Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 389
    • 390
    • 176 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    98
    7788
    96736
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Καμια σκαλα, με 1 πατημα φευγουν ολα

      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Στο ΤΤ το ESP εχει δυο 'σκαλες' οπως πολυ σωστα ανελυσε ο MIXANAG.
        Η μονη διαφορα (πιθανολογω) σε σχεση με το νεο ESP που θα φερει το Scirocco R (αλλα και Golf GTI, R και ολα τα Rocco) πχ απο εβδομαδα παραγωγης Μαιου 2011, ειναι οτι η ηλεκτρονικη προσωμειωση του μπλοκε, -μεσω του ESP παντα-, γινεται με το XDS, αντι του EDL που υπαρχει στα ΤΤ, και στο Scirocco μεχρι την 45η εβδομαδα παραγωγης του, και πιθανον και σε αλλα μοντελα του group. ( μιας πιο απλης εφαρμογης προσομειωσης ηλεκτρονικου μπλοκαρισματος των κινητηριων τροχων, ενος συστηματος Software, αν δεν κανω λαθος, πιο 'αμυντικης' / διακριτικης λειτουργιας ας πουμε σε σχεση
        με το λιγο πιο 'ενεργο' XDS )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:

          φαντάσου ποσες μοίρες θα γυρίζει τώρα

          270 τσε βάλε

          Πάμε για τριπλό αξέλ το λιγότερο!

          Youtube Video

          Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως γιατί ξοδεύονται εκεί στην VW...

          Αφού ως γνωστόν (;) το Scirocco και συμμετοχικό ήταν και* γύριζε και πήγαινε με τις πόρτες*, τι τα θέλουν τα καινούρια ESP;
          Σπάταλοι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cliodriver last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            Καμια σκαλα, με 1 πατημα φευγουν ολα

            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

            Είσαι σίγουρος ότι φεύγουν όλα; Το δικό μου δεν είναι S3 βέβαια, αλλά έχει ένα πάτημα μόνο (μία σκάλα) και εκτός βγαίνει μόνο το traction.

            Στο ΤΤ το ESP εχει δυο 'σκαλες' οπως πολυ σωστα ανελυσε ο MIXANAG.
            Η μονη διαφορα (πιθανολογω) σε σχεση με το νεο ESP που θα φερει το Scirocco R (αλλα και Golf GTI, R και ολα τα Rocco) πχ απο εβδομαδα παραγωγης Μαιου 2011, ειναι οτι η ηλεκτρονικη προσωμειωση του μπλοκε, -μεσω του ESP παντα-, γινεται με το XDS, αντι του EDL που υπαρχει στα ΤΤ, και στο Scirocco μεχρι την 45η εβδομαδα παραγωγης του, και πιθανον και σε αλλα μοντελα του group. ( μιας πιο απλης εφαρμογης προσομειωσης ηλεκτρονικου μπλοκαρισματος των κινητηριων τροχων, ενος συστηματος Software, αν δεν κανω λαθος, πιο 'αμυντικης' / διακριτικης λειτουργιας ας πουμε σε σχεση
            με το λιγο πιο 'ενεργο' XDS )

            Το XDS πρέπει να είναι αρκετά και όχι λίγο πιο ενεργό από το EDL.. το δεύτερο το έχω καταλάβει να επεμβαίνει αρκετές φορές, αλλά όχι τόσο άμεσα. Κάνει δουλειά κι αυτό πάντως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mixanag last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              Καλη αναβαθμιση, κυριως για τη ροπη και τη καλοκαιρινη ζεστη

              Ποσο πηγε το μαλλι?

              Εμενα ρε παιδια παντως δεν εχει 2 σκαλες το esp, μια και εξω παιρνει ποδι

              Sent from my LG-P500 using Tapatalk

              Γιωργο 270 το κουλερ και 50 τα περαστικα.
              εσενα εχει μια σκαλα γιατι εισαι τετρακουνα , οποτε λογικο να μην εχεις απενεργοποιηση traction control , εμεις οι μπροστοκινητοι εχουμε αυτη την επιλογη για να ξεκινησουμε σε κανενα φαναρι και να μην μας κανουν πλακα τα 1400αρια
              παντως το θεμα δεν εχει πληρως κατανοητο , απο ειδα σε προηγουμενο ποστ που μηλουσαν οτι βγαινει μονο το traction εκτος , να πουμε για αλλη μια φορα οτι μονο ακριβα σπορ αυτοκινητα του γκρουπ εχουν αυτη την δυνατοτητα για την ωρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                Το XDS πρέπει να είναι αρκετά και όχι λίγο πιο ενεργό από το EDL.. το δεύτερο το έχω καταλάβει να επεμβαίνει αρκετές φορές, αλλά όχι τόσο άμεσα. Κάνει δουλειά κι αυτό πάντως.

                Οπως λεει και ο , 'Πες το και ετσι!'

                Αυτο που καταλαβα απο τα συμφραζομενα, σε ενα Press της VAG, ειναι οτι το EDL (νομιζω) κοβει και τους δυο κινητηριους
                τροχους, πιθανον ισοδυναμα, οταν ειναι υπο γωνια και αντιληφθει το συστημα ελλειψη προσφυσης.
                Αντιθετα το XDS κατανεμει το ποσοστο 'κοψιματος'-φρενου επενεργοντας περισσοτερο στον κινητηριο τροχο που σε καθε περιπτωση (εσωτερικου τροχου ουσιαστικα) εχει διαγνωστει οτι εχει χασει την προσφυση του σε μεγαλυτερο βαθμο απο τον αλλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliodriver last edited by

                  Χμμ, δεν ξέρω αν κόβει και τους δύο (το EDL) και κατά πόσο τον καθένα, αλλά πάντως η μούρη μαζεύει. Από ένα σημείο και μετά βέβαια, κόβει και τον κινητήρα. Είχα διαβάσει κάπου ότι το XDS είναι βασικά μια βελτίωση του EDL, όχι κάποιο ριζικά διαφορετικό σύστημα.. εξ άλλου, και τα δύο τα ίδια υποσυστήματα χρησιμοποιούν και πάντα μιλάμε για software..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                    Είσαι σίγουρος ότι φεύγουν όλα; Το δικό μου δεν είναι S3 βέβαια, αλλά έχει ένα πάτημα μόνο (μία σκάλα) και εκτός βγαίνει μόνο το traction.

                    για τι μοντελο μιλας?

                    το δικο μου πρακτικα ειναι μοντελο του 2006, εκεινη την εποχη το esp εκλεινε κανονικα παντου.. μετα τους επιασε η μ@λακια να βαζουν μη απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα, εκεινη την εποχη που αρχισε να πιανει τους γαλλους (ευτυχως αυτοι στα κορυφαια μοντελα το κλεινουν, γιατι εχουν esp για τον φουτσο) και φυσικα τους ιταλους, οι οποιοι εχουν και τα πιο σπορτιφ (για γηινα δεδομενα μιλαμε, δε συγκρινω με φερραρι , ηλεκτρονικα )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                      Χμμ, δεν ξέρω αν κόβει και τους δύο (το EDL) και κατά πόσο τον καθένα, αλλά πάντως η μούρη μαζεύει. Από ένα σημείο και μετά βέβαια, κόβει και τον κινητήρα. Είχα διαβάσει κάπου ότι το XDS είναι βασικά μια βελτίωση του EDL, όχι κάποιο ριζικά διαφορετικό σύστημα.. εξ άλλου, και τα δύο τα ίδια υποσυστήματα χρησιμοποιούν και πάντα μιλάμε για software..

                      Αυτο ειναι χοντρικα, αλλα ακριβως πως λειτουργει, στη θεωρια τουλαχιστον δεν εχω διαβασει κατι ξεκαθαρο.
                      Στην πραξη παντως, τουλαχιστον πανω σε Scirocco 160 (ΜΥ2010 αλλα χωρις το XDS το οποιο ειναι εξτρα πλεον απο το 2010)
                      και αφου ειχαν ζεσταθει τα λαστιχα, βοηθουσε αρκετα στο να παραμεινει το εμπρος συστημα στο εσωτερικο της στροφης, χωρις να αισθανομαι να κοβει σημαντικα φρενα/κινητηρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        το edl περισσοτερο προσανατολιζεται στην ασφαλεια και λιγοτερο στη σπορ οδηγηση και ας ειναι και τα 2 ηλεκτρομπλοκε

                        επισης το edl απο καποια ταχυτητα και πανω παυει να λειτουργει αν θυμαμαι καλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          και φυσικα τους ιταλους, οι οποιοι εχουν και τα πιο σπορτιφ (για γηινα δεδομενα μιλαμε, δε συγκρινω με φερραρι , ηλεκτρονικα )

                          Γιατί, η Ferrari ρουμάνικη είναι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            slimdata last edited by

                            Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα έχει ξαναγίνει..
                            Έχει ο αδερφός μου ένα golf και η γυναίκα του polo και τα δυο 2001.
                            Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.
                            Ασήμαντο αλλά εγώ κάθε φορά που το βλέπω μου κάθεται άσχημα.
                            Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aris07 last edited by

                              Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.

                              +1 σε seat ibiza του 2002

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης SlimData έγραψε:
                                Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα έχει ξαναγίνει..
                                Έχει ο αδερφός μου ένα golf και η γυναίκα του polo και τα δυο 2001.
                                Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.
                                Ασήμαντο αλλά εγώ κάθε φορά που το βλέπω μου κάθεται άσχημα.
                                Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?

                                Ομοιοπαθής
                                Τίποτα δεν μπορεί να γίνει.Μόνο να τα αλλάξεις μπορείς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης SlimData έγραψε:
                                  Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα έχει ξαναγίνει..
                                  Έχει ο αδερφός μου ένα golf και η γυναίκα του polo και τα δυο 2001.
                                  Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.
                                  Ασήμαντο αλλά εγώ κάθε φορά που το βλέπω μου κάθεται άσχημα.
                                  Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?

                                  Ντύσε τα με 3Μ αυτοκόλλητο μαύρο γκρι ή ότι ταιριάζει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα έχει ξαναγίνει..
                                    Έχει ο αδερφός μου ένα golf και η γυναίκα του polo και τα δυο 2001.
                                    Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.
                                    Ασήμαντο αλλά εγώ κάθε φορά που το βλέπω μου κάθεται άσχημα.
                                    Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?

                                    Ντύσε τα με 3Μ αυτοκόλλητο μαύρο γκρι ή ότι ταιριάζει.

                                    Φεύγει Elteo μόλις το αυτοκίνητο συμπληρώσει λίγες ώρες υπό τον καυτό ήλιο του καλοκαιρού

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      v-v last edited by

                                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                      Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που πιθανότατα έχει ξαναγίνει..
                                      Έχει ο αδερφός μου ένα golf και η γυναίκα του polo και τα δυο 2001.
                                      Και στα δυο λοιπόν έχουν ξεβάψει τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που είναι τα χερούλια και οι διακόπτες των παραθύρων.
                                      Ασήμαντο αλλά εγώ κάθε φορά που το βλέπω μου κάθεται άσχημα.
                                      Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?

                                      Ντύσε τα με 3Μ αυτοκόλλητο μαύρο γκρι ή ότι ταιριάζει.

                                      Φεύγει Elteo μόλις το αυτοκίνητο συμπληρώσει λίγες ώρες υπό τον καυτό ήλιο του καλοκαιρού

                                      Τα στύλ ανθρακόνημα της 3Μ είναι αρκετα ανθεκτικά αλλά θέλουν μάστορα ή να ξέρεις τι κάνεις για τοποθέτηση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        slimdata last edited by

                                        Οπότε είτε ψάχνουμε αυτοκόλλητο ανθρακόνημα 3m ή βρίσκουμε άλλα να τ'αλλάξουμε..
                                        Νομίζω αρχικά θα κοιτάξω για αυτοκόλλητο, να δω από εικόνα και αίσθηση τι λέει.
                                        Βέβαια δεν είναι δική μου απόφαση αλλά για να δω τι θα προτείνω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ken11
                                          ken11 last edited by

                                          VW headed to Nürburgring enduro with Golf24 racer

                                          Under the hood is Volkswagen’s turbocharged 2.5-liter inline-five, though output has been bumped up to 434 horsepower and 398 pound-feet of torque. That power is managed by a six-speed sequential gearbox and runs to the ground via permanent all-wheel drive. Combine that with a body that has been optimized to keep the car as flat as possible through turns, and what we have here is a seriously fast Golf that’s ready to eat the competition.

                                          http://paultan.org/2011/02/11/volkswage ... hour-race/

                                          [spoiler=:3n6tchn8]


                                          [[/spoiler:3n6tchn8]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iroc last edited by

                                            Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                                            VW headed to Nürburgring enduro with Golf24 racer

                                            Under the hood is Volkswagen’s turbocharged 2.5-liter inline-five, though output has been bumped up to 434 horsepower and 398 pound-feet of torque. That power is managed by a six-speed sequential gearbox and runs to the ground via permanent all-wheel drive. Combine that with a body that has been optimized to keep the car as flat as possible through turns, and what we have here is a seriously fast Golf that’s ready to eat the competition.

                                            http://paultan.org/2011/02/11/volkswage ... hour-race/

                                            [spoiler=:3rc78uh7]


                                            [[/spoiler:3rc78uh7]

                                            και οτι έλεγα για γτι λοοκ να το κάμω το δικο μου....μαλον για κάνα πολυεστέρα με βλέπω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 176 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr