Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 48
    • Best 0
    • Groups 0

    zero_iq

    @zero_iq

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    48
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zero_iq Unfollow Follow

    Latest posts made by zero_iq

    • RE: nissan juke cvt γνώμες .

      Ο χρήστης 224.v έγραψε:
      και αν ειχε πιο σκληρα αμορτισερ θα ηταν μια χαρα για τα λεφτα του...To CVT σαν τεχνολογια μια χαρα σαν αισθηση στην επιταχυνση... αργει λιγο αλλα μεσα στην πολη ποιος νοιαζεται!!! (ναι εχει η οικογενεια ασπρο JUKE..)

      Η ανάρτηση ελέγχει εξαιρετικά το αμάξωμα.
      Το cvt στην επιλογή Sport έχει άμεση απόκριση, στην επιλογή Normal εξαρτάται πως το ανοίγεις γιατί αν του ζητάς άμεση επιτάχυνση πρέπει να πιάσει πρώτα υψηλές στροφές (υστέρηση δέκατων του δευτερολέπτου) και μετά επιταχύνει σαν τρελό, αν του το ζητήσεις προοδευτικά επιταχύνει σύμφωνα με το δεξί σου πόδι χωρίς υστέρηση. Η εντύπωση της καθυστέρησης είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό εσφαλμένη και σου δημιουργείται από αυτό που ακούς και όχι από αυτό που δείχνει το κοντέρ.
      Επίσης το cvt προσαρμόζει την λειτουργία του στον τρόπο που οδηγάς, φρόντιζε να το εκπεδεύεις.
      (έχω το 4κίνητο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zero_iq
    • RE: Nissan Juke

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      ... και μετά μερικές στροφές έφυγα και από την Cayene ...

      Εδω κάποτε το QQ 1,6 προσπέρασε στην ΕΘνική Οδό μια Panamera και προκάλεσε 'αντιδράσεις'!
      Τωρα εσύ με τα 190 αλογα σου μια Cayenne! Αυτη η Porsche τελοσπάντων ας βγάλει και κάτι δυνατότερο!!!

      παίζει και ο οδηγός τον ρόλο του, της cayene έκοβε στις στροφές
      αν και είναι αλήθεια ότι τον άφησα πίσω, δεν το ανέφερα για να μειώσω την porsche αλλά για να γελάσουμε λίγο
      Σήμερα το μεσημέρι γέλασα με ένα Leon 1.8 ο οποίος πήγε να με ψαρώσει αλλά στη πρώτη αλλαγή του έφυγα (πολύ...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zero_iq
    • RE: Nissan Juke

      Ο χρήστης wannabe έγραψε:
      τελική τιμή πόσο σου βγήκε?

      λίγο κάτω από 30.000 με τα θερμαινόμενα δερμάτινα και το κλειδί στο χέρι, αφαιρώντας την απόσυρση

      το 190 2χ4 το έχεις οδηγήσει? αν ναι έχεις κάποια συγκριτική παρατήρηση να κάνεις σε σχέση με το δικό σου?

      στο test drive δεν με άφησαν να το ανοίξω και να το πιέσω γιατί με είδαν πολύ κ@υλ...νο, το πίσω μέρος του ήταν όντως πιο απότομο.

      καλοτάξιδο το ασχημόπαπο

      @zero_IQ καλοταξιδο να είναι και να το χαρείς.

      φχαριστώ νάστε καλά (πάρτε τυροπιτάκια)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zero_iq
    • RE: Nissan Juke

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      συμπεριφορά ... υπο συζήτηση

      Έχω το 4κίνητο εδώ και 2 εβεδομάδες, η συμπεριφορά του είναι εξωπραγματική για την κατηγορία τιμής. Έπαιξα σε κομμάτι της Εγνατίας (στην Ασπροβάλτα) με πολλές στροφές με Χ3 και Cayene που κυνηγιόταν και τους βρήκα μπροστά μου, πρώτη εγκατέλειψε η Χ3 και μετά μερικές στροφές έφυγα και από την Cayene της οποίας ο οδηγός ήταν διατεθειμένος αλλά μάλλον τον φόβιζαν οι στροφές
      Οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα:
      Εκπληκτικά ομαλό αυτόματο κιβώτιο, στην επιλογή σπορ είναι αμεσότατο.
      Το μοτεράκι του με τα 190 αλόγατα του πάει γάντι, μόλις ακουμπάς το πεντάλ γαργαλιέται...
      Η τετρακίνηση με τη διαγώνια κατανομή ροπής δίνει μεγάλο πλεονέκτημα αίσθησης και δυνατοτήτων χειρισμού μέσα στις στροφές.
      Στρίβει με διακόσια χαλαρά (και αν το δεις έτσι ψηλό απ'έξω δεν πιστεύεις στα μάτια σου).
      Σκληρή ανάρτηση, ρυθμισμένη για επιθετική οδήγηση.
      Στιβαρή αίσθηση που σε συνδυασμό με το ακριβές και άμεσο τιμόνι σε προκαλούν κάθε δευτερόλεπτο να παίξεις.
      Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος το κάνουν ικανό να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του σε ΟΛΟΥΣ του ελληνικούς δρόμους.
      Στην εθνική με 4 άτομα και 220 σταθερά (πραγματικά από gps) πατάει σίγουρα και είναι άνετο και σχετικά ήσυχο.
      Έχει κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους πάνω από τα 120 κυρίως από τους τεράστιους καθρέφτες όχι όμως δυνατούς, περισσότερο τους προσέχεις γιατί δεν μεταφέρει θόρυβο από το δρόμο και τον κινητήρα.
      Το παινεμένο ηχοσύστημα connect είναι μέτριο από ήχο (καθόλου μπάσο, οι μεσαίες αντηχούν, στα πρίμα είναι οκ προς το γλυκό), το bluetooth πολύ καλό, το navigation επίσης αποτελεσματικό και σε πολύ καλό βαθμό ενημερωμένο (για τα μέτρα εργοστασιακού).
      Τα δύο μεγάλα μειονεκτήματά του είναι ο μικρός χώρος αποσκευών (το οποίο το βλέπεις πριν το αγοράσεις) και η ψηλή μέση κατανάλωση (γύρω στα 15L/100Km) αν τσιμπάς από τον χαρακτήρα του και παίζεις στο δρόμο.
      Ένα κανονικό ταξίδι που έκανα με ταχύτητας μέσα στα όρια του ΚΟΚ και φυσιολογικά προσπεράσματα είχε σαν αποτέλεσμα 8.2L/100Km μέση κατανάλωση. Το νούμερο σίγουρα βελτιώνεται κάτω από τα 7L/100Km αν αφοσιωθείς στην οικονομία και πας με 80 αλλά τότε μάλλον πάει χαράμι το αμάξι, θες pixo.

      Όπως είπες cosneo το datsunaki αυτό δεν το διαλέγεις με το μυαλό και οι χάρες του δεν είναι εμφανείς όταν το κοιτάς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zero_iq
    • RE: Υπέρ ή κατά της υποχρέωσης εκ του νόμου να φοράμε ζώνη?

      ΩΩΩΧ ! ενσωματώθηκε με προηγούμενο θέμα και τώρα ακόμη περισσότεροι θα πάρουν την δήλωση στα σοβαρά.
      ίσως το υπέρτατο τρόλλιν

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      zero_iq
    • RE: Υπέρ ή κατά της υποχρέωσης εκ του νόμου να φοράμε ζώνη?

      Κανονικα θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικο το κρανος και για τους οδηγους και τους επιβατες αυτοκινήτων, οπως στην Σιγκαπουρη και μαλιστα με προστιμο ανα ατομο. Αυτοκινητο με 5 επιβαινοντες χωρις κράνη, 5Χ300= 1500 ευρα προστιμο. Στην χεροτερη περιπτωση, αυτοκίνητο με 5 επιβαινοντες χωρις ζωνες και κρανη, 5Χ300+5Χ300= 3000 ευρα προστιμο. (Για τέτοια ποσά ισχύει προσωποκράτηση.)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      zero_iq
    • RE: Υπέρ ή κατά της υποχρέωσης εκ του νόμου να φοράμε ζώνη?

      Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
      (δεν την φοράω όταν κάνω το μισό γύρο του στενού για να αλλάξω θέση στο αμάξι).

      Σε ποιό στενό μένεις?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      zero_iq
    • RE: Nissan Juke

      5 αστέρια EURONCAP, δημοσιεύτηκαν σήμερα τα αποτελέσματα.
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zero_iq
    • RE: Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου

      Ξέρει κανείς αν η αλλαγή στους συντελεστές του φόρου πολυτελείας ισχύει? Ο νόμος (3899/2010) έχει ψηφιστεί από τον Δεκέμβριο όμως οι αντιπροσωπίες δεν έχουν αναπροσαρμόσει τους τιμοκαταλόγους. Ότι αρπάξουμε μάγκες?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      zero_iq
    • RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015

      Αλλαγή στα όρια για την επιβάρυνση με φόρο πολυτελείας θα έχουμε? Είχαν ανακοινωθεί μαζί με το μέτρο της απόσυρσης αλλά τελευταία δεν αναφέρεται πουθενά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Z
      zero_iq
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr