Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 189
    • 190
    • 63 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    69135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Να έχεις υπόψιν σου, ότι αν η συσκευή έχει κάπου αυτοκόλλητο αλουμινόφυλλο με διάφορα στοιχεία (τάσεις, ισχύ, αριθμό μοντέλου κλπ), συνήθως από κάτω υπάρχει βίδα. Ψαχούλεψέ το και θα την βρεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        ευχαριστω για τις απαντησεις και εχω να πω οτι ειμαι τελειως στραβος..
        απο την μια πλευρα το σκουπακι ειναι ΓΕΜΑΤΟ βιδες (σε κοινη θεα, μιλαμε), απλα ηταν παντα απ την πλευρα που ειναι προς τον τοιχο και δεν τις εβλεπα.. και για να πω και την αληθεια, δεν το ειχα παρατηρησει ποτε!
        τελος το οφφτοπικ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Αυτό φαντάζομαι και 'γω. Πάμε για άλλη.

          Ξέχασα να αναφέρω πως το σκουπάκιον ανεστήθη

          Ο Δήσιος ξηγιέται σπαθί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:

            Αυτό φαντάζομαι και 'γω. Πάμε για άλλη.

            Ξέχασα να αναφέρω πως το σκουπάκιον ανεστήθη

            Ο Δήσιος ξηγιέται σπαθί.

            Θα

            ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ό,τι θες πασά μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                piii last edited by

                Μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
                Επειδή σήμερα ήθελα να αλλάξω μια λάμπα στο κορσάκι, και δεν ήθελα να κουβαλήσω μπαταρία μαζί μου,
                αποφάσισα να του δώσω ρεύμα με καλώδια απο το octavia. Οκ το πείραμα πέτυχε, η λάμπα άναψε.
                Σε περίπτωση που δοκίμαζα να το βάλω και μπρός(αυτό χωρίς την μπαταρία) θα έπερνε;
                Επίσης αν θα έπερνε, το πρώτο αμάξι που δίνει και το ρεύμα(στην περίπτωση μας το octavia), θα την άκουγε stereo η μπαταρία του, μιας και θα δεχόταν ρεύμα απο δυο δυναμό(δεν ξέρω εαν το σκέφτομαι σωστά), η απλά δεν θα έτρεχε τίποτα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Ενδιαφέρον πείραμα, θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.
                  Υποθέτω όμως πως θα πάρει, αφού το ίδιο πράγμα γίνεται και όταν έχει αδειάσει τελείως η μπαταρία.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    piii last edited by

                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                    Ενδιαφέρον πείραμα, θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.
                    Υποθέτω όμως πως θα πάρει, αφού το ίδιο πράγμα γίνεται και όταν έχει αδειάσει τελείως η μπαταρία.

                    Δεν έχεις άδικο σε αυτό.
                    Εκείνο για το οποίο αναρωτιέμαι όμως πολύ είναι, αφού πάρει μπρος, αν αποσυνδέσεις τα καλώδια, θα σβήσει, η συνεχίζει
                    να τροφοδοτείται απο το δυναμό που γυρίζει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Το δικό μου το έχω δει να δουλεύει (ρελαντί, για λίγα sec) με βγαλμένο πόλο, αλλά διακινδυνεύεται η υγεία του δυναμό, με αυτό τον τρόπο.

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Χωρίς τη μπαταρία (να λειτουργεί σαν φίλτρο) το σύστημα φόρτισης δίνει στιγμιαίες ΜΕΓΑΛΕΣ υπερτάσεις και μπορεί να κάψεις τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          H μπαταρία δεν προσφέρει κάποιο φιλτράρισμα εξ όσων γνωρίζω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lll last edited by

                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                            H μπαταρία δεν προσφέρει κάποιο φιλτράρισμα εξ όσων γνωρίζω

                            Παιζει ρολο σταθεροποιητη και ετσι εξομαλυνει τις υπερτασεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sacracer last edited by

                              καμια σχεση η μπαταρια.ο εναλακτης στα αμαξια ειναι παντα τριφασικος και εναλλασομενος.εμεις με εναν ανορθωτη τασης το κανουμε συνεχες στα 14 βολτ περιπου για να φορτζει την μπαταρια και να τροφοδοτει με ρευμα ταυτοχρονα το αμαξι.η μπαταρια υπαρχει για να βαζουμε μπρος τον κινητηρα και να λειτουργουν τα φωτα οσο το αμαξι ειναι σβηστο.το λαμπακι που εχουμε στο καντραν ειναι για να διεγειρει τον εναλλακτη και με τη σειρα του αυτος να παραγει εναλλασομενο ρευμα χρησιμοποωντας την κινηση του ιμαντα.αν η μπαταρια ειναι ειναι μεγαλη το δυναμο ζοριζεται να την φορτισει και φθειρετε προωρα.αν βαλετε ενα αμαξι μπροστα χωρις να υπαρχει μπαταρια θα συνεχισει να δουβει κανονικα μεχρι να το σβησετε δεν εχει προβλημα.ο ανορθωτης ειναι εκτος μπαταριας και παντα το ρευμα περναει πρωτα απο αυτον και μετα παει στον θετικο πολο.αν θελουμε να τσεκαρουμε αν το δυναμο λειτουργει,ενω δουλευει το αυτοκινητο ξεβιδωνουμε τον θετικο πολο απο την μπαταρια και....αν σβησει συμαινει το δυναμο ειναι οφφ,αν λειτουργει α συνεχισει να δουλευει το αμαξι ρολοι.αν ο ανορθωτης ειναι χαλασμενος οπως σε μερικα μηχανακια λογω αυξημενης τασης καιγοντε τα πιο πολλα ηλεκτρικα.αυτα,

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Ωχ ωχ.. προβλέπω νέο γύρο αντιπαραθέσεων..
                                Από προσωπική εμπειρία, ξέρω πως (μεγάλο) alternator μπορεί να χαλάσει με μικρή ή πεθαμένη μπαταρία.

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefanos147 last edited by

                                  Καλησπέρα,

                                  μια ερώτηση στα γρήγορα για όποιον έχει ιδέα: πόσο πιθανό είναι να πέσει τελείως η μπαταρία, αν μείνουν τα μεσαία φώτα αναμένα το πολύ για 10-11 ώρες το πολύ;

                                  Έχω μια διαφωνία με την εταιρία ενοικιάσεως, ισχυρίζονται ότι τα ξεχασμένα φώτα έγιναν αιτία να πέσει η μπαταρία.
                                  Το αυτοκίνητο είναι ένα Polo 2010 με λιγότερο από 15κ χμλ. Το γεγονός ότι δεν έδινε ρεύμα στην πρίζα του αναπτήρα όσο το οδηγούσα είναι ίσως ένδειξη ότι προϋπήρχε πρόβλημα στην μπαταρία;

                                  Ευχαριστώ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
                                    μια ερώτηση στα γρήγορα για όποιον έχει ιδέα: πόσο πιθανό είναι να πέσει τελείως η μπαταρία, αν μείνουν τα μεσαία φώτα αναμένα το πολύ για 10-11 ώρες το πολύ;

                                    Έχω μια διαφωνία με την εταιρία ενοικιάσεως, ισχυρίζονται ότι τα ξεχασμένα φώτα έγιναν αιτία να πέσει η μπαταρία.
                                    Το αυτοκίνητο είναι ένα Polo 2010 με λιγότερο από 15κ χμλ. Το γεγονός ότι δεν έδινε ρεύμα στην πρίζα του αναπτήρα όσο το οδηγούσα είναι ίσως ένδειξη ότι προϋπήρχε πρόβλημα στην μπαταρία;

                                    Περίεργο να μείνουν τα μεσαία αναμμένα.... κανονικά μόνο τα μικρά μένουν αναμμένα αν βγάλεις το κλειδί.
                                    Αν όμως μείνουν (σημαίνει (55+4+5)*2+φώτα ταμπλώ=>130W=>11Α) ναι είναι αναμενόμενο να πέσει τελείως η μπαταρία σε πολύ λιγότερο από 10 ώρες (πχ μια 45άρα μπαταρία έστω πλήρως γεμάτη σε 4). Το πιθανότερο είναι ότι έμειναν τα μικρά φώτα που σημαίνει περίπου 2-3Α ρεύμα που επί 10 ώρες είναι 20-30ΑΗ που άνετα θα μείνει αν η μπαταρία δεν ήταν στα χάι της. Στην πρώτη περίπτωση περιμένεις να γυρίζεις το κλειδί και να μην γίνεται απολύτως τίποτα ενώ στη δεύτερη το πιο πιθανό είναι να ανάβουν τα λαμπάκια αλλά μπορεί να μην έχει τη δύναμη για τη μίζα.
                                    Την πρίζα το πιθανότερο είναι να την αχρήστευσε κάποιος (να κάηκε η ασφάλειά της) τραβώντας πολύ ρεύμα για κανένα laptop.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dbekos last edited by

                                      Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
                                      πόσο πιθανό είναι να πέσει τελείως η μπαταρία, αν μείνουν τα μεσαία φώτα αναμένα το πολύ για 10-11 ώρες το πολύ;

                                      Απο πολύ πιθανό έως και σίγουρο.

                                      Το γεγονός ότι δεν έδινε ρεύμα στην πρίζα του αναπτήρα **όσο το οδηγούσα **είναι ίσως ένδειξη ότι προϋπήρχε πρόβλημα στην μπαταρία;

                                      Δεν έχει καμμία σχέση αυτό με την μπαταρία, αφορά σε άλλο πρόβλημα (καμμένη ασφάλεια, κακή επαφή κλπ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Μια ερωτηση.

                                        Τι μπαταρια να προτιμησω υγρου η ξυρου τυπου???Η δικια μας παει 7 χρονια και εχει αρχισει να κλ@νει. Επισης επιτρεπεται να βαλω μια μεγαλυτερη???Η μαμα του focus ειναι 45 (σε αμπερ τις μετραμε?).Να βαλω ας πουμε μια 50 η 55???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                          Μια ερωτηση.

                                          Τα έχουμε ξαναπεί!!!
                                          Με την κλειστού τύπου, ξενοιάζεις απο τη συντήρηση (υγρά). Προσωπικά, θα έβαζα όποια ήταν φθηνότερη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vangskg last edited by

                                            Οταν αλλαζουμε μπαταρια,η παλια μπαταρια πηγαινει για ανακυκλωση η πετιεται στα σκουπιδια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 63 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr