Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    90's vs 00's
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 90's vs 00's
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    45
    118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Αφορμή για την ψηφοφορία τι άλλο από το (πολυ)αναμενόμενο C2 VTS.

      Αν κρίνω από την ετυμηγορία των 4Τ, πρόκειται για άλλη μία 'απογοήτευση'

      Τελικά τι προτιμάμε;

      Να θυμήσω μερικά μοντέλα της δεκαετίας του 90, εποχή που ήταν και η πρώτη 'έκρηξη' αυτοκινήτων στην Ελλάδα, λόγω απόσυρσης

      Swift GTi
      Uno Turbo/Punto GT
      Delta (HF/Deltona)
      Fiat Coupe
      Daihatsu Charade GTti
      106 XSi/Rallye (8V & 16V)
      AX GTI
      Saxo VTS
      Civic CRX/VTI
      Sunny GTi/GTiR
      323 GTX/GTR

      Σίγουρα υπάρχουν και άλλα (δεκτές προσθήκες φυσικά) απλώς αυτά ήταν τα πιο προσιτά, για να μην ξεχνάμε και το 'τεκμηριωμένο' καθεστώς που υπήρχε τότε

      Και τώρα τι;;;

      Ignis Sport: δεν νομίζω να μοιάζει πολύ στο Swift
      Punto HGT: απόλυτη... ουδετερότητα ως αδιαφορία
      Delta & Coupe: πονεμένη ιστορία
      YRV Turbo γρήγορο μεν, αλλά οδηγικά... Το Sirion που βγάζει τα ίδια άλογα με το GTti, σβέλτο μεν, γρήγορο όχι
      C2 VTS:
      107 ή 1007 GTi: (μάλλον) ότι και παραπάνω
      Type R: κάτι πάει κι έρχεται
      Almera Challenge: καμία σχέση
      3 MPS: πότε;; (και αν)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Αφορμή για την ψηφοφορία τι άλλο από το (πολυ)αναμενόμενο C2 VTS.

        Αν κρίνω από την ετυμηγορία των 4Τ, πρόκειται για άλλη μία 'απογοήτευση'

        Τελικά τι προτιμάμε;

        Να θυμήσω μερικά μοντέλα της δεκαετίας του 90, εποχή που ήταν και η πρώτη 'έκρηξη' αυτοκινήτων στην Ελλάδα, λόγω απόσυρσης

        Swift GTi
        Uno Turbo/Punto GT
        Delta (HF/Deltona)
        Fiat Coupe
        Daihatsu Charade GTti
        106 XSi/Rallye (8V & 16V)
        AX GTI
        Saxo VTS
        Civic CRX/VTI
        Sunny GTi/GTiR
        323 GTX/GTR

        Σίγουρα υπάρχουν και άλλα (δεκτές προσθήκες φυσικά) απλώς αυτά ήταν τα πιο προσιτά, για να μην ξεχνάμε και το 'τεκμηριωμένο' καθεστώς που υπήρχε τότε

        Και τώρα τι;;;

        Ignis Sport: δεν νομίζω να μοιάζει πολύ στο Swift
        Punto HGT: απόλυτη... ουδετερότητα ως αδιαφορία
        Delta & Coupe: πονεμένη ιστορία
        YRV Turbo γρήγορο μεν, αλλά οδηγικά... Το Sirion που βγάζει τα ίδια άλογα με το GTti, σβέλτο μεν, γρήγορο όχι
        C2 VTS:
        107 ή 1007 GTi: (μάλλον) ότι και παραπάνω
        Type R: κάτι πάει κι έρχεται
        Almera Challenge: καμία σχέση
        3 MPS: πότε;; (και αν)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Αφορμή για την ψηφοφορία τι άλλο από το (πολυ)αναμενόμενο C2 VTS.

          Αν κρίνω από την ετυμηγορία των 4Τ, πρόκειται για άλλη μία 'απογοήτευση'

          Τελικά τι προτιμάμε;

          Να θυμήσω μερικά μοντέλα της δεκαετίας του 90, εποχή που ήταν και η πρώτη 'έκρηξη' αυτοκινήτων στην Ελλάδα, λόγω απόσυρσης

          Swift GTi
          Uno Turbo/Punto GT
          Delta (HF/Deltona)
          Fiat Coupe
          Daihatsu Charade GTti
          106 XSi/Rallye (8V & 16V)
          AX GTI
          Saxo VTS
          Civic CRX/VTI
          Sunny GTi/GTiR
          323 GTX/GTR

          Σίγουρα υπάρχουν και άλλα (δεκτές προσθήκες φυσικά) απλώς αυτά ήταν τα πιο προσιτά, για να μην ξεχνάμε και το 'τεκμηριωμένο' καθεστώς που υπήρχε τότε

          Και τώρα τι;;;

          Ignis Sport: δεν νομίζω να μοιάζει πολύ στο Swift
          Punto HGT: απόλυτη... ουδετερότητα ως αδιαφορία
          Delta & Coupe: πονεμένη ιστορία
          YRV Turbo γρήγορο μεν, αλλά οδηγικά... Το Sirion που βγάζει τα ίδια άλογα με το GTti, σβέλτο μεν, γρήγορο όχι
          C2 VTS:
          107 ή 1007 GTi: (μάλλον) ότι και παραπάνω
          Type R: κάτι πάει κι έρχεται
          Almera Challenge: καμία σχέση
          3 MPS: πότε;; (και αν)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Civic Type-R
            Subaru Imprezza WRX / Sti κλπ
            Mitsubishi Evo
            Toyota MR2
            mazda MX-5
            mazda RX-8

            Η μόνη κατηγορία που πάσχει είναι τα μικρά λόγω -κυρίως- βάρους αλλα αυτό το πρόβλημα είναι γενικότερο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bug last edited by

              205 rallye,gti 1.6,gti 1.9
              Τα υπόλοιπα για μένα είναι υποκατάστατα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης bug έγραψε:
                205 rallye,gti 1.6,gti 1.9
                Τα υπόλοιπα για μένα είναι υποκατάστατα

                Σωστά, όπως και 309/306 GTi. Αντ' αυτών 'πολυμορφικό' 307

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  '80ς γιά μένα παίδες.
                  Καρμπυρατερίσια εποχή,χωρίς ηλεκτρονικά κόλπα.
                  Ασκόνες,Μάντες,Σιέρρες,Αλφα 75άρες!!!!
                  ΑΑΑΑΧ!!!
                  Περασμένα μεγαλεία,καί διηγώντας τά νά κλαίς!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-1970 last edited by

                    Για μένα clio williams αλλά και απλό 1.8 με τους 137 ίππους, crx και vti(αλλά μόνο για ευθείες διότι δεν έστριβαν ), όλα τα 205 rallye, gti 1.6 και 1.9, mazda 323 gtx, toyota celica carlos sainz, mazda mx5, nissan 200sx, toyota mr2, corrado g60, renault 5 gt (turbo).

                    Τα έγραψα όπως μου έρχονταν στο μυαλό......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Το πρώτο αμάξι που οδήγησα σε δημόσιο δρόμο ήταν της δεκαετίας του '80.
                      Γενικά η δεκαετία μου αρέσει πολύ, μουσική, ψεύτικα εφφέ σε διαστημικές ταινίες, σχεδίαση τίγκα στις δραματικές ακμές, φασαριόζικα - ζόρικα αμάξια!!!

                      Τώρα το σκουτεράκι που πήρα ('86) είναι όλο γωνίες, ανακλινόμενο φως, ψηφιακό κοντέρ, όλα που ήταν τότε στην μόδα!!!

                      '80's ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        80s δαγκωτό ..... μην πω και 70s

                        Alfa Romeo Veloce , GTa , spider , Sud / Sprint
                        BMW 2002 ti
                        ...
                        205 rally - GTi
                        Clio Williams
                        Deltona

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Ξεχασατε το Renault 5 GT turbo....
                          Να προσθεσω και το Alpine 5αρι για τους λατρεις των αρχων του 80..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panoss last edited by

                            Από ότι βλεπω παιδια οι περισσοτεροι ειμαστε 30-35+
                            Αλλιως δεν εξηγητε τετοια αγαπη για την δεκαετια του 80
                            Και εγω λοιπον μια που ειμαι στο + δαγκωτο 80s

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros19 last edited by

                              εγω παντως ψηφιζω MINI COOPER S (το παλιο εννοειται...) αισθηση καρτ, και αρκετα γκαζια! Παρκαρισμα παντου, τα παντα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Εγω είμαι 25 και νομίζω είναι λάθος να αναπολούμαι τα παλιά, ωραίο το 205T16 αλλα και τώρα υπάρχουν πολλά καλά αυτοκίνητα και στο μέλλον θα έρθουν και άλλα καλύτερα, μην είστε γκρινιάρηδες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitrios2004 last edited by

                                  Ψηφίζω 00s με προσωπικό μου κριτήριο τη λογική.

                                  Με βάση το συναίσθημα θα γυρίσουμε πολλά χρόνια πίσω

                                  Με εκτίμηση ,
                                  Δημήτρης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sado last edited by

                                    80’s Forever!!!!!!!!!!!!
                                    Τότε τα αμάξια είχαν ψυχή. Uno, AX, Starlet, Swift,κτλ. Τι να λέμε τώρα...
                                    Τώρα τι υπάρχει;; Ένα Ignis (όποιος προλάβει πρόλαβε γιατί την άνοιξη έρχεται το Swift που θα είναι μαμμόθρεφτο σαν το C2 vts) και ένα SportKa,

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Εννοείτε '00...
                                      Σιγά τα αυτοκινητα του '80 & '90 ..... ειναι δυνατόν να μιλαμε για τεχνολογία και να αναπωλουμε παλαιοτερα χρόνια???

                                      Μου θυμίζει τη γιαγια μου που οταν βλεπει τη νεολαια, εκφραζεται οτι η σημερινη γενια δεν ειναι οπως ηταν η δική της......... και εγώ λεω ευτυχός... το ιδιο ισχύει και για τα αυτοκινητα , ευτυχός!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        ping-of-death last edited by

                                        Σε αυτη τη κατηγορια, 90's κ γω με ιδιαιτερη αδυναμια στο starlet GT turbo. (αληθεια, γιατι ενω ειναι η κατηγορια με τις περισσοτερες ψηφους κανεις δεν την υποστηριζει ανοικτα; ) Γιατι αν ανεβουμε σκαλοπατι οπως ειπε κ ο ΙΚΕ υπαρχουν κ σημερα αξιολογα κ αποτελεσματικα οπλα βαρεως πυροβολικου! Ikar στις σημερινες χειροβομβιδες νομιζω ξεχασες τα Ibiza FR κ 206 RC (αν κ περισσοτερα κυβικα κ πολυ περισσοτερα ευρα αλλα αφου αναφερεις το TYPE-R..) κ στις.. χθεσινες το polo G40 αλλα ας μην το κανουμε θεμα. ΙΚΕ αν καταλαβα καλα ο προσανατολισμος του τοπικ ειναι σχετικα μικρες διαστασεις κ λιγα κυβικα σε συνδυασμο καλων επιδοσεων κ οχι ομορφιας ή εστω οδηγικης ευχαριστησης, οποτε MX-5 πιο πολυ κ MR2 λιγοτερο που κολλανε; Οχι οτι σερνονται αλλα δεν ειναι κ εκρηκτικες οι επιδοσεις τους. Μηπως παρερμηνευσα εγω το θεμα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tony last edited by

                                          Early 90s γιατί κατα τη γνώμη μου αποτελεί τη χρησή τομή. Τότε άρχισε να μεταφέρεται μαζικά η τεχνολογία στα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς τους παροξυσμούς και τις ακρότητες που ακολούθησαν (10 αερόσακοι, ESP,DCS,ESPS etc), με αποτέλεσμα 1600άρια που κοντεύουν τους 2 τόνους και supermini tvn 1200κιλών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                            Σε αυτη τη κατηγορια, 90's κ γω με ιδιαιτερη αδυναμια στο starlet GT turbo. (αληθεια, γιατι ενω ειναι η κατηγορια με τις περισσοτερες ψηφους κανεις δεν την υποστηριζει ανοικτα; ) Γιατι αν ανεβουμε σκαλοπατι οπως ειπε κ ο ΙΚΕ υπαρχουν κ σημερα αξιολογα κ αποτελεσματικα οπλα βαρεως πυροβολικου! Ikar στις σημερινες χειροβομβιδες νομιζω ξεχασες τα Ibiza FR κ 206 RC (αν κ περισσοτερα κυβικα κ πολυ περισσοτερα ευρα αλλα αφου αναφερεις το TYPE-R..) κ στις.. χθεσινες το polo G40 αλλα ας μην το κανουμε θεμα. ΙΚΕ αν καταλαβα καλα ο προσανατολισμος του τοπικ ειναι σχετικα μικρες διαστασεις κ λιγα κυβικα σε συνδυασμο καλων επιδοσεων κ οχι ομορφιας ή εστω οδηγικης ευχαριστησης, οποτε MX-5 πιο πολυ κ MR2 λιγοτερο που κολλανε; Οχι οτι σερνονται αλλα δεν ειναι κ εκρηκτικες οι επιδοσεις τους. Μηπως παρερμηνευσα εγω το θεμα;

                                            Το γραψα άλλωστε ότι υπάρχουν ελλείψεις, όλο και κάτι θα μου διέφυγε, γι' αυτό και ευπρόσδεκτες οι προσθήκες.

                                            όχι δεν έχασες την ουσία του τόπικ, που είναι η 'εξέλιξη' των νέων μοντέλων σε σχέση με τα παλιά -όπου υπάρχουν- και τα σχετικά 'προσιτά' μοντέλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr