Aνακεφαλαίωση.
Οι πινακίδες είναι κατατεθειμένες και στο όνομα του πωλητή.
Με εξουσιοδοτεί ο πωλητής και ξεκινάω.
Πάω στην εφορία του πωλητή και ζητάω πινακίδες τύπου Μ για μεταφορά λόγω βλάβης και ακινησίας σε συνεργείο.
Προσκομίζω την απαραίτητη ασφάλεια, κοτσάρω τις πινακίδες με ισχύ 3 ημερών στο όχημα και το ανεβάζω στον Προμαχώνα.
Εκεί με παραλαμβάνει βουλγάρικη express service με βάζει στη Βουλγαρία όπου και το αυτοκίνητο παίρνει βουλγάρικα νούμερα.
Είναι υποχρεωτική η διαγραφή στο Υπουργείο Συγκοινωνιών ή γίνεται κι έτσι η δουλειά;
Δεκτή κάθε βοήθεια.
Latest posts made by lamps
-
RE: Εξαγωγή αυτοκινήτου στο εξωτερικό
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Για Seat Leon Cupra II, 2000cc, 320HP, μοντέλο Ιαν. 2009, υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης υγραερίου;
Εάν υπάρχει θετική απάντηση μπορείτε να μου προτείνεται και συγκεκριμένες λύσεις;
Θα με βοηθούσατε πολύ. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο Πανικίδης δεν βάζει πια vialle.
Βάζει μία 'ιταλική'. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Θέλω να βάλω μεγαλύτερο ρεζερβουάρ υγραερίου στη θέση της ρεζέρβας από αυτό που μπορεί να χωρέσει.
Εάν βάλω μεγαλύτερο, υπάρχει τρόπος να μου φτιάξει κάποιος καινούργιο πάτωμα σε πιο ψηλό σημείο
του πορτ παγκάζ; Δηλαδή να σηκώσω περίπου 10-15 πόντους πιο ψηλά το πάτωμα;
Φυσικά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ο έξτρα χώρος κάτω από το καινούργιο πάτωμα.
Το αυτοκίνητο είναι Seat Leon II.
Eχετε ακούσει κάτι; Κάποια πρόταση; -
RE: Υγραεριοκίνηση!
SEAT LEON CUPRA 2.000 (265HP)
U p d a t e dΓια κινητήρες TSI 2000 κυβικών άμεσου ψεκασμού βενζίνης, υγρού ψεκασμού, τρεις είναι οι λύσεις.
- Vialle Ουσιαστικά δεν πρόκειται περί 'λύσης' αφού δεν υπάρχει για δίλιτρα άμεσου ψεκασμού (Βόλος, Ιωάννινα).
- Icom 2.700 ευρώ (Α.Ι. Ρέντης). Καταρτισμένο, αλλά λίγο χύμα συνεργείο.
- Icom 3.000 ευρώ (Ιωάννινα). Μακρινή απόσταση για Βόρειους και Νότιους.
- Prins 2.350 ευρώ (Ν. Κόσμος). Δεν μου φάνηκαν πολύ σίγουροι για ότι κάνουν.
Από ότι κατάλαβα μέχρι τώρα, η διαφορά μεταξύ του Icom και του Prins, είναι ότι με το Icom δεν τρυπάει
τίποτα (πολλαπλές κ.λπ.) και δεν χρησιμοποιεί αμόλυβδη για να ξεκινήσει, ενώ με το σύστημα της Prins
τρυπάει τον θάλαμο καύσης για να ρίξει εκεί το υγρό υγραέριο και καταναλώνει βενζίνη κατά
την εκκίνηση, έως τις 1600 στροφές κάνοντας χρήση το πολύ 2 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
SEAT LEON CUPRA 2.000 (265HP)
Για κινητήρες TSI 2000 κυβικών άμεσου ψεκασμού βενζίνης, υγρού ψεκασμού, τρεις είναι οι λύσεις.- Vialle Ουσιαστικά δεν πρόκειται περί 'λύσης' αφού δεν υπάρχει για δίλιτρα άμεσου ψεκασμού (Βόλος, Ιωάννινα).
- Icom 3000 ευρώ (Ιωάννινα).
- Prins 2350 ευρώ (Ν. Κόσμος).
Από ότι κατάλαβα μέχρι τώρα, η διαφορά μεταξύ του Icom και του Prins, εκτός από τα 650 ευρώ,
είναι ότι το Icom δεν τρυπάει τίποτα (πολλαπλές κ.λπ.) και δεν χρησιμοποιεί αμόλυβδη για να ξεκινήσει,
ενώ το σύστημα της Prins τρυπάει τον θάλαμο καύσης για να ρίξει εκεί το υγρό υγραέριο και καταναλώνει
βενζίνη κατά την εκκίνηση, έως τις 1600 στροφές κάνοντας χρήση το πολύ 2 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ.Εννοείται, ότι καταναλώνοντας βενζίνη στην εκκίνηση δεν καταναλώνει υγραέριο, άρα δεν πάει προσθετικά
στην γενική κατανάλωση, δηλαδή εάν κατανάλωνε 15 λίτρα μόνο με υγραέριο θα καταναλώνει 13 λίτρα
υγραέριο και 2 λίτρα βενζίνη ανά 100 χιλιόμετρα.Θα παρακαλούσα να μου επιβεβαιώσουν όσοι γνωρίζουν για τα παραπάνω,
αλλά και να μου πουν τι πιστεύουν ότι θα έκαναν στη θέση μου. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Το Cupra είναι άμεσου ψεκασμού, TSI. Πολλά μου φαίνονται τα 3,000 ρε παιδιά!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Για Seat Leon Cupra μου ζήτησαν 3.000 ευρώ για το ICOM!!!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Για Seat Leon Cupra 2.0, κατόπιν επικοινωνίας μου με vialle, δεν υπάρχει ακόμα υποστήριξη.
Μου είπαν να περιμένω. Κλαψ!Πάντως για το 1,8 του 2010 η prins το έχει κανονικά http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html
Δυστυχώς το 1,8 δεν είναι το Cupra, και έτσι...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Για Seat Leon Cupra 2.0, κατόπιν επικοινωνίας μου με vialle, δεν υπάρχει ακόμα υποστήριξη.
Μου είπαν να περιμένω. Κλαψ!