-
έχουνε di, έχουνε τουρμπίνες, έχουνε μίση ντουζίνα συστήματα μετάδοσης και DCT και τα civic μόνο vtec γράφουν πίσω. Τι στο καλό; τόσο πια καίγονται για την αξιοπιστία και αφήνουν να τα δοκιμάζουν πρώτα οι άλλοι;
-
Ερώτηση προς κατόχους Honda Civic (κατά προτίμηση σχετικά πρόσφατου): παρέλαβα το καινούργιο μου ΚΟΥΚΛΙ Honda Civic 1.4 Sport 5D (ευχαριστώ, ευχαριστώ!) και παρατηρώ ότι όταν σβήσω τη μηχανή και αφαιρέσω το κλειδί, με τις ρόδες στην ευθεία (προς τα εμπρός) το τιμόνι δεν 'κλειδώνει' (το κουνώ δεξιά-αριστερά αλλά απλά στρίβουν ελαφρά οι τροχοί). Δεν θέλω να το ζορίσω, το 'έπαιξα' δεξιά-αριστερά όσο χρειάζεται από την εμπειρία μου από άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ότι χρειάζεται για να κλειδώσει.
Παρακαλώ τα φώτα σας!
Σημαντικό ΥΓ: εννοείται ότι τις επόμενες ημέρες θα ανέβουν οι σχετικές φωτογραφίες και μετά από 'εύλογο' (ότι και εάν σημαίνει αυτό!) χρονικό διάστημα θα σας γράψω και τις αναλυτικές μου εντυπώσεις.
-
Καλοταξιδο!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλοταξιδο!Thank you Bill!
-
Καλοτάξιδο! Δοκίμασε να στρίψεις περισσότερο το τιμόνι. Σε κάθε αυτοκίνητο πιάνει σε διαφορετικό σημείο το κλείδωμα.
-
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
-
στο αβένσις κλειδώνει στη μισή στροφή, να σβήσεις τη μηχανή με πιο στριμένο τιμόνι κοντά στα μισά και δες
καλοταξιδος
-
Στη θέση της ευθείας κλειδώνει το τιμόνι της Μερσεντές. Στο Χόντα κλειδώνει όταν στρίψει λίγο.
-
Σας ευχαριστώ παίδες για τις ευχές αλλά και για τις διευκρινίσεις.
-
Λοιπόν, μετά από περίπου 5 ημέρες και περίπου 300 χιλιόμετρα συμβίωσης με το νέο μου Honda Civic 5D 1.4 Sport, έρχομαι με τις πρώτες εντυπώσεις. Εντυπωσιακό, οδηγοκεντρικό, με απίστευτους χώρους. Πολλά φρουφρού-και-αρώματα, τα περισσότερα και με χρηστική αξία. Με ξένισε το πόσο λίγο κόβει το τιμόνι (σε σχέση με το Citroen Xantia και νομίζω και με το Opel Corsa), δηλαδή στρίβει πολύ λιγότερο*. Σε πήγαινε-έλα στην εθνική οδό μέση κατανάλωση κάτω από 7,5λίτρα/100χλμ, μέση κατανάλωση μέχρι τώρα γύρω στα 8,5λίτρα/100χλμ. Βέβαια είναι καινούργιο οπότε δεν ξέρω τι αξία έχουν (για την ώρα) οι συγκεκριμένες ενδείξεις.
Γενικά είμαι από πολύ ευχαριστημένος προς ενθουσιασμένος. Περισσότερα και φωτογραφίες σύντομα! Α ... τώρα που είπα 'φωτογραφίες': εντυπωσιασμένος και από το χρώμα.
*αναφέρομαι σε πλήρες στρίψιμο του τιμονιού
-
Θα πεσει πολυ η καταναλωση μετα τις 20 χιλ χλμ . Τουλαχιστον στο δικο μου στο 1.8 αυτο συνεβη .Κοβει λιγοτερο το τιμονι μεσα στην πολη οντως αλλα ειναι πολυ πιο αμεσο. Οδηγησε το κ σε καμια στροφοδιαδρομη μικρη η μεγαλη για να δεις ποσο καλο ειναι σε αυτο τον τομεα . Καλοριζικο ευχομαι.
-
Εγω ρε παιδιά πήγα πάλι σήμερα στη Χοντα και είδα το Jazz και οι χώροι του μου φάνηκαν περίπου οι ίδιοι με το Civic. Βέβαια το πορτ-μπαγκάζ είναι σαφώς μικρότερο αλλά κατά τα άλλα είναι περίπου τα ίδια. Οι δε χώροι για το κεφάλι στα πίσω καθίσματα πολύ πιο άνετοι, είμαι 1,88 και το κεφάλι μου ακουμπούσε ουρανό στο Civic ενώ στο Jazz είχα και περιθώριο. Με ενθουσίασε πάντως το Jazz 1.4 και πιστεύω λόγω βάρους και διαστάσεων ότι θα είναι πολύ πιο ζωηρό από το civic. Από την άλλη, κάποιοι βέβαια θέτουν και θέμα πολύ κατώτερου πατήματος...οι ιδιοκτήτες του Jazz τι έχουν να πουν γιαυτά;
-
Ο χρήστης Vargas έγραψε:
... Καλοριζικο ευχομαι.Ευχαριστώ!
... Θα πεσει πολυ η καταναλωση μετα τις 20 χιλ χλμ . ...
Ναι, λογικό μου φαίνεται αυτό!
... Κοβει λιγοτερο το τιμονι μεσα στην πολη οντως αλλα ειναι πολυ πιο αμεσο. Οδηγησε το κ σε καμια στροφοδιαδρομη μικρη η μεγαλη για να δεις ποσο καλο ειναι σε αυτο τον τομέα ...
Άρχισα ήδη να το συνηθίζω.
-
Ο χρήστης EYFYHS έγραψε:
Εγω ρε παιδιά πήγα πάλι σήμερα στη Χοντα και είδα το Jazz και οι χώροι του μου φάνηκαν περίπου οι ίδιοι με το Civic. Βέβαια το πορτ-μπαγκάζ είναι σαφώς μικρότερο αλλά κατά τα άλλα είναι περίπου τα ίδια. Οι δε χώροι για το κεφάλι στα πίσω καθίσματα πολύ πιο άνετοι, είμαι 1,88 και το κεφάλι μου ακουμπούσε ουρανό στο Civic ενώ στο Jazz είχα και περιθώριο. Με ενθουσίασε πάντως το Jazz 1.4 και πιστεύω λόγω βάρους και διαστάσεων ότι θα είναι πολύ πιο ζωηρό από το civic. Από την άλλη, κάποιοι βέβαια θέτουν και θέμα πολύ κατώτερου πατήματος...οι ιδιοκτήτες του Jazz τι έχουν να πουν γιαυτά;Όσο περιμένεις απάντηση από τους ιδιοκτήτες του Jazz, να σου θέσω και έναν άλλον προβληματισμό; Υβριδικό Jazz.
-
Γενικά τα υβριδικά πιστεύω ότι έχουν ακόμα δρόμο...πάντως το αυξημένο κόστος του υβριδικού Jazz πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα πόλης για να το βγάλει γιατί και το συμβατικό έχει χαμηλή κατανάλωση. Σήμερα πάντως μου είπε ο πωλητής ότι θα έχει και λίγο μικρότερο χώρο στο πορτ μπαγκάζ λόγω μπαταρίας (270λίτρα).Περίεργο γιατί είχα διαβάσει ότι θα κατάφερναν να την χωρέσουν χωρίς να συμβεί αυτό.
-
Ερώτηση προς κατόχους Honda Civic (κατά προτίμηση σχετικά πρόσφατου): στο πάτωμα του αυτοκινήτου, περιμετρικά, σε τέσσερα σημεία (δύο από κάθε πλευρά) διακρίνονται τέσσερα υφασματάκια, νομίζω είναι στα σημεία που χρησιμοποιούνται για τον γρύλο. Τα πρόσεξα γιατί προεξέχουν λίγο προς τα κάτω και έσταζαν μια βροχερή μέρα. Περί τίνος πρόκειται;
-
μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;Κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι κι εγώ. Θα το πάω αύριο από την αντιπροσωπεία (+συνεργείο) να το δούνε.
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
μήπως αυτά έπρεπε ν' αφαιρεθούν κατά την παράδοση και τα ξέχασαν;
Κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι κι εγώ. Θα το πάω αύριο από την αντιπροσωπεία (+συνεργείο) να το δούνε.
Τελικά δεν ήταν τίποτε το ιδιαίτερο!
-
Μπήκα μέσα σε ένα Accord σε μία έκθεση Honda. Μια χαρά όλα μέσα, όμορφο αμάξι, πολυτέλεια κλπ κλπ.
Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Η όπισθεν στο λεβιέ ταχυτήτων δεν είναι ούτε σηκωτή, ούτε προς τα κάτω. Το βρήκα πολύ άσχημο αυτό σε ένα 6άρι κιβώτιο. Θα μου πείτε ότι με τον καιρό ο ιδιοκτήτης μαθαίνει να μην μπερδεύεται. Πιστεύω πάντως ότι ανεξάρτητα απο επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά για μένα είναι σοβαρός λόγος απόρριψης.
HONDA FORUM