Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι θα γίνει με τις παρανομίες των "αρχών"!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τι θα γίνει με τις παρανομίες των "αρχών"!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    27
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.

      Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.

      Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...

      Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!

      Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petros last edited by

        Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.

        Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.

        Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...

        Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!

        Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Η κατάσταση με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας έχει παραγίνει. Οι μπάτσοι (θα μου επιτρέψετε την έκφραση) έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Το ότι κυκλοφορούν μονίμως με τα φώτα ομίχλης είναι το ελαχιστότατο παράπτωμα. Τι κόκκινα παραβιάζουν, τι προτεραιότητες, τι ΣΤΟΠ, τι όρια ταχύτητας. Δε μιλάμε για το πέρασμα στο φανάρι μπροστά και αντικανονικά για να φύγουν πρώτοι.

          Φίλοι μη μασάτε. Έχω πλακωθεί με μπάτσο που μου έκανε σφήνα και βέβαια δεν έβγαλε κιχ (είχα πάρει στοιχεία, πινακίδες και ώρα). Ακόμη και με το φάρο αναμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ! Αυτό λέει ο νόμος.

          Αργότερα θα μιλήσω και για τα ασθενοφόρα. Άλλη μεγάλη ιστορία κι αυτά...

          Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει θέμα και με τα σχολικά. Η συμπεριφορά των οδηγών τους (πέρα από την κατάσταση των οχημάτων) είναι επιοικέστατα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!

          Τελικά οι ταξιτζήδες έχουν βρει πολλές άλλες 'τάξεις' οδηγών για να κοντράρονται στην... παρανομία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Γιατί, οι οδηγοί των λεωφορείων; Άλλοι αυτοί. Κορνάρουν με το παραμικρό, βρίζουν, κλείνουν τους άλλους οδηγούς..

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              petros last edited by

              Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
              Γιατί, οι οδηγοί των λεωφορείων; Άλλοι αυτοί. Κορνάρουν με το παραμικρό, βρίζουν, κλείνουν τους άλλους οδηγούς..

              Εννοείται...
              Γενικά συμπληρώστε και τις υπόλοιπες τάξεις 'επαγγελματιών'.

              Γκρινιάξτε ελεύθερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • johanndelta
                johanndelta last edited by

                This post is deleted!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Προσθετούμε για τους Αθηναίους τους οδηγούς των Τρόλλεϊ και εξηγούμε:

                  • Διαδρομή Παγκράτι - Κέντρο. Νέον Τρόλλεϊ με οδηγό τυπά γύρω στα 40! Στα φανάρια λες και έκανε κόντρα με τους μηχανόβιους. Μας έστελνε 2 με 3 βήματα πίσω μια και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν τη μέγιστη ροπή από τις 0 στρφές. Συμπεριφόρα (ειδικότερα προς τους μηχανόβιους) αισχρή. Συμπεριφορά στους πεζούς - παιρνάω εγώ κάντε στη μπάντα.
                  • Οδηγούς παπιών για εταιρίες διανομής φαγητού...... και εξηγούμε με 3 παραδείγματα....
                  • Δευτέρα 26 Αυγούστου. Τέλος της Κοκκινοπούλου (κάθετη της Κατεχάκη εμπρός από το ΕΜΠ) πάπιας παραβιάζει μπροστά μου το STOP χωρίς να κοιτάξει αριστερά του τι γίνεται. Πως και δεν τον έστειλα βόλτα δεν ξέρω...

                  • Πριν 2 μήνες.... Πάπιας παράδοσης πίτσας στη Μιχαλακοπούλου μου παίρνει το δεξιο καθρέφτη.... και εξαφανίζεται. Τηλέφωνο στη πιτσαρία αλλά η υπάλληλος απαντά (εεεε ξέρετε καμμιά φορά για να προλάβουμε τις προθεσμίες......)

                  • Παλαιότερα παπιάς με πίτσα παιρνόντας δίπλα από σταθμεύενο όχημα δεν προσέχει και προκαλεί ζημιές στη αριστερή πλευρά..... Ούτε που σταμάτησε να δει τι γίνεται........

                  Σε αυτά να συμπληρώσω δεκάδες άλλα. Σίγουρα οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν προσέχουν όσο έπρεπε τους δικυκλιστές αλλά από την άλλη μεριά και τα παιδάκια με τα μηχανάκια.........

                  Δεν ομιλώ για κομμένες εξατμίσεις στις 3 το πρωί.......... Εκεί πως δεν βγήκα με το δίκανο......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      skullone last edited by

                      Για τους νταλικιέρηδες κι εγώ δεν έχω παράπονο. Αλλά τα στρουμφάκια θέλουν ξύλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        chr1s_86 last edited by

                        Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                        Οπως εχω γραψει και στο αλλο 'γνωστο' thread, πρεπει να ξυπνησουμε ολοι και να εναντιωθουμε στην επελαση των μπατσων με τα radar. Aλλο πραγμα ο ελεγχος και αλλο το να σε γραφουν γιατι πας με 80 ενω το οριο ειναι 60 σε μια ερημη λεωφορο. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;

                        Ναι, αλλά τι να πει και πού να το πει; Ποιός τον ακούει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          fast-safe last edited by

                          Ρε παιδιά ...ο καθένας μόνος του δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα για τισ αυθαιρεσίες των 'οργάνων¨..... ούτε και να πιέσει για να αλλάξουν τα παράλογα όρια των 110 -120 στις 4 λωρίδες τις Εθνικής ..... μόνο αν γίνει μαζικά κάτι θα μπορέσουμε να τους ξεκουνήσουμε από τη λογική 'βγαίνω για να εισπράξω ...'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
                            Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.

                            Εγω φιλε μου εχω πολλα παραπονα απο αυτους. Υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις που σε επαρχιακους δρομους (πχ. Αντιριο - Ιωαννινα) που 2-3 νταλικιεριδες πηγαινουν κολητα ο ενας με τον αλλο με 70-80χαω και για να προσπερασεις με ασφαλεια χρειαζεσαι αυτοκινητο 200 ιππων καθως οι μεγαλες ευθειες ειναι πολυ σπανιες... Εχουν γινει πολλα ατυχηματα ετσι και το θεωρω εγκληματικο!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • johanndelta
                              johanndelta last edited by

                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lordoftherings last edited by

                                Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                                Πληρωνουμε τοσα και τοσα για να χαιρομαστε τα αμαξια μας. Ναι στα ορια στις κατοικημενες περιοχες αλλα ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ σε λεωφορους και εθνικες οδους. Δεν μιλαμε για ασυδοσια αλλα για ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ των οριων ταχυτητας..

                                Swsto afto aderfe. Kai sthn telikh ta oria taxythtas einai 3 fores la8os.

                                Mia giati kanoun to taksidi kou-ra-sti-ko ara kai epikindyno gia opoion 8elei na ta thrhsei.
                                Dyo giati to mono pou petyxainoun einai na kanoun ta pitsirikia pou
                                pairnoun ena amaksi 120+ ippwn gia na poulhsoune mourh kai briskoun thn yperbash tou oriou magkia , kai to kanoun gia plaka,afou ta 120 einai paixnidaki gia ta aftokinhta tous.Enw oi dromoi mas DEN einai gia ta 180 oute kan gia ta 160 pou kai emeis polles fores 'pianoume'.
                                Treis giati ektos apo emas pou grafoume sto forum , an den apatwmai kykloforoun kai kati yperhlikes me amaksia triakontaetias pou an mpoune me parapanw apo oso prepei se kamia strofh paizoun ping pong me tis mpares.

                                Proteinw kathgoriopoihsh twn aftokinhtwn kai na 8espistoun oria ana kathgoria , ti gnwmh exete gia afto ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Έ, όχι βέβαια και κατηγοριοποίση οχημάτων για τα όρια (υπάρχει ήδη για φορτηγά και λεωφορία)! Κατηγοριοποίηση ανά οδηγό θα ήταν καλύτερα. Αλλά αφού είναι ανέφικτα...

                                  Στην Τσεχία (όπου ήμουν πριν τις πλυμμήρες) οι δρόμοι που πέρασα ήταν στενοί. Η Κορίνθου-Πατρών είναι τεράστια μπροστά τους. 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση και η βοηθητική μισού πλάτους το πολύ. Μόνο στις ανηφόρες η άνοδος γίνοταν 2 λωρίδες. Το όριο ήταν 120 και σχεδόν πουθενά δεν είχε διπλή διαχωριστική γραμμή. Υπήρχαν χωριστά όρια για το βρεγμένο όπου ο δρόμος ήταν γλυστερός. Το οδόστρωμα μέτριο με πολλές ανωμαλίες. Αλλά η σήμανση άψογη. Κάθε λακούβα και στροφή είχε προειδοποήση. Είδα και το 'ανώμαλο οδόστρωμα για μήκος 10 χλμ' όπου ο δρόμος είχε πάθει καθήζιση από τα φορτηγά. (Παρένθεση: αν περάσετε από αυτό και από τα καλντερήμια της Πράγας ξέρετε γιατί τα Skoda έχουν μαλακή ανάρτηση).

                                  Γενικά, η σήμανση προειδοποιούσε τον οδηγό έγκαιρα και σωστά. Κι αν το όριο ήταν 80 ήξερες ότι έπρεπε να περάσεις με τόσο κι όχι με 90. Κι αν ο δρόμος είχε διπλή γραμμή, το προσπέρασμα θα ήταν αυτοκτονία. (Άλλο ένα σημείο στην Ελλάδα: σχεδόν παντού απαγορεύεται το προσπέρασμα). Και φέρνω για παράδειγμα την Τσεχία, για να μην λέμε ότι εδώ είμαστε μικρή χώρα.

                                  Πάντως τα τοπικά στρουμφ την είχαν στήσει στο μεγάλο τούνελ του περιφεριακού της Πράγας (όπου το όριο είναι 50-80, ανάλογα με την ώρα της ημέρας) και έγραφαν και έγραφαν...

                                  Πριν χρόνια θυμάμαι ότι εκάναν έργα στην Κορίνθου-Πατρών. Ο εργολάβος είχε κάνει μια τέλεια σήμανση. Με προειδοποιητικές πινακίδες 1χλμ πριν και κορίνες και κορδέλες και σταδιακά μειούμενο όριο που κατέληγε σε...60! Ναι 60 κι όχι 20 ή 30 που βάζουν οι άλλοι. Ο πατέρας μου μπήκε με 70 και ζορίστικε. Με τόσα λάθη στη σήμανση, ποιος το φανταζόταν ότι ήταν ολόσωστο το όριο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.

                                    Εγω φιλε μου εχω πολλα παραπονα απο αυτους. Υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις που σε επαρχιακους δρομους (πχ. Αντιριο - Ιωαννινα) που 2-3 νταλικιεριδες πηγαινουν κολητα ο ενας με τον αλλο με 70-80χαω και για να προσπερασεις με ασφαλεια χρειαζεσαι αυτοκινητο 200 ιππων καθως οι μεγαλες ευθειες ειναι πολυ σπανιες... Εχουν γινει πολλα ατυχηματα ετσι και το θεωρω εγκληματικο!!!!!

                                    Σ' αυτό δέν έχεις άδικο. Συμφωνώ μαζί σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
                                      Για μένα πάντως οι μόνοι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί είναι οι νταλικιέρηδες που συναντάμε κυρίως στις εθνικές οδούς. Θυμάμαι κάποτε ένας απ' αυτούς μας είχε ανάψει προβολείς κατα τη διάρκεια του προσπεράσματος για να βλέπουμε καλύτερα και μόλις περάσαμε μπροστά τους έσβησε. Μιλάω για την εποχή που η Εθνική Οδός ήταν δύο λωρίδες και το προσπέρασμα νταλίκας με ρυμουλκό τη νύχτα ήθελε μεγάλη προσοχή. Τώρα που η Ε.Ο. έχει περισσότερες λωρίδες τους βλέπεις άν χρειαστεί ποτέ να προσπεράσουν κάνουν αμέσως στην άκρη ακόμα κι αν χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Όχι σαν κάτι φορτηγατζήδες που ξεχνιώνται αριστερά και παρεξηγούνται αν τους κάνεις σινιάλο να κάνουν στην άκρη.

                                      Για τους νταλικέρηδες και τους λοιπους επαγγελματίες μεγάλων οχημάτων (ΚΤΕΛ, κλπ) πρέπει να πηγαίνουν (όπως και ο καθένας μας) στους αυτοκινητοδρόμους τέρμα δεξιά και όχι να είναι μόνοι τους στην μεσαία με 80. Επίσης στους αργούς επαρχίακούς με πολλές στροφές, που σχηματίζονται ουρές 50-60 αυτοκινήτων πίσω τους, καλό θα ήταν να σταματάνε 20 δευτερόλεπτα σε κάποιο πλάτωμα του δρόμου για να διευκολύνουν τους υπόλοιπους. Το έχω δεί μερικοί να το κάνουν και μπράβο τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        boubis last edited by

                                        ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ Ι.Χ. ΜΠΑΝΤΖΑΪ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΧΝΟΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ... ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
                                        ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ. ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης boubis έγραψε:
                                          ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ Ι.Χ. ΜΠΑΝΤΖΑΪ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΧΝΟΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ... ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
                                          ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ. ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

                                          ΚΑΠΟΤΕ (ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΟ 1988 ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ)ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΙΤΣΑ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ (NISSAN SUNNY)ΕΙΧΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΠΙΝΙΑΡΙΖΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΠΤΑ.ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ.
                                          ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ???????????????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            giginthesky last edited by

                                            Και εγώ πιστεύω οτι υπάρχουν πόλοι αναρμόδιοι και στην αστυνομία και στην τροχαία.Οι χειρότεροι δε, είναι κάπιοι σερίφηδες επαρχιών που χρειάζονται επανεξέταση στην επανεξέταση! Δέν θυμάμαι, κάποιος φίλος έχει γράψει κάπου σε αυτό το θέμα οτι όλοι αυτοί έχουν τον Κ.Ο.Κ γραμμένο.Θέλω να συμπληρώσω οτι πολλοί,ούτε τον ξέρουν(διοτι έτυχε να πάρουν τα διπλώματα τους νωρίτερα {νύχτα}, ούτε ενδιαφέρονται να τον μάθουν{...υπάρχουν άλλες προτεραιότητες} και πάνω απ'όλα δεν έχουν οδηγική συνείδηση. Χρειαζόμαστε εμείς να τους δίνουμε κανα μάθημα.
                                            Τέλος πάντων και εγώ, μαθήματα εξακολουθώ και παίρνω.Και μου αρέσει γιατι υπάρχει ενδιαφέρον! Οτι προανέφερα είναι ψιλοσχετικό.Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες και σίγουρα δεν περιλαμβάνει τις εξαιρέσεις!
                                            Θα ήθελα (και εξακολουθώ να ΄θέλω) να τα έχωνα καλύτερα στους μπάτσους μέσω του forum αλλα τους δικαιολογώ γιατι είναι ακόμα σε προσαρμογή.Όσο για τους παλιούς γα___έτα!!!Να'ναι καλά, να πάρουν καμια σύνταξη απο τις υπηρεσίες που μας προσφέρουν!!!

                                            σ.σ: Απλά πρόκειτε για τα λεφτά και κοινωνικοπολιτισμική μας ισοροπία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr