Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 731
    • 732
    • 209 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lamps last edited by

      Για Seat Leon Cupra μου ζήτησαν 3.000 ευρώ για το ICOM!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antonis-team last edited by

        |από hpdra » 16/03/11 16:14
        Πως ακριβώς θα το κάνει αυτό ο υπέρτατος; Τι άλλο θ' ακούσουμε...»

        Το προηγούμενο κείμενο μου, ήθελα να το βάλω κάτω από αυτό του φίλου….. μα με αυτά που διαβάζω, θα ξεχάσω και το όνομα μου….
        ΑΝΤΩΝΗΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikox last edited by

          Μια ερώτηση. Σε αστρα 1.6 turbo 180hp μπαίνει υγραέριο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης Lamps έγραψε:
            Για Seat Leon Cupra μου ζήτησαν 3.000 ευρώ για το ICOM!!!

            δηλ για να κάνεις απόσβεση ....ζήσε Μάη μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gasdino last edited by

              προς καθε απιστο θωμα καταθετω τις καταναλωσεις υγραεριου.

              1. 387.5κμ με 35λτ υγραεριου, (φουλαριασμα) δλδ 9.03λτ/100χλμ
              2. 204κμ με 15.5λτ υγραεριου, >> δλδ 7.59λτ/100χλμ
              3. 269.4κμ με 24λτ υγραεριου, >> δλδ 8.9 λτ/100χλμ
              4. 272.2κμ με 19.56λτ υγραεριου, >> δλδ 7.05λτ/100χλμ
              5. 174κμ με 10.5 λτ υγραεριου, >> δλδ 6.03λτ/100χλμ σε ταξιδι με 130- 140 ταχυτητα εθνικη
                το τελευταιο γεμισμα εγινε σημερα βραδυ, και εγινε σε δευτερο πρατηριο τσεκ φουλαρισματος για τον φοβο υπαρχοντος αερα
                χωρις αποτελεσμα. οι παρα την αντλια πελατες ετριβαν τα ματια τους απο τα νουμερα. για την τελευταια μετρηση κρατησα
                αποδειξη και φωτογραφια χιλιομετρητη.
                το αυτοκινητο καιει οπως εχω ηδη πει σχεδον 1.4λτ/100κμ βενζινη ολη την διαρκεια των γεμισματων υγραεριου και καλα κανει
                για να μην τσουρουφλισθουν τα μαμα μπεκ βενζινης αλλα και για τις βαλβιδουλες να δουλευουν δροσερα(εχω και valve care)
                οποιος δεν το πιστευει γιατι του καιει 20% παραπανω σε λιτρα με υγραεριο εχει 2 επιλογες. οταν αλλαξει αυτοκινητο να κοιταξει να εχει αμεσο ψεκασμο(fsi, tsi, tfsi, mpi), οταν βαλει υγραεριο να ψαξει συστηματα με μπεκ made in japan και
                εγκεφαλο made in germany.
                τοτε θα με θυμηθει, οπως εγω θυμηθηκα αυτον που με προετρεψε να παρω αμεσου ψεκασμου κινητηρα και τωρα γυριζω
                και γελαω και ολα τα βενζιναδικα τα χαιρεταω!!!!!!!!!
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                asteris last edited by

                Αυτός που του καίει 20% παραπάνω υγραέριο, δεν ρίχνει και 1.4 lt/100 βενζίνη. Άμα ρίξεις 2.8lt βενζίνη, υπάρχει περίπτωση να μας λες 'καίει 5 λίτρα υγραέριο, γιατί δεν το πιστεύετε' ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gasdino last edited by

                  προς asteris
                  τι λογικη ειναι αυτη; μηπως ειναι αλλα ελληνικα απο αυτα που διδαχτηκα; ειναι δηλαδη αναγκαια συνθηκη αμα ριχνει και βενζινη να ριχνει λιγοτερο υγραεριο; γιατι εδω πιπιλατε την καραμελα οτι οπωσδηποτε θα καιει 20-25% παραπανω υγραεριο ο κοσμος να χαλασει το αεριας μορφης . τωρα τα γυρνατε και αναφερεστε σε σχεση καταναλωσης βενζινης παραλληλα με υγραεριο. η icom αναφερεται σε αυξηση καταναλωσης 30% σας το ξαναειπα το εχω σε φωτοτυπια στα χερια μου στης υγρης
                  μορφης . www.icomitalia.it να πατε να δειτε τις καταναλωσεις στην υγρη μορφη επισημα μετρημενη στο FIAT GRANDE PUNTO,
                  MERCEDES B170 .
                  περιμενω απαντηση απο οσους δουν www.icomitalia.it . να δω ποιος λεει ψεμματα η τι αλλο θα σκαρφιστουν εδω μεσα
                  για να μας πεισουν για την υγρη μορφη και τα πλεονεκτηματα της.(μια βλαβη στην εσωτερικη αντλια του donut παιζει 1200-1500ε !!!!!! αλλα δεν το λενε οταν πας να το βαλεις!!! αθανατε ελληνα)!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    asteris last edited by

                    Σου έχω τρόπο να μην καις καθόλου υγραέριο άμα θες. Πάτα τον διακόπτη στο ταμπλώ σου. Θα καίει μόνο 8 λίτρα βενζίνη, αλλά τι σημασία έχει, θα έχεις ρίξει την κατανάλωση υγραερίου στο μηδέν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gasdino last edited by

                      προς asteris
                      αυτο δεν ειναι απαντηση,ειναι υπεκφυγη σε μια σειρα ερωτηματων που σου εθεσα. δεν μας ειπες πηγες www.icomitalia.it
                      η το εχεις κανει γαργαρα; καποιοι θα πανε και θα δουν αυτα που λεει η ιδια η icom για την καταναλωση του συστηματος,
                      περιμενω !!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Σοβαρά τώρα, δεν καταλαβαίνεις ότι όταν ρίχνεις και ταυτόχρονα βενζίνη, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα ρίξεις λιγότερο υγραέριο?

                        1.4λτ βενζίνη είναι κοντά 2 λίτρα υγραέριο, πρόσθεσέ τα και ξανακάνε τους υπολογισμούς σου για το τι καις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gasdino last edited by

                          προς asteris
                          μου φαινεται οτι μιλαμε αλλη γλωσσα

                          1. βενζινη καιει ετσι και αλλιως πριν γυρισει σε υγραεριο τουλαχιστον 5 λεπτα σε θερμοκρασιες κατω απο 10 βαθμους κρυο
                          2. το ζεσταινω υποχρεωτικα 5-6 λεπτα και το κρυωνω ενεκα turbo 2-3 επισης παντα ανεξαρτητως καιρου
                          3. τωρα που κανει κρυο δεν γυριζει αμεσως σε υγραεριο ακομα και αν ειναι σχετικα ζεστο παρα μετα απο μερικα εκατον. μετρα
                          4. μετα απο 2 ωρες σταματημενο θελει παλι ζεσταμα απο την αρχη,ποσο μαλλον 4 φορες καθε μερα λογω εργασιας.
                          5. ψηλα λογω προγραμματος ακομα δεν εχει γυρισει ποτε σε βενζινη αλλα ουτε εχει αναψει λαμπακι,γιατι εδω μου ελεγαν
                            οτι καιει λιγο υγραεριο λογω φτωχου μιγματος
                          6. ο εγκεφαλος ειναι ¨'σφραγισμενος' και δεν δεχεται ρυθμιση απο prins μαμα
                            αν νομιζεις οτι τα 1.4λτ/100χλμ σε κινητηρα 215+ αλογα και 36κιλα ροπη ειναι πολλά υπο αυτες τις συνθηκες χρησης πες μου
                            τι να πω για 30% επι πλεον που δινει η icom επισημα σε λιτρα υγραεριου;
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Με αυτές τις συνθήκες, δεν μπορείς να κάνεις αξιόπιστες μετρήσεις, το αμάξι τρεις την ώρα δουλεύει με βενζίνη, η οποία φυσικά ρίχνει την κατανάλωση του υγραερίου.

                            Τα 5-6 λεπτά που το ζεσταίνεις, κάθεσαι σε ρελαντί? Στο κρύωμα το ίδιο? Γιατί αυτές είναι τεχνικές της δεκαετίας του 80, το αμάξι σου δεν χρειάζεται τέτοια μεταχείριση. Με υδρόψυκτη τουρμπίνα μέχρι και σκίσιμο και σβήσιμο αντέχουν πλέον τα σύγχρονα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astrag1-6jtg last edited by

                              Ο χρήστης asteris έγραψε:
                              Σου έχω τρόπο να μην καις καθόλου υγραέριο άμα θες. Πάτα τον διακόπτη στο ταμπλώ σου. Θα καίει μόνο 8 λίτρα βενζίνη, αλλά τι σημασία έχει, θα έχεις ρίξει την κατανάλωση υγραερίου στο μηδέν...

                                   EΙΣΑΙ  ΘΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!! 
                              

                              Με αυτές τις συνθήκες, δεν μπορείς να κάνεις αξιόπιστες μετρήσεις, το αμάξι τρεις την ώρα δουλεύει με βενζίνη, η οποία φυσικά ρίχνει την κατανάλωση του υγραερίου.

                              Τα 5-6 λεπτά που το ζεσταίνεις, κάθεσαι σε ρελαντί? Στο κρύωμα το ίδιο? Γιατί αυτές είναι τεχνικές της δεκαετίας του 80, το αμάξι σου δεν χρειάζεται τέτοια μεταχείριση. Με υδρόψυκτη τουρμπίνα μέχρι και σκίσιμο και σβήσιμο αντέχουν πλέον τα σύγχρονα...

                              Μα γιατι του τα λες αυτα ? Ο ανθρωπος ειναι πτυχιουχος θετικων επιστημών

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astrag1-6jtg last edited by

                                Ο χρήστης gasdino έγραψε:
                                η icom αναφερεται σε αυξηση καταναλωσης 30% σας το ξαναειπα το εχω σε φωτοτυπια στα χερια μου στης υγρης
                                μορφης . http://www.icomitalia.it να πατε να δειτε τις καταναλωσεις στην υγρη μορφη επισημα μετρημενη στο FIAT GRANDE PUNTO,
                                MERCEDES B170 .
                                περιμενω απαντηση απο οσους δουν http://www.icomitalia.it . να δω ποιος λεει ψεμματα η τι αλλο θα σκαρφιστουν εδω μεσα
                                για να μας πεισουν για την υγρη μορφη και τα πλεονεκτηματα της.(μια βλαβη στην εσωτερικη αντλια του donut παιζει 1200-1500ε !!!!!! αλλα δεν το λενε οταν πας να το βαλεις!!! αθανατε ελληνα)!!!!!!

                                Oντως η icom δινει 30% . Δεν εχω δει, ακουσει κανεναν με icom να καιει παραπανω απο 15%. Ακομα και αυτος ο τυπος http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... c9bcf0ef75 που εχει άτια να ''ταΐσει'', και μαλιστα πολλα, +10% καιει παραπανω..... Ολοι τρελοι ειμαστε ?

                                Ασχετο. Μπας και φορας και συ υγρου και δεν πηρες χαμπαρι ??? http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html Εδω βλεπεις οτι ακομα και η εταιρια σου δεν ειναι νουμερα που ανεπτυξαν και υγρο ψεκασμο Ξερουν οτι ειναι το μελλον...Για βρες μας το συστημα σου και ανεβασε το link να το δουμε αναλυτικά. ΑΑΑ....και η αντλια δεν κοστιζει τοσα φιλε μου....θα σου πω σύντομα ποσο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dathens last edited by

                                  Καλά και εγω το ζεστενω 5 λεπτα το πρωί δεν έχει να κάνει με τεχνική δεκαετίας 80 αλλα δεν θέλω να κλωτσαει το 7 ταχυτο αυτόματο κιβώτιο όταν είναι κρύο και ξεκινήσω αμεσσως ζοριζεται ειδικά στην αλλαγη 1ης 2ας και δεν είναι τουρμπο το ίδιο κανω και στο smart που είναι τουρμπο μονο βενζινη και κάνει τα ίδια κλωτσαει δηλαδή στις αλλαγές 1ης 2ας οταν ξεκινας κρυος και για τα 4-5 λεπτα και επίσης αυτόματο

                                  αυτο που έχω να σας ανακοινώσω το ML καίει με υγραεριο πιο λίγα απο το smart σε χρημα, το σμαρτ ( brabus ) γεμίζει με 45 ευρο , όταν το πήρα γέμιζε με 22 και κάνει περιπου 400 χιλιόμετρα στην πόλη το ML με 45 ευρω υγραεριο στη πόλη κάνει περιπου 420 χιλ τα συμπεράσματα δικα σας.

                                  @ gasdino πόσα άμεσου ψεκασμού ( fsi tsi κτλ ) αυτοκίνητα έχουν Υγραεριο στην Ελλάδα και με τι συστηματα ; Για να έχουμε καταναλωσεις απο άμεσου ψεκασμού άσχετα αν είναι υγρος ή αεριος ψεκασμός Και όσα έχουν πως δουλεύουν ;

                                  @ asteris γιατί δεν σκεφτεσε την πιθανότητα να ισχύει αυτο που λέει περι κατανάλωσης λόγω του άμεσου ψεκασμού και των πολλών οκτανιων του καυσίμου σε σχέση με τα αλογα να τραβάει καλύτερα ;

                                  @ gasdino. Τι έγινε με το άλλο οκταβια που αναφερες τι καταναλωσεις έχει αυτο ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    astrag1-6jtg last edited by

                                    Ο χρήστης Lamps έγραψε:
                                    Για Seat Leon Cupra μου ζήτησαν 3.000 ευρώ για το ICOM!!!

                                    Ουτε με σφαίρες δεν κανει τοσο. Ρωτα και αλλου. Νομιζω περι τα 2300 το πολυ
                                    Δεν ξερω αν σου ειπαν βεβαια για το icom jtg HP Ειναι αμεσου ψεκασμου το Cupra ? Αν οχι, κανει οσο ειπα.

                                    Μια ερώτηση. Σε αστρα 1.6 turbo 180hp μπαίνει υγραέριο;

                                    Σε οτι γουσταρεις βαζεις. Απο το τρικυκλο του ψαρα που περνά , μεχρι και σε 300+αλογατα.... Αρκει να βρεις κατάλληλο συστημα και μαστορα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lamps last edited by

                                      Το Cupra είναι άμεσου ψεκασμού, TSI. Πολλά μου φαίνονται τα 3,000 ρε παιδιά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dathens last edited by

                                        Το cupra είναι άμεσου ψεκασμού νομίζω ότι έχεις μια μόνο επιλογή την prins σε αέρια μορφή προς το παρόν στην Ελλάδα σε λίγο καιρο φανταζομε και του υγρού ψεκασμού

                                        Κοιτα εδω

                                        Prins introduces VSI- 2.0 and Direct LiquiMax!

                                        Besides the new Direct LiquiMax system for DI engines Prins also introduces its completely new VSI- 2.0 system.

                                        The Direct LiquiMax system is a system which injects the liquid LPG under high pressure directly into the cylinders. The VSI- 2.0 is an evolution of the proofed VSI technique, which enables even better performance and emissions.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lyggas last edited by

                                          Ο χρήστης gasdino έγραψε:
                                          προς asteris
                                          τι λογικη ειναι αυτη; μηπως ειναι αλλα ελληνικα απο αυτα που διδαχτηκα; ειναι δηλαδη αναγκαια συνθηκη αμα ριχνει και βενζινη να ριχνει λιγοτερο υγραεριο; γιατι εδω πιπιλατε την καραμελα οτι οπωσδηποτε θα καιει 20-25% παραπανω υγραεριο ο κοσμος να χαλασει το αεριας μορφης . τωρα τα γυρνατε και αναφερεστε σε σχεση καταναλωσης βενζινης παραλληλα με υγραεριο. η icom αναφερεται σε αυξηση καταναλωσης 30% σας το ξαναειπα το εχω σε φωτοτυπια στα χερια μου στης υγρης
                                          μορφης . http://www.icomitalia.it να πατε να δειτε τις καταναλωσεις στην υγρη μορφη επισημα μετρημενη στο FIAT GRANDE PUNTO,
                                          MERCEDES B170 .
                                          περιμενω απαντηση απο οσους δουν http://www.icomitalia.it . να δω ποιος λεει ψεμματα η τι αλλο θα σκαρφιστουν εδω μεσα
                                          για να μας πεισουν για την υγρη μορφη και τα πλεονεκτηματα της.(μια βλαβη στην εσωτερικη αντλια του donut παιζει 1200-1500ε !!!!!! αλλα δεν το λενε οταν πας να το βαλεις!!! αθανατε ελληνα)!!!!!!

                                          1. Η κατανάλωση στο δικό μου αυτοκίνητο έχει αυξηθεί 10 με 15% μετρημένη χίλιες φορές με χίλιους τρόπους.
                                          2. Η νέα ενισχυμένη αντλία της icom στοιχίζει περίπου 380 ευρώ, όπως με πληροφόρησαν στο συνεργείο που έκανα την εγκατάσταση.
                                          3. Γιατί και τρίτη εταιρία μπαίνει στα συστήματα υγρής έκχυσης, αν δεν υπάρχει προοπτική; Μερικά πράγματα απλώς είναι κοινή λογική και 'μιλάνε' από μόνα τους.
                                            Aλήθεια δεν σε καταλαβαίνω, γιατί προσπαθείς να κανεις εδώ μέσα κάποιους να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες;

                                          'lyggas' suzuki gv (icom jtg)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης gasdino έγραψε:
                                            προς asteris
                                            τι λογικη ειναι αυτη; μηπως ειναι αλλα ελληνικα απο αυτα που διδαχτηκα; ειναι δηλαδη αναγκαια συνθηκη αμα ριχνει και βενζινη να ριχνει λιγοτερο υγραεριο; γιατι εδω πιπιλατε την καραμελα οτι οπωσδηποτε θα καιει 20-25% παραπανω υγραεριο ο κοσμος να χαλασει το αεριας μορφης . τωρα τα γυρνατε και αναφερεστε σε σχεση καταναλωσης βενζινης παραλληλα με υγραεριο. η icom αναφερεται σε αυξηση καταναλωσης 30% σας το ξαναειπα το εχω σε φωτοτυπια στα χερια μου στης υγρης
                                            μορφης . http://www.icomitalia.it να πατε να δειτε τις καταναλωσεις στην υγρη μορφη επισημα μετρημενη στο FIAT GRANDE PUNTO,
                                            MERCEDES B170 .
                                            περιμενω απαντηση απο οσους δουν http://www.icomitalia.it . να δω ποιος λεει ψεμματα η τι αλλο θα σκαρφιστουν εδω μεσα
                                            για να μας πεισουν για την υγρη μορφη και τα πλεονεκτηματα της.(μια βλαβη στην εσωτερικη αντλια του donut παιζει 1200-1500ε !!!!!! αλλα δεν το λενε οταν πας να το βαλεις!!! αθανατε ελληνα)!!!!!!

                                            Η διαφορά στην κατανάλωση υγραερίου - βενζίνης οφείλεται στο ΓΕΓΟΝΟΣ ότι αν κάψεις ένα λίτρο υγραέριο θα πάρεις 20-30% λιγότερη θερμότητα από το να κάψεις ένα λίτρο βενζίνη. Το κατάλαβες;

                                            Ο ψεκασμός σε υγρή μορφή θεωρητικά πλεονεκτεί σε σχέση με τον ψεκασμό σε αέρια μορφή. Τώρα αν η υλοποίηση (το κιτ) του υγρού ψεκασμού έχει προβλήματα σε σχέση με τα κιτ του αέριου ψεκασμού, είναι άλλο θέμα. Όλα τα κιτ 4ης γενιάς είναι εξίσου καλά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 209 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr