-
Τα πετρελαιοκίνητα αποκλειστικά δικίνητα;
-
Νομίζω έχει χτυπήσει ο δαίμον στο λινκ αυτό
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Βγήκα Παρασκευή κατά τις 23:00 για βολτούλα με γονείς στη λάρισα και ενώ πηγαίνουμε προς το παλιό θέατρο περνάμε από την ηφαίστου. Και ενώ η συζήτηση είχε αποκτήσει ενδιαφέρον, είδα ένα γελοιοδέστατο αυτοκίνητο αλλά το μυαλό μου στραμπουλίχτηκε! Δεν ήταν ούτε τίγκρα, ούτε lancer ( ), αυτό δεν ήταν καγκουρέ πέρλα, ήταν 'τιγρέ' suv με actual camouflage suit. Δε μπορεί, λέω. 'Μπαμπά δες το evoque!', ενώ έβγαζα το τραγικό άιφον για φωτογραφία. O οδηγός, σα να ενοχλήθηκε λίγο ( δεν κατάλαβα γιατί ), σταματάει ακριβώς δίπλα μου ( εγώ κανονικά έπρεπε να κουνηθώ από το δρόμο, αλλά ήμουν σε φάση πεσμένο σαγόνι- μπινελίκια στο κινητό- γιατί να δω εγώ ένα πρωτότυπο range πρωτοχρονιάτικα στη.. λάρισα, οπότε δεν κουνήθηκα) για να στρίψει αριστερά στην Κενταύρων. Μετά το πάτησε και νομίζω κροτάλισε φεύγοντας. Diesel .
Η φωτογραφία που έβγαλα είναι άκρως απαράδεκτη, ορίστε ενιγουέι:
μια χαρά βγήκε.Πολύ πρακτικό! με μεγάλη καρότσα(δε θα έχει 3 τόννους ωφέλιμο? ) και μεγάλη πίσω πόρτα!Ψηλό κατόφλι φορτωσης έχει αλλά εντάξει....
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Range Rover Evoque: Από 48.950 ευρώhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=12762
Λιγακι ( ή μαλλον πολυ...) ακριβα δε βγηκανε βρε παιδια?
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... aid=110759
Αλλο ενα link με τις τιμες, οπου η τετρακινηση φαινεται να συνδιαζεται μονο με το βενζινοκινητηρα! Πολυ ακριβο δυστυχως στις 60000... Οσο καλο και αν ειναι, 'ειναι πολλα τα λεφτα Αρη' και απευθυνεται τελικα σε 'επιδειξιομανεις νεοπλουτους', αν εχουν απομεινει τετοιοι στην Ελλαδα στην μετα κρισης (και προ πτωχευσης??) εποχη!!
-
τρώει αυξημένο ΦΠΑ, φόρους πολυτελείας, καθίζηση αγοράς κλπ κλπ
άρα αναμενόμενο να ξεφεύγει τιμολογιακά.
welcome to Banania. -
Καλησπέρα, επειδή μου φαίνεται πάρα πολύ παράξενο σε σημείο να γελάω σαν χαζός...μπορεί να μας πει κάποιος που γνωρίζει
γιατί στην Ελλάδα ξεκινάει το Evoque τόσο ακριβά???? 2000 κυβικά είναι και στην γυμνή έκδοση pure ζητάνε 60.000 ευρω, όταν στην γερμανία ο ανταγωνισμός
bmw x1 2000 κυβικά απλή έκδοση ξεκινούν απο 33.000 ευρω καi 38850 ελλάδα, αντίστοιχα το q5 στην γερμανία ξεκινάει στα 37100 και ελλάδα 43800 απλή έκδοση.Επίσης ξέρω οτι ο φόρος μπάινει στον κυβισμό. Πως γίνεται ο κινητήρας ο 2200 ο ντίζελ να κόστιζει 52.000 ενώ ο βενζινοκινητήρας να είναι στις 60.000 ευρω?
Και το αμαξι να ξεκιναει στην Αγγλια λιανική 34000-35000 ευρω,αντιστοιχες τιμες σε γαλλία και άλλες ευρωπαικες χωρες. (pure εκδοση).
Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος στην τιμολόγηση απο την αντιπροσωπεία??? Δεν υπάρχει λογική ρε παιδιά εδώ..........
-
Ο χρήστης dreamway έγραψε:
Επίσης ξέρω οτι ο φόρος μπάινει στον κυβισμό.Αν εννοείς τον φόρο πολυτελείας μπαίνει συμφωνα με την εργοστασιακή τιμή και όχι με τον κυβισμό. Θα μπορούσε να είναι και 1,6 και να είναι ακριβότερο από ένα άλλο 2λιτρο.
-
...αν δεν εχει χτυπησει ο...δαιμων του τυπογραφειου, εχουν χτυπησει τα...'γερακια' του οικονομικου επιτελειου/τελωνειου της κυβερνησης. . 'Τι ειν' τουτο?' - Το μικροτερο, πιο προσιτο Range Rover.. -' Ωστε Range Rover εεε? Xτυπηστε το στο δοξα πατρι, βρειτε τροπους, να τ' αρπαξουμε και απο εκει, ακους εκει θελουν οι Αγγλοι να βγαλουν 'προσιτα Range Rover'. Αυτο στην αγΕλλαδα, δεν θα γινει ποτε!'...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Στην 5η φωτογραφια ο οδηγος του κανει κολωδαχτυλο
Ρε μπας κ οδηγαει ο Ε.Τ ? Τι δαχτυλα ειναι αυτα?
-
Γνωρίζει κανείς αν έχουν ανακοινωθεί τι περιλαμβάνεται σε κάθε επίπεδο εξοπλισμού και πότε έρχεται στην Ελλάδα το αυτοκίνητο?Επίσης αν οι τιμές είναι τελικές ή επιβαρύνονται και με φόρο πολυτέλειας, αν και λογικά όχι, γιατί είναι ήδη αρκετά υψηλές?
-
-
Παντως απο οτι εδειξε, παει περιφημα εκτος δρομου. Αλλο ενα Land Rover λοιπον που ειναι
-
...και εγω το θελω ΤΩΡΑ!!!
-
Εκπληκτικά τα όρια του. Αντάξιο του ονοματος του!
Πολύ μ' αρέσει! -
Ρε σεις, εκεί που πάει αυτό πάω και εγώ με το Τζίμνυ. Και μπορεί να μην κόλλαγα εκεί που κόλλησε. Η άνεση και η δύναμη μόνο με εντυπωσίασε.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε σεις, εκεί που πάει αυτό πάω και εγώ με το Τζίμνυ. Και μπορεί να μην κόλλαγα εκεί που κόλλησε.** Η άνεση και η δύναμη μόνο με εντυπωσίασε.**Το είπες μόνο σου
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε σεις, εκεί που πάει αυτό πάω και εγώ με το Τζίμνυ. Και μπορεί να μην κόλλαγα εκεί που κόλλησε. Η άνεση και η δύναμη μόνο με εντυπωσίασε.106 Rallye 450 ps VS Evo φάση
-
Πολύ εύκολα δεν εντυπωσιάζεστε? Είναι πολύ προσεκτικά μονταρισμένο το βιντεο. Προσωπικά δεν το έχω οδηγήσει αλλά δεν περιμένω να είναι καλύτερο ή χειρότερο εκτός δρόμου σε σχέση με ένα Qasqai 4x4 ή ένα Tiguan.
-
Δεν νομίζω πως ενδιαφέρει κάποιον απο τους μελλοντικούς του αγοραστές αν κάνει όσα κάνει. Προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα απο το βίντεο. Μου αρέσει σαν σχέδιο, δείχνει να είναι προσεγμένο και αν δεν χαλάει όπως χαλάνε τα υπόλοιπα Range δεν είναι κακή πρόταση στην κατηγορία.
-
Νταξ ρε παιδια μπορει να εχει καποιες δυνατοτητες εκτος δρομου αλλα δεν ειναι φτιαγμενο για αυτον τον σκοπο.
Range Rover Evoque