Καλοτάξιδο φίλε, να το χαρείς με την οικογένειά σου!
Latest posts made by fokal
-
RE: Ψαχνω για Μικρο Οικογενειακο. Εχετε καμια συσταση;
-
RE: Opel Meriva 2010
Έχεις δίκαιο. Το σαϊτ της opel, στο μεν Astra (στα 120 hp πάντα) δίνει ροπή: 200 / 1850 - 4200, ενώ στο meriva δίνει: 175 / 1,750 - 4,800. Με άλλα λόγια, το meriva μοιάζει να αναπτύσσει μικρότερη ροπή, αλλά σε μεγαλύτερο εύρος στροφών σε σχέση με το astra. Ίσως αυτό να εννοούσαν οι τεχνικοί της εταιρείας, όταν παρουσιάζοντας το meriva (πριν ένα χρόνο περίπου) έκαναν λόγο για νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση στις αστικές μετακινήσεις. Με άλλα λόγια το meriva 'αρπάζει' από πιο χαμηλά, αλλά 'μπουκώνει' πιο γρήγορα στις ψηλές στροφές και ίσως εκεί να αποδίδεται και η διαφορά που έχουν τα δύο μοντέλα στις εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης αλλά και ρύπων CO2.
-
RE: Συμβουλή για αγορά αυτοκινήτου
Μια γνώμη και από εμένα, πάνω στα μοντέλα που ανέφερες:
**Astra: **Αρκετά εμφανίσιμο αυτοκίνητο (δεν με τρελαίνει κιόλας), με αρκετά «μπλιμπλίκια» (κουμπάκια και τεχνολογικές ανέσεις). Κατά τη γνώμη μου διαθέτει τον καλύτερο κινητήρα μεταξύ των μοντέλων που ανέφερες, έχεις ωστόσο δίκιο για την περιορισμένη άνεση των πίσω επιβατών (πόσες φορές θα κάτσεις εσύ;). Ο τούρμπο κινητήρας που αναφέρεις, είναι αρκετά οικονομικός στη συντηρητική οδήγηση, σε «δαγκώνει» στις υψηλές στροφές.
**Focus: **Εμπιστοσύνη και value for money, αυτή την περίοδο. Καλοί χώροι, αλλά και λίγο βαρύ «σκαρί» για τον κινητήρα που φοράει. «Πολυφορεμένο» στην Ελλάδα, αλλά αυτό πέρα από τη… βαρεμάρα, σου δίνει εμπιστοσύνη για το όχημα, αλλά και για την πληθώρα ανταλλακτικών και λύσεων που σου δίνονται.
Yeti: Πολύ «κουτί» το σχήμα του (δεν μου αρέσει), αλλά η υπερυψωμένη θέση του και οι ψιλο-off road δυνατότητές του, το κατατάσσουν σε άλλη κατηγορία από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που προεπέλεξες (δεν θα βλαστημάς σε κάθε λακκούβα, θα πας και σε κανέναν χωματόδρομο). Ο κινητήρας 1.2 ήταν ο «φθηνότερος» και πιο «οικονομικός» της αγοράς (ειδικά για τέτοιου είδους αυτοκίνητο), χωρίς να αντιλαμβάνεται ο μέσος οδηγός πως του υστερεί κάτι σε δύναμη στις καθημερινές μετακινήσεις, ωστόσο δεν έχω άποψη για τον 1.4. Φαντάζομαι πως θα δίνει καλύτερες ρεπρίζ, αλλά θα «τσιμπάει» και περισσότερο καύσιμο.
C4: Αυστηρώς οικογενειακό! Χώροι για να… παίξεις μπάλα οπότε περίμενε πρώτα να κάνεις τρία παιδιά. Έχω καλή άποψη για τις αντοχές του κινητήρα, όχι και για τις επιδόσεις του ή για να το πω καλύτερα, για την «ελαστικότητά» του. Το θεωρώ επίσης, αρκετά ακριβό για αυτό που έχεις ανάγκη, αν και για θέματα ασφάλειας, ούτε λόγος. Το πλέον προσεγμένο και ισορροπημένο ίσως, σε αυτό τον τομέα.
Megane: Όμορφο (το πιο όμορφο κατά τη γνώμη μου) με «ζωηρό» κινητήρα που μέχρι τώρα αποδεικνύεται και πολύ καλός. Μην ψάχνεις τίποτα το ιδιαίτερο σε χώρους. Αρκέσου στην ποιότητα και την επάρκεια που παρέχει ένα αυτοκίνητο που πέτυχε τον συνδυασμό «μικρομεσαίου» και «κουπέ», δίνοντας και μια δικαιολογία στο ψιλο-ελαφρύ τιμόνι του. Άλλωστε, ποτέ δεν θα βρεις το τέλειο…
-
RE: ΔΙΛΗΜΜΑ QUASQUAI VS TIGUAN
Θα συμφωνήσω με πολλά από όσα ανέφεραν οι προηγούμενοι, ωστόσο επειδή το δίλημμα που θέτεις είναι συγκεκριμένο, η άποψή μου είναι πως το qashqai είναι πολύ πιο 'τίμιο'. Το σηματάκι της vw το πληρώνεις 'παπορίσιο', ιδιαίτερα εν Ελλάδι, σε κάθε σχεδόν επίπεδο. Και αυτό στο λέει ένας άνθρωπος που δεν 'το πάει' το qashqai...
-
RE: 1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)
Αχ, αυτό το αιώνιο - και αιωνίως αναπάντητο - ερώτημα, το οποίο και θα συζητάμε μέχρι οι εταιρείες αυτοκινήτων να αποφασίσουν να τα κάνουν όλα τούρμπο ή ατμοσφαιρικά για να μην πονοκεφαλιάζουμε εμείς οι κακόμοιροι Έλληνες οδηγοί και μη, λάτρεις των αυτοκινήτων.
Επειδή το ίδιο βασανιστικό ερώτημα έθεσα κάποτε κι εγώ στον εαυτό μου πάντως, οφείλω να πληροφορήσω τον φίλο πως:
α) Ένας 'σοφός' μου είπε: Κοίτα να ‘ ναι δοκιμασμένος και καλός ο κινητήρας κι άσε τις …κίες.
β) Το αυτοκίνητο που επέλεξα τελικά, έβγαινε μόνο με ένα τύπο κινητήρα (τούρμπο ή ατμοσφαιρικό, δεν έχει σημασία) και ο κινητήρας, μόνο δευτερεύων ρόλο έπαιξε στην επιλογή μου, αφού μου αρκούσε το ότι είχε αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστος στην μέχρι τότε πορεία του και μου εξασφάλιζε την οδηγική απόλαυση που ήθελα για τα «κυβικά» μου.
-
RE: Ψαχνω για Μικρο Οικογενειακο. Εχετε καμια συσταση;
Το νέο Opel meriva είναι, κατά τη γνώμη μου, το αυτοκίνητο που θα βάλει γερά την εταιρεία στο αγοραστικό κοινό των νέων οικογενειών (ή και των νέων ζευγαριών), αν και η Ελλάδα μάλλον δεν το έχει ανακαλύψει ακόμα, σε αντίθεση με την Ευρώπη. Αν σκέφτεσαι για πολυμορφικό πάντως και προκειμένου να έχεις ολοκληρωμένη άποψη, θα σου πρότεινα να δεις επίσης, το νέο Citroen C3 Picasso και το νέο Toyota Verso S. Ενώ ρώτησε και σε καμιά Ford, πότε έρχεται το νέο b max...
-
RE: Ψαχνω για Μικρο Οικογενειακο. Εχετε καμια συσταση;
Κατ' αρχήν, φίλε μου, αυτά που θα δουν τα μάτια σου δεν θα ακούσουν ποτέ τα αυτιά σου. Κατά συνέπεια, ότι κι αν λέμε εδώ, μόνο αν κάνεις μια καλή γύρα και ψάξεις μόνος σου, θα καταλήξεις σε αυτό που σου πάει καλύτερα.
Κατά δεύτερον, επειδή είμαι περίπου στη δική σου μοίρα και επί 1,5 χρόνο (ίσως και παραπάνω) έψαχνα αυτοκίνητο, έχοντας δει και ξαναδει σχεδόν όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά και έχοντας 'ξεκοκαλίσει' κάθε πλευρά τους, η γνώμη μου είναι πως αν θέλεις να πας σε μικρομεσαίο χατσμπακ, τότε το civic είναι μια εξαιρετική επιλογή, ενώ εξαιρετική επιλογή σε σεντάν είναι η Octavia που ήδη αναφέρθηκε. Επίσης, στην τιμή που θέτεις, μπορείς να αγοράσεις το απερχόμενο focus. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να ξεκαθαρίσεις πρώτα τον τύπο του αυτοκινήτου που θέλεις. Πολυμορφικό, χάτσμπακ, σεντάν, suv; Έχει απ' όλα ο 'μπαξές' (αγορά)... Άλλωστε χώρους έχει και το matrix της Hyundai και πουλιέται σε εξαιρετική τιμή, μόνο που δεν θα σου το πρότεινα για άλλους λόγους... -
RE: Mitsubishi ASX vs Nissan Qashqai (QQ)
Σόρι για το , αλλά μιας και ήρθε η κουβέντα…
Για να είμαστε ακριβείς, πρέπει να πούμε ότι το CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) είναι ένα αβλαβές αέριο που υπάρχει στη φύση. Η παρουσία του δεν θα θεωρείτο επικίνδυνη αν δεν εμφάνιζε τόσο υψηλή αύξηση τον 20ο αιώνα. Το CO2, λόγω της συμπεριφοράς του (επιτρέπει την διέλευση της ακτινοβολίας του ήλιου στη γη αλλά δεν επιτρέπει την «επιστροφή» της προς το διάστημα), ευθύνεται για το «φαινόμενο του θερμοκηπίου». Γι’ αυτό και το CO2 έχει καταστεί… «απαγορευμένο», αν και – πολύ σωστά – δεν είναι ρυπογόνο αέριο!
Οι ρύποι που παράγονται από ένα αυτοκίνητο, οφείλονται κατά κύριο λόγο στις ατελείς καύσεις που γίνονται μέσα στον κινητήρα. Και είναι άλλες ενώσεις, όπως μονοξείδιο του άνθρακα, άκαυτοι υδρογονάνθρακες από τα καύσιμα (σε αέρια μορφή συντελούν τα μέγιστα στο γνωστό μας «νέφος») και οξείδια του αζώτου. Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε τα «φονικά μικροσωματίδια» PM10, που παράγονται από οποιαδήποτε καύση…
-
RE: Opel Meriva 2010
Εξαρτάται από τις ανάγκες σου, φίλε μου.
Το meriva έχει τον χαρακτήρα ενός οικογενειακού αυτοκινήτου, με πολλές ανέσεις και ικανοποιητικούς χώρους. Το roomster από την άλλη, το θεωρώ καλύτερο (και πιο οικονομικό) για 'κακομεταχείριση'. Αν όπως λές, έχεις κακοτράχαλα μονοπάτια, εμπορεύματα κλπ, τότε ίσως να σε βολέψει καλύτερα το roomster.Προσωπικά τουλάχιστον, δεν θα έπαιρνα το meriva για 'ξέσκισμα', αλλά ως ένα 'all around' (κυκλοφορία στην πόλη, αλλα και εκδρομές) πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς δευτέρου.