-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ HONDA HRV. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΞΗ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ ΒΑΡΟΥΣ 500 KG ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΒΟΤΣΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ HONDA HRV. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΞΗ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ ΒΑΡΟΥΣ 500 KG ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΒΟΤΣΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ HONDA HRV. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΞΗ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ ΒΑΡΟΥΣ 500 KG ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΒΟΤΣΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα καταφέρει αυτό που θες.
Το λέω γιατί αυτό ακριβώς κάνω και εγώ με ένα impreza, που έχει πραγματική τετρακίνηση και αργό και μπορώ να σου πω ότι ζορίζομαι αρκετά για να το βγάλω, πόσο δε το hrv που δεν έχει τετρακίνηση αλλά ούτε και αργό.
Το hrv είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά όχι αυτή την δουλειά κατά την άποψη μου. -
Φίλος με το RAV4 του πήγε κατευθείαν για συμπλέκτη μετά από μια τέτοια απόπειρα.. Τελικά τα κατάφερε το Sportage του θείου του! Δυστυχώς, νομίζω, πως για τέτοια δουλειά μόνο καθαρόαιμα (πχ Grand Vitara) κάνουν
-
Αν το RAV ήταν αυτόματο δεν θα είχε πάθει τίποτα.
-
Τα 500kg ειναι μαλλον πολυ λιγα... σκαφος μηχανη βενζινες αξασουαρ τρειλερ μονο τοσα ?....
Εγω με το δικο μου **απο γλυστρα **βγαζω σκαφος κλπ συνολικου βαρους 1100 κιλα με το HRV αποκλειεται να κανεις κατι εκτος απο το να ταλαιπωρησεις το αυτοκινητο.. -
to HRV δεν ειναι για πολλα πολλα..........καθαρα street φαση.......και οπως ειπε και ο πανος.... βρωμα η δουλεια.....
-
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την έλξη από τη θάλασσα και τη μεταφορά σκάφους με λογικό κόστος, είναι το ατμοσφαιρικό forester για τρεις κυρίως λόγους.
[list:21hllbg7]1. Πραγματική τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και μπλοκέ πίσω-
Κοντές σχέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άσφαλτο.
-
Τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης που κάνουν τη μεταφορά του σκάφους στο δρόμο πολύ πιο άνετη.
[/list:u:21hllbg7]
-
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την έλξη από τη θάλασσα και τη μεταφορά σκάφους με λογικό κόστος, είναι το ατμοσφαιρικό forester για τρεις κυρίως λόγους.
[list:38shcb4u]1. Πραγματική τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και μπλοκέ πίσω-
Κοντές σχέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άσφαλτο.
-
Τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης που κάνουν τη μεταφορά του σκάφους στο δρόμο πολύ πιο άνετη.
[/list:u:38shcb4u]
Ακριβώς!!!
Αν δε θέλεις πραγματικό 4Χ4 και θες SUV για όλες τις χρήσεις και έλξη σκάφους, το forester είναι ότι καλύτερο. Ειδικά με το ατμοσφαιρικό γλιτώνεις από δίσκο-πλατώ, μια και δεν πατινάρεις ποτέ -
-
Ναι αλλά το HRV και το Forester δεν είναι στην ίδια κατηγορία τιμής...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
- Τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης που κάνουν τη μεταφορά του σκάφους στο δρόμο πολύ πιο άνετη.
[/list]
Ειδικά αυτή η πατέντα, είναι το κάτι άλλο!!!
Το δικό μου φορτωμένο με όλα τα πράγματα της οικογένειας για 70 μέρες (και με μωρό 3 μηνών τότε...) , φορτωμένο και στην οροφή (με ελαφρά πράγματα) μετά από 2-3 χλμ ήταν απόλυτα οριζόντιο και σχεδόν στο αρχικό του ύψος!
Αν εξαιρέσω επιτάχυνση κι επιβράδυνση, η συμεριφορά του δεν άλλαξε καθόλου όσο αφορά σε κράτημα, άνεση , απόσβεση ανωμαλιών κλπ
Φοβερή εμπειρία!Βέβαια, όταν αυτά χρειαστούν αντικατάσταση, πρέπει να 'σκάσεις' γύρω στα 1200-1300€!!!
Τόσο κοστίζουν!
Αν δεν τα θέλεις πας σε απλά αμορτισέρ και χάνεις το πλεονέκτημα... - Τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης που κάνουν τη μεταφορά του σκάφους στο δρόμο πολύ πιο άνετη.
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
Αν το RAV ήταν αυτόματο δεν θα είχε πάθει τίποτα.Το αυτόματο όμως δεν σου δίνει τελικά λιγότερη ροπή στους τροχούς λόγω μακρύτερων σχέσεων?
Επειδή με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα, δηλαδή αν αξίζει κανείς να πάρει αυτόματο σε αυτοκίνητο από το οποίο θα ζητήσει ροπές, παρακαλώ όποιος έχει τεχνική απόψη ας την καταθέσει. -
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Αν το RAV ήταν αυτόματο δεν θα είχε πάθει τίποτα.
Το αυτόματο όμως δεν σου δίνει τελικά λιγότερη ροπή στους τροχούς λόγω μακρύτερων σχέσεων?
Επειδή με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα, δηλαδή αν αξίζει κανείς να πάρει αυτόματο σε αυτοκίνητο από το οποίο θα ζητήσει ροπές, παρακαλώ όποιος έχει τεχνική απόψη ας την καταθέσει.στα αυτοματα δεν εχουμε και υποπολ/σμο των σχεσεων???? κανω λαθος???
καθως και μετατροπεα ροπης???? η μηπως αυτο γινεται στα καλα/ακριβα κιβωτια......... -
Στην οικογενεια εχουμε φουσκωτο 8.5 μέτρων με καμπίνα,σκέπαστρο,σωσίβια λέμβο,εξωλέμβια κτλ
Παντα με RAV το τραβάμε,είτε αυτόματο είτε χειροκίνητο, ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα. -
Η ροπή δεν επηρεάζεται. Είχα παλαιότερα RAV A/T. Πολύ ευχαριστημένος το πήγα σε extreme καταστάσεις και δεν με προβλημάτισε ποτέ. Είχα ρίξει σε γλίστρα 5,5μ φουσκωτό χωρίς το παραμικρό. Αν θες 4WD πάντα αυτόματο για να εκμεταλλεύεσαι τα διαφορικά χωρίς να χαλάς δίσκους κλπ. Εκτός δρόμου το αυτόματο είναι πραγματικό εργαλείο. Βάζεις 2αρα και ξεκινάς χωρίς προβλήματα. Μπορώ να μιλάω ασταμάτητα για τα πλεονεκτήματα αλλά οι περισσότεροι offroaders τα ξέρεται μη γίνομαι βαρετός. Όχι το A/Τ δεν έχει κοντές. Πολλοί μπερδεύουν το L με το Low. Το L σε κλασικό τεσσάρι A/T είναι η 1η. To Grand Vitara και Sportage μόνο καθαρόαιμα δεν είναι. 2 GV έσπασα και ένα νοικιασμένο 2 μήνες Sportage πέρσι το καλοκαίρι (μην χαλάμε τα δικά μας) μόνο εργαλείο δεν ήταν. Το να έχει κοντές δεν είναι πανάκια. Το RAV αυτόματο πάει καλύτερα και ασφαλέστερα. Συμφωνώ για το Subaru. Είναι πραγματικό εργαλείο και ασφαλέστατο και σε καλή τιμή. ( Για την αποφυγή παρεξηγήσεων, ότι δεν ευλογώ τα γένια μου και ότι αυτά που γράφω είναι αντικειμενικά αύτη την στιγμή έχω ένα Allroad και ένα LC)
-
Δεν ξέρω αν, και τι ακριβώς έκαναν λάθος στη διαδικασία έλξης καθότι δεν ήμουν μπροστά αλλά ο καμμένος δίσκος ήταν γεγονός!
Το GV το ανέφερα διότι είναι πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά.. και σαφώς πιο 'εργαλείο' από το πιο soft H-RV..
Όσο για το Sportage, έχει και ο θείος μου και στις καταστάσεις που βρεθήκαμε, αμφιβάλλω για όλα τα SUVλάκια κατά πόσο θα τα κατάφερναν (Χειμώνας σε Όλυμπο και άλλα βουνά σε απάτητους χωματόδρομους κλπ )
Για τα αυτόματα off road δεν έχω σχηματίσει άποψη, σε όσα βρέθηκα σε δύσκολες συνθήκες ήταν manual.. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
στα αυτοματα δεν εχουμε και υποπολ/σμο των σχεσεων???? κανω λαθος???
καθως και μετατροπεα ροπης???? η μηπως αυτο γινεται στα καλα/ακριβα κιβωτια.........Για το πρώτο σου απάντησε ήδη ο kning.
Για το δεύτερο ισχύει ότι ΟΛΑ τα αυτόματα κιβώτια έχουν μετατροπέα ροπής. Αν δεν είχαν δεν θα μπορούσαμε να είμαστε ακίνητοι με το ανοιχτό τον κινητήρα και το λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου στη θέση D... -
Και τα αυτόματα κιβώτια φθείρονται από τα ζόρια. Οι τριβές από το ATF προκαλούν φθορές που η επισκευή τους κοστίζει περισσότερο από ένα σέτ δίσκου - πλατώ. Βέβαια προστατεύει και τους άπειρους που με μηχανικό κιβώτιο πατινάρουν τον δίσκο υπερβολικά και άτσαλα...
-
Να πω κι εγω μια εμπειρια που ειχα με αρκετα παρομοια περιπτωση.
Χρειαστηκε να γινει μια ρυμουλκηση ενος Saxo απο ενα λαμαρινατζιδικο που βρισκοταν σε υπογειο. Η κληση της ραμπας θα πρεπει να ηταν 20-25% για να βγει το αμαξι στο δρομο, και το βγαλαμε με ενα Jimny.
Δεν ξερω κατα ποσο καταπονεθηκε το αυτοκινητο (αν θελει δισκους σε 1 εβδομαδα) αλλα δεν δυσκολευτηκε και πολυ για να βγαλει το αμαξι εξω.
ΕΛΞΗ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ SUV