Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    29
    111
    338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crash last edited by

      το topic έχει αρχίσει και παίρνει εκπαιδευτική μορφή...να κρατάμε και κάποιο επίπεδο...όλο για αυτοκίνητα θα μιλάμε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        ping-of-death last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:

        Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται

        'Ποιητική άδεια'.

        άδεια ή αδεία;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          crash,

          τα greeklish είναι πολύ δυσανάγνωστα, γι'αυτό σε παρακαλώ να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες όπως αναφέρεται και στις Οδηγίες Χρήσης του φόρουμ. Αν δυσκολεύεσαι να γράφεις ελληνικά με ελληνικούς χαρακτήρες αυτός ο on-line μεταφραστής greeklish -> greek μπορεί να σε βοηθήσει:

          http://www.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

          (Δες και το προηγούμενο post σου)

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης ping of death έγραψε:

            Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται

            'Ποιητική άδεια'.

            άδεια ή αδεία;

            Το 'αδεία' είναι η δοτική της λέξης 'άδεια'. Εγώ χρησιμοποίησα την ονομαστική.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jazzouras last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:

              Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται

              'Ποιητική άδεια'.

              άδεια ή αδεία;

              Το 'αδεία' είναι η δοτική της λέξης 'άδεια'. Εγώ χρησιμοποίησα την ονομαστική.

              Ρε εσείς ξέρετε πολλά!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                crash last edited by

                ok κυριε καθηγητά με συγχωρητε για την αβλεψια μου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  όλα μα όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε!!!!!!
                  Πόσο μάλλον να το χρησιμοποιείς καθημερινά σε πόλεις με δύσκολο οδικό δίκτυο όπως η Αθήνα πχ.
                  Είναι δυνατόν να οδηγείς κάθε μέρα στην αθήνα (σταμάτα ξεκίνα, λακκούβα εδώ, λακκούβα εκει, λακκούβα παραπέρα) και να μην έχεις τριγμούς λαι φθορές.....
                  Δύσκολο ως ακατόρθωτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliodriver last edited by

                    Ναι, όλα τα αυτοκίνητα 'την ακούνε' στην Αθήνα, είναι γεγονός. Γιατί όμως αυτό το Σταρλετάκι της κουνιάδας μου, μοντέλο 95 με 100.000+ χλμ, που έχει περάσει τα πάνδεινα στα χέρια της, κάνει σέρβις όταν και εφόσον το θυμηθεί, πηγαίνει ακόμα μια χαρά και το μοτεράκι του παίρνει μπρος με μισή μιζιά;;

                    Και μιλάμε για βάναυση χρήση, όχι αστεία, πολλές και σύντομες διαδρομές, πίξιμο στην κίνηση, ανέβα-κατέβα τα πεζοδρόμια κλπ.

                    Απάντηση: Γιατί είναι αξιόπιστο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stef last edited by

                      Μη το λές, μη το λες, η αδελφή μου δεν θεωρεί το δικό της αξιόπιστο (STARLET '96 με 130.000χλμ) γιατί όπως λέει και λάδια του αλλάζει κανονικά και μπουζί και φίλτρα μέχρι λάστιχα και αμορτισέρ του έχει αλλάξει!!!!!!

                      Άσε, αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cliodriver last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?

                          Να σου πω ποιές ΔΕΝ μπορεί να καλύψει:

                          ο ΔΕΝ στρίβει, τουλάχιστον απολαυστικά.
                          ο ΔΕΝ προσφέρεται για πουλ-μουρ.
                          ο ΔΕΝ έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενες ζαρντινιέρες για να πάρεις τζούρα.

                          Κατά τα άλλα, νομίζω ΔΕΝ υστερεί πουθενά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            http://automoto.flash.gr//news/loans/2004/10/6/4240id/

                            Παιδικές ασθένειες για τη νέα Octavia

                            Η ανάκληση αφορά έλεγχο του συστήματος αερόσακων, καθώς ο κατασκευαστής διαπίστωσε πως σε μερικές περιπτώσεις ένα πρόβλημα στην καλωδίωση, μπορεί να οδηγήσει στην ενεργοποίηση των πλευρικών αερόσακων που βρίσκονται στην αντίθετη πλευρά από εκείνη που γίνεται η σύγκρουση.

                            Details.
                            (να δω πόσοι θα τσιμπήσουν!! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jazzouras last edited by

                              No big deal...

                              150 είναι ελάχιστα αυτοκίνητα και η διάγνωση έγινε στο εργοστάσιο.

                              Μπράβο στη Skoda.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?

                                Να σου πω ποιές ΔΕΝ μπορεί να καλύψει:

                                ο ΔΕΝ στρίβει, τουλάχιστον απολαυστικά.
                                ο ΔΕΝ προσφέρεται για πουλ-μουρ.
                                ο ΔΕΝ έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενες ζαρντινιέρες για να πάρεις τζούρα.

                                Κατά τα άλλα, νομίζω ΔΕΝ υστερεί πουθενά.

                                Εμένα δεν μου καλύπτει το ξεκινάω Παρασκευή απόγευμα για Θεσ/νίκη και φτάνω ξεκούραστος για βραδυνή έξοδο. Μου το κάνει εύκολα όμως ενα καλό γερμανικό.
                                Πχ. Απο μια συγκεκριμμένη λακκούβα έξω από το γκαραζ μου έσπασε το αμορτισερ (-320Euro) δεν μπορώ να κάνω κάτι το αποδέχομαι ότι είναι στο πρόγραμα δεν μπορώ να πω δεν αξιόπιστο το αμάξι εξαιτίας αυτού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Να πω κι εγώ δύο λόγια για το συγκεκριμένο Στάρλετ:

                                  • Όντως είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας. Φίλος μου οδηγεί ένα που εκτελεί χρέη εταιρικού 'μουλαριού' γιια μεταφορές και παρ'ό,τι του κάνουν μονάχα την τακτική του συντήρηση δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

                                  • Όντως έχει εξαιρετικό και εύστροφο κινητήρα που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις για τα κυβικά του.

                                  • Το κιβώτιό του έχει περίεργη αίσθηση, σαν 'διακόπτης' και σχετικά μεγάλες διαδρομές. Πάντως είναι σαφές και η αίσθησή του συνηθίζεται εύκολα.

                                  • Το χειρότερό του μειονέκτημα είναι η αρχιτεκτονική τη πίσω ανάρτησης που κάνει την ουρά του αυτοκινήτου πολύ νευρική. Σχεδόν ό,τι και να κάνεις ως 'βελτίωση' (ελατήρια, αμορτισέρ κτλ) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ανεβάσεις το όριο στο οποίο η ουρά αρχίζει τις ζεμπεκιές. Όχι ό,τι καλύτερο για έναν άπειρο οδηγό όπως είναι οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν γιατί 'δεν σπάει, δεν χαλάει'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jazzouras last edited by

                                    Ο πίσω άξονας είναι μανούρα σε σχεδόν όλα τα Ιαπωνικά.

                                    Οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν όμως δεν έχουν τη δική σου (δική μας) αίσθηση του 'ορίου', έτσι?

                                    Οπότε καλά έκαναν και το πήραν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliodriver last edited by

                                      Ως γνωστόν, η ράβδος πανάρ 'βλάπτει σοβαρά την υγεία' του στησίματος του αυτοκινήτου. Πάντος, με ένα σετάκι καλά αμορτισέρ, η κατάσταση βελτιώνεται αισθητά. Βέβαια, ότι παραμένει κατσίκι, παραμένει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        ελατε βρε παιδια τωρα. Το σταρλετακι αυτο ειναι απλα ενα εργαλειο και τιποτα παραπανω. Ειναι απολυτα ασφαλες, και αν ειχα 1 θα ημουν ο πιο ευτηχης ανθρωπος στον κοσμο! (καλα υπερβαλω) απλα θελω να πω οτι οταν εχεις ενα αμαξι το οποιο βγαζει 250.000χλμ χωρις να κανει τσικ (και παιδια δεν τριζει κιολας) και ειναι αυστηρα για μεσα στην πολη, αντε και κανενα ταξιδακι κοντινο, δεν μπορεις να εχεις παραπονο για τον πισω αξονα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                          Ως γνωστόν, η ράβδος πανάρ 'βλάπτει σοβαρά την υγεία' του στησίματος του αυτοκινήτου.

                                          Speak for yourself!

                                          Η Άλφασουντ έχει (ασύμμετρους) συνδέσμους Βατ και ράβδο Πανάρ στον πίσω άκαμπτο(?) άξονά της αλλά κι αν έχει ακούσει διθυράμους για το στήσιμό της!

                                          Οι υπεραπλουστεύσεις βλάπτουν περισσότερο την υγεία!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
                                            Οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν όμως δεν έχουν τη δική σου (δική μας) αίσθηση του 'ορίου', έτσι?

                                            Την αποκτούν στον πρώτο δρόμο με άσφαλτο καθρέπτη ή στα πρώτα σαπουνόνερα ή στα πρώτα χαλίκια ή.... οι ελληνικοί δρόμοι είναι γεμάτοι παγίδες που φέρνουν ένα αυτοκίνητο στο όριό του όσο συντηρητικός και να είσαι.

                                            Ποτέ δε συμμερίστηκα την άποψη 'αφού είναι δεν πειράζει να μη στρίβει, αφού δεν πρόκειται να οδηγηθεί ποτέ στο όριο'. Μια φορά θα χρειαστείς την προβλεψιμότητα στο όριο και εκεί θα σε αφήσει εκτεθειμμένο. Και ως γνωστόν μια φορά αρκεί για να σκοτωθείς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr