-
Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.
Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.
Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...
Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!
Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.
-
Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.
Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.
Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...
Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!
Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.
-
Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.
Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.
Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...
Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!
Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.
-
Γιατί, οι οδηγοί των λεωφορείων; Άλλοι αυτοί. Κορνάρουν με το παραμικρό, βρίζουν, κλείνουν τους άλλους οδηγούς..
-
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
Γιατί, οι οδηγοί των λεωφορείων; Άλλοι αυτοί. Κορνάρουν με το παραμικρό, βρίζουν, κλείνουν τους άλλους οδηγούς..Εννοείται...
Γενικά συμπληρώστε και τις υπόλοιπες τάξεις 'επαγγελματιών'.Γκρινιάξτε ελεύθερα
-
Οπως εχω γραψει και στο αλλο 'γνωστο' thread, πρεπει να ξυπνησουμε ολοι και να εναντιωθουμε στην επελαση των μπατσων με τα radar. Aλλο πραγμα ο ελεγχος και αλλο το να σε γραφουν γιατι πας με 80 ενω το οριο ειναι 60 σε μια ερημη λεωφορο. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
-
Προσθετούμε για τους Αθηναίους τους οδηγούς των Τρόλλεϊ και εξηγούμε:
- Διαδρομή Παγκράτι - Κέντρο. Νέον Τρόλλεϊ με οδηγό τυπά γύρω στα 40! Στα φανάρια λες και έκανε κόντρα με τους μηχανόβιους. Μας έστελνε 2 με 3 βήματα πίσω μια και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν τη μέγιστη ροπή από τις 0 στρφές. Συμπεριφόρα (ειδικότερα προς τους μηχανόβιους) αισχρή. Συμπεριφορά στους πεζούς - παιρνάω εγώ κάντε στη μπάντα.
- Οδηγούς παπιών για εταιρίες διανομής φαγητού...... και εξηγούμε με 3 παραδείγματα....
-
Δευτέρα 26 Αυγούστου. Τέλος της Κοκκινοπούλου (κάθετη της Κατεχάκη εμπρός από το ΕΜΠ) πάπιας παραβιάζει μπροστά μου το STOP χωρίς να κοιτάξει αριστερά του τι γίνεται. Πως και δεν τον έστειλα βόλτα δεν ξέρω...
-
Πριν 2 μήνες.... Πάπιας παράδοσης πίτσας στη Μιχαλακοπούλου μου παίρνει το δεξιο καθρέφτη.... και εξαφανίζεται. Τηλέφωνο στη πιτσαρία αλλά η υπάλληλος απαντά (εεεε ξέρετε καμμιά φορά για να προλάβουμε τις προθεσμίες......)
-
Παλαιότερα παπιάς με πίτσα παιρνόντας δίπλα από σταθμεύενο όχημα δεν προσέχει και προκαλεί ζημιές στη αριστερή πλευρά..... Ούτε που σταμάτησε να δει τι γίνεται........
Σε αυτά να συμπληρώσω δεκάδες άλλα. Σίγουρα οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν προσέχουν όσο έπρεπε τους δικυκλιστές αλλά από την άλλη μεριά και τα παιδάκια με τα μηχανάκια.........
Δεν ομιλώ για κομμένες εξατμίσεις στις 3 το πρωί.......... Εκεί πως δεν βγήκα με το δίκανο......
-
Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.
-
Για τους νταλικιέρηδες κι εγώ δεν έχω παράπονο. Αλλά τα στρουμφάκια θέλουν ξύλο.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Οπως εχω γραψει και στο αλλο 'γνωστο' thread, πρεπει να ξυπνησουμε ολοι και να εναντιωθουμε στην επελαση των μπατσων με τα radar. Aλλο πραγμα ο ελεγχος και αλλο το να σε γραφουν γιατι πας με 80 ενω το οριο ειναι 60 σε μια ερημη λεωφορο. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;Ναι, αλλά τι να πει και πού να το πει; Ποιός τον ακούει;
-
Ρε παιδιά ...ο καθένας μόνος του δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα για τισ αυθαιρεσίες των 'οργάνων¨..... ούτε και να πιέσει για να αλλάξουν τα παράλογα όρια των 110 -120 στις 4 λωρίδες τις Εθνικής ..... μόνο αν γίνει μαζικά κάτι θα μπορέσουμε να τους ξεκουνήσουμε από τη λογική 'βγαίνω για να εισπράξω ...'
-
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.Εγω φιλε μου εχω πολλα παραπονα απο αυτους. Υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις που σε επαρχιακους δρομους (πχ. Αντιριο - Ιωαννινα) που 2-3 νταλικιεριδες πηγαινουν κολητα ο ενας με τον αλλο με 70-80χαω και για να προσπερασεις με ασφαλεια χρειαζεσαι αυτοκινητο 200 ιππων καθως οι μεγαλες ευθειες ειναι πολυ σπανιες... Εχουν γινει πολλα ατυχηματα ετσι και το θεωρω εγκληματικο!!!!!
-
Ο χρήστης chr1s_86 έγραψε:
Οπως εχω γραψει και στο αλλο 'γνωστο' thread, πρεπει να ξυπνησουμε ολοι και να εναντιωθουμε στην επελαση των μπατσων με τα radar. Aλλο πραγμα ο ελεγχος και αλλο το να σε γραφουν γιατι πας με 80 ενω το οριο ειναι 60 σε μια ερημη λεωφορο. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
Ναι, αλλά τι να πει και πού να το πει; Ποιός τον ακούει;
Oσο σκεπτομαστε ετσι (δεν σου επιτειθομαι) τοσο θα ενταθουν οι 'ληστειες' των μπλε. Ηδη εφτασε η εποχη που τρως κληση γιατι εβαλες απλα ενα body kit. Αντε να εχεις BMW και να εξηγησεις στον ασχετο στρουμφ οτι τα σποιλερ σου ειναι πιστοποιημενα απο το TUV...Αν ολοι οι οδηγοι μαζευτουν υπο την αιγιδα του ειδικου τυπου μπορουν να γινουν πολλα. Το ξαναλεω: Αλλο ενας ελεγχος στοιχειων και αλλο αυτο που γινεται. Αν κανεις καθε μερα την διαδρομη Αθηνα-Χαλκιδα θα καταλαβεις. Απο τις 8:00 τα καμαρια εχουν πιασει δουλεια στα διοδια σχηματαριου και εχουν μαλιστα τοοοοση δουλεια που θελουν...2-3 'γκισε' Oktavia για να προλαβαινουν...ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ;;; ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!! Πληρωνουμε τοσα και τοσα για να χαιρομαστε τα αμαξια μας. Ναι στα ορια στις κατοικημενες περιοχες αλλα ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ σε λεωφορους και εθνικες οδους. Δεν μιλαμε για ασυδοσια αλλα για ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ των οριων ταχυτητας..
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Πληρωνουμε τοσα και τοσα για να χαιρομαστε τα αμαξια μας. Ναι στα ορια στις κατοικημενες περιοχες αλλα ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ σε λεωφορους και εθνικες οδους. Δεν μιλαμε για ασυδοσια αλλα για ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ των οριων ταχυτητας..Swsto afto aderfe. Kai sthn telikh ta oria taxythtas einai 3 fores la8os.
Mia giati kanoun to taksidi kou-ra-sti-ko ara kai epikindyno gia opoion 8elei na ta thrhsei.
Dyo giati to mono pou petyxainoun einai na kanoun ta pitsirikia pou
pairnoun ena amaksi 120+ ippwn gia na poulhsoune mourh kai briskoun thn yperbash tou oriou magkia , kai to kanoun gia plaka,afou ta 120 einai paixnidaki gia ta aftokinhta tous.Enw oi dromoi mas DEN einai gia ta 180 oute kan gia ta 160 pou kai emeis polles fores 'pianoume'.
Treis giati ektos apo emas pou grafoume sto forum , an den apatwmai kykloforoun kai kati yperhlikes me amaksia triakontaetias pou an mpoune me parapanw apo oso prepei se kamia strofh paizoun ping pong me tis mpares.Proteinw kathgoriopoihsh twn aftokinhtwn kai na 8espistoun oria ana kathgoria , ti gnwmh exete gia afto ?
-
Έ, όχι βέβαια και κατηγοριοποίση οχημάτων για τα όρια (υπάρχει ήδη για φορτηγά και λεωφορία)! Κατηγοριοποίηση ανά οδηγό θα ήταν καλύτερα. Αλλά αφού είναι ανέφικτα...
Στην Τσεχία (όπου ήμουν πριν τις πλυμμήρες) οι δρόμοι που πέρασα ήταν στενοί. Η Κορίνθου-Πατρών είναι τεράστια μπροστά τους. 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση και η βοηθητική μισού πλάτους το πολύ. Μόνο στις ανηφόρες η άνοδος γίνοταν 2 λωρίδες. Το όριο ήταν 120 και σχεδόν πουθενά δεν είχε διπλή διαχωριστική γραμμή. Υπήρχαν χωριστά όρια για το βρεγμένο όπου ο δρόμος ήταν γλυστερός. Το οδόστρωμα μέτριο με πολλές ανωμαλίες. Αλλά η σήμανση άψογη. Κάθε λακούβα και στροφή είχε προειδοποήση. Είδα και το 'ανώμαλο οδόστρωμα για μήκος 10 χλμ' όπου ο δρόμος είχε πάθει καθήζιση από τα φορτηγά. (Παρένθεση: αν περάσετε από αυτό και από τα καλντερήμια της Πράγας ξέρετε γιατί τα Skoda έχουν μαλακή ανάρτηση).
Γενικά, η σήμανση προειδοποιούσε τον οδηγό έγκαιρα και σωστά. Κι αν το όριο ήταν 80 ήξερες ότι έπρεπε να περάσεις με τόσο κι όχι με 90. Κι αν ο δρόμος είχε διπλή γραμμή, το προσπέρασμα θα ήταν αυτοκτονία. (Άλλο ένα σημείο στην Ελλάδα: σχεδόν παντού απαγορεύεται το προσπέρασμα). Και φέρνω για παράδειγμα την Τσεχία, για να μην λέμε ότι εδώ είμαστε μικρή χώρα.
Πάντως τα τοπικά στρουμφ την είχαν στήσει στο μεγάλο τούνελ του περιφεριακού της Πράγας (όπου το όριο είναι 50-80, ανάλογα με την ώρα της ημέρας) και έγραφαν και έγραφαν...
Πριν χρόνια θυμάμαι ότι εκάναν έργα στην Κορίνθου-Πατρών. Ο εργολάβος είχε κάνει μια τέλεια σήμανση. Με προειδοποιητικές πινακίδες 1χλμ πριν και κορίνες και κορδέλες και σταδιακά μειούμενο όριο που κατέληγε σε...60! Ναι 60 κι όχι 20 ή 30 που βάζουν οι άλλοι. Ο πατέρας μου μπήκε με 70 και ζορίστικε. Με τόσα λάθη στη σήμανση, ποιος το φανταζόταν ότι ήταν ολόσωστο το όριο;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.
Εγω φιλε μου εχω πολλα παραπονα απο αυτους. Υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις που σε επαρχιακους δρομους (πχ. Αντιριο - Ιωαννινα) που 2-3 νταλικιεριδες πηγαινουν κολητα ο ενας με τον αλλο με 70-80χαω και για να προσπερασεις με ασφαλεια χρειαζεσαι αυτοκινητο 200 ιππων καθως οι μεγαλες ευθειες ειναι πολυ σπανιες... Εχουν γινει πολλα ατυχηματα ετσι και το θεωρω εγκληματικο!!!!!
Σ' αυτό δέν έχεις άδικο. Συμφωνώ μαζί σου.
-
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.Για τους νταλικέρηδες και τους λοιπους επαγγελματίες μεγάλων οχημάτων (ΚΤΕΛ, κλπ) πρέπει να πηγαίνουν (όπως και ο καθένας μας) στους αυτοκινητοδρόμους τέρμα δεξιά και όχι να είναι μόνοι τους στην μεσαία με 80. Επίσης στους αργούς επαρχίακούς με πολλές στροφές, που σχηματίζονται ουρές 50-60 αυτοκινήτων πίσω τους, καλό θα ήταν να σταματάνε 20 δευτερόλεπτα σε κάποιο πλάτωμα του δρόμου για να διευκολύνουν τους υπόλοιπους. Το έχω δεί μερικοί να το κάνουν και μπράβο τους.
-
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ Ι.Χ. ΜΠΑΝΤΖΑΪ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΧΝΟΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ... ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ. ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. -
Ο χρήστης boubis έγραψε:
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ Ι.Χ. ΜΠΑΝΤΖΑΪ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΧΝΟΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ... ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ. ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΚΑΠΟΤΕ (ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΟ 1988 ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ)ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΙΤΣΑ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ (NISSAN SUNNY)ΕΙΧΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΠΙΝΙΑΡΙΖΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΠΤΑ.ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ.
ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ??????????????? -
Και εγώ πιστεύω οτι υπάρχουν πόλοι αναρμόδιοι και στην αστυνομία και στην τροχαία.Οι χειρότεροι δε, είναι κάπιοι σερίφηδες επαρχιών που χρειάζονται επανεξέταση στην επανεξέταση! Δέν θυμάμαι, κάποιος φίλος έχει γράψει κάπου σε αυτό το θέμα οτι όλοι αυτοί έχουν τον Κ.Ο.Κ γραμμένο.Θέλω να συμπληρώσω οτι πολλοί,ούτε τον ξέρουν(διοτι έτυχε να πάρουν τα διπλώματα τους νωρίτερα {νύχτα}, ούτε ενδιαφέρονται να τον μάθουν{...υπάρχουν άλλες προτεραιότητες} και πάνω απ'όλα δεν έχουν οδηγική συνείδηση. Χρειαζόμαστε εμείς να τους δίνουμε κανα μάθημα.
Τέλος πάντων και εγώ, μαθήματα εξακολουθώ και παίρνω.Και μου αρέσει γιατι υπάρχει ενδιαφέρον! Οτι προανέφερα είναι ψιλοσχετικό.Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες και σίγουρα δεν περιλαμβάνει τις εξαιρέσεις!
Θα ήθελα (και εξακολουθώ να ΄θέλω) να τα έχωνα καλύτερα στους μπάτσους μέσω του forum αλλα τους δικαιολογώ γιατι είναι ακόμα σε προσαρμογή.Όσο για τους παλιούς γα___έτα!!!Να'ναι καλά, να πάρουν καμια σύνταξη απο τις υπηρεσίες που μας προσφέρουν!!!σ.σ: Απλά πρόκειτε για τα λεφτά και κοινωνικοπολιτισμική μας ισοροπία!
Τι θα γίνει με τις παρανομίες των "αρχών"!