Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VI GTi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VI GTi
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 18 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    371
    709
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Στις πρωτες εντυπωσεις που ειχα με DSG6/S-tronic 6 ( Golf GTI V, GTI VI/Audi A3 1.8 ), και DSG7 αντιστοιχα (Golf 160 VI, Ibiza cupra), ειχα την πεπεοιθηση οτι πραγματι το 6αρι υπερεχει και στην αποκριση, αλλα και γενικοτερα οτι ειναι πιο...υπακουο
      ακομα και στις πιο 'δυσκολες' εντολες, τυπου διπλο κατεβασμα ταχυτητας, κατεβασμα σε κατσαρο οδοστρωμα μετα απο δυνατο φρεναρισμα, ανεβασμα με τους κινητηριους τροχους να σπιναρουν, κτλ
      Εχοντας ομως και μια πιο προσφατη μικρη επαφη με το DSG7 του Polo GTI, ενιωσα, οτι καθοριστικο ρολο δεν παιζει τοσο πολυ -στην αισθηση τουλαχιστον, και στο αποτελεσμα, κατα την δικη μου αντιληψη- ο τυπος του κιβωτιου, δηλαδη υγρου τυπου 6αρι Vs ξηρου τυπου 7αρι, αλλα περισσοτερο η χαρτογραφηση, το προγραμμα με το οποιο εκτελει το κιβωτιο τις εντολες του οδηγου, στην καθε περιπτωση, δηλαδη στο καθε τυπο/χαρακτηρα αμαξωματος.
      Συγκεκριμενα, βρηκα εξαιρετικο το 7αρι του Polo GTI, ταχυτατο (ειδικα στα κατεβασματα) και ακρως υπακουο, οπως ακριβως
      και το 6αρι DSG του Golf GTI VI.
      Κατι αντιστοιχο δεν αισθανθηκα πχ με το 6αρι S-tronic του A3, αλλα ουτε και με το 7αρι των Golf 160 Vi, και Cupra, με αυτο του Golf 160 VI συκριτικα να δειχνει το πιο...'χαλαρο', κατι που πιθανοτατα οπως ειπα και πριν, να οφειλεται εσκεμμενα σε
      ρυθμιση του προγραμματος του κιβωτιου, ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στον χαρακτηρα του αυτοκινητου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aris07 last edited by

        Το μόνο που θα ήθελα να ξέρω για το gti VI είναι με πόσες στροφές θα ταξιδεύει με ταχύτητες 140-160 στην εθνική
        Για test drive είναι κατάχλωμο να βρεθεί ώστε να εχω άποψη,εδω ζορίστηκα να το βρω εκθεσιακό,και τα κατάφερα με τη μεσολάβηση της κοσμοκάρ.Υπάρχει κανένας κάτοχος ή μη που να ξέρει κάτι τέτοιο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cliodriver last edited by

          Στο δικό μου το tsi 160, τα 140 τα έχει η 6η με 3000 στροφές, οπότε φαντάζομαι το gti θα είναι κάπου εκεί ή και πιο κάτω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            v-v last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            Στις πρωτες εντυπωσεις που ειχα με DSG6/S-tronic 6 ( Golf GTI V, GTI VI/Audi A3 1.8 ), και DSG7 αντιστοιχα (Golf 160 VI, Ibiza cupra), ειχα την πεπεοιθηση οτι πραγματι το 6αρι υπερεχει και στην αποκριση, αλλα και γενικοτερα οτι ειναι πιο...υπακουο
            ακομα και στις πιο 'δυσκολες' εντολες, τυπου διπλο κατεβασμα ταχυτητας, κατεβασμα σε κατσαρο οδοστρωμα μετα απο δυνατο φρεναρισμα, ανεβασμα με τους κινητηριους τροχους να σπιναρουν, κτλ
            Εχοντας ομως και μια πιο προσφατη μικρη επαφη με το DSG7 του Polo GTI, ενιωσα, οτι καθοριστικο ρολο δεν παιζει τοσο πολυ -στην αισθηση τουλαχιστον, και στο αποτελεσμα, κατα την δικη μου αντιληψη- ο τυπος του κιβωτιου, δηλαδη υγρου τυπου 6αρι Vs ξηρου τυπου 7αρι, αλλα περισσοτερο η χαρτογραφηση, το προγραμμα με το οποιο εκτελει το κιβωτιο τις εντολες του οδηγου, στην καθε περιπτωση, δηλαδη στο καθε τυπο/χαρακτηρα αμαξωματος.
            Συγκεκριμενα, βρηκα εξαιρετικο το 7αρι του Polo GTI, ταχυτατο (ειδικα στα κατεβασματα) και ακρως υπακουο, οπως ακριβως
            και το 6αρι DSG του Golf GTI VI.
            Κατι αντιστοιχο δεν αισθανθηκα πχ με το 6αρι S-tronic του A3, αλλα ουτε και με το 7αρι των Golf 160 Vi, και Cupra, με αυτο του Golf 160 VI συκριτικα να δειχνει το πιο...'χαλαρο', κατι που πιθανοτατα οπως ειπα και πριν, να οφειλεται εσκεμμενα σε
            ρυθμιση του προγραμματος του κιβωτιου, ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στον χαρακτηρα του αυτοκινητου.

            Τα ίδια μου έλεγε και βελτιωτης VW (φίλος ξάδερφου) στό Βερολίνο για Golf 160 Vi αυτός πρότεινε πρίν τό πρόγραμμα αναβάθμισης του κινητήρα να περαστεί πρόγραμμα στό κιβώτιο για καλύτερη απόκριση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris07 last edited by

              Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
              Στο δικό μου το tsi 160, τα 140 τα έχει η 6η με 3000 στροφές, οπότε φαντάζομαι το gti θα είναι κάπου εκεί ή και πιο κάτω..

              Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος εχει το 7άρι..οπότε σίγουρα θα διαφέρει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                steering last edited by

                Είναο πιο κοντό από το 7αρι αλλά και από το manual εξάρι των πιο αδύναμων εκδόσεων

                Τα 160 έρχονται με 6η στις 4000σαλ περίπου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris07 last edited by

                  Το εχεις οδηγήσει ή το υπολογίζεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    ρε παιδια ανοιχτε ενα βιντεακι στο youtube και δειτε ποσο παει με 6η..

                    σε μενα πχ (δε ξερω αν εχω πιο μακρια 6η απο gti και ειμαι χειροκινητος ) καθε 1000 στροφες εχω περιπου 40 χλμ

                    στις 7000 θεωρητικα (και πρακτικα αν εχεις προγραμμα ) πιανει 280

                    για τα 160 θελω 4000 σαλ

                    καντε τον ιδιο υπολογισμο και για το αυτοκινητο που θελετε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Από ότι θυμάμαι από δοκιμές, το 160άρι με DSG7, στα 220 που είναι η τελική του έχει περίπου 4950 στροφές. Οπότε αναλογικά για τα 160 πρέπει να είναι γύρω στις 3600 με την ίδια σχέση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        ρε παιδια ανοιχτε ενα βιντεακι στο youtube και δειτε ποσο παει με 6η..

                        σε μενα πχ (δε ξερω αν εχω πιο μακρια 6η απο gti και ειμαι χειροκινητος ) καθε 1000 στροφες εχω περιπου 40 χλμ

                        στις 7000 θεωρητικα (και πρακτικα αν εχεις προγραμμα ) πιανει 280

                        για τα 160 θελω 4000 σαλ

                        καντε τον ιδιο υπολογισμο και για το αυτοκινητο που θελετε

                        εμένα 44 χλμ ...θεόμακρο και το γουστάρω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          εμενα ειναι ζμπορ πρεπει να επιταχυνει ακομα και με 6η
                          αλλα σαν το shitroen που πιανει τελικη με κοφτη 5ης και ταξιδευεις με 5000 σαλ δεν ειναι

                          πλακα πλακα κι εμενα πρεπει να ειναι 40λιγο , χοντρικα μιλησα πριν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ipan last edited by

                            Παίδες 2 ερωτήματα για κατόχους και μη.

                            1. Αλλαγή ελαστικών. Τα μανίσια Potenza RE050 225 45 17 91W είναι 27 μηνών και 41,000 χλμ. Σκεφτόμουν γι' αντικατάσταση με Pirelli P Zero (Nero?).. Καμια άλλη πρόταση;

                            2. Στις αλλαγές λαδιών τι χρησιμοποιείτε; Τελευταία συμπλήρωσα λίγο castrol magnatec 10w 40 λόγω πριν την καθορισμένη αλλαγή. Νομίζω στο service των 30,000 χλμ είχαν βάλει slx. Στο επόμενο service λέω να τα πάω εγώ τα λιπαντικά. Edge, Helix Ultra, Mobil 1; 5w 30 ή 10w 40;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiestaros last edited by

                              Ο χρήστης ipan έγραψε:
                              Παίδες 2 ερωτήματα για κατόχους και μη.

                              1. Αλλαγή ελαστικών. Τα μανίσια Potenza RE050 225 45 17 91W είναι 27 μηνών και 41,000 χλμ. Σκεφτόμουν γι' αντικατάσταση με Pirelli P Zero (Nero?).. Καμια άλλη πρόταση;

                              2. Στις αλλαγές λαδιών τι χρησιμοποιείτε; Τελευταία συμπλήρωσα λίγο castrol magnatec 10w 40 λόγω πριν την καθορισμένη αλλαγή. Νομίζω στο service των 30,000 χλμ είχαν βάλει slx. Στο επόμενο service λέω να τα πάω εγώ τα λιπαντικά. Edge, Helix Ultra, Mobil 1; 5w 30 ή 10w 40;

                              Noμίζω τα goodyear f1 asymmetric 2 ή τα conti sport contact 5 είναι καλύτερα(και πιο καινούρια άρα και προηγμένα στις τελευταίες τεχνολογίες) από τα potenza-p zero. Για πιο φτηνά και καλά δες και τα αξιόλογα hankook s1 evo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ipan last edited by

                                Να σημειώσω ότι τον θόρυβο των re050 δεν τον αντέχω (εντάξει αυξήθηκε και μετα χρόνια) και θα' θελα να τα κρατήσω τουλάχιστον 30,000 χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fiestaros last edited by

                                  Ο χρήστης ipan έγραψε:
                                  Να σημειώσω ότι τον θόρυβο των re050 δεν τον αντέχω (εντάξει αυξήθηκε και μετα χρόνια) και θα' θελα να τα κρατήσω τουλάχιστον 30,000 χλμ.

                                  Και τα 3 που σου πρότεινα είναι σίγουρα πιο αθόρυβα.Τα bridgestone και p-zero είναι γνωστά τόσο για το θορυβο όσο και για τις μέτριες επιδόσεις στο βρόχινο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ξεχαστε τα παλιά P Zero Nero. Το καλύτερο σπορ λάστιχο αυτή τη στιγμή είναι το P-Zero (σκέτο).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ipan last edited by

                                      αυτά αναφέρονται σαν p zero system? τα είδαπ πριν στο site της Pirelli αλλά μόνο με δείκτη Υ στη διάσταση μου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Όχι, το System είναι συδυασμός διαφορετικών διαστάσεων (όπως φοράνε τα supercars). Απλώς σαν P Zero αναφέρονται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steering last edited by

                                          Το p zero (σκέτο) δεν βγαίνει σε 17 ιντσες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Ξεχαστε τα παλιά P Zero Nero. Το καλύτερο σπορ λάστιχο αυτή τη στιγμή είναι το P-Zero (σκέτο).

                                            +1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 18 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr