Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 731
    • 732
    • 187 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125257
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Ο χρήστης huskarl έγραψε:
      Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
      Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;

      Είμαι από Πάτρα και με ενδιαφέρει και εμένα να βάλω υγραέριο στο i30 μου. Το θέμα είναι στην Πάτρα υπάρχει βενζινάδικο με υγραέριο? Ο Κολοκυθάς στην Ακτή Δυμαίων έβγαλε την τιμή γιατί από ότι έμαθα δεν έχει άδεια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        panagos22 last edited by

        Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

        Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
        Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;

        Είμαι από Πάτρα και με ενδιαφέρει και εμένα να βάλω υγραέριο στο i30 μου. Το θέμα είναι στην Πάτρα υπάρχει βενζινάδικο με υγραέριο? Ο Κολοκυθάς στην Ακτή Δυμαίων έβγαλε την τιμή γιατί από ότι έμαθα δεν έχει άδεια...

        σε 2 εγκαταστατες που πηγα μου ειπαν οτι ετοιμαζονται 4 πρατηρια τωρα θα δουμε

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nascar1 last edited by

          Ο χρήστης panagos22 έγραψε:

          Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
          Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;

          Είμαι από Πάτρα και με ενδιαφέρει και εμένα να βάλω υγραέριο στο i30 μου. Το θέμα είναι στην Πάτρα υπάρχει βενζινάδικο με υγραέριο? Ο Κολοκυθάς στην Ακτή Δυμαίων έβγαλε την τιμή γιατί από ότι έμαθα δεν έχει άδεια...

          σε 2 εγκαταστατες που πηγα μου ειπαν οτι ετοιμαζονται 4 πρατηρια τωρα θα δουμε

          Μακάρι να είναι έτσι... Θέλει ψάξιμο πάντως γιατί είναι καλή κίνηση. Θα πάω και εγώ μια βόλτα από το επίσημο συνεργείο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antonis-team last edited by

            Το έγραψαν στην εφημερίδα, το είδα και στην TV. Δεν θυμάμαι την φίρμα, μα μίλαγαν για 7 νέα. Ξύπνησαν!!!....ελπίζω να μην ξυπνήσει ο ΓΑΠ…..αλλά άσε αυτόν…. είναι αγκαλιά με την μερκελ, (αχ τα γούστα του!!!!), οι δε άλλοι δεν έχουν χρόνο, τρώγονται μεταξύ τους…..
            ΑΝΤΩΝΗΣ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panban last edited by

              Λογικα τα ακουω τα σχολια σας αν πρωτα βεβαιωσουμε οτι απο μηχανολογικης πλευρας το συστημα ειναι αρτιο, πχ
              Διατομη στα ακροφυσια, σωστη αποσταση μπεκ υγραεριου απο αυτα της βενζινης, πνευμονας κτλ.

              Το αυτοκινητο απο κατασκευης ειναι ιδιοτροπο και λογω φιλτρο αερα δεν επιτρεπει τη τοποθετηση του rail κοντα στα εργοστασια κα μπεκ.

              Υπαρχει περιπτωση να μπει το συστημα εσωτερικα/κατω της πολλαπλης και τα ακροφυσια να ψεκαζουν απο κατω απο τα μπεκ βενζινης?

              Εχω στειλει και μαιλ στην Ιταλια μπας και προθυμοποιηθουνε.

              Το αυτοκινητο του δουλευω βενζινα τις τελευταιες μερες..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                astrag1-6jtg last edited by

                Ο χρήστης huskarl έγραψε:
                Τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό για εγκατάσταση υγραερίου από το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Πάτρα. Έκανα μια επίσκεψη και αυτό που μου έκανε εντύπωση (πέρα από κάποιες παπάντζες περί αύξησης της ιπποδύναμης κατα 10% με σχεδον την ιδια κατανάλωση) ήταν ότι έδινε εγγύηση 2 χρόνων για πιθανές σχετικές βλάβες στον κινητήρα. Το σύστημα που βάζει είναι της ICOM. Συζητήσαμε για 5 γεννιάς. 2100-2200 ευρώ το κόστος. Βάζει και 4ης γεννιάς με ~1500 ευρώ. Ραντεβού μετα από 7-10 μέρες. 4-5 μέρες για την εγκατάσταση.
                Δίνει κανείς άλλος μετατροπέας στην Ελλάδα εγγύηση κινητήρα;

                Aν οντως δινουν εγγύηση για τον κινητηρα (και οχι μονο για το συστημα)ειναι καλη κινηση απο μέρους τους και τα 2 χρονια κατι ειναι αλλα θα ηθελα να ακουσω οτι δίνουν και εναν ταδε(ικανοποιητικο) αριθμο χιλιομετρων γιατι δυσκολα θα βγαλει ζημιες σε 2 χρονια αν κανεις λιγα χλμ. Τα λεφτα δε, πολλα μου φαινονται... Έβαλαν και την εγγυηση μεσα
                Επίσης θα ηθελα γραπτώς την εγγυηση και τα μερη του κινητηρα που καλύπτει, μονο τοτε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonis-team last edited by

                  «αριθμο χιλιομετρων γιατι δυσκολα θα βγαλει ζημιες σε 2 χρονια αν κανεις λιγα χλμ.»


                  Εάν δεν κάνει πάνω από 70000κμ, δεν βλέπω το λόγο της μετατροπής. Οι επισφαλείς περιπτώσεις που έχουν γράφει εδώ μέσα, δικαιολογούν του λόγου μου το αληθές…

                  «Τα λεφτα δε, πολλα μου φαινονται... Έβαλαν και την εγγυηση μεσα
                  Επίσης θα ηθελα γραπτώς την εγγυηση και τα μερη του κινητηρα που καλύπτει, μονο τοτε.»


                  Σίγουρα για μια σωστή εγκατάσταση, τα χρήματα δεν είναι πολλά. Οπωσδήποτε η εγγύηση, σίγουρα θα πρέπει να είναι αναλυτική, και να μην περιέχει γενικολογίες, που είναι γραψίματα του άνεμου!!!. Παντός εάν κάνει 70000 το χρόνο, σίγουρα θα υπάρχει και όριο χιλιομέτρων….
                  Στο Jimny μου του κουτιού, η SUZUKI λέει για τρία χρόνια, η 100000κμ, με βενζίνη βεβαίως. Θα ήταν φουλ λογικό με αέριο.
                  Αυτή η εγγύηση, είναι αυτό που συζητείτε σήμερα για το αέριο, μα με 1500ε δεν μπορεί να σταθεί, επί οικονομικής βάσης.
                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    pedrosadani09 last edited by

                    καλησπερα...παρακολουθω καιρο τωρα την συζητηση για την υγραεριοκινηση και ειμαι ετοιμος να βαλω κι'εγω στο αυτοκινητο μου.Εχω ενα SEAT IBIZA TOP GUN ICE 115HP του 2005.Το συστημα που εχω καταληξη ειναι το VIALLE 5ης γενιας.Αυτο γιατι ειναι μελετημενο για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα και ερχεται ετοιμο ρυθμισμενο απο το εργοστασιο...Θα ηθελα να μου πει ο dti μερικα πραγματα σχετικα με το θεμα της λιπανσης των βαλβιδων που προσφερει το συγκεκριμενο συστημα και σχετικα με το προσθετο που βαζει απο που το προμηθευεται;Εννοειται οτι περιμενω σχολεια και απο αλλους ιδιοκτητες ibiza!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dti last edited by

                      Το πρόσθετο βενζίνης της Vialle το έχω προμηθευτεί από τον Ιταλό εγκαταστάτη και η τοποθέτησή του είναι όρος της ασφαλιστικής κάλυψης που έχω για τον κινητήρα, ECU, κλπ.
                      Δε γνωρίζω αν το διαθέτει κι ο εδώ αντιπρόσωπος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        pedrosadani09 last edited by

                        ΠΡΟΣ dti

                        Μπορεις να μου πεις πιο ειναι το προ'ι'ον αυτο(ονομα,κωδικος κτλ) για να το ζητησω;Κατεληξα στο vialle ματα απο αρκετη ερευνα.Ο αδερφος μου εβαλε σε ενα FORD FIESTA 1400 του 2003 το ICOM.Καλο ειναι αν και εχει μερικα θεματακια για αρχη...Εχω μια ανασφαλεια με το θεμα των βαλβιδων γι'αυτο σε ρωταω!Αληθεια ποσο το πηρες το προσθετο;Φανταζεσαι που θα παω για το VIALLE....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          astrag1-6jtg last edited by

                          Ο χρήστης Pedrosadani09 έγραψε:
                          ΠΡΟΣ dti

                          Μπορεις να μου πεις πιο ειναι το προ'ι'ον αυτο(ονομα,κωδικος κτλ) για να το ζητησω;Κατεληξα στο vialle ματα απο αρκετη ερευνα.Ο αδερφος μου εβαλε σε ενα FORD FIESTA 1400 του 2003 το ICOM.Καλο ειναι αν και εχει μερικα θεματακια για αρχη...Εχω μια ανασφαλεια με το θεμα των βαλβιδων γι'αυτο σε ρωταω!Αληθεια ποσο το πηρες το προσθετο;Φανταζεσαι που θα παω για το VIALLE....

                          Ετσι για να γινεται κουβεντα, τι ''θεματακια'' εχει ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dti last edited by

                            Ο χρήστης Pedrosadani09 έγραψε:
                            ΠΡΟΣ dti

                            Μπορεις να μου πεις πιο ειναι το προ'ι'ον αυτο(ονομα,κωδικος κτλ) για να το ζητησω;Κατεληξα στο vialle ματα απο αρκετη ερευνα.Ο αδερφος μου εβαλε σε ενα FORD FIESTA 1400 του 2003 το ICOM.Καλο ειναι αν και εχει μερικα θεματακια για αρχη...Εχω μια ανασφαλεια με το θεμα των βαλβιδων γι'αυτο σε ρωταω!Αληθεια ποσο το πηρες το προσθετο;Φανταζεσαι που θα παω για το VIALLE....

                            Το μπουκαλάκι στοιχίζει 30 ευρώ και πρέπει να έχει κάπου 150 ml μέσα. Δυστυχώς δε γράφει τίποτε στο λευκό σφραγισμένο μπουκαλάκι οπότε δεν έχω κάποιον κωδικό να σου δώσω. Προς το παρόν έχω απόθεμα, οπότε δεν με απασχολεί να ρωτήσω τον εδώ αντιπρόσωπο, ο οποίος από τη στιγμή που δεν προσφέρει την ασφάλιση κινητήρα, πιθανόν να μην έχει προμηθευτεί το συγκεκριμένο πρόσθετο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pedrosadani09 last edited by

                              Στο ρελαντι το πρωι που ειναι κρυο του σβηνει...αλλα αυτο λογικα ειναι καποια ρυθμιση που πρεπει να κανει!Τιποτα το ιδιαιτερο.(ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!)Παντως σε γενικες γραμμες τρελη οικονομια!Εκει που ηθελε 60Ε την βδομαδα βενζινη τουλαχιστον τωρα με ενα 30αρι ειναι ανετος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                tolis1975 last edited by

                                Καλησπέρα
                                Σήμερα πέρασα έλεγχο κτεο στο passat μου (1600 cc mod. 2001)σε ιδιωτικό κτεο στην Αλεξανδρούπολη. Πριν φτάσω στο κτεο φούλαρα τη δεξαμενή 63 λίτρων και ως εκ θαύματος πήρε 60,κατι λίτρα. σσ στη Βουλγαρία που το φουλάρω δεν μπόρεσα να βάλω πάνω από 50 λίτρα ποτέ. Τα σχόλια δικά σας…

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lamprosdl last edited by

                                  Ο χρήστης tolis1975 έγραψε:
                                  Καλησπέρα
                                  Σήμερα πέρασα έλεγχο κτεο στο passat μου (1600 cc mod. 2001)σε ιδιωτικό κτεο στην Αλεξανδρούπολη. Πριν φτάσω στο κτεο φούλαρα τη δεξαμενή 63 λίτρων και ως εκ θαύματος πήρε 60,κατι λίτρα. Αστειευόμενος είπα στα παιδιά του κτεο να προσέξουν μη σκάσει λόγο πίεσης. σσ στη Βουλγαρία που το φουλάρω δεν μπόρεσα να βάλω πάνω από 50 λίτρα ποτέ. Τα σχόλια δικά σας…

                                  Κάτι παίζεται με την αντλία του τύπου, μάλλον επιτρέπει την υπερπλήρωση της δεξαμενής. Το δικό μου σε 45άρα παίρνει 43,5 λίτρα και ποτέ δεν έκαψε πάνω από 8 λίτρα (συνήθως 7,5 getz 1,1). Τώρα εάν βάζει το δάχτυλο στο μέλι και κατά πόσο θα σε γελάσω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tolis1975 last edited by

                                    Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:

                                    Καλησπέρα
                                    Σήμερα πέρασα έλεγχο κτεο στο passat μου (1600 cc mod. 2001)σε ιδιωτικό κτεο στην Αλεξανδρούπολη. Πριν φτάσω στο κτεο φούλαρα τη δεξαμενή 63 λίτρων και ως εκ θαύματος πήρε 60,κατι λίτρα. Αστειευόμενος είπα στα παιδιά του κτεο να προσέξουν μη σκάσει λόγο πίεσης. σσ στη Βουλγαρία που το φουλάρω δεν μπόρεσα να βάλω πάνω από 50 λίτρα ποτέ. Τα σχόλια δικά σας…

                                    Κάτι παίζεται με την αντλία του τύπου, μάλλον επιτρέπει την υπερπλήρωση της δεξαμενής. Το δικό μου σε 45άρα παίρνει 43,5 λίτρα και ποτέ δεν έκαψε πάνω από 8 λίτρα (συνήθως 7,5 getz 1,1). Τώρα εάν βάζει το δάχτυλο στο μέλι και κατά πόσο θα σε γελάσω...

                                    Λιγα μέτρα μετα κατέβηκα και είδα την αναλογικη ενδειξη του φλοτερ, ισα που ακουμπουσε τι κοκκινο τετραγωνακι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lyggas last edited by

                                      Ο χρήστης Pedrosadani09 έγραψε:
                                      Στο ρελαντι το πρωι που ειναι κρυο του σβηνει...αλλα αυτο λογικα ειναι καποια ρυθμιση που πρεπει να κανει!Τιποτα το ιδιαιτερο.(ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!)Παντως σε γενικες γραμμες τρελη οικονομια!Εκει που ηθελε 60Ε την βδομαδα βενζινη τουλαχιστον τωρα με ενα 30αρι ειναι ανετος!

                                      Μάλλον θέλει μεγαλύτερα ακροφύσια στα μπεκ. Πιστεύω ότι θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα. Δουλειά δέκα λεπτών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        astrag1-6jtg last edited by

                                        Ο χρήστης Pedrosadani09 έγραψε:
                                        Στο ρελαντι το πρωι που ειναι κρυο του σβηνει...αλλα αυτο λογικα ειναι καποια ρυθμιση που πρεπει να κανει!Τιποτα το ιδιαιτερο.(ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!)Παντως σε γενικες γραμμες τρελη οικονομια!Εκει που ηθελε 60Ε την βδομαδα βενζινη τουλαχιστον τωρα με ενα 30αρι ειναι ανετος!

                                        Aς του ριξει μια ματια.Αν δεν του κανει και τιποτ'αλλο, δε νομιζω να ειναι τιποτα. Αλλα με υποψιαζει για φτωχο ή πλουσιο μιγμα, αρα ρύθμιση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panban last edited by

                                          Εχει καποιος εδω μεσα γνωση η ακομα κανα .pdf που να υπαγορευει την τοποθετηση LPG και ποιο συγκεκριμενα το σημειο που τρυπαει ο εγκαταστατης σε σχεση των μπεκ βενζινης τη πολλαπλη εισαγωγης για Mazda3 1.6?

                                          Εννοω max αποστασεις απο Rail για ακροφυσια και αποστασεις ακροφυσιων προς εργοστασιακα μπεκ/κεφαλη κινητηρα για αεριου ψεκασμου.

                                          Εχω βρει μια τετοια πηγη για καποια αυτοκινητα αλλα δεν υπαρχει το δικο μου..

                                          Μηπως το τρυπιμα γινεται σε σημειο το οποιο βολευει ποιο πολυ τον εγκαταστατη?

                                          Ευχαριστω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            pedrosadani09 last edited by

                                            Μαλλον καποια ρυθμιση θα θελει!Εχει κανεις υποψιν του κανενα προσθετο λιπαντικο για τις βαλβιδες;Εχω καταληξη στο συστημα της vialle και θελω να βαζω που και που κανενα προσθετο... ετσι προληπτικα... κακο δεν κανει!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 187 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr