Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 444
    • 445
    • 100 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    201943
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Εσύ είσαι από τους τυχερούς που ο κινητήρας σου όλα τα μασάει.
      Με το πρώτο μέρος συμφωνώ, με το δεύτερο όμως θα το δεχόμουνα μεν αλλά όχι και τόσο άφοβα δε, ίσως με περιορισμούς σε θερμοκρασία. Στις πιο ψηλές το Α5 δεν φτάνει το Α3.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν λιπαντικά με το σκεπτικό ότι τα αμάξια τους θα κινούνται σε δρόμους με όρια ταχύτητας. Στο Ελληνικό σιρκουί (κόντρες σε κάθε φανάρι, συνεχή προσπεράσματα, αναβάσεις, κλπ) οι ανάγκες λίπανσης είναι διαφορετικές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          τη γερμανική εθνική-χωρίς όριο ταχύτητας, δεν την έχουν υπ όψιν τους ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            Με τη λογικη αυτη να βαζουμε τοτε ολοι motul 300v!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης S3 έγραψε:
              Με τη λογικη αυτη να βαζουμε τοτε ολοι motul 300v!

              Στην προηγούμενη σελίδα η συζήτηση αφορά 0W10 και παρόμοια ιξώδη.

              τη γερμανική εθνική-χωρίς όριο ταχύτητας, δεν την έχουν υπ όψιν τους ?

              Τα λεπτά λάδια είναι καλύτερα σε ψηλές στροφές του κινητήρα. Αν το λάδι δεν ζεσταίνεται υπερβολικά (πχ πάνω από 130-150 C) το μικρό ιξώδες δεν είναι μειονέκτημα σε τέτοιες συνθήκες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nippon last edited by

                Εχω μια απορια σχετικα με τα Α1/Β1 και Α5/Β5:

                Πως γινεται τα καινουργια Amsoil XL 5w30 να καλυπτουν μονο την Α1/Β1 και ταυτοχρονα να καλυπτουν την GM Dexos 1 η οποια υπερκαλυπτει τις προδιαγραφες LL-A-025, 6094M and 4718M (η προδιαγραφη της Corvette!) ?

                Με βαση τα παραπανω δεν θα επρεπε να καλυπτουν και την Α5/Β5 ?

                Τις ιδιες προδιαγραφες καλυπτουν και τα Mobil 1 Advanced Fuel Economy 0w30 (A1/B1 και την GM4718M αλλα οχι την Α5/Β5).

                Τελικα υπαρχει ουσιαστικη διαφορα μεταξυ Α1/Β1 και Α5/Β5 στο ιξωδες Χw30 ?

                Ρωταω γιατι εχω αγορασει τα XL 5w30 και επειδη ζοριζω αρκετα το αμαξι (Auris 1.6 , για το οποιο ο κατασκευαστης προτεινει 0w20 για ολο το ευρος των θερμοκρασιων) σκεφτομαι μηπως τα Α1/Β1 δεν ειναι καταλληλα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thomaslar last edited by

                  σε κινητηρα TU5JP4 τι μαρκα λαδιων προτεινεται (Acea A3) σε ιξωδες 10-40?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Ο χρήστης thomaslar έγραψε:
                    σε κινητηρα TU5JP4 τι μαρκα λαδιων προτεινεται (Acea A3) σε ιξωδες 10-40?

                    Καλο θα ειναι να βαλεις φουλ συνθετικο σε αυτο τον κινητηρα,
                    παρολαυτα αν αλλαζεις καθε 7500, πιστευω ενα total quartz 7000 θα σε καλυψει πληρως, ή elf 10-40 ή motul 6100 10-40.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      Ο χρήστης S3 έγραψε:

                      σε κινητηρα TU5JP4 τι μαρκα λαδιων προτεινεται (Acea A3) σε ιξωδες 10-40?

                      Καλο θα ειναι να βαλεις φουλ συνθετικο σε αυτο τον κινητηρα,
                      παρολαυτα αν αλλαζεις καθε 7500, πιστευω ενα total quartz 7000 θα σε καλυψει πληρως, ή elf 10-40 ή motul 6100 10-40.

                      Συμφωνώ αλλά θα πρότεινα κάποιο 30άρι, εκτός αν κάνεις ιδιαίτερη χρήση ή έχεις ήδη πολλά χλμ / σου καίει λάδια.
                      Εξαρτάται από την χρήση. (π.χ. Mobil 1 0w40, ESP 5w30, Motul Xmax 5w30, Redline 10w30/5w30, Volvoline, Total, Elf κλπ)

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bad-boy last edited by

                        Suzuki Ignis Sport σκουπα, εξατμιση, σασμαν κ εχω κανει 89000χλμ

                        Εχω δοκιμασει πολλα διαφορετικα λαδια σε 5-30 κ ολα μου καιγαν στα 7000χλμ οπου κ τα αλλαζω απο 700ml μεχρι κ 1λιτρο στη χειροτερη
                        Τωρα φοραω redline 10-40 μου εκαψαν στα 6500χλμ 900ml περιπου κ ειμαι για αλλαγη λαδιων κ πηρα 300V 10w-40.

                        Πως την βλεπετε την επιλογη? ποσα χιλιομετρα θα βγαλουν με νορμαλ χρηση με καποια λιγα ξεσπασματα?
                        θα ηθελα να αντεξουν καμια 6000χλμ τουλαχιστον, τα οποια κ κανω μεσα σε ενα 8μηνο το πολυ...

                        Αν μεινω ευχαριστημενος να τα βαζω κ χειμωνα - καλοκαιρι ή θελει πιο λεπτο το χειμωνα για τις εκκινησεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Μια απορία
                          Ποια η διαφορά των W40 Λαδιών από τα W30.
                          Και επίσης ποιος είναι ο ρόλος του δείκτη (0,5,10,15) πριν το W
                          Τέλος υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία του κινητηρα αν βάλουμε W30 αντι W40 ή το αντίθετο?
                          Ρωτάω γιατί ενώ έχω βρει κι έχω διαβάσει δεν μπορώ να το καταλάβω
                          Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Είναι 5W και μετά το 30.
                            W= Winter

                            Δείχνει πως συμπεριφέρεται το λάδι (τι ιξώδες έχει) όταν είναι κρύο το πρωί του χειμώνα.
                            Ένα πεντάρι λάδι είναι πολύ πιο λεπτό από ένα 15άρι το πρωί.

                            Το δεύτερο νούμερο δείχνει το ιξώδες όταν το λάδι είναι ζεστό.
                            Ένα τριαντάρι λάδι έχει κανονικό ιξώδες (στον μέσο όρο) όταν είναι ζεστό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Crash course: ιξώδες λαδιών.
                              Όταν λέμε ιξώδες εννοούμε πόσο παχύρρευστο είναι. Πχ το μέλι έχει πολύ μεγάλο ιξώδες ενώ το νερό χαμηλό (και κυλάει σαν νεράκι!).
                              Πολύ βασική έννοια το ότι το ιξώδες ενός λαδιού μεταβάλλεται, μειώνεται και το λάδι λεπταίνει και γίνεται πιο λεπτόρρευστο όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία και το αντίστροφο όταν μειώνεται η θερμοκρασία.
                              Ανάλογα με τις ανοχές και άλλες κατασκευαστικές λεπτομέρειες και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσει ένας κινητήρας επιλέγεται από τον κατασκευαστή το προτεινόμενο λάδι (βασικά το δεύτερο νούμερο μετά το W) ως προς το ιξώδες του (γιατί υπάρχουν και άλλες προδιαγραφές εκτός από το ιξώδες που δεν πρέπει να αμελούμε).
                              Το πρώτο νούμερο έχει σχέση με το τι γίνεται στο κρύο λάδι, κατά την κρύα εκκίνηση δηλαδή και τα πρώτα δευτερόλεπτα και λεπτά, όπου επέρχεται και η μεγαλύτερη φθορά του κινητήρα.
                              Θέλουμε λοιπόν ένα λάδι που να συμπεριφέρεται σαν πολύ λεπτό ώστε να μπορεί να αντληθεί και να λιπάνει τον κινητήρα όταν είναι κρύο και να μην λεπταίνει πολύ και χάνει την αντοχή του στις μεγάλες θερμοκρασίες λειτουργίας. Δηλαδή ένα λάδι με το μικρότερο δυνατόν ιξώδες για την εκκίνηση και το σωστό για μετά. Έτσι βγήκαν τα πολύτυπα λάδια, αυτά με τα δύο νούμερα. Πάντως ακόμα και τώρα υπάρχουν χρήσεις για μονότυπα λάδια πχ σκέτο 30. Γιατί όσο μεγαλύτερο το εύρος τόσο πιο πολλά πρόσθετα πρέπει να μπούνε που μπορεί να έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής και αντοχής και αυξημένα κατακάθια. Τα πλήρως συνθετικά λάδια έχουν πολύ καλύτερες ιδιότητες και αντοχές και χρειάζονται λιγότερα βελτιωτικά για να πετύχουν σωστή λίπανση και μεγάλη διάρκεια ζωής για αυτό και συνιστώνται στις περισσότερες περιπτώσεις.
                              Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι το 0W ή 5W στις συνθήκες που χρησιμοποιούνται, κρύα εκκίνηση, είναι πολύ παχύτερα (της τάξης των μερικών δεκάδων φορών) από ότι το 30 ή 40 επίσης στις συνθήκες που χρησιμοποιούνται (ζεστός κινητήρας). Πχ το Mobil 5W-30 ESP έχει ιξώδες 483 στους 4° και 12,1 στους 100°!! Άρα ποτέ το 0 ή 5W δεν θα είναι πολύ λεπτό για τον κινητήρα μας όπως φοβούνται μερικοί και αν χάνεται λάδι δεν είναι από το 0 ή 5 του λαδιού αλλά είτε από τον κινητήρα είτε από το 30-40 του λαδιού στις ψηλές θερμοκρασίες είτε από το πόσο εύκολα εξατμίζεται το λάδι (που είναι ένα ακόμα από τα πολλά μετρήσιμα χαρακτηριστικά του) που δεν πρέπει να συμπεραίνεται αυθαίρετα από το ιξώδες (όπως πολλοί θεωρούν αυτονόητο).
                              Μια ακόμη χρήσιμη γνώση είναι ότι το πρώτο νούμερο δεν είναι απόλυτο, δηλαδή μπορεί να έχει σημαντική διαφορά το 5W ενός 5W30 από ενός άλλου 5W30 ή ενός 5W20 ή ενός 5W40. Αντίθετα το δεύτερο νούμερο είναι πιο απόλυτο και η τιμή του καθορίζεται ανάλογα με μια κλίμακα στην οποία θα τοποθετηθεί ανάλογα με το ιξώδες του μετρημένο στους 100°C. Δηλαδή ένα 30άρι από ένα άλλο μπορεί να έχει διαφορά μέσα σε ένα καθορισμένο εύρος τιμών σε θερμοκρασία λειτουργίας.
                              Το πως όμως συμπεριφέρεται ένα λάδι, πόσο αντιστέκεται στην λέπτυνση κλπ με την άνοδο της θερμοκρασίας δεν μπορεί να περιγραφεί μόνο με το ιξώδες. Γιατί εκεί είναι μεγάλο μέρος του μυστικού που ξεχωρίζει τα λαδάκια από τις λαδάρες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cap-dim last edited by

                                έχω ένα σκοντα οκταβια ρς MY2006 (2.0Τ)

                                μετά απο 5 χρόνια και στα 85000χλμ θέλω να του αλλάξω και τις βαλβολινες.

                                πιο παλιά που ρώτησα μου είχαν πει οτι οι βαλβολινες είναι για πάντα δεν αλαζονται !!!

                                όμως έχω κάποια μικρά θεματακια με το κιβώτιο, όταν είναι κρύο μου γρατσουναει την 2α και 3η ταχύτητα!

                                όποιος ξέρει...
                                ποιες βαλβολινες φοράει το αμάξι ?
                                και ποια μου προτείνεται να βάλω ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  Ευχαριστώ πολύ και τους δύο.
                                  Onyx ήσουν κατατοπιστικότατος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mariost last edited by

                                    Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
                                    έχω ένα σκοντα οκταβια ρς MY2006 (2.0Τ)

                                    μετά απο 5 χρόνια και στα 85000χλμ θέλω να του αλλάξω και τις βαλβολινες.

                                    πιο παλιά που ρώτησα μου είχαν πει οτι οι βαλβολινες είναι για πάντα δεν αλαζονται !!!

                                    όμως έχω κάποια μικρά θεματακια με το κιβώτιο, όταν είναι κρύο μου γρατσουναει την 2α και 3η ταχύτητα!

                                    όποιος ξέρει...
                                    ποιες βαλβολινες φοράει το αμάξι ?
                                    και ποια μου προτείνεται να βάλω ?

                                    Θα πας στην αντιπροσωπεία να βάλεις τις εργοστασιακές βαλβολίνες. Στο εμπόριο δύσκολα θα τις βρείς. Σου γρατσουνάει ή δυσκολέυονται να μπούν;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cap-dim last edited by

                                      Ο χρήστης mariost έγραψε:

                                      έχω ένα σκοντα οκταβια ρς MY2006 (2.0Τ)

                                      μετά απο 5 χρόνια και στα 85000χλμ θέλω να του αλλάξω και τις βαλβολινες.

                                      πιο παλιά που ρώτησα μου είχαν πει οτι οι βαλβολινες είναι για πάντα δεν αλαζονται !!!

                                      όμως έχω κάποια μικρά θεματακια με το κιβώτιο, όταν είναι κρύο μου γρατσουναει την 2α και 3η ταχύτητα!

                                      όποιος ξέρει...
                                      ποιες βαλβολινες φοράει το αμάξι ?
                                      και ποια μου προτείνεται να βάλω ?

                                      Θα πας στην αντιπροσωπεία να βάλεις τις εργοστασιακές βαλβολίνες. Στο εμπόριο δύσκολα θα τις βρείς. Σου γρατσουνάει ή δυσκολέυονται να μπούν;

                                      στην αντιπροσωπία που ρώτησα στο τελευταίο σέρβις μου είπαν ότι οι βαλβολινες δεν αλλάζουν.
                                      εχθές που μίλαγα με έναν μηχανικό που κάνει γκρουπ βαγκ, μου είπε ότι θέλουν αλλαγή κάθε 50000χλμ

                                      κάποιος άλλος μου είπε οτι μπορεί να θέλει συμπλήρωμα !!!!

                                      τι ισχύει ???

                                      οι ταχύτητες γρατσουνανε και μόλις ζεσταθεί κανένα πρόβλημα !!!!

                                      καμιά φορά δεν μου κουμπώνει η όπισθεν !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nippon last edited by

                                        Ο χρήστης bad boy έγραψε:
                                        Suzuki Ignis Sport σκουπα, εξατμιση, σασμαν κ εχω κανει 89000χλμ

                                        Εχω δοκιμασει πολλα διαφορετικα λαδια σε 5-30 κ ολα μου καιγαν στα 7000χλμ οπου κ τα αλλαζω απο 700ml μεχρι κ 1λιτρο στη χειροτερη
                                        Τωρα φοραω redline 10-40 μου εκαψαν στα 6500χλμ 900ml περιπου κ ειμαι για αλλαγη λαδιων κ πηρα 300V 10w-40.

                                        Πως την βλεπετε την επιλογη? ποσα χιλιομετρα θα βγαλουν με νορμαλ χρηση με καποια λιγα ξεσπασματα?
                                        θα ηθελα να αντεξουν καμια 6000χλμ τουλαχιστον, τα οποια κ κανω μεσα σε ενα 8μηνο το πολυ...

                                        Αν μεινω ευχαριστημενος να τα βαζω κ χειμωνα - καλοκαιρι ή θελει πιο λεπτο το χειμωνα για τις εκκινησεις?

                                        1. Τι ιξωδες σου προτεινει ο κατασκευαστης ?

                                        2. Απο αυτα που γραφεις το 10w40 σου καιγεται περισσοτερο απο το 5w30. Αρα γιατι να πας σε 10w40 ? Επισης να ξερεις πως στην περιπτωση της Red Line το 10w40 με το 5w40 εχουν ελαχιστες διαφορες οποτε καλυτερα το 5w40.

                                        3. Ποια 30αρια εχεις δοκιμασει ? Φανταζομαι οτι ολα θα ειναι Α3/Β3/Β4 . Ειδες διαφορα στην αποδοση οταν πηγες απο 30αρι σε 40αρι ?

                                        4. Παλιοτερα τα 300V θεωρουνταν λαδια μονο για χρηση σε πιστα λογω της ελειψης καθαριστικων αλλα τα τελευταια χρονια καποιες αναλυσεις λαδιων εχουν δειξει πως ειναι και 'δρομισια'. Το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να στειλεις ενα μαιλ στη Motul και να τους ρωτησεις ο ιδιος. Στα διαφορα σιτε που ασχολουνται αποκλειστικα με αναλυσεις λαδιων κτλ γραφουν πως τα 300v ειναι καταλληλα για χρηση δρομου και για 7500-10000χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tzakos last edited by

                                          Εάν το suzuki σου,φοράει μοτέρ Μ 15 Α,τότε παίρνει και 5w30 και 10w40,σε ποσότητα 4,1 l +0,2 f.
                                          Εάν είναι Μ13 Α,εκτός των παραπάνω,παίρνει και 15w40,σε ποσότητα 3,8l.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mariost last edited by

                                            Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

                                            στην αντιπροσωπία που ρώτησα στο τελευταίο σέρβις μου είπαν ότι οι βαλβολινες δεν αλλάζουν.
                                            εχθές που μίλαγα με έναν μηχανικό που κάνει γκρουπ βαγκ, μου είπε ότι θέλουν αλλαγή κάθε 50000χλμ

                                            κάποιος άλλος μου είπε οτι μπορεί να θέλει συμπλήρωμα !!!!

                                            τι ισχύει ???

                                            οι ταχύτητες γρατσουνανε και μόλις ζεσταθεί κανένα πρόβλημα !!!!

                                            καμιά φορά δεν μου κουμπώνει η όπισθεν !!!

                                            Σωστά σου είπαν στην αντιπροσωπεία, η VW ορίζει ότι οι βαλβολίνες της είναι lifetime δηλ. δεν αλλάζονται ποτέ. Το θέμα όμως είναι ότι η VW δεν μας λέει πόσο είναι το lifetime όριο γι αυτήν, 100 χιλ. χλμ., 200, 300;
                                            Η γνώμη μου είναι ότι εφόσον αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τις ταχύτητες πρίν κάνεις οτιδήποτε άλλο (κατέβασμα σασμάν, αλλαγή συχρονιζέ) άλλαξε βαλβολίνες είτε με τις εγοστασιακές είτε αν βρείς από το εμπόριο με προδιαγραφές VW G 052 171 (η Fuchs Titan Sintofluid 75w-80 είναι μία επιλογή). Ακόμα μια πιο παχύρευστη επιλογή αλλά με παλιότερη προδιαγραφή της VW είναι και η Castrol TAF-X 75w-90 (G 050) την οποία μάλλον θα τη βρείς ευκολότερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 100 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr