Feb 12, 2011, 5:01 PM

Το διάβασε κανείς αυτό ?
Πλύση εγκεφάλου
Η BMW ομολογεί δημοσίως ότι έφτιαξε 'το πρώτο διαφημιστικό σποτ που δεν προβάλει ενα συμβατικό λογότυπο , αλλά χρησιμοποιεί ένα 'μετείκασμα' ( το οπτικό αίσθημα που εξακολουθεί να υπάρχει μετά την παύση του ερεθίσματος) ώστε κυριολεκτικά να μπαίνει στα κεφάλια των θεατών'.
Το πείραμα έγινε σε γερμανικό σινεμά.Σε κάποια στιγμή του διαφημιστικού κρυμμένοι προβολείς ρίχνουν στους θεατές ένα ισχυρό φως σκιασμένο από το λογότυπο της εταιρείας.Λίγο πριν από το τέλος του σποτ , ο πολύπειρος αναβάτης Ρούμπεν Ξάους απευθείνεται στους θεατές : ' Κλείστε τα μάτια σας και θα το δείτε μέσα σας'. Οι θεατές τα κλείνουν και βλέπουν το λογότυπο της BMW να...λάμπει μέσα τους.
Η προπαγάνδα στην απόλυτη μορφή της: Η αμαρτία όχι μόνο απενοχοποιείται μέσω της ομολογίας της , αλλά γίνεται και ισχυρό διαφημιστικό χαρτί.

Πηγή : 4ΤΦεβρουαρίου σελ.133 Αντίλογος