-
το topic έχει αρχίσει και παίρνει εκπαιδευτική μορφή...να κρατάμε και κάποιο επίπεδο...όλο για αυτοκίνητα θα μιλάμε?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται
'Ποιητική άδεια'.
άδεια ή αδεία;
-
crash,
τα greeklish είναι πολύ δυσανάγνωστα, γι'αυτό σε παρακαλώ να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες όπως αναφέρεται και στις Οδηγίες Χρήσης του φόρουμ. Αν δυσκολεύεσαι να γράφεις ελληνικά με ελληνικούς χαρακτήρες αυτός ο on-line μεταφραστής greeklish -> greek μπορεί να σε βοηθήσει:
http://www.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
(Δες και το προηγούμενο post σου)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται
'Ποιητική άδεια'.
άδεια ή αδεία;
Το 'αδεία' είναι η δοτική της λέξης 'άδεια'. Εγώ χρησιμοποίησα την ονομαστική.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Aλλά απο την άλλη στη ποίηση αυτό το λένε πλεονασμό στα Ελληνικά; Άς με διορθώσει κάποιος να μάθω και εγώ πως λέγεται
'Ποιητική άδεια'.
άδεια ή αδεία;
Το 'αδεία' είναι η δοτική της λέξης 'άδεια'. Εγώ χρησιμοποίησα την ονομαστική.
Ρε εσείς ξέρετε πολλά!!
-
ok κυριε καθηγητά με συγχωρητε για την αβλεψια μου...
-
όλα μα όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε!!!!!!
Πόσο μάλλον να το χρησιμοποιείς καθημερινά σε πόλεις με δύσκολο οδικό δίκτυο όπως η Αθήνα πχ.
Είναι δυνατόν να οδηγείς κάθε μέρα στην αθήνα (σταμάτα ξεκίνα, λακκούβα εδώ, λακκούβα εκει, λακκούβα παραπέρα) και να μην έχεις τριγμούς λαι φθορές.....
Δύσκολο ως ακατόρθωτο -
Ναι, όλα τα αυτοκίνητα 'την ακούνε' στην Αθήνα, είναι γεγονός. Γιατί όμως αυτό το Σταρλετάκι της κουνιάδας μου, μοντέλο 95 με 100.000+ χλμ, που έχει περάσει τα πάνδεινα στα χέρια της, κάνει σέρβις όταν και εφόσον το θυμηθεί, πηγαίνει ακόμα μια χαρά και το μοτεράκι του παίρνει μπρος με μισή μιζιά;;
Και μιλάμε για βάναυση χρήση, όχι αστεία, πολλές και σύντομες διαδρομές, πίξιμο στην κίνηση, ανέβα-κατέβα τα πεζοδρόμια κλπ.
Απάντηση: Γιατί είναι αξιόπιστο.
-
Μη το λές, μη το λες, η αδελφή μου δεν θεωρεί το δικό της αξιόπιστο (STARLET '96 με 130.000χλμ) γιατί όπως λέει και λάδια του αλλάζει κανονικά και μπουζί και φίλτρα μέχρι λάστιχα και αμορτισέρ του έχει αλλάξει!!!!!!
Άσε, αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία.
-
Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?Να σου πω ποιές ΔΕΝ μπορεί να καλύψει:
ο ΔΕΝ στρίβει, τουλάχιστον απολαυστικά.
ο ΔΕΝ προσφέρεται για πουλ-μουρ.
ο ΔΕΝ έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενες ζαρντινιέρες για να πάρεις τζούρα.Κατά τα άλλα, νομίζω ΔΕΝ υστερεί πουθενά.
-
http://automoto.flash.gr//news/loans/2004/10/6/4240id/
Παιδικές ασθένειες για τη νέα Octavia
Η ανάκληση αφορά έλεγχο του συστήματος αερόσακων, καθώς ο κατασκευαστής διαπίστωσε πως σε μερικές περιπτώσεις ένα πρόβλημα στην καλωδίωση, μπορεί να οδηγήσει στην ενεργοποίηση των πλευρικών αερόσακων που βρίσκονται στην αντίθετη πλευρά από εκείνη που γίνεται η σύγκρουση.
Details.
(να δω πόσοι θα τσιμπήσουν!! ) -
No big deal...
150 είναι ελάχιστα αυτοκίνητα και η διάγνωση έγινε στο εργοστάσιο.
Μπράβο στη Skoda.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Δεν αντιλέγω αλλά πλέον ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο ποιες προδιαγραφές/απαιτήσεις των σημερινών οδηγών μπορεί να καλύψει?
Να σου πω ποιές ΔΕΝ μπορεί να καλύψει:
ο ΔΕΝ στρίβει, τουλάχιστον απολαυστικά.
ο ΔΕΝ προσφέρεται για πουλ-μουρ.
ο ΔΕΝ έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενες ζαρντινιέρες για να πάρεις τζούρα.Κατά τα άλλα, νομίζω ΔΕΝ υστερεί πουθενά.
Εμένα δεν μου καλύπτει το ξεκινάω Παρασκευή απόγευμα για Θεσ/νίκη και φτάνω ξεκούραστος για βραδυνή έξοδο. Μου το κάνει εύκολα όμως ενα καλό γερμανικό.
Πχ. Απο μια συγκεκριμμένη λακκούβα έξω από το γκαραζ μου έσπασε το αμορτισερ (-320Euro) δεν μπορώ να κάνω κάτι το αποδέχομαι ότι είναι στο πρόγραμα δεν μπορώ να πω δεν αξιόπιστο το αμάξι εξαιτίας αυτού. -
Να πω κι εγώ δύο λόγια για το συγκεκριμένο Στάρλετ:
-
Όντως είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας. Φίλος μου οδηγεί ένα που εκτελεί χρέη εταιρικού 'μουλαριού' γιια μεταφορές και παρ'ό,τι του κάνουν μονάχα την τακτική του συντήρηση δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.
-
Όντως έχει εξαιρετικό και εύστροφο κινητήρα που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις για τα κυβικά του.
-
Το κιβώτιό του έχει περίεργη αίσθηση, σαν 'διακόπτης' και σχετικά μεγάλες διαδρομές. Πάντως είναι σαφές και η αίσθησή του συνηθίζεται εύκολα.
-
Το χειρότερό του μειονέκτημα είναι η αρχιτεκτονική τη πίσω ανάρτησης που κάνει την ουρά του αυτοκινήτου πολύ νευρική. Σχεδόν ό,τι και να κάνεις ως 'βελτίωση' (ελατήρια, αμορτισέρ κτλ) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ανεβάσεις το όριο στο οποίο η ουρά αρχίζει τις ζεμπεκιές. Όχι ό,τι καλύτερο για έναν άπειρο οδηγό όπως είναι οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν γιατί 'δεν σπάει, δεν χαλάει'.
-
-
Ο πίσω άξονας είναι μανούρα σε σχεδόν όλα τα Ιαπωνικά.
Οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν όμως δεν έχουν τη δική σου (δική μας) αίσθηση του 'ορίου', έτσι?
Οπότε καλά έκαναν και το πήραν.
-
Ως γνωστόν, η ράβδος πανάρ 'βλάπτει σοβαρά την υγεία' του στησίματος του αυτοκινήτου. Πάντος, με ένα σετάκι καλά αμορτισέρ, η κατάσταση βελτιώνεται αισθητά. Βέβαια, ότι παραμένει κατσίκι, παραμένει.
-
ελατε βρε παιδια τωρα. Το σταρλετακι αυτο ειναι απλα ενα εργαλειο και τιποτα παραπανω. Ειναι απολυτα ασφαλες, και αν ειχα 1 θα ημουν ο πιο ευτηχης ανθρωπος στον κοσμο! (καλα υπερβαλω) απλα θελω να πω οτι οταν εχεις ενα αμαξι το οποιο βγαζει 250.000χλμ χωρις να κανει τσικ (και παιδια δεν τριζει κιολας) και ειναι αυστηρα για μεσα στην πολη, αντε και κανενα ταξιδακι κοντινο, δεν μπορεις να εχεις παραπονο για τον πισω αξονα...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Ως γνωστόν, η ράβδος πανάρ 'βλάπτει σοβαρά την υγεία' του στησίματος του αυτοκινήτου.Speak for yourself!
Η Άλφασουντ έχει (ασύμμετρους) συνδέσμους Βατ και ράβδο Πανάρ στον πίσω άκαμπτο(?) άξονά της αλλά κι αν έχει ακούσει διθυράμους για το στήσιμό της!
Οι υπεραπλουστεύσεις βλάπτουν περισσότερο την υγεία!
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Οι περισσότερες γυναίκες που το πήραν όμως δεν έχουν τη δική σου (δική μας) αίσθηση του 'ορίου', έτσι?Την αποκτούν στον πρώτο δρόμο με άσφαλτο καθρέπτη ή στα πρώτα σαπουνόνερα ή στα πρώτα χαλίκια ή.... οι ελληνικοί δρόμοι είναι γεμάτοι παγίδες που φέρνουν ένα αυτοκίνητο στο όριό του όσο συντηρητικός και να είσαι.
Ποτέ δε συμμερίστηκα την άποψη 'αφού είναι δεν πειράζει να μη στρίβει, αφού δεν πρόκειται να οδηγηθεί ποτέ στο όριο'. Μια φορά θα χρειαστείς την προβλεψιμότητα στο όριο και εκεί θα σε αφήσει εκτεθειμμένο. Και ως γνωστόν μια φορά αρκεί για να σκοτωθείς.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!