-
Geia sas
Exo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
-
Geia sas
Exo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
-
Geia sas
Exo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
-
Ο χρήστης periklis asteriou έγραψε:
Geia sasExo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?Πιθανόν ο θερμοστάτης είναι κολλημένος στην ανοιχτή θέση...
-
Ο χρήστης periklis asteriou έγραψε:
Geia sasExo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
σε ενα ταξίδι που φεύγει το αυτοκίνητο οι 80 βαθμοί είναι ότι πρεπει και φυσιολογικοί.Όταν μειώσεις ταχύτητα ή πεσεις σε κίνηση ή σε κλειστές στροφές οι 90 είναι το φυσιολογικό. οποτε δεν βλέπω κάποιο προβλημα
-
Τυπικά η απόκλιση που αναφέρεις είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Πάντως και στα δύο Α4 που έχουν περάσει από τα χέρια μας (Β5 και τώρα Β6) ο δείκτης ήταν πάντα 'κολλημένος' στους 90 C ανεξάρτητα από τις συνθήκες (οδήγησης ή εξωτερικές). Οπότε καλό είναι να του ρίξεις μια ματιά.
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Τυπικά η απόκλιση που αναφέρεις είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Πάντως και στα δύο Α4 που έχουν περάσει από τα χέρια μας (Β5 και τώρα Β6) ο δείκτης ήταν πάντα 'κολλημένος' στους 90 C ανεξάρτητα από τις συνθήκες (οδήγησης ή εξωτερικές). Οπότε καλό είναι να του ρίξεις μια ματιά.'Οντως έτσι είναι. Πάντα ο δείκτης είναι κολλημένος στους 90 C στο Α4 (Α4 μοντέλο 2000)
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Geia sas
Exo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
σε ενα ταξίδι που φεύγει το αυτοκίνητο οι 80 βαθμοί είναι ότι πρεπει και φυσιολογικοί.Όταν μειώσεις ταχύτητα ή πεσεις σε κίνηση ή σε κλειστές στροφές οι 90 είναι το φυσιολογικό. οποτε δεν βλέπω κάποιο προβλημα
Δεν ισχυει αυτο καθολου για AUDI για αλλα αμαξια ναι(π.χ. για 156).Δε πρεπει να μετακινειται καθολου απ'τους 90.
Σαφως και πρεπει να το ελεγξεις αν και πιθανον να ηταν καποιο στιγμιαιο προβλημα του θερμοστατη.Προβλημα θα ειχες αν ειχε περασει τους 90!! -
einai problima.
sta autokinita VW/Audi o diktis einai pantonte 90C, oute panw oute katw molis zesta8ei.
-
και στο δικο μου audi παντα 90. Κοιταξε το
-
Παιδιά στο Vectra της οικογένειας ο δείκτης παρέμενε σταθερός μέχρι που άλλαξαν την αντλία νερού. Πήγα πόσες φορές σε συνεργείο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που κουνιέται και δεν μένει στους 90. Όταν κινούμε σε αυτοκινητόδρομο δεν τους ξεπερνά. Εντός πόλης του ξεπερνά. Σε διάφορα αυτοκίνητα φίλων πάντος μένει σταθερός.
-
Ο χρήστης periklis asteriou έγραψε:
Geia sasExo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
paidia thanks se olous na rotiso kai kati allo
boro ego na elekso ton thermostati monos mou xoris na pao se synergeio? -
Μόνος σου; Δε νομίζω...καλύτερα σε συνεργείο. Ίσως χρειαστεί να το συνδέσουν και με τη διαγνωστική μονάδα.
-
Για να το τσεκάρεις πρέπει να ξέρεις τη θέση που βρίσκεται. Αν τον βγάλεις θα χάσεις και τα νερά του ψυγείου. Άσε που μπορεί η θέση του να είναι δύσκολη και να χρειαστεί να βγάλεις και άλλα εξαρτήματα......
-
Ριξε μια ματια στο θερμοστατη!!!
-
Ο χρήστης periklis asteriou έγραψε:
Geia sas
Exo ena audi a4 4 xronon kai tha ithela na mou peite an to parakato einai problima?
An xafnika ystera apo as poume 300xlm poreia o deiktis tis thermokrasias pesei (stoys 80C) kai meta apo ligo xanaanebei sta kanonika (90C), simainei pos iparxei kana problima?
paidia thanks se olous na rotiso kai kati allo
boro ego na elekso ton thermostati monos mou xoris na pao se synergeio?Αν έβαζες το διαγνωστικό, 99% θα έχει γράψει κάποια βλάβη. Που μπορεί να λέει πιό εξάρτημα έχει πρόβλημα, μπορεί και όχι (να λέει απλώς τι πρόβλημα παρουσιάστηκε και όχι για πιό λόγο).
Καλύτερα πάντως να πας σε συνεργείο που έχει διαγνωστικό, γιατί εκεί το πιθανότερο να βρούν αμέσως το πρόβλημα.Αν θές να διαβάζεις μόνος σου τα διαγνωστικά, δές εδώ http://www.ross-tech.com ή για κάτι πιό οικονομικό http://www.scnatool.net
-
Και στο avensis & στο alto ο δεικτης θερμοκρασιας ειναι σταθερος χειμωνα καλοκαιρη, ανεξαρτητος που κινηται και τι χρηση κανω στον κινητηρα!!
-
Μια λογική απορία που μου ρχεται αμέσως. Είναι δυνατόν να παραμένει η θερμοκρασία του νερού σταθερή; Νομίζω ότι μικρές αυξομειώσεις πρέπει να κάνει.
problem σε θερμοκρασία? audi a4