-
μα καλά, τί πίνανε
-
Πριν απο μια βδομαδα αναψε CEL στο Golf (V tsi 140), χωρις να αλλαξει κατι στην αποδοση του αυτοκινητου. Μετα απο δυο μερες χωρις καμια επεμβαση εσβησε απο μονο του. Απο το Σαββατο επανηλθε...χθες το VagCom εδειξε τα παρακατω..
1 Fault Found:
001092 - EVAP Purge Control Valve (N80): Circuit Open
P0444 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 36030 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:04:54Freeze Frame: RPM: 2436 /min Load: 100.0 % Speed: 96.0 km/h Temperature: 73.0°C Temperature: 17.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.478 V
Το σφαλμα σβηστηκε με το VagCom αλλα σημερα το CEL ξαναναψε..Ειναι ανησυχιτικο?
-
Το πιθανότερο είναι η Ν80 (μια ηλεκτρομηχανική βαλβίδα που ελέγχει τη ροή των αναθυμιάσεων του καυσίμου από το ντεπόζιτο πρός την πολλαπλή εισαγωγής όπου και οδηγούνται για να καούν) να χρειάζεται αντικατάσταση. Δεν είναι σημαντικό (ούτε ακριβό) πρόβλημα, είναι μάλλον ένα απ'τα πράγματα που σου υπενθυμίζουν οτι έχεις VAG.
Το VAG-COM πάντως έχει measuring blocks για το EVAP, δοκιμάστε αν υπάρχει κάποια διαγνωστική λειτουργία για την Ν80. Αν πάντως το ηλεκτρικό κύκλωμα της βαλβίδας είναι εντάξει (δεν είμαι σίγουρος αν το 'circuit open' αναφέρεται στο κύκλωμα της βαλβίδας ή στο οτι αυτή έχει κολλήσει σε ανοιχτή θέση), μπορεί να έχει φράξει από κομμάτια του φίλτρου ενεργού άνθρακα.
Σε κάθε περίπτωση ενημέρωσέ μας να δούμε από περιέργεια τι έφταιγε.
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Το πιθανότερο είναι η Ν80 (μια ηλεκτρομηχανική βαλβίδα που ελέγχει τη ροή των αναθυμιάσεων του καυσίμου από το ντεπόζιτο πρός την πολλαπλή εισαγωγής όπου και οδηγούνται για να καούν) να χρειάζεται αντικατάσταση. Δεν είναι σημαντικό (ούτε ακριβό) πρόβλημα, είναι μάλλον ένα απ'τα πράγματα που σου υπενθυμίζουν οτι έχεις VAG.Ok, ειναι καπως straight forward, απλα ρωταω μηπως ο κωδικος αντιστοιχει σε κατι αλλο.
Αυτη η βαλβιδα που βρισκεται? Ειναι ευκολο να την αλλαξω μονος μου ή πρεπει να παει συνεργειο?Το VAG-COM πάντως έχει measuring blocks για το EVAP, δοκιμάστε αν υπάρχει κάποια διαγνωστική λειτουργία για την Ν80. Αν πάντως το ηλεκτρικό κύκλωμα της βαλβίδας είναι εντάξει (δεν είμαι σίγουρος αν το 'circuit open' αναφέρεται στο κύκλωμα της βαλβίδας ή στο οτι αυτή έχει κολλήσει σε ανοιχτή θέση), μπορεί να έχει φράξει από κομμάτια του φίλτρου ενεργού άνθρακα.
Ξερεις πιο measuring block ειναι? Δοκιμασαμε και καποια αλλα blocks που χρησιμοποιουμε στο RS, αλλα δεν δουλευουν στο Golf
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ok, ειναι καπως straight forward, απλα ρωταω μηπως ο κωδικος αντιστοιχει σε κατι αλλο.
Αυτη η βαλβιδα που βρισκεται? Ειναι ευκολο να την αλλαξω μονος μου ή πρεπει να παει συνεργειο?Από τη στιγμή που δε σου έχει βγάλει μήνυμα για διαρροή, το πιθανότερο είναι να φταίει η Ν80. Δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο, μπορείς να την ελέγξεις / αλλάξεις και μόνος σου (είναι υπόθεση πέντε λεπτών).
Δεν ξέρω ακριβώς που βρίσκεται στο TSI 140. Σε μια φωτογραφία από το 122 που βρήκα, δίπλα στο δοχείο πλυστικού παρμπρίζ βρίσκεται το evaporation cannister (ένα μαύρο δοχείο) απ'το οποίο ξεκινά ένας σωλήνας που καταλήγει στην εισαγωγή μέσω της Ν80. Αν η διάταξη στο 140 είναι διαφορετική, μπορείς να κάνεις μια αναζήτηση για εικόνες της Ν80 και μετά να ψάξεις να βρεις την βαλβίδα. Λογικά θα είναι εύκολα προσβάσιμη.
Φυσικά μπορεί να μας βοηθήσει και κάποιο μέλος με TSI 140.
Ξερεις πιο measuring block ειναι? Δοκιμασαμε και καποια αλλα blocks που χρησιμοποιουμε στο RS, αλλα δεν δουλευουν στο Golf
Δυστυχώς δεν έχω Mk5 και δεν ξέρω τι παίζει με τα registers. Θα προσπαθήσω να μάθω όμως.
-
Θα ήθελα την γνώμη σας για το νέο caddy van maxi.Με κινητήρα 1.2tsi 105ps η με κινητήρα 1,6tdi 102ps; Τα χιλιόμετρα που διανύονται κάθε χρόνο είναι περίπου 15000.
-
Νομίζω οτι η θέση του είναι εδώ (δικαιωματικά πλέον)
http://ginevra2011.italdesign.it/en/live/ -
Ο χρήστης ttewrc έγραψε:
Θα ήθελα την γνώμη σας για το νέο caddy van maxi.Με κινητήρα 1.2tsi 105ps η με κινητήρα 1,6tdi 102ps; Τα χιλιόμετρα που διανύονται κάθε χρόνο είναι περίπου 15000.Εμεις απο τα επαγγελματικα της vw εχουμε μεινει ευχαριστημενοι. Αν κυκλοφορεις πολυ φορτωμενος μαλλον η καλυτερη λυση ειναι το πετρελαιο γιατι θα εχεις λιγο καλυτερο τραβηγμα με λιγοτερο ζορισμα στον κινητηρα, ενω ο κινητηρας αυτος συνδυαζεται με dsg ή και τετρακινηση. Με τον tsi ομως θα εχεις σημαντικα καλυτερες επιδοσεις. Καταλαβαινεις λοιπον οτι η επιλογη κινητηρα εξαρταται απο τη χρηση του αυτοκινητου. Αν κανεις ταξιδια καλυτερα να πας σε βενζινη, αν κινεισαι κυριως φορτωμενος και ανεβοκατεβαινεις ραμπες, στο ντιζελακι ενω αν εχει και μποτιλιαρισμα το 'μενου' δωσε κατι παραπανω να το παρεις με dsg
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Νομίζω οτι η θέση του είναι εδώ (δικαιωματικά πλέον)
http://ginevra2011.italdesign.it/en/live/Διεγράφη flame-bait. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να μπαίνεις στα θέματα των 'αντιπάλων' ξέρεις [Mod]
-
Γεια σας παιδιά! Σας στέλνω για να ρωτήσω αν έχετε υπόψη σας κάποιο μαγαζί με ανταλλακτικά VW ,για έναν φίλο μου,που 'έφαγε'' τον καθρέφτη του Polo του- μοντέλο 2006- ,ηλεκτρικός με φλας, και στο επισημο σερβις του είπαν 250 ευρω. Επειδή δεν είναι εποχές για τέτοια έξοδα,έχετε υπόψη σας κάτι φθηνότερο κάπου? Σας ευχαριστώ!
-
Αθήνα; Θεσσαλονίκη; Καστελόριζο;
-
Αθήνα!! Παράλειψή μου..ξέχασα να αναφέρω τόπο!
-
VW: Και το downsizing έχει όρια…
Το επερχόμενο και πολυαναμενόμενο VW Up! θα εφοδιάζεται πιθανότατα με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες και όχι με δικύλινδρους, όπως οι περισσότεροι πίστευαν. Το παράδειγμα της Fiat με τους νέους κινητήρες TwinAir έπεισε τους ανθρώπους της VW ότι η εξέλιξη ενός δικύλινδρου κινητήρα έχει πολύ υψηλό κόστος και μεγάλες δυσκολίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή.
Οι Γερμανοί αρχικά εξέταζαν σοβαρά το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός κινητήρα πολύ μικρής χωρητικότητας αποκλειστικά για το Up!, όμως τα σχέδιά τους άλλαξαν όταν συνειδητοποίησαν πόσο δύσκολο θα ήταν αυτό. Ο υπεύθυνος έρευνας και τεχνολογίας της VW Ούλριχ Χάκενμπουργκ δήλωσε πρόσφατα σε βρετανικό περιοδικό ότι «Πλέον βελτιώσεις μπορούν να γίνουν μόνο στην απόδοση και στην οικονομία καυσίμου. Δεν υπάρχει άλλο περιθώριο για κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας».
Από την άλλη πλευρά βέβαια, θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει ότι εφόσον το έκανε η Fiat, γιατί να μην το κάνει και η VW; Άλλωστε, για πάρα πολλά χρόνια η τεχνολογία των κινητήρων είχε παραμείνει σχεδόν στάσιμη…
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=93289
-
O 1.2 TSi με τους 85 στο Golf.
Γιατί όχι με τους 105;
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
O 1.2 TSi με τους 85 στο Golf.Γιατί όχι με τους 105;
Με τους 105 διατίθεται ήδη..
-
Πάντως υπερπλήρης γκάμα:
-
Εγραψα και στο τοπικο της Ρενω, ας γραψω λοιπον και δω...
Ειμαι 3 μερες στην Κων/πολη και εχω παρατηρησει οτι δεν κυκλοφορουν τοσα vw οσα στην Ελλαδα αλλα παρ ολα αυτα κυκλοφορουν αρκετα καινουργια Passat & Jetta... Αρκετα αχρωμα μου φανηκαν και τα 2.. Νομιζω οτι τα προηγουμενα ηταν ομορφοτερα -
Το να είναι ένα αυτοκίνητο πιο άχρωμο από το προηγούμενο Passat είναι μεγάλο κατόρθωμα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το να είναι ένα αυτοκίνητο πιο άχρωμο από το προηγούμενο Passat είναι μεγάλο κατόρθωμα!O μόνος τρόπος το ξεπεράσουν ήταν βγάζοντας ένα πιο άχρωμο απ το προηγούμενο jetta
-
Η αγορά της Τουρκίας είναι προστατευόμενη προκειμένου να έχουν πλεονέκτημα οι ντόπιοι, και όταν λέμε ντόπιοι και τους Ρενώ, Τουότα και Μερσέντες. Ένα από τα υπόλοιπα πιο σημαντικά πράγματα που ισχύουν εκεί είναι η απόλυτη κυριαρχία των σεντάν καθώς και το θηριώδες ποσοστό των υγραεριοκίνητων στο σύνολο του στόλου. Τα χατς είναι σπανιότητα, εκτός δε των δύο-τριών μεγάλων πόλεων είναι απλώς ανύπαρκτα.
VW FORUM