Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 78
    • 79
    • 44 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    1574
    15211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pakos-m last edited by

      έχουνε di, έχουνε τουρμπίνες, έχουνε μίση ντουζίνα συστήματα μετάδοσης και DCT και τα civic μόνο vtec γράφουν πίσω. Τι στο καλό; τόσο πια καίγονται για την αξιοπιστία και αφήνουν να τα δοκιμάζουν πρώτα οι άλλοι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greatst last edited by

        Ερώτηση προς κατόχους Honda Civic (κατά προτίμηση σχετικά πρόσφατου): παρέλαβα το καινούργιο μου ΚΟΥΚΛΙ Honda Civic 1.4 Sport 5D (ευχαριστώ, ευχαριστώ!) και παρατηρώ ότι όταν σβήσω τη μηχανή και αφαιρέσω το κλειδί, με τις ρόδες στην ευθεία (προς τα εμπρός) το τιμόνι δεν 'κλειδώνει' (το κουνώ δεξιά-αριστερά αλλά απλά στρίβουν ελαφρά οι τροχοί). Δεν θέλω να το ζορίσω, το 'έπαιξα' δεξιά-αριστερά όσο χρειάζεται από την εμπειρία μου από άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ότι χρειάζεται για να κλειδώσει.

        Παρακαλώ τα φώτα σας!

        Σημαντικό ΥΓ: εννοείται ότι τις επόμενες ημέρες θα ανέβουν οι σχετικές φωτογραφίες και μετά από 'εύλογο' (ότι και εάν σημαίνει αυτό!) χρονικό διάστημα θα σας γράψω και τις αναλυτικές μου εντυπώσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Καλοταξιδο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greatst last edited by

            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
            Καλοταξιδο!

            Thank you Bill!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Καλοτάξιδο! Δοκίμασε να στρίψεις περισσότερο το τιμόνι. Σε κάθε αυτοκίνητο πιάνει σε διαφορετικό σημείο το κλείδωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giosou last edited by

                Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  στο αβένσις κλειδώνει στη μισή στροφή, να σβήσεις τη μηχανή με πιο στριμένο τιμόνι κοντά στα μισά και δες

                  καλοταξιδος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Στη θέση της ευθείας κλειδώνει το τιμόνι της Μερσεντές. Στο Χόντα κλειδώνει όταν στρίψει λίγο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greatst last edited by

                      Σας ευχαριστώ παίδες για τις ευχές αλλά και για τις διευκρινίσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greatst last edited by

                        Λοιπόν, μετά από περίπου 5 ημέρες και περίπου 300 χιλιόμετρα συμβίωσης με το νέο μου Honda Civic 5D 1.4 Sport, έρχομαι με τις πρώτες εντυπώσεις. Εντυπωσιακό, οδηγοκεντρικό, με απίστευτους χώρους. Πολλά φρουφρού-και-αρώματα, τα περισσότερα και με χρηστική αξία. Με ξένισε το πόσο λίγο κόβει το τιμόνι (σε σχέση με το Citroen Xantia και νομίζω και με το Opel Corsa), δηλαδή στρίβει πολύ λιγότερο*. Σε πήγαινε-έλα στην εθνική οδό μέση κατανάλωση κάτω από 7,5λίτρα/100χλμ, μέση κατανάλωση μέχρι τώρα γύρω στα 8,5λίτρα/100χλμ. Βέβαια είναι καινούργιο οπότε δεν ξέρω τι αξία έχουν (για την ώρα) οι συγκεκριμένες ενδείξεις.

                        Γενικά είμαι από πολύ ευχαριστημένος προς ενθουσιασμένος. Περισσότερα και φωτογραφίες σύντομα! Α ... τώρα που είπα 'φωτογραφίες': εντυπωσιασμένος και από το χρώμα.

                        *αναφέρομαι σε πλήρες στρίψιμο του τιμονιού

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vargas last edited by

                          Θα πεσει πολυ η καταναλωση μετα τις 20 χιλ χλμ . Τουλαχιστον στο δικο μου στο 1.8 αυτο συνεβη .Κοβει λιγοτερο το τιμονι μεσα στην πολη οντως αλλα ειναι πολυ πιο αμεσο. Οδηγησε το κ σε καμια στροφοδιαδρομη μικρη η μεγαλη για να δεις ποσο καλο ειναι σε αυτο τον τομεα . Καλοριζικο ευχομαι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eyfyhs last edited by

                            Εγω ρε παιδιά πήγα πάλι σήμερα στη Χοντα και είδα το Jazz και οι χώροι του μου φάνηκαν περίπου οι ίδιοι με το Civic. Βέβαια το πορτ-μπαγκάζ είναι σαφώς μικρότερο αλλά κατά τα άλλα είναι περίπου τα ίδια. Οι δε χώροι για το κεφάλι στα πίσω καθίσματα πολύ πιο άνετοι, είμαι 1,88 και το κεφάλι μου ακουμπούσε ουρανό στο Civic ενώ στο Jazz είχα και περιθώριο. Με ενθουσίασε πάντως το Jazz 1.4 και πιστεύω λόγω βάρους και διαστάσεων ότι θα είναι πολύ πιο ζωηρό από το civic. Από την άλλη, κάποιοι βέβαια θέτουν και θέμα πολύ κατώτερου πατήματος...οι ιδιοκτήτες του Jazz τι έχουν να πουν γιαυτά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greatst last edited by

                              Ο χρήστης Vargas έγραψε:
                              ... Καλοριζικο ευχομαι.

                              Ευχαριστώ!

                              ... Θα πεσει πολυ η καταναλωση μετα τις 20 χιλ χλμ . ...

                              Ναι, λογικό μου φαίνεται αυτό!

                              ... Κοβει λιγοτερο το τιμονι μεσα στην πολη οντως αλλα ειναι πολυ πιο αμεσο. Οδηγησε το κ σε καμια στροφοδιαδρομη μικρη η μεγαλη για να δεις ποσο καλο ειναι σε αυτο τον τομέα ...

                              Άρχισα ήδη να το συνηθίζω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greatst last edited by

                                Ο χρήστης EYFYHS έγραψε:
                                Εγω ρε παιδιά πήγα πάλι σήμερα στη Χοντα και είδα το Jazz και οι χώροι του μου φάνηκαν περίπου οι ίδιοι με το Civic. Βέβαια το πορτ-μπαγκάζ είναι σαφώς μικρότερο αλλά κατά τα άλλα είναι περίπου τα ίδια. Οι δε χώροι για το κεφάλι στα πίσω καθίσματα πολύ πιο άνετοι, είμαι 1,88 και το κεφάλι μου ακουμπούσε ουρανό στο Civic ενώ στο Jazz είχα και περιθώριο. Με ενθουσίασε πάντως το Jazz 1.4 και πιστεύω λόγω βάρους και διαστάσεων ότι θα είναι πολύ πιο ζωηρό από το civic. Από την άλλη, κάποιοι βέβαια θέτουν και θέμα πολύ κατώτερου πατήματος...οι ιδιοκτήτες του Jazz τι έχουν να πουν γιαυτά;

                                Όσο περιμένεις απάντηση από τους ιδιοκτήτες του Jazz, να σου θέσω και έναν άλλον προβληματισμό; Υβριδικό Jazz.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eyfyhs last edited by

                                  Γενικά τα υβριδικά πιστεύω ότι έχουν ακόμα δρόμο...πάντως το αυξημένο κόστος του υβριδικού Jazz πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα πόλης για να το βγάλει γιατί και το συμβατικό έχει χαμηλή κατανάλωση. Σήμερα πάντως μου είπε ο πωλητής ότι θα έχει και λίγο μικρότερο χώρο στο πορτ μπαγκάζ λόγω μπαταρίας (270λίτρα).Περίεργο γιατί είχα διαβάσει ότι θα κατάφερναν να την χωρέσουν χωρίς να συμβεί αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greatst last edited by

                                    Ερώτηση προς κατόχους Honda Civic (κατά προτίμηση σχετικά πρόσφατου): στο πάτωμα του αυτοκινήτου, περιμετρικά, σε τέσσερα σημεία (δύο από κάθε πλευρά) διακρίνονται τέσσερα υφασματάκια, νομίζω είναι στα σημεία που χρησιμοποιούνται για τον γρύλο. Τα πρόσεξα γιατί προεξέχουν λίγο προς τα κάτω και έσταζαν μια βροχερή μέρα. Περί τίνος πρόκειται;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greatst last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                        μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;

                                        Κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι κι εγώ. Θα το πάω αύριο από την αντιπροσωπεία (+συνεργείο) να το δούνε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greatst last edited by

                                          Ο χρήστης greatst έγραψε:

                                          μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;

                                          Κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι κι εγώ. Θα το πάω αύριο από την αντιπροσωπεία (+συνεργείο) να το δούνε.

                                          Τελικά δεν ήταν τίποτε το ιδιαίτερο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Μπήκα μέσα σε ένα Accord σε μία έκθεση Honda. Μια χαρά όλα μέσα, όμορφο αμάξι, πολυτέλεια κλπ κλπ.
                                            Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Η όπισθεν στο λεβιέ ταχυτήτων δεν είναι ούτε σηκωτή, ούτε προς τα κάτω. Το βρήκα πολύ άσχημο αυτό σε ένα 6άρι κιβώτιο. Θα μου πείτε ότι με τον καιρό ο ιδιοκτήτης μαθαίνει να μην μπερδεύεται. Πιστεύω πάντως ότι ανεξάρτητα απο επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά για μένα είναι σοβαρός λόγος απόρριψης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 44 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr