Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 144
    • 145
    • 86 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    20394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      []http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_848/car_photo_424390_25.jpg[/]
      ο φιλος μου

      Μήπως πήγαινε για εδώ: ==> viewtopic.php?f=13&t=30136&start=5490

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        drdino last edited by

        Xρόνια σας πολλά ποπ Μόνο που είσαι o/f.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • R
          rxristos last edited by

          Ο popolaros μάλλον αναφερότανε στα σχόλια του 'φίλου' του για το ΜΧ5... γι'αυτό και η φωτο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο χρήστης xenos στο θέμα των ελαστικών έγραψε:

            Βέβαια, έχω και αλλαγές στην ευθυγράμμιση.

            Αναφέρσου στο αντίστοιχο μξ τόπικ!

            Παρουσιάζομαι στην μεσημβρινή αναφορά του Λόχου, κύριε Διοικητά, για να αναφέρω την ολοκλήρωση διαδικασιών ευθυγράμμισης την προηγούμενη Πέμπτη. Οι τιμές που έθεσα είναι εμπρός 1 μοίρα αρνητικό κάμπερ (από 0), κάστερ 6,5 και απόκλιση 0,2. Πίσω 1,5 μοίρα αρνητικό κάμπερ και σύγκλιση 0,1.

            Η διαφορά είναι ότι ο κώλος δείχνει να έχει στρώσει πολύ και χρειάζεται υπερβολή στο γκάζι για να φύγει σε καλή άσφαλτο. Σε μάπα, πλέον ελέγχεται ευκολότερα. Λόγω κάμπερ πίσω έχει σταθεροποιηθεί το πίσω μέρος αρκετά κατά τη διάρκεια της στροφής. Το τιμόνι έχει γίνει πιο ζωντανό, προφανώς λόγω απόκλισης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο Chris από το blog του σχετικά με τη νεα Mp4-12C:

              So I can’t tell you if the Macca beats the 458, but I can tell you that, great though they both are - sitting here right now - I suspect* I would rather have an F40 than either**.*

              deja vu?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                Παρουσιάζομαι στην μεσημβρινή αναφορά του Λόχου, κύριε Διοικητά, για να αναφέρω την ολοκλήρωση διαδικασιών ευθυγράμμισης την προηγούμενη Πέμπτη.

                Ανάπαυση παιδί μου.

                Οι τιμές που έθεσα είναι εμπρός 1 μοίρα αρνητικό κάμπερ (από 0),

                Πήρε 1? Μπράβο στο μάστορα.

                και απόκλιση 0,2.

                Διάβασες το μάθημά σου βλέπω!

                Πίσω 1,5 μοίρα αρνητικό κάμπερ και σύγκλιση 0,1.

                Καλά είναι για αρχή αλλά γιατί τόσο λίγη σύγκλιση πίσω?

                Η διαφορά είναι ότι ο κώλος δείχνει να έχει στρώσει πολύ και χρειάζεται υπερβολή στο γκάζι για να φύγει σε καλή άσφαλτο. Σε μάπα, πλέον ελέγχεται ευκολότερα. Λόγω κάμπερ πίσω έχει σταθεροποιηθεί το πίσω μέρος αρκετά κατά τη διάρκεια της στροφής. Το τιμόνι έχει γίνει πιο ζωντανό, προφανώς λόγω απόκλισης.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Πίσω έβαλα κάμπερ, οπότε κέρδισα θεωρητικά σε πρόσφυση πάνω στη στροφή. Με τη μικρή (αναλογικά) σύγκλιση πίσω κερδίζω λίγο σε ζωντάνια στο πίσω μέρος. Απόκλιση πίσω δεν είμαι τρελός να δοκιμάσω, αλλά δεν ήθελα και το ακλόνητο της Παπαρήγα. Στο κάτω-κάτω μαθαίνω, οπότε θα δούμε πώς θα πάει με αυτές τις τιμές και αναλόγως θα αλλάξουν/παραμείνουν τα πράγματα.

                  Για το κάμπερ μπροστά που φτάνει οριακά στη -1ο, προφανώς 'πούλησε' κάστερ για να κερδίσω εκεί. Με την επαναφορά του τιμονιού δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, οπότε το 6,5ο μου φτάνει και περισσεύει. Διάβαζα ότι έχουν πετάξει μέχρι και 8αρια κάστερ...αλλά τουλάχιστον ήταν χαμηλωμένοι.

                  Θα περιμένω πάντως πριν εκδώσω πορίσματα να νιώσω πρώτα τα λάστιχα, γιατί η αλλαγή ελαστικών και ευθυγράμμισης έκατσε πολύπλοκη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    βλεπει κανεις με miata family guy?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      βλεπει κανεις με miata family guy?

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        δε μου βγαινει η φωτο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          βλεπει κανεις με miata family guy?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Επιτελους καποιος με χιουμορ

                            *oh come on! its not a sports car ! how does it even kill a kid ? what.. you hit it over the head with it? *

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον επιχειρήμα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού

                              Κάποιοι έχουν επιχειρήσει να μεταμοσχεύσουν μοτεράκι από Hayabusa σε Miata πρώτης γενιάς.

                              Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι ο 1.8 στο Μκ1 ζυγίζει 135 κιλά, ενώ το μοτέρ από Hayabusa, χωρίς σασμάν, μόλις 61.5.

                              Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ατύχησε ο φίλος σου... οι καθρέπτες σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα πάνε πακέτο. Μπορεί να βάλει ιμιτασιόν αλλά δεν θα είναι σαν τον μαμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kyr80 last edited by

                                  110€ + κάτι ψιλά κάνει...
                                  Τζάμπα είναι..
                                  Περισσότερο χρεώνει ο Σ για το σώμα μόνο του καθρέπτη σε mitsu.
                                  90χιλ δραχμές, είχα πληρώσει για τον καθρέπτη του Υ..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kyr80 last edited by

                                    200€ του ζήτησαν;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης pgs έγραψε:

                                      110€ + κάτι ψιλά κάνει...
                                      Τζάμπα είναι..
                                      Περισσότερο χρεώνει ο Σ για το σώμα μόνο του καθρέπτη σε mitsu.
                                      90χιλ δραχμές, είχα πληρώσει για τον καθρέπτη του Υ..

                                      Άρα 90 ευρώ θα του χρεώσουν τα εργατικά. Πολλά μου φαίνονται, τεσπα σας ευχαριστώ.

                                      Ο Κυρ80 μιλάει για το Μκ3. Μπορεί του φίλου σου να έχει άλλη τιμή αν δεν είναι Μκ3.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Και να σκεφτείς ότι 2 βδομάδες πριν χάρισα έναν καθρέπτη από ΝΒ που είχε μία τρύπα στο καπάκι. Η βάση, ο καθρέπτης κι ο μηχανισμός ήταν άθικτα. Πες όμως και για ποια γενιά Miata ενδιαφέρεται.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Τα νέα νούμερα της ευθυγράμμισης:

                                          Νέες τιμές:

                                          μπροστά:
                                          camber: -1.5 / -1.5 (μοίρες)
                                          caster: +6.5 (κάπου εκεί)
                                          toe: -0.2 / -0.2 mm

                                          πίσω:
                                          camber: -1.5 / -1.5 (μοίρες)
                                          toe: +0.4 / +0.4 mm

                                          Πολύ καλά τα αποτελέσματα.

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Γυρνάει εύκολα με αυτά τα νούμερα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 86 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr