Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 23
    • 24
    • 6 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    478
    1384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Το χόντρυνες, όπως είναι γνωστό μόνο η 320d επιστρέφει καύσιμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spyros-s last edited by

        ναι αλλά του ξάδερφου επιστρέφει 100άρα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          λοιπόν έχω 8,9 λίτρα στα 100 για τα τελευταία 1950 χλμ ...δυστυχώς είχε μηδενίσει στα 9999. Πριν θυμάμαι 8,5 όταν το είχα τσεκάρει.

          για τούρμπο 1800 με αρκετή πόλη είναι καλά πιστεύω.

          αυτό που πονάει είναι το 1,66 της βενζίνης.

          αν ξαναγόραζα λεόν 1200 tsi θα έπαιρνα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros-s last edited by

            πολύ καλή κατανάλωση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrfilop last edited by

              από τη μικρή σχετικά εμπειρία μου με turbo κινητήρες (10600 χιλ με renault megane 1.4 tce, 15000 χιλ audi Q5 2.0 TFSI), μπορώ να πω ότι δεν καίνε υπερβολικά για την απόδοσή τους. Ειδικά στην πόλη, όπου δεν έχεις τη δυνατότητα λόγω κίνησης να αναπτύξεις μεγάλες ταχύτητες για μεγάλο διάστημα, μπορείς λόγω της υψηλής ροπής τους, να οδηγείς σε χαμηλές στροφές, όπου σίγουρα δε καίνε. Το renault στην Αθήνα καίει από 8.6-9.3 λίτρα, και το audi, που κινείται κυρίως εκτός, στην Αθήνα γύρω στα 12 λίτρα. Ενδεικτικά να πώ ότι το focus που είχα ( μοντέλο 2005 1600 κ.εκ 115 ίπποι ), σπάνια έκαιγε στην Αθήνα κάτω από 9 λίτρα (συνηθέστερα 9.5-10 λίτρα) και στα ταξίδια γύρω στα 7.5 λίτρα με πολύ χαλαρή οδήγηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokal last edited by

                Αχ, αυτό το αιώνιο - και αιωνίως αναπάντητο - ερώτημα, το οποίο και θα συζητάμε μέχρι οι εταιρείες αυτοκινήτων να αποφασίσουν να τα κάνουν όλα τούρμπο ή ατμοσφαιρικά για να μην πονοκεφαλιάζουμε εμείς οι κακόμοιροι Έλληνες οδηγοί και μη, λάτρεις των αυτοκινήτων.

                Επειδή το ίδιο βασανιστικό ερώτημα έθεσα κάποτε κι εγώ στον εαυτό μου πάντως, οφείλω να πληροφορήσω τον φίλο πως:

                α) Ένας 'σοφός' μου είπε: Κοίτα να ‘ ναι δοκιμασμένος και καλός ο κινητήρας κι άσε τις …κίες.

                β) Το αυτοκίνητο που επέλεξα τελικά, έβγαινε μόνο με ένα τύπο κινητήρα (τούρμπο ή ατμοσφαιρικό, δεν έχει σημασία) και ο κινητήρας, μόνο δευτερεύων ρόλο έπαιξε στην επιλογή μου, αφού μου αρκούσε το ότι είχε αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστος στην μέχρι τότε πορεία του και μου εξασφάλιζε την οδηγική απόλαυση που ήθελα για τα «κυβικά» μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
                  και το audi, που κινείται κυρίως εκτός, στην Αθήνα γύρω στα 12 λίτρα.

                  και μετα μου λενε οτι το 13.5 ειναι λιγο

                  εδω το φορτηγο με torsen μπορει να καψει 12

                  turbo rules

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    και το audi, που κινείται κυρίως εκτός, στην Αθήνα γύρω στα 12 λίτρα.

                    και μετα μου λενε οτι το 13.5 ειναι λιγο

                    εδω το φορτηγο με torsen μπορει να καψει 12

                    turbo rules

                    Το φορτηγό μπορεί να κάψει και λιγότερο απλά πρέπει να έχεις χαρτόνι με αυγά ενσωματωμένο στο δεξί πόδι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aris last edited by

                      Αν το οδηγάς όπως οδηγάς hatchback, η κατανάλωσή του που πάει; Πόσο πάνω από 14;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Πάνω κάτω ναι. 13,5-14,5.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          απλά πρέπει να έχεις χαρτόνι με αυγά ενσωματωμένο στο δεξί πόδι.

                          εγω εχω τη κοπελα μου για αυτο

                          χθες εκανα ενα 10.5 να τη φερω απο πειραια

                          αλλα δεν ειχα και πολλη βενζινη, σημερα που θα ταιστει το κτηνος παμε για 16αρες

                          (παλι αφραγκος ρε γαμωτο )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            απλά πρέπει να έχεις χαρτόνι με αυγά ενσωματωμένο στο δεξί πόδι.

                            εγω εχω τη κοπελα μου για αυτο

                            χθες εκανα ενα 10.5 να τη φερω απο πειραια

                            αλλα δεν ειχα και πολλη βενζινη, σημερα που θα ταιστει το κτηνος παμε για 16αρες

                            (παλι αφραγκος ρε γαμωτο )

                            πουλα το να παρεις ενα polo gti να εισαι ολη μερα κοφτες και να καις τα μισα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              όποιος έχει τα γένια... (οφείλει να) έχει και τα κτένια φίλε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                όποιος έχει τα γένια... (οφείλει να) έχει και τα κτένια φίλε!

                                συμφωνω απολυτως, το κανω πραξη αλλωστε (δυστυχως)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  Εκεί που έφτασε η βενζίνη πλέον μας βλέπω όλους για... 'πεζώ 2 τούρμπο' (ελπίζω το δικό μου να αποδειχτεί αξιόπιστο και να μην χρειαστεί να ...κατεβάσω μηνίσκο)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    206xs last edited by

                                    Είναι πολύ θέμα οδηγού εγώ στο 206 2.0 είχα μέση 10.5 και στο 1.4 9.9 όταν έδωσα το 2λιτρο για λίγο σε φιλαράκι που οδηγεί επιθετικά είχε μέσες 14-15 τώρά έχω ενα κρουζ 1.8 αυτόματο με μέση 7.5-8 και ένα σμαρτ 700 τούρμπο με μέση 9 είμαι υπέρ της ατμόσφαιρας λόγω της μεγαλύτερης αντοχής στη κακή χρήση και την απλότητα της (δεν χρειάζεται ειδικά λάδια, κρύωμα, ζέσταμα κτλ) αλλά δεν κυνηγάω τις απόλυτες επιδόσεις. Τώρα για το ρόπιασμα χαμηλά με το ελληνικό φορολογικό καθεστώς μόνο με τούρμπο αλλά θα προτιμούσα τουρμποντίζελ προσωπικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης 206xs έγραψε:
                                      Είναι πολύ θέμα οδηγού εγώ στο 206 2.0 είχα μέση 10.5 και στο 1.4 9.9 όταν έδωσα το 2λιτρο για λίγο σε φιλαράκι που οδηγεί επιθετικά είχε μέσες 14-15 τώρά έχω ενα κρουζ 1.8 αυτόματο με μέση 7.5-8 και ένα σμαρτ 700 τούρμπο με μέση 9 είμαι υπέρ της ατμόσφαιρας λόγω της μεγαλύτερης αντοχής στη κακή χρήση και την απλότητα της (δεν χρειάζεται ειδικά λάδια, κρύωμα, ζέσταμα κτλ) αλλά δεν κυνηγάω τις απόλυτες επιδόσεις. Τώρα για το ρόπιασμα χαμηλά με το ελληνικό φορολογικό καθεστώς μόνο με τούρμπο αλλά θα προτιμούσα τουρμποντίζελ προσωπικά.

                                      τι ειδικά λάδια θέλουν τα συμπιεστά??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ελαιόλαδο οξύτητας 0.1-1...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gansan last edited by

                                          Έχει να κάνει πολύ με την εκάστοτε υλοποίηση αλλά γενικά το turbo προσφέρει ελάχιστα ή καθόλου σε κατανάλωση. Τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του εστιάζονται περισσότερο σε άλλους τομείς

                                          Και πολλά κυβικά != υψηλή κατανάλωση
                                          Honda Civic 1.8 Sport 140ps 6-7 lt/100km
                                          BMW 335i 9-11 lt/100km
                                          Nissan 370Z 330ps 9-11 lt/100km

                                          Δε νομίζω τα παραπάνω να είναι τίποτα αναιμικά

                                          Και σταματήστε να συγκρίνετε το παλιό προηγούμενό σας ατμοσφαιρικό τεχνολογίας 20 ετών με το σύγχρονο turbo που αγοράσατε πριν ένα μήνα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coupeas last edited by

                                            Ο φίλος έγραψε για αξιοπιστία στα 1,4Τ .Λοιπόν φίλε μου αν θες αξιοπιστία πάρε ατμοσφαιρικό 1,8αρι ή 1,6ρι και τελείωσε .
                                            Πραγματικά το γκαζι στα 1,4αρια Τ είναι πολύ καλό αλλά δυστιχως έχουν αρχίσει να βγαζουν προβληματα.Η κατανάλωση? Το γκάζι θέλει καυσιμο άπλετο. Προσωπικά ειμαι κατα των μικρών κυβικών και τούρμπο για αυτό τον λόγο.Παρε ατμο και πιάσε τα 200 ενα δυο δευτερα αργότερα. ....Δε χαλασε ο κόσμος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 6 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr