Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρέμουλο στο τιμόνι.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρέμουλο στο τιμόνι.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    22
    1356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tony-pap last edited by

      Το τρέμουλο στο τιμόνι εν κινήσει απο που μπορεί να προέρχεται ?
      Απο ζαντολάστιχα ή απο κάτι άλλο ?

      Εχοντας κάνει αλλάξει λάστιχα και μετά απο ζυγοστάθμιση ένα ελαφρύ τρεμουλο του τιμονιού συνεχίζει να υπάρχει τι άλλο πρέπει να τσεκάρω ?

      Ρουλεμάν - κρεμαγιέρα - ..... ? Αν υπάρχει κάπου αλλού πρόβλημα δεν θα έπρεπε να ακούω κάποιον θόρυβο κλπ ?

      Στο ρελαντί υπάρχει ένα ελαφρύ τρέμουλο (όταν ζεσταθεί ο κινητήρας) που πρέπει να προέρχεται απο το πιο ελέυθερο τελικό καζανάκι festus που φοράω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • T
        tony-pap last edited by

        Το τρέμουλο στο τιμόνι εν κινήσει απο που μπορεί να προέρχεται ?
        Απο ζαντολάστιχα ή απο κάτι άλλο ?

        Εχοντας κάνει αλλάξει λάστιχα και μετά απο ζυγοστάθμιση ένα ελαφρύ τρεμουλο του τιμονιού συνεχίζει να υπάρχει τι άλλο πρέπει να τσεκάρω ?

        Ρουλεμάν - κρεμαγιέρα - ..... ? Αν υπάρχει κάπου αλλού πρόβλημα δεν θα έπρεπε να ακούω κάποιον θόρυβο κλπ ?

        Στο ρελαντί υπάρχει ένα ελαφρύ τρέμουλο (όταν ζεσταθεί ο κινητήρας) που πρέπει να προέρχεται απο το πιο ελέυθερο τελικό καζανάκι festus που φοράω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tony-pap last edited by

          Το τρέμουλο στο τιμόνι εν κινήσει απο που μπορεί να προέρχεται ?
          Απο ζαντολάστιχα ή απο κάτι άλλο ?

          Εχοντας κάνει αλλάξει λάστιχα και μετά απο ζυγοστάθμιση ένα ελαφρύ τρεμουλο του τιμονιού συνεχίζει να υπάρχει τι άλλο πρέπει να τσεκάρω ?

          Ρουλεμάν - κρεμαγιέρα - ..... ? Αν υπάρχει κάπου αλλού πρόβλημα δεν θα έπρεπε να ακούω κάποιον θόρυβο κλπ ?

          Στο ρελαντί υπάρχει ένα ελαφρύ τρέμουλο (όταν ζεσταθεί ο κινητήρας) που πρέπει να προέρχεται απο το πιο ελέυθερο τελικό καζανάκι festus που φοράω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • S
            sijune last edited by

            Όταν το δικό μου τιμόνι έτρεμε,από μία ταχύτητα και πάνω,είχε στραβώσει η ζάντα (σε μπροστινο τροχό) και είχε σπάσει και το ρουλεμαν.Καλύτερα να το πας στο συνεργείο σου,εκεί θα ξέρουν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              cpp last edited by

              αν έχεις αλλάξει προσφάτως ελαστικά και έχουν περάσει 1,000 με 3,000 χλμ θα ξαναχρειαστείς ζυγοστάθμιση γιατί πλέον τα λάστιχα πάτησαν πιο καλά πάνω στην ζάντα....

              Ο θόρυβος γίνεται στα 1,000+ χλμ στα 150 και πάνω ενώ στα 2 - 3,000χλμ λογικά το κάνει στα 120.

              Αλλίως φταίει κάτι άλλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                techadmin admin last edited by

                Τις πιέσεις τις κοίταξες; Αν ένα ελαστικό χάσει αρκετή πίεση μπορεί να αρχίσει να τρέμει το τιμόνι, αφού το ελαστικό ενδεχομένως να έχει χάσει το ζύγισμά του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • T
                  thbouss last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  αν έχεις αλλάξει προσφάτως ελαστικά και έχουν περάσει 1,000 με 3,000 χλμ θα ξαναχρειαστείς ζυγοστάθμιση γιατί πλέον τα λάστιχα πάτησαν πιο καλά πάνω στην ζάντα....

                  Ο θόρυβος γίνεται στα 1,000+ χλμ στα 150 και πάνω ενώ στα 2 - 3,000χλμ λογικά το κάνει στα 120.

                  Αλλίως φταίει κάτι άλλο

                  Είχα το ίδιο τρέμουλο στο Grand Vitara μετά τα 100 χιλ/ώρα, άλλαξα λάστιχα και έχω κάνει 3-4 φορές ζυγοστάθμιση και δεν διορθωνόταν με τίποτα, τελικά διορθώθηκε με την αλλαγή των αμορτισέρ. Τώρα πηγαίνει σαν βαπόρι σε όποια ταχύτητα και αν το πάω !!! Αυτό τελικά που έφταιγε μάλλον η ανωμαλία του οδοστρώματος σε συνδιασμό με τα πολύ μαλακά έως κατεστραμένα αμορτισέρ τράβαγε την κρεμαγιέρα δεξιά-αριστερά και προκαλούσε τρέμουλο στο τιμόνι.
                  Αυτό βέβαια συνέβαινε στο δικό μου αυτοκίνητο, αλλά δεν χάνεις τίποτα να τα μετρήσεις τα αμορτισέρ σου για να δείς σε τι κατάσταση βρίσκονται, βέβαια παίζει ρόλο και η κατασκευή της ανάρτησης στο αυτοκίνητο.
                  Ελπίζω να βοήθησα λίγο ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    tony-pap last edited by

                    Το αμάξι είναι 206 1,6. Επειδή τσέκαρα τα λάστιχα (πιέσεις κλπ) γιαυτο αναρωτιέμαι εαν παίζει ρόλο κάποιο ρουλεμάν ή η κρεμαγιέρα ή κάτι άλλο. Τα αμορτισέρ είναι σχετικά καλά ως μέτρια δεν νομίζω ότι φταίνε.
                    Επειδή τα προηγουμενα λάστιχα μου (vanto) ήταν στραβά και κάποιες ζάντες ''πηδούσαν'' άλλαξα ζάντες και έβαλα και τα Α539.
                    Με τα προηγούμενα λάστιχα στα 150+ χλμ το τιμόνι έτρεμε απελπιστικά. Τώρα αυτό λύθηκε αλλά υπάρχει ελαφρό τρέμουλο στα λιγότερα απο 100χλμ.

                    Η κρεμαγιέρα τι συμπτώματα έχει ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      για ξαναδες τις ζαντες σου.........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ioannism last edited by

                        Φίλε Τονυ Παπ για το τρέμουλο ευθύνονται κυρίως τα λάστιχα- ζυγοστάθμιση. Δυστυχώς και εγώ με το βέκτρα έχω το ίδιο πρόβλημα σε μικρό βαθμό αυτή τη στιγμή. Παλιότερα μια φορά δεν μου είχαν κάνει καλή ζυγοστάθμιση και το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο. Το τρέμουλο στο τιμόνι κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από τους κραδασμούς του κινητήρα. Έχω παρατηρήσει ότι με τον κλιματισμό ανοιχτό δεν το κάνει(η θερμοκρασία παραμένει χαμηλότερα.).Όταν είναι κλειστός το τρέμουλο αρχίζει όταν ζεσταθεί πολύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          droemmen last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          για ξαναδες τις ζαντες σου.........

                          Συμφωνώ, στο clio της συμβίας όταν αλλάξαμε ζάντες υπήρχε τρέμουλο στο τιμόνι μετά τα 110-120, το πήγαμε σε μαγαζί και ανακαλύψαμε ότι το 'δαχτυλίδι' της ζάντας δεν ταίριαζε ακριβώς με την υποδοχή που είχε το αυτοκίνητο (πως λέγεται δεν ξέρω ) εννοώ εκεί που εφαρμόζει το δαχτυλίδι της ζάντας με αποτέλεσμα το τρέμουλο στο τιμόνι. Την επόμενη μέρα μας είχαν έτοιμα 4 'δαχτυλίδια' που εφάρμοζαν τέλεια τα βάλαμε πάνω και το clio πιάνει ακόμα και 170 (1.4 75 Hp ) χωρίς πρόβλημα
                          Αν είναι αυτό μπορούν σχετικά ευκολα να το δουν με το μάτι, τώρα γιατί δεν είπε τίποτα αυτός με τις ζάντες...

                          Υγ Μας βοήθησε ο κύριος Παυλίδης που βρίσκεται στη Βουλιαγμένης 10 στο ύψος της Γλυφάδας μετά το super market Βασιλόπουλο (όπως κατεβαίνεις προς Γλυφάδα) ακριβώς δίπλα στην BP, μια ταμπέλα Michelin είναι αυτό που ψάχνεις
                          Πάντως νομίζω ο οποιοσδήποτε καλός ( ) ζαντάς μπορεί να σε βοηθήσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • T
                            tony-pap last edited by

                            Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                            Πρόκειται για ζάντες σιδερένιες 6χ15 (3 καινούργιες + 1παλιά) που δεν χρειάζονται δαχτυλίδια.
                            Ισως η παλιά να κάνει την ζημιά παρόλο που στο μηχάνημα και οπτικά δεν φαίνεται τίποτα...

                            Αν και θάθελα να ξέρω πως ακούγεται ένα χαλασμένο ρουλεμάν τροχού ή μια κρεμαγιέρα που δεν είναι και στα καλύτερα της...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Μπορεί να είναι και τα ακρόμπαρα της κρεμαγιέρας αλλά συνήθως η αιτία είναι αυτοί που ήδη αναφέρθηκε....η ζυγοστάθμιση ή οι πιέσεις!

                              Το τιμόνι σου κουνιέται αριστερά δεξιά...ή απλά αισθάνεσαι τρέμουλο μέσω του τιμονιού?Αν είναι το δεύτερο τότε μπορέι να είναι τα αμορτισέρ!

                              Η κρεμαγιέρα μπορεί να ελεγχθεί αν ο μηχανικός σου κουνήσει τα ακρόμπαρα με το χέρι ή με μοχλό!Τα μπόσικα θα δείξουν αν εχει πρόβλημα!Για τα αμορτισέρ ενας εύκολος τρόπος είναι να πιέσεις το αυτοκίνητο σε κάθε άκρο του!Αν είναι ΟΚ θα πρέπει να επιστρέψει στην ανω θέση χωρίς ταλαντώσεις!Για να είσαι σίγουρος πήγαινε σε ενα αμορτισερόμετρο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Μπορει καποιο λαστιχο να χρειαζεται γυρισμα μεσα στην ζαντα,να αλλαξει δηλαδη θεση σε σχεση με την βαλβιδα.Ισως μια ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου να λυσει το προβλημα.Κοιταξε αν σου εχουν βαλει σωστα τα μεσα-εξω στα λαστιχα,τα Α539 ειναι μονης κατευθυνσης.Την παλια ζαντα την εχεις μπροστα βαλει ή πισω ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s_t5678 last edited by

                                  ­Έχω αντίστοιχο πρόβλημα στο αμάξι μου (ένα ford fiesta). Πρόκειται για ένα ελαφρύ τρέμουλο του τιμονιού γύρω στα 100 – 110 km/h. Στη δική μου περίπτωση αν κι αισθητό, δεν είναι και τόσο ενοχλητικό . Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οφείλεται στην κατασκευή των ελαστικών μου (μιας κι έχω κάνει ζυγοστάθμιση, έχω ελέγξει την κρεμαγιέρα -στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο- και τα αμορτισέρ έχουν μόλις 18000 km – όσο και … το υπόλοιπο αυτοκίνητο). Μεταφέρω ένα (νομίζω) σχετικό απόσπασμα από το «Οδηγώντας» του Κ. Καββαθά:

                                  « … σε μία οριακή ταχύτητα του ελαστικού δημιουργείται ένα στάσιμο κύμα. Το φαινόμενο αυτό (κάτι σαν συντονισμός) εμφανίζεται χωρίς να συντρέχουν εξωτερικοί παράγοντες και η ταχύτητα στην οποία εμφανίζεται εξαρτάται από την δομή του ελαστικού, την πίεση και το φορτίο του».

                                  Μήπως συμβαίνει κάτι παρόμοιο και στην περίπτωση σου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • T
                                    tony-pap last edited by

                                    Επειδή η ανάρτηση είναι sachs performance με ελατήρια H&R, μετά από 37000 χλμ θα το ψάξω λίγο το θέμα. Το κακό είναι ότι μετά απο ενάμιση χρόνο έχουν πέσει τα μπροστά και έχει χαμηλώσει και άλλο με αποτέλεσμα να είναι πιό μπροστόβαρο και να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.

                                    Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ενα τουκ στο τιμόνι όταν ξεπαρκάρω κάποιες φορές.
                                    Πάντως θα αλλάξω και την 4η ζάντα ώστε να είναι όλες καινούργιες και
                                    βλέπουμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • I
                                      ioa_pol last edited by

                                      Παιδιά ακουω γνωμες για ενα προβλημα που με ταλαιπωρει (εαν εχετε ακουσει κατι παρομοιο...)

                                      Εχω στο τιμονι τρεμουλο απο τα 90 και πανω.Το κανει παντα ασχετα με το τι κανω στο αμαξι: επιταχυνομενος,
                                      με νεκρα,
                                      με ολες τις ταχυτητες στο σαζμαν.
                                      Στο φρενο το αμαξι ειναι κανονικο(δεν φταινε οι δισκοπλακες δλδ).
                                      Δεν το εχω τρακαρει ποτε και γενικα το προσεχω πολυ.

                                      Εμφανιστηκε οταν αλλαξα λαστιχα (στα 45.000 χλμ).Ζυγοσταθμισα το αμαξι πολλες φορες αλλα τιποτα(και πανω στο αμαξι).Οι ζαντες ειναι μια χαρα παρεπιμπτοντως.Σκεφτηκα πως φταινε τα ελαστικα και τα αλλαξα μετα απο 5000 χλμ με αλλα αλλης μαρκας και χαραξης.

                                      Το αμαξι συνεχισε τα ιδια ακριβως.Σημερα το ειχα παει στην αντιπροσωπεια.Το βαζουν πανω σε ραμπα με τις ροδες το επιταχυνουν και ετρεμε ολη η ραμπα!!!Μου λενε μαλλον ειναι το ημιαξονιο-εχει λιγο τζογο παραπανω.
                                      Και τους ρωταω:δεν θα το εκανε κατα την επιταχυνση;
                                      Τεσπα θελανε να αλλαξουν ημιαξονιο και το εκαναν.Φυσικα το αμαξι τα ιδια.
                                      Τα ρουλεμαν ειναι καλα μου ειπαν και εαν ειχαν τζογο θα εκαναν και θορυβο κατι που δεν ισχυει.
                                      Ολο τα αμαξι μου ειπαν (πηγα και σε αλλη αντιπροσωπεια) ειναι αψογο αλλα το τρεμουλο εκει...

                                      Καμια ιδεα;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
                                        Παιδιά ακουω γνωμες για ενα προβλημα που με ταλαιπωρει (εαν εχετε ακουσει κατι παρομοιο...)

                                        Εχω στο τιμονι τρεμουλο απο τα 90 και πανω.Το κανει παντα ασχετα με το τι κανω στο αμαξι: επιταχυνομενος,
                                        με νεκρα,
                                        με ολες τις ταχυτητες στο σαζμαν.
                                        Στο φρενο το αμαξι ειναι κανονικο(δεν φταινε οι δισκοπλακες δλδ).
                                        Δεν το εχω τρακαρει ποτε και γενικα το προσεχω πολυ.

                                        Εμφανιστηκε οταν αλλαξα λαστιχα (στα 45.000 χλμ).Ζυγοσταθμισα το αμαξι πολλες φορες αλλα τιποτα(και πανω στο αμαξι).Οι ζαντες ειναι μια χαρα παρεπιμπτοντως.Σκεφτηκα πως φταινε τα ελαστικα και τα αλλαξα μετα απο 5000 χλμ με αλλα αλλης μαρκας και χαραξης.

                                        Το αμαξι συνεχισε τα ιδια ακριβως.Σημερα το ειχα παει στην αντιπροσωπεια.Το βαζουν πανω σε ραμπα με τις ροδες το επιταχυνουν και ετρεμε ολη η ραμπα!!!Μου λενε μαλλον ειναι το ημιαξονιο-εχει λιγο τζογο παραπανω.
                                        Και τους ρωταω:δεν θα το εκανε κατα την επιταχυνση;
                                        Τεσπα θελανε να αλλαξουν ημιαξονιο και το εκαναν.Φυσικα το αμαξι τα ιδια.
                                        Τα ρουλεμαν ειναι καλα μου ειπαν και εαν ειχαν τζογο θα εκαναν και θορυβο κατι που δεν ισχυει.
                                        Ολο τα αμαξι μου ειπαν (πηγα και σε αλλη αντιπροσωπεια) ειναι αψογο αλλα το τρεμουλο εκει...

                                        Καμια ιδεα;;

                                        Το πρώτο που μου έρχεται:

                                        Αν οι ζάντες είχαν ένα δαχτυλίδι στον αφαλό για να κεντράρουν και το χάσανε όταν άλλαξαν λάστιχα, θα τρέμει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

                                        Δηλαδή η ζάντα δεν κεντράρει. Αν το σηκώσουν και δεις το τροχό να περιστρέφεται, θα πηγαίνει πάνω-κάτω. Όταν τον βγάζεις για ζυγοστάθμιση (εκτός αυτοκινήτου) είναι μια χαρά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • I
                                          ioa_pol last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Παιδιά ακουω γνωμες για ενα προβλημα που με ταλαιπωρει (εαν εχετε ακουσει κατι παρομοιο...)

                                          Εχω στο τιμονι τρεμουλο απο τα 90 και πανω.Το κανει παντα ασχετα με το τι κανω στο αμαξι: επιταχυνομενος,
                                          με νεκρα,
                                          με ολες τις ταχυτητες στο σαζμαν.
                                          Στο φρενο το αμαξι ειναι κανονικο(δεν φταινε οι δισκοπλακες δλδ).
                                          Δεν το εχω τρακαρει ποτε και γενικα το προσεχω πολυ.

                                          Εμφανιστηκε οταν αλλαξα λαστιχα (στα 45.000 χλμ).Ζυγοσταθμισα το αμαξι πολλες φορες αλλα τιποτα(και πανω στο αμαξι).Οι ζαντες ειναι μια χαρα παρεπιμπτοντως.Σκεφτηκα πως φταινε τα ελαστικα και τα αλλαξα μετα απο 5000 χλμ με αλλα αλλης μαρκας και χαραξης.

                                          Το αμαξι συνεχισε τα ιδια ακριβως.Σημερα το ειχα παει στην αντιπροσωπεια.Το βαζουν πανω σε ραμπα με τις ροδες το επιταχυνουν και ετρεμε ολη η ραμπα!!!Μου λενε μαλλον ειναι το ημιαξονιο-εχει λιγο τζογο παραπανω.
                                          Και τους ρωταω:δεν θα το εκανε κατα την επιταχυνση;
                                          Τεσπα θελανε να αλλαξουν ημιαξονιο και το εκαναν.Φυσικα το αμαξι τα ιδια.
                                          Τα ρουλεμαν ειναι καλα μου ειπαν και εαν ειχαν τζογο θα εκαναν και θορυβο κατι που δεν ισχυει.
                                          Ολο τα αμαξι μου ειπαν (πηγα και σε αλλη αντιπροσωπεια) ειναι αψογο αλλα το τρεμουλο εκει...

                                          Καμια ιδεα;;

                                          Το πρώτο που μου έρχεται:

                                          Αν οι ζάντες είχαν ένα δαχτυλίδι στον αφαλό για να κεντράρουν και το χάσανε όταν άλλαξαν λάστιχα, θα τρέμει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

                                          Δηλαδή η ζάντα δεν κεντράρει. Αν το σηκώσουν και δεις το τροχό να περιστρέφεται, θα πηγαίνει πάνω-κάτω. Όταν τον βγάζεις για ζυγοστάθμιση (εκτός αυτοκινήτου) είναι μια χαρά.

                                          Οι ζαντες ειναι εργοστασιακες -οπως και η αναρτηση- και δεν νομιζω να ειχαν δαχτυλιδι.
                                          Μυστηριο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • N
                                            nsu-tt last edited by

                                            Το προβλημα που εχεις ειναι απο τους εμπρος τροχους.. κανε πρωτα ζυγοσταθμιση δυναμικη
                                            δηλαδη με τον τροχο εξω....μετα ζυγοσταθμιση στατικη επανω στο αυτοκινητο με το λεγομενο γαιδουρακη...ΠΡΟΣΟΧΗ κανοντας την δευτερη ...ο μαστορας δεν πρεπει να αφαιρεση τα βαρη απο την δυναμικη αλλα να προσθεση εαν χρειαστη ακομα βαρος μονο
                                            απο την εξω πλευρα της ζαντας......με την δυναμικη ασχολουμεθα με το βαρος του τροχου
                                            .....ενω με την στατικη με τον ογκο δηλαδη με την φυγοκεντρο για αυτο στην στατικη μετρηση ο τροχος αναπτηση ταχυτητα 120km......καλη επιτυχεια στο να βρης τον σωστο μαστορα........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr