνι χωρίς τηλεσκοπική ρύθμιση.
Οι παραπάνω τρεις ελλείψεις θεωρώ ότι είναι πολύ σοβαρές για μικρό αμάξι που κοστίζει 30.000 ευρώ (στην 4κίνητη έκδοση που με ενδιαφέρει). Γιατί προσφέρουν φιμέ στα πίσω παράθυρα και στο τζάμι του πορτμπαγκάζ σαν στάνταρντ στην πλούσια έκδοση? Το θεωρούν πιο απαραίτητο από τους αντιθαμπωτικούς καθρέπτες? Αρχίζει λίγο να μου την δίνει η αίσθηση οικονομίας της Nissan. Αν ήταν πλήρες δηλαδή πόσο θα μας το πουλούσε?
Άλλο θέμα που ανακύπτει όσο κυκλοφορούν τα πρώτα αυτοκίνητα που έχουν παραδοθεί είναι η κατανάλωση του κινητήρα των 190 αλόγων, δεν έχει καταφέρει κανείς να πλησιάσει τις τιμές που έχει ανακοινώσει η Nissan. Οι μέσες τιμές που μετράνε οι χρήστες είναι γύρω στα 12 λίτρα/100χλμ στην πόλη και οι καλύτερες που έχουν καταγράψει μέχρι στιγμής είναι 8 και κάτι λίτρα/100χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χ/ω και την κίνηση μόνο στους 2 τροχούς, κλειστό το air condition. Αυτοί που αξιοποιούν το κινητήρα και την 4κίνηση γράφουν μέση κατανάλωση 15 λίτρα/100χλμ.
Το αμάξι σαν ιδέα μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι να παραγγείλω το 4κίνητο αλλά θα περιμένω να κυκλοφορήσει λίγους μήνες ακόμη ώστε να έχω πιο αξιόπιστα στοιχεία και θα επαναξιολογήσω την αγορά του.Θα ήθελα να θίξω λίγο το θέμα με την κατανάλωση.
Προσωπικά το οδήγησα για 2 ημέρες στην Αγγλία, και επιπλέον διάβασα και αρκετές δοκιμές που έκαναν και test κατανάλωσης.
Σε καμία περίπτωση και σε καμία δοκιμή το juke δεν έγραψε πάνω από 9,8 λίτρα/10χλμ.
Ωραίο αμάξι, πολύ καλό κράτημα, πάσχει λίγο σε χώρους όμως. -
Έβλεπα τον κατάλογο του Juke με τις διάφορες εκδόσεις... απ'οτι μπόρεσα να δω δεν μπορείς να πάρεις τον 190hp με CVT σε 2κίνητη έκδοση. Αν θές 190 αλογάκια και αυτόματα πας κορυφή στα 29.000+ για το 4χ4
-
Είδα κι εγώ σήμερα ενα λευκό. Καλά πρέπει να έχεις πιει πολλά ξίδια για να βλέπεις αυτό το κατασκεύασμα όμορφο
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Είδα κι εγώ σήμερα ενα λευκό. Καλά πρέπει να έχεις πιει πολλά ξίδια για να βλέπεις αυτό το κατασκεύασμα όμορφοΠηγα στην αντιπροσωπεία με ενα φιλο μου και το ειδα ! Λοπον αναθεωρώ και λεω οτι μου αρεσει ! (και οχι παρολο το nickname δεν ειχα πιει τιποτα ) δεν ξερω εαν το εχεις δει απο κοντα αλλα δεν το βρηκα τοσο ασχημο , θα το ελεγα ξεχωριστο , περι ορεξεως βεβαια του φιλου μου ομως δεν του αρεσε.
Ειχε ενα σε λευκο χρωμα , θετικη εντυπωση μου εκανε το μεγεθος του που δεν ειναι πολυ μεγαλο , η θεση οδηγησης που ειναι ευκολη και μου εδωσε μια αισθηση οικειότητας , η ποιοτητα και τα οργανα του ταμπλο ( σκληρο πλαστικο ) η στηριξη των καθισματων και η ταπετσαρια τους και οι χωροι για τους μπροστα.
Αρνητικη εντυπωση μου εκανε το '' δεσιμο '' της κεντρικης κονσολας την οποια εσπρωξε ο φιλος μου με το γονατο του στην προσπαθεια να βολευτει στο καθισμα του συνοδηγου και ειδαμε οτι κουνιότανε σαν να ηταν παιχνιδακι
οι χωροι για τους πισω δεν ειναι καλοι , αν κατσει μπροστα ανθρωπος ανω του 1.80 οι χωροι πισω μικραινουν παρα πολυ, επεισης την κατασταση χειροτερευει η κλιση της οροφης , ειμαι 1.72 και οταν καθησα σε ορθια θεση το κεφαλι μου ακούμπαγε και πιεζόταν στην οροφη , επρεπε να χαμηλωσω και να βυθιστω λιγο στο καθισμα για να χωρέσω ετσι ομως πιεζα και στριμωχνα τα γονατα μου στα μπροστινα καθισματα , επεισης και η προσβαση πισω δεν ηταν τοσο ευκολη γιατι οι πορτες ειναι μικρες και εχουν μικρο ανοιγμα. Ο χωρος αποσκευων για αμαξι αυτης της κατηγοριας με ικανοποιησε .Στο μηχανοστασιο μου αρεσε οτι εχει ηχομονωση κατω απο το καπω αλλα με χαλασε η μπαταρια παλαιου τυπου που εχει ( με πληρωση υγρων ) και το πλαστικο της μασκας μπροστα το οποιο και αυτο κουνιόταν και ετριζε σαν να μην ηταν βιδωμενο καλα.
-
Εμένα μ' αρέσει που ξεχωρίζει αλλά αν υπάρχει περίπτωση να βγάλουν κάτι τέτοιο ... το έκλεισα απο τώρα!
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=10169&p=2044458#p2044458Σήμερα στην τηλεόραση πέτυχα πολύ συχνά διαφήμιση του!
-
Ο χρήστης papadimitriougr έγραψε:
Θα ήθελα να θίξω λίγο το θέμα με την κατανάλωση.
Προσωπικά το οδήγησα για 2 ημέρες στην Αγγλία, και επιπλέον διάβασα και αρκετές δοκιμές που έκαναν και test κατανάλωσης.
Σε καμία περίπτωση και σε καμία δοκιμή το juke δεν έγραψε πάνω από 9,8 λίτρα/10χλμ.
Ωραίο αμάξι, πολύ καλό κράτημα, πάσχει λίγο σε χώρους όμως.Όσο περνάει ο καιρός που κυκλοφορεί και οι χρήστες δημοσιεύουν στοιχεία στα fora, το θέμα της κατανάλωσης δείχνει να εξαρτάται πολύ από τον τύπο του καυσίμου που ταΐζεις το μοτέρ. Αναφέρομαι στο τούρμπο, το οποίο καταλαβαίνω ότι χρειάζεται premium βενζίνη, μάλλον την 98άρα. Οι μέσες καταναλώσεις που γράφουν με premium βενζίνη είναι γύρω στα 9.5Lit/100km ενώ με την απλή γύρω στα 12Lit/100km και τονίζω ότι αναφέρομαι στο τούρμπο μοτέρ που με ενδιαφέρει. Υπάρχουν και κάποιοι που καταφέρνουν 7,8Lit/100km στην λειτουργία ECO και οδηγώντας συντηρητικά, οι μέσες καταναλώσεις σε καθημερινή χρήση ωστόσο δείχνουν ανεβασμένες.
Όλοι πάντως είναι ενθουσιασμένοι από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στην οδήγηση.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Πηγα στην αντιπροσωπεία με ενα φιλο μου και το ειδα ! Λοπον αναθεωρώ και λεω οτι μου αρεσει ! (και οχι παρολο το nickname δεν ειχα πιει τιποτα ) δεν ξερω εαν το εχεις δει απο κοντα αλλα δεν το βρηκα τοσο ασχημο , θα το ελεγα ξεχωριστο , περι ορεξεως βεβαια του φιλου μου ομως δεν του αρεσε.Δεν το έχω δει από κοντά σε αντιπροσωπεία, αλλά σταμάτησε δίπλα μου, σε φανάρι. Σίγουρα είναι ξεχωριστό. Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ.
Τώρα πιστεύω πως παίζει στην κατηγορία του Yeti και του SX4/Sedici (από πλευράς διαστάσεων). Το ατμοσφαιρικό πιστεύω πως θα είναι πολύ οριακό, όπως και στο QQ. To Τurbo θα βάζει φωτιές, αλλά ανεβαίνει η τιμή αρκετά. -
Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:
Θα ήθελα να θίξω λίγο το θέμα με την κατανάλωση.
Προσωπικά το οδήγησα για 2 ημέρες στην Αγγλία, και επιπλέον διάβασα και αρκετές δοκιμές που έκαναν και test κατανάλωσης.
Σε καμία περίπτωση και σε καμία δοκιμή το juke δεν έγραψε πάνω από 9,8 λίτρα/10χλμ.
Ωραίο αμάξι, πολύ καλό κράτημα, πάσχει λίγο σε χώρους όμως.Όσο περνάει ο καιρός που κυκλοφορεί και οι χρήστες δημοσιεύουν στοιχεία στα fora, το θέμα της κατανάλωσης δείχνει να εξαρτάται πολύ από τον τύπο του καυσίμου που ταΐζεις το μοτέρ. Αναφέρομαι στο τούρμπο, το οποίο καταλαβαίνω ότι χρειάζεται premium βενζίνη, μάλλον την 98άρα. Οι μέσες καταναλώσεις που γράφουν με premium βενζίνη είναι γύρω στα 9.5Lit/100km ενώ με την απλή γύρω στα 12Lit/100km και τονίζω ότι αναφέρομαι στο τούρμπο μοτέρ που με ενδιαφέρει. Υπάρχουν και κάποιοι που καταφέρνουν 7,8Lit/100km στην λειτουργία ECO και οδηγώντας συντηρητικά, οι μέσες καταναλώσεις σε καθημερινή χρήση ωστόσο δείχνουν ανεβασμένες.
Όλοι πάντως είναι ενθουσιασμένοι από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στην οδήγηση.
Και εγώ για το turbo μιλάω,είχα ένα manual.
Μήπως μιλάνε για mpg?
Θα το εκτιμούσα αν είχες κάποιο link.
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης papadimitriougr έγραψε:
Και εγώ για το turbo μιλάω,είχα ένα manual.
Μήπως μιλάνε για mpg?
Θα το εκτιμούσα αν είχες κάποιο link.
Ευχαριστώhttp://www.jukeforums.com/forum/nissan-juke-engine-discussion/117288-nissan-juke-mpg.html
http://www.jukeforums.com/forum/nissan-juke-general-discussion/117999-your-daily-fuel-log.html -
Το είδα κι εγώ στο δρόμο... κάτι μεταξύ alien και predator...
-
Πέρασα από μία Nissan και το είχαν έξω. Το είδα στα πεταχτά. Θα ξαναπεράσω όμως να το ξαναδώ περισσότερο.
Χρωματάκι ανθρακί γκρι. Τελικά όμορφο ήταν. Τολμηρό σχέδιο.
Μου θύμισε σύγχρονο Beach Buggy κλειστού τύπου...
Το χρώμα το έκανε λιγάκι ποιο συντηρητικό. Ωραίες οι διαστάσεις του. Δίπλα του ένα Qashqai. Η διαφορά στους δύο όγκους εμφανής.
Λόγω διαστάσεων προτιμώ Juke τελικά. Ποιο βολικό και τολμηρό. -
Το οδήγησα σε δύο test drive, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης με τα 117 άλογα και με τον τούρμπο των 190 αλόγων.
Έχω εμπειρία οδήγησης από αρκετά σύγχρονα αλλά και κλασσικά αυτοκίνητα, από απλούς μεταφορείς μέχρι αρκετά δυνατά και καλοστημένα, έχω οδηγήσει σχεδόν παντού στους Ελληνικούς δρόμους αλλά και σε αρκετό ποσοστό του Ευρωπαϊκού οδικού δικτύου.
Αυτή η εισαγωγή έχει σκοπό να υποστηρίξει την απόφασή μου να το παραγγείλω! Προτείνω σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για αυτοκίνητο σ' αυτήν την περιοχή τιμών και βάζει σαν σημαντικότερο παράγοντα αξιολόγησης την ευχαρίστηση και την επικοινωνία με το αυτοκίνητο και τον δρόμο να το οδηγήσει.
Το 117 που οδήγησα πρώτο δεν είναι μεν σπίρτο όπως το 190 αλλά είναι πολύ καλά στημένο, έχει άμεσο τιμόνι με μπόλικη πληροφόρηση και σου επικοινωνεί συνεχώς ότι πατάει σίγουρα στο δρόμο, ο κινητήρας (αν και δεν είχα την δυνατότητα να το πιέσω μέχρι τέρμα) δείχνει πρόθυμος να σε ακολουθήσει σε παιχνίδια σε συνδυασμό με τις κοντύτερες από ότι περιμένεις σχέσεις, ότι πρέπει για να έχουν ενδιαφέρον οι καθημερινές σου μετακινήσεις.
Το 190 τώρα... τι γλυκιά αίσθηση. Νιώθεις την δύναμη του με προοδευτικό τρόπο, όχι ωμά αλλά πολιτισμένα για αρχή και μετά βλέπουμε... Η υστέρηση του τούρμπο είναι υπαρκτή αλλά ελάχιστη, ίσως και μη αντιληπτή αν δεν την ψάξεις. Το κιβώτιο συνεργάζεται, το τιμόνι ακούει, οι αναρτήσεις σε στηρίζουν σε κάθε προσπάθεια, δεν γέρνει παρά το ύψος του. Έχει δυναμική συμπεριφορά που θυμίζει (βάζω την πυρίμαχη στολή τώρα) χαμηλό χοτ χατς ή και σπορ ακόμη. Το μόνο που σου θυμίζει τι αμάξι οδηγείς είναι αυτό που βλέπεις έξω στον δρόμο, όλοι οι άλλοι είναι κοντοί, τους βλέπεις αφ υψηλού.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, σε αγκαλιάζει και έχει άψογη πλευρική στήριξη στην πλάτη αλλά και στο κάθισμα ενώ είναι ταυτόχρονα σχετικά μαλακή και άνετη συμβάλλοντας στη ευχάριστη εμπειρία της οδήγησης του Juke. Σαν μειονέκτημα σημειώνω ότι δεν υπάρχει ρύθμιση για την στήριξη της μέσης, όχι σημαντικό όμως αφού η σχεδίαση της θέσης περιλαμβάνει πολύ ικανοποιητική υποστήριξη για την μέση.
Τα όργανα είναι μεγάλα και ευανάγνωστα, με το πρωτότυπο κάλυμμα να δίνει μία επιπλέον παιχνιδιάρικη νότα. Η εργονομία είναι άψογη σε όλα τα χειριστήρια και τις ενδείξεις. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος αλλά για μένα με ύψος 1,78 η θέση του καθίσματος είναι ιδανική χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω την κλίση της πλάτης για να πετύχω ιδανικές αποστάσεις από το τιμόνι και τα πεντάλ. Νομίζω ότι για οδηγούς με χαμηλό έως συνηθισμένο ύψος (έως 1,90 περίπου) δεν θα χρειαστούν ακραίες ρυθμίσεις της πλάτης, για του ψηλούς μάλλον θα υπάρχει πρόβλημα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και δεν αποπνέουν πολυτέλεια ή κάτι τέτοιο, ο συνδυασμός όμως των χρωμάτων και των σχημάτων λειτουργεί δηλώνοντας ότι το αμάξι είναι φτιαγμένο για μεγάλα ΠΑΙΔΙΑ.
Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή στην ελληνική άσφαλτο της οποίας η κατάσταση αλλάζει από μέτρο σε μέτρο. Η ανάρτηση είναι μέτρια προς σκληρή αλλά δεν γίνεται κουραστική η ενοχλητικά σκληρή. Δεν είχα την δυνατότητα να τσεκάρω τις διαδρομές σε πραγματικές συνθήκες αλλά έσκυψα και είδα τις αναρτήσεις, οι διαδρομές δείχνουν μεγάλες, στις στροφές δεν γέρνει όπως θα περίμενες από το ύψος του, για την ακρίβεια στις στροφές με αρκετή ταχύτητα γέρνει ελάχιστα, προφανώς οι αντιστρεπτικές είναι καδρόνια.
Την ερχόμενη εβδομάδα ψήνω τον πωλητή να το πάμε σε λίγο χώμα! έτσι από περιέργεια.
Το αυτοκίνητο μου άρεσε πολύ. Είναι φτιαγμένο για να γουστάρει ο οδηγός του να παίζει μαζί του και η συμπεριφορά του είναι φιλική, όχι άγρια, όχι απόλυτη, όχι εξειδικευμένη. Έχουν γίνει κάποιες εκπτώσεις όπως έγραψα και σε προηγούμενη δημοσίευσή μου, περιμένεις να έχει θερμαινόμενους καθρέφτες που δεν έχει (ούτε σαν έξτρα), οι διακόπτες των παραθύρων δεν φωτίζονται και μόνο το παράθυρο του οδηγού έχει αυτόματο άνοιγμα-κλείσιμο και προστασία εμποδίου ενώ τα άλλα τρία παράθυρα όχι και μερικές ακόμη ελλείψεις που όμως τις παραβλέπεις όλες όταν το οδηγήσεις γιατί σου προσφέρει χαρακτήρα σε ποσότητες που δεν μπορείς να βρεις εύκολα σ΄ αυτές τις περιοχές τιμών και συνδυάζει χαρακτηριστικά οδηγικής ποιότητας σε πολύ καλές αναλογίες.
Δεν ξέρω αν ακούγομαι ενθουσιασμένος αλλά είμαι. Μια μικρή χαρά στους χαλεπούς καιρούς που ζω. -
Ενδιαφέροντα όλα αυτά και χρήσιμα.
Σε ποιο δρόμο έγινε η οδήγηση;
Δεν είδα αναφορά για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε λακκούβες, φρεάτια και οδικές ανωμαλίες.
Είναι κουραστικό; Κοπανάει; Τραντάζεται το αμάξωμα; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σε ποιο δρόμο έγινε η οδήγηση;Στη δυτική Θεσσαλονίκη και στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης. Σε μέτρια και σε κακή κατάσταση οδοστρώματος.
Δεν είδα αναφορά για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε λακκούβες, φρεάτια και οδικές ανωμαλίες.
Είναι κουραστικό; Κοπανάει; Τραντάζεται το αμάξωμα;Φυσικά και δεν έψαξα να το ρίξω σε λακκούβες με τον πωλητή μαζί μου στο test drive. Στα σαμαράκια και σε ένα φρεάτιο που πέρασα με χαμηλή ταχύτητα (γύρω στα 40Km/h) δεν ακούγεται τίποτε ούτε νιώθεις το αμάξωμα να κουνιέται ή να τραντάζεται. Με τρώει βέβαια η περιέργεια να δω την συμπεριφορά του σε χωματόδρομο και μόλις καταφέρω τον πωλητή να το πάμε θα αναφέρω τα αποτελέσματα. Στην σπίτι έχουμε ένα Lancia Ypsilon του 2004 το οποίο είναι κουδουνίστρα σε σχέση με το Juke και μια Mercedes Slk του 2009 με την νορμάλ ανάρτηση όχι την σπορ, σε σχέση με την Slk το Juke είναι περίπου το ίδιο σκληρό αλλά έχει πιο μαλακά καθίσματα. Θόρυβος από την κύλιση δεν ακούγεται, αν υπάρχει τον καλύπτει ο θόρυβος του κινητήρα ο οποίος είναι περισσότερο αισθητός πάνω από τις 3000-3500 στροφές, επίσης αισθητός γίνεται (σε μικρό βαθμό) και αεροδυναμικός θόρυβος όταν αυξάνεται η ταχύτητα. Τα επίπεδα των θορύβων σε καμιά περίπτωση δεν γίνονται ενοχλητικά ούτε ξεπερνούν τα επίπεδα του αποδεκτού για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Ο ήχος του κινητήρα των 117 αλόγων είναι πιο έντονος και πιο μπάσος ενώ ο κινητήρας των 190 αλόγων ακούγεται λιγότερο και με πιο λεπτή χροιά. Και μια που μιλάμε για ήχους, το ηχοσύστημα της ακριβής έκδοσης είναι πολύ καλό, σε λογικά έως και ενθουσιώδη επίπεδα έντασης είναι ευχάριστο και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και αρκετά αναλυτικό με αλλαγή μόνο των μεγαφώνων και προσθήκη ενός μικρού 8ιντσου υπογούφερ κάτω από κάποιο κάθισμα ή στο πλάι του χώρου αποσκευών.
Η εμπειρία μου αφορά σε ταχύτητες νόμιμες ή όχι πολύ πάνω από το όριο, δεν γνωρίζω τι γίνεται από συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης/άνεσης σε μεγαλύτερες ταχύτητες, φαντάζομαι ότι η κατάσταση που περιέγραψα δεν αλλάζει αφού το αμάξι δείχνει πολύ δεμένο και πολύ καλοφτιαγμένο.
Αδύνατο σημείο τα ψυγεία που είναι χαμηλά πίσω από τις μεγάλες τρύπες του κάτω τμήματος του προφυλακτήρα, με τόσα χαλίκια στους ελληνικούς δρόμους, χμμμ... -
Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:
Σε ποιο δρόμο έγινε η οδήγηση;
Στη δυτική Θεσσαλονίκη και στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης. Σε μέτρια και σε κακή κατάσταση οδοστρώματος.
Δεν είδα αναφορά για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε λακκούβες, φρεάτια και οδικές ανωμαλίες.
Είναι κουραστικό; Κοπανάει; Τραντάζεται το αμάξωμα;Φυσικά και δεν έψαξα να το ρίξω σε λακκούβες με τον πωλητή μαζί μου στο test drive. Στα σαμαράκια και σε ένα φρεάτιο που πέρασα με χαμηλή ταχύτητα (γύρω στα 40Km/h) δεν ακούγεται τίποτε ούτε νιώθεις το αμάξωμα να κουνιέται ή να τραντάζεται. Με τρώει βέβαια η περιέργεια να δω την συμπεριφορά του σε χωματόδρομο και μόλις καταφέρω τον πωλητή να το πάμε θα αναφέρω τα αποτελέσματα. ....
Πολύ **ενδιαφέρουσες **οι απόψεις σου!...
Αν κάνεις δοκιμή σε χωματόδρομο θα περιμένουμε review!...
Nissan Juke