-
Κριμα και δε το προλαβα ρε γμτ..
Μην το συνεχισουμε .Βαριεμαι[mod]
-
καλα ειπαμε μην γινεστε τοσο κακοι με τους γειτονες εχουν μια ιστορια πως να το κανουμε,εχουν βγαλει κατα καιρους κορυφαια στην κατηγορια τους δες 156 1997,οτι και να λεμε το αυτοκινητο ηταν πολυ μπροστα,φιατ punto 1994,και αυτο γιατην εποχη του κορυφαιο σε σχεση με τι υπηρχε τοτε!!τωρα η 159 ωραιο αλλα οχι αλφα κατι σε προσπαθεια απομημησηςτων γερμανων μην πω φιατ stilo(που το ψεθαξα και αυτο βραδιατικα) η joulieta ειναι καλη ειναι,το οτι μοιραζεται μηχανικα μερη απο το groupo δεν συμαινει οτι δεν ειναι καλη,ετσι και αλλιως ολοι οι κατασκευαστες λιγο πολυ συνχωνευονται ελεο κρισης για να μπορεσουν να επιβιωσουν.
-
Ο άνθρωπος που άνοιξε το θέμα ήταν αρκετά, έως υπέρτατα, σαφής: ήθελε μια άποψη μεταξύ του Όπελ και του Σέατ. Γιατί αγαπητέ red_monster έθεσες το θέμα της γαμ*-τζουλιέτας;; Ήταν ανάγκη σου μήπως; Παίρνεις ποσοστά από τις πωλήσεις τους; Είσαι fanboy και θέλεις να πουλήσουν; Ή απλά ήθελες να γ@μηθεί κι αυτό το τοπικό με άλλον έναν πόλεμο μεταξύ Γκολφ και Τζουλιέτας, γιατί μόνο αυτό μένει, να προτείνει κάποιος το Γκολφ!
Έλεος πια, δεν είναι όλοι οδηγάρες σαν εσάς τους αλφίστες να θέλουν ΑΡ καλά και σώνει!! Και η πλάκα είναι ότι και το 'οδηγάρες' και το 'αλφίστες' είναι σχετικά, οι μισοί (και παραπάνω) που εξυμνείτε την ΑΡ, δεν έχετε ΑΡ, ενώ οι οδηγικές ικανότητες έχουν μόνο τεκμήριο το ποστ...
Τέλος πάντων, είμαι οφφ-τόπικ και σταματώ, παρακαλώ να σταματήσετε και οι άλλοι και οι mods να συνεφέρουν το τόπικ.
-
Τι παραλήρημα είναι αυτο;;
Γουστάρω ψυχακιδες ...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Ο άνθρωπος που άνοιξε το θέμα ήταν αρκετά, έως υπέρτατα, σαφής: ήθελε μια άποψη μεταξύ του Όπελ και του Σέατ. Γιατί αγαπητέ red_monster έθεσες το θέμα της γαμ*-τζουλιέτας;; Ήταν ανάγκη σου μήπως; Παίρνεις ποσοστά από τις πωλήσεις τους; Είσαι fanboy και θέλεις να πουλήσουν; Ή απλά ήθελες να γ@μηθεί κι αυτό το τοπικό με άλλον έναν πόλεμο μεταξύ Γκολφ και Τζουλιέτας, γιατί μόνο αυτό μένει, να προτείνει κάποιος το Γκολφ!Έλεος πια, δεν είναι όλοι οδηγάρες σαν εσάς τους αλφίστες να θέλουν ΑΡ καλά και σώνει!! Και η πλάκα είναι ότι και το 'οδηγάρες' και το 'αλφίστες' είναι σχετικά, οι μισοί (και παραπάνω) που εξυμνείτε την ΑΡ, δεν έχετε ΑΡ, ενώ οι οδηγικές ικανότητες έχουν μόνο τεκμήριο το ποστ...
Τέλος πάντων, είμαι οφφ-τόπικ και σταματώ, παρακαλώ να σταματήσετε και οι άλλοι και οι mods να συνεφέρουν το τόπικ.
Ήρεμα ρε..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι παραλήρημα είναι αυτο;;Γουστάρω ψυχακιδες ...
Έτσι, έτσι, αμολάμε τη βόμβα και μετά το παίζουμε κουλ...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Τι παραλήρημα είναι αυτο;;
Γουστάρω ψυχακιδες ...
Έτσι, έτσι, αμολάμε τη βόμβα και μετά το παίζουμε κουλ...
Yπηρχε λογος που επανεφερες την κοντρα; Οπως και να εχει τελος τα offtopic[mod]
-
Τελος τα offtopic λεμε[mod]
-
.........Εγω στα ελεγα παρε ενα CIvic 1.8 αλλα δε με ακουσες....
-
Οτιδηποτε ιαπωνικο σε αυτη την κατηγορια ειναι πολυ αξιοπιστο. Κ το μαζντα το 3 ειναι πολυ καλο απο ολες τις αποψεις. Πντως μεταξυ των 2 ΧΑΛΑΡΑ το οπελ. Το λεον στα μπροστινα καθισματα οδηγου συνοδηγου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κλειστοφοβικο κ ουσιασικα ειναι γκολφ με ολα τα καλα του κ τα ασχημα του.
-
Φυσικά και είναι αξιόπιστα και πάντα αξιόλογα τα ιαπωνικά, αλλά σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάποιο ιαπωνικό που να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από τα ευρωπαϊκά τουρμπάτα. Και το Όπελ και το Σέατ που ενδιαφέρουν τον άνθρωπο έχουν πάνω-κάτω ροπή δίλιτρου από 1400 κυβικά. Αυτό σημαίνει επιτάχυνση και προσπέρασμα δίλιτρου.
Από εκεί και πέρα, το Όπελ είναι καινούριο μοντέλο με σίγουρα καλύτερη ποιότητα μέσα, γενικά πιο προσεγμένο εσωτερικό και περισσότερα 'κόλπα' στον εξοπλισμό του, αλλά με περισσότερο βάρος στην 'οικογενειακή' / άνετη οδήγηση. Φυσικά, είναι ασφαλές και ανταποκρίνεται πολύ καλά σε δύσκολες συνθήκες. Δεν είναι ρυθμισμένο όμως για πιο απαιτητική οδήγηση.
Το Σέατ είναι αρκετά παλιό -- έχει ήδη το f/l πίσω του -- και έχει τα κλασικά μειονεκτήματα Σεατ: αρκετά χαμηλότερη ποιότητα από τις άλλες μάρκες του ομίλου και 'σπορ' σχεδιασμός που υποτίθεται εκφράζει το μεσογειακό ταμπεραμέντο, αλλά τελικά είναι από υπερβολικός μέχρι -- ενίοτε -- και κιτς.. Είναι κάπως κλειστοφοβικό, αλλά κατά τα άλλα πολύ πρακτικό και με καλούς χώρους. Τέλος, έχει σαφώς το βάρος στη σπορ οδήγηση, με κάποιες μικρές θυσίες στην άνεση.
-
Σε οτι αφορα τις επιδοσεις το civic 1.8 λογικα ειναι πιο γρηγορο κ απο τα 2 κ εχει τρομερα καλους χωρους + μια πατεντα με τα πισω καθισματα που δημιουργει ακομα μεγαλυτερους χωρους (με μια απλή κίνηση όταν πέσει η πλάτη τους, ταυτόχρονα βυθίζονται τα έδρανα και δημιουργούν ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 1.352 λίτρων!!!!) .Αλλα δεν ξερω τις τιμες που παιζουν το opel k το leon σε σχεση με το honda. Αναμεσα στα 2 προτεινω παντως το astra γτ ειναι πιο φρεσκια σαν προταση κ δειχνει κ πιο ποιοτικο.
-
Η μόνη μικρή λεπτομέρεια είναι ότι το φθηνότερο Civic 1.8 είναι 8.000 Ευρώ ακριβότερο από το φθηνότερο Leon 1.4 Tsi και 7500 από το φθηνότερο Astra 1.4 120.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Σε οτι αφορα τις επιδοσεις το civic 1.8 λογικα ειναι πιο γρηγορο κ απο τα 2 κ εχει τρομερα καλους χωρους + μια πατεντα με τα πισω καθισματα που δημιουργει ακομα μεγαλυτερους χωρους (με μια απλή κίνηση όταν πέσει η πλάτη τους, ταυτόχρονα βυθίζονται τα έδρανα και δημιουργούν ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 1.352 λίτρων!!!!) .Αλλα δεν ξερω τις τιμες που παιζουν το opel k το leon σε σχεση με το honda. Αναμεσα στα 2 προτεινω παντως το astra γτ ειναι πιο φρεσκια σαν προταση κ δειχνει κ πιο ποιοτικο.αμφιβάλλω ελέω ροπής αν είναι ταχύτερο, και αν είναι το επιτυγχάνει πως; Θεοκοντο κιβώτιο;
Πάντως ασχέτως των απολύτων επιδόσεων, τα turbακια έχουν χρηστικές επιδόσεις. Δεν αλλάζεις ταχύτητες συχνά, δεν φτάνεις στον θεό το κινητήριο σύνολο για να 'πάει', ενδιάμεσες επιταχύνσεις, παντού και πάντα ισχύς.
-
Κι από μένα άστρα.. Μόνο και μόνο από ψυχολογικής άποψης να το σκεφτείς, θα το μετανιώνεις συνέχεια που επέλεξες ένα μοντέλο που έχει τόσα χρόνια στον δρόμο έναντι ενός φρεσκότατου.. Απλά αν μπορείς κινήσου προς το 1,4 με τα 140 αντί γι αυτό με τα 120.. Έχει διαφορά πιστεύω.. Πάντως και τα 2 (seat 125 και opel 140) πρέπει να πηγαίνουν μαζί με σιβίκ, δεν νομίζω να τα παίρνει κάπου ο Ιάπωνας(για τους αποθηκευτικούς δεν συγκρίνονται.. στο σιβίκ χάνεσαι) ..
-
Το Civic σε απόλυτες επιδόσεις είναι ταχύτερο από τα δύο 120άρια. Απλά θέλεις στροφάρισμα, όπως όλα τα ατμοσφαιρικά.
-
Το Σιβίκ πρέπει να τα έχει σε επιταχύνσεις σε μεγάλες ταχύτητες και τελικές, γιατί δίνει τη δύναμή του ψηλά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και με τους τουρμπάτους 'γεμάτους', θα μένει πίσω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Civic σε απόλυτες επιδόσεις είναι ταχύτερο από τα δύο 120άρια. Απλά θέλεις στροφάρισμα, όπως όλα τα ατμοσφαιρικά.Δεν έχω κάποιο αξιόλογο στοιχείο να σου αντιπαραθέσω αλλά στο autotsiknopempth (όσο μπορεί να θεωρηθεί έγκυρο τώρα αυτό το πράγμα) τα έχουν μετρήσει:
0-400
οpel 140: 17
seat 125: 16,7
honda 140: 16,8και
0-1000
opel:31,3
seat: 31,1
honda:30,9Άρα μου φαίνεται μαζί πάνε.. Τώρα σε ρεπρίζ τα τουρμπάκια είναι αλλού..
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Το Σιβίκ πρέπει να τα έχει σε επιταχύνσεις σε μεγάλες ταχύτητες και τελικές, γιατί δίνει τη δύναμή του ψηλά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και με τους τουρμπάτους 'γεμάτους', θα μένει πίσω.Όπως; 0-100; 80-110 με 3η; 120-140 με 4η;
@Saligari_Magiko: Τα 2 δέκατα στα 1000 μέτρα μεταφράζονται περίπου σε 10 μέτρα απόσταση. Δεν το λες και μαζί αυτό... Όσο για τις ρεπρίζ, εξαρτάται ποιές θα συγκρίνεις. Σε ρεπρίζ μεσαίων στροφών υπερτερούν τα τούρμπο, σε ρεπρίζ υψηλών τα ατμοσφαιρικά.
-
+1 στο leon και από εμένα! Καλό το άστρα αλλά καθαρά από άποψη value for money το leon είναι αλλού... Και αυτό είναι που χαντακώνει κατά την άποψη μου και όλην την γκάμα του civic...
opel astra 1.4T vs seat leon 1.4 TSI