-
Ναι παίρνει από τον ίδιο και μοναδικό λ, πριν προχωρήσεις καλό είναι να κάνεις ένα τσεκαπ τον κινητήρα σου, αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=6826
http://www.clubcorsa.gr
http://www.opel-club.gr
http://www.opelclub.gr -
καλημερα παιδες. εχω ενα gps κινεζικο απο ebay με το igo 8. ενημερωμενο απο χαρτεσ κτλ αλλα δε μπορω να το ενημερωσω για τα autogas pois. τα κατεβαζω απο το γνωστο site που εχουν ποσταρει στο forum τα αποθηκεθω στο φακελο pois του gps αλλα δε τα διαβαζει.
τα υπαρχοντα pois που ειναι στο gps ειναι ''poi files'' ενω ta autogas ειναι ''kml files''
μπορει να με βοηθησει καποιος?
επισης θα κατεβω αθηνα. γλυφαδα και πατησια οι περιοχες που θα κινηθω. που να φουλαρω?
ευχαριστω -
Ο χρήστης val k11 έγραψε:
καλημερα παιδες. εχω ενα gps κινεζικο απο ebay με το igo 8. ενημερωμενο απο χαρτεσ κτλ αλλα δε μπορω να το ενημερωσω για τα autogas pois. τα κατεβαζω απο το γνωστο site που εχουν ποσταρει στο forum τα αποθηκεθω στο φακελο pois του gps αλλα δε τα διαβαζει.
τα υπαρχοντα pois που ειναι στο gps ειναι ''poi files'' ενω ta autogas ειναι ''kml files''
μπορει να με βοηθησει καποιος?
επισης θα κατεβω αθηνα. γλυφαδα και πατησια οι περιοχες που θα κινηθω. που να φουλαρω?
ευχαριστωτο αρχειο που κατεβασες βαλτο μεσα στο pois files πετατα εκει μεσα (να μην ειναι σε φακελο)
-
καλημέρα σε όλους,έιμαι καινούργιο μέλος και τις επόμενες μέρες προχωράω και εγώ σε μετατροπή του vw polo 1400 100 ίππους σε υγραεριοκινητο.Σκέφτομαι να τοποθετήσω το σύστημα (silverline prins ).Εαν υπάρχει κάποιος που το έχει τοποθετήση θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις του.
-
Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
καλημερα παιδες. εχω ενα gps κινεζικο απο ebay με το igo 8. ενημερωμενο απο χαρτεσ κτλ αλλα δε μπορω να το ενημερωσω για τα autogas pois. τα κατεβαζω απο το γνωστο site που εχουν ποσταρει στο forum τα αποθηκεθω στο φακελο pois του gps αλλα δε τα διαβαζει.
τα υπαρχοντα pois που ειναι στο gps ειναι ''poi files'' ενω ta autogas ειναι ''kml files''
μπορει να με βοηθησει καποιος?
επισης θα κατεβω αθηνα. γλυφαδα και πατησια οι περιοχες που θα κινηθω. που να φουλαρω?
ευχαριστωτο αρχειο που κατεβασες βαλτο μεσα στο pois files πετατα εκει μεσα (να μην ειναι σε φακελο)
αυτο ακριβως κανω φιλε μου αλλα δεν τα βρισκω οταν ανοιγω το gps. υπαρχει καποιος εδω μεσα με igo8?
-
Ο χρήστης nolis11 έγραψε:
καλημέρα σε όλους,έιμαι καινούργιο μέλος και τις επόμενες μέρες προχωράω και εγώ σε μετατροπή του vw polo 1400 100 ίππους σε υγραεριοκινητο.Σκέφτομαι να τοποθετήσω το σύστημα (silverline prins ).Εαν υπάρχει κάποιος που το έχει τοποθετήση θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις του.Πού θα το βάλεις? Γιατί μόνο στα Γιάννενα ξέρω ότι το περνούν.
-
Στη citroen Βαλσαμακης στη Λ.Συγγρού.Μου τον σύστησε ένας φίλος από την αντιπροσωπεία που πηγαίνω καθώς και από τον φαρμάκη.
-
σημερα κατερινη.
στον ιδιο.στο δικο μου αυτοκινητο.
ΔΕΞΑΜΕΝΗ 75 Λ ΦΟΥΛΑΡΙΣΕ ΜΕ 69.5 Λ
στους κλεφτοκοταδες του κορινου φουλαρω 72 λ.
ΛΕΤΕ? -
Καθώς βγαίνει δύσκολα κάποιο συμπέρασμα (αν δεχθούμε οτι οι δεξαμενές λένε την αλήθεια, ρυθμισμένες να γεμίζουν στο 80% της χωρητικότητάς τους), μήπως οι αντλίες είναι ρυθμισμένες να μετράνε το υγραέριο σωστά, μόνο όταν η θερμοκρασία του είναι σε κάποιο συγκεκριμένο επίπεδο; Ή μήπως η πίεση της αντλίας μπορεί να 'στριμώξει' περισσότερο υγραέριο σε δεδομένη χωρητικότητα δεξαμενής;
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο ας μας διαφωτίσει. -
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος επηρεάζει, αλλά μόνον σε μικροποσότητες. Εκεί που βλέπω όμως το φαινόμενο που παραθέτετε είναι, η ρύθμιση μεγαλύτερης πιέσεις, από πλευράς πρατήριου, για να πουλήσει μεγαλύτερη ποσότητα, και αποδεικνύετε, εάν είχατε ένα μανόμετρο, επάνω στην μπουκάλα. Σίγουρα είναι κακό, και τρομερά επικίνδυνο, να υπερβαίνουμε την πίεση που ορίζει ο κατασκευαστής των φιαλών. Και επί πλέων, η αναλογική ρύθμιση της πιέσεως από πλευράς εγκαταστάτη επηρεάζετε, και εκτίθεται, ενόσω δεν φταίει αυτός!!!....
Και τελευταίο η περίπτωση του πρατήριου, να έχει ‘πειράξει’ τους μετρητές, πράγμα που θεωρώ ότι είναι πιο ακίνδυνο, από το να ‘στριμώχνει’ περισσότερο καύσιμο!!!!!!………..ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ!.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης nolis11 έγραψε:
Στη citroen Βαλσαμακης στη Λ.Συγγρού.Μου τον σύστησε ένας φίλος από την αντιπροσωπεία που πηγαίνω καθώς και από τον φαρμάκη.Έχω βάλει το Prins από τον Οκτώβριο σε άλλον εγκαταστάτη, με τον οποίο δεν συνεργάζεται πλέον ο Φαρμάκης. Είχα κάποια μικροθέματα στην αρχή, τα οποία πλέον έχουν επιλυθεί από μόνα τους. Πιο συγκεκριμένα, είχα κάποια μικρορεταρίσματα και ανεβοκατεβάσματα στο ρελαντί - τα οποία μετά από ρυθμίσεις ομαλοποιήθηκαν και τώρα ουσιαστικά δεν υφίστανται. Κατά τα άλα απόλυτα ικανοποιημένος σε όλα - απόδοση, κατανάλωση (+15% το πολύ). Να έχεις υπόψη σου όμως ότι το Silverline είναι το 'απλό' σύστημα της Prins, καθώς υπάρχει και το κανονικό, που είναι πιο ακριβό, 2000 ευρώ το έβαλα, το οποίο έχει καλύτερα μπεκ (έτσι λέει η Prins τουλάχιστον).
Τον Βαλσαμάκη τον γνώρισα και μου έκανε καλή εντύπωση. Ο Φαρμάκης, πάντως, έχει και άλλον εγκαταστάτη στους Αγίους Αναργύρους. Αν τους πάρεις τηλ. στα Ιωάννινα θα σου τον πουν, δεν τον θυμάμαι.Σχετικά με τις χωρητικότητες, βάζω στην Elin στου Ρέντη. Συστηματικά γεμίζω 43.2, 43.4, 43.6 κτλ λίτρα, δεν λέω υπερβολές, γεμίζω με τόση ακρίβεια. Μία φορά μόνο, πρωί (συνήθως γεμίζω απόγευμα-βράδι) μου έβαλε 47 λίτρα (!!), τα οποία και δεν είδα μεταφρασμένα σε χιλιόμετρα στον δρόμο. Το πρατήριο μου έχει κάνει καλή εντύπωση - είναι από τα λίγα που η ταμειακή είναι δίπλα στις αντλίες και ο υπάλληλος δίνει χωρίς να του ζητηθεί την απόδειξη, τουλάχιστον ο απογευματινός που ξέρω.
Δεν ξέρω πώς να εξηγήσω τη μία φορά που μπήκαν 47 λίτρα (έχω 58άρα δεξαμενή, οπότε και τα 43 και τα 47 είναι αναμενόμενες χωρητικότητες). Θα προσπαθήσω να ξαναβάλω πρωί να δω τι παίζει....Ο Antonis-team κάποια στιγμή μίλησε για λαδιέρες με φωτεινή προειδοποίηση ότι τελειώνει το λιπαντικό. Έχει τέτοιο σύστημα η Prins, το οποίο δυστυχώς ο Φαρμάκης το πουλάει 370 ευρώ (!!!), χωρίς να μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα του λιπαντικού - έρχεται από Ολλανδία ως εύφλεκτο υλικό και είναι μανούρα. Δυστυχώς, λόγω της διάταξης (το μπουκάλι μπαίνει ανάποδα στη λαδιέρα και βιδώνει) ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης και πλήρωσης του άδειου μπουκαλιού με χύμα, πρέπει να μπει νέο μπουκάλι. Με άλλα λόγια, αρκούμαι στο flashlube!!!!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος επηρεάζει, αλλά μόνον σε μικροποσότητες. Εκεί που βλέπω όμως το φαινόμενο που παραθέτετε είναι, η ρύθμιση μεγαλύτερης πιέσεις, από πλευράς πρατήριου, για να πουλήσει μεγαλύτερη ποσότητα, και αποδεικνύετε, εάν είχατε ένα μανόμετρο, επάνω στην μπουκάλα. Σίγουρα είναι κακό, και τρομερά επικίνδυνο, να υπερβαίνουμε την πίεση που ορίζει ο κατασκευαστής των φιαλών. Και επί πλέων, η αναλογική ρύθμιση της πιέσεως από πλευράς εγκαταστάτη επηρεάζετε, και εκτίθεται, ενόσω δεν φταίει αυτός!!!....
Και τελευταίο η περίπτωση του πρατήριου, να έχει ‘πειράξει’ τους μετρητές, πράγμα που θεωρώ ότι είναι πιο ακίνδυνο, από το να ‘στριμώχνει’ περισσότερο καύσιμο!!!!!!………..ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.γελασα με την ψυχη μου.
νασαι καλα φιλε και ολα τα αλλα αντιμετωπιζονται. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος επηρεάζει, αλλά μόνον σε μικροποσότητες. Εκεί που βλέπω όμως το φαινόμενο που παραθέτετε είναι, η ρύθμιση μεγαλύτερης πιέσεις, από πλευράς πρατήριου, για να πουλήσει μεγαλύτερη ποσότητα, και αποδεικνύετε, εάν είχατε ένα μανόμετρο, επάνω στην μπουκάλα. Σίγουρα είναι κακό, και τρομερά επικίνδυνο, να υπερβαίνουμε την πίεση που ορίζει ο κατασκευαστής των φιαλών. Και επί πλέων, η αναλογική ρύθμιση της πιέσεως από πλευράς εγκαταστάτη επηρεάζετε, και εκτίθεται, ενόσω δεν φταίει αυτός!!!....
Και τελευταίο η περίπτωση του πρατήριου, να έχει ‘πειράξει’ τους μετρητές, πράγμα που θεωρώ ότι είναι πιο ακίνδυνο, από το να ‘στριμώχνει’ περισσότερο καύσιμο!!!!!!………..ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.οσες φορες εχω παει να γεμισω υγραεριο στην λαρισα και στα 2 πρατηρια οταν η αντλια ειναι stand by
το μανομετρο της λεει απο 2 εως 5 bar.
οταν γεμιζει το αυτοκινητο και τα 2 πρατηρια δειχνουν 10 bar.
πρωφανος τα 10bar ειναι η πιεση για να σπρωξει το αεριο στην μπουκαλα.
αλλα τα 2εως5 bar σε ηρεμια πως εξηγουνται? Γιατι δεν εχουν μια σταθερη ιδια πιεση και οι δυο? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Στο αυγολέμονο βάζεις και αλεύρι φίλε Αντώνη;
Καλέ μου φίλε
Μόνον αλεύρι και ας το λέω αυγολέμονο!!!.....
Γίνετε τέλια, και δεν ανεβάζει χοληστερίνη!.
Μου το έμαθε μια θεια μου καθαρόαιμη γερμανίδα, στην κουζίνα της στον άγιο Αυγουστίνο, έξω από την Βόνη.
Α.Ρε Αντώνη αυγολέμονο χωρίς αυγο = χέσιμο χωρίς εφημερίδα.
-
όντως to silverline έχει διαφορετικό σύστημα μπεκ,όσο αναφορά για τη λαδιερα από ότι κατάλαβα μπαίνει κανονικά και είναι μαζί στο όλο πακέτο 1500€.Ευχαριστώ για την απάντησή σου.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Καθώς βγαίνει δύσκολα κάποιο συμπέρασμα (αν δεχθούμε οτι οι δεξαμενές λένε την αλήθεια, ρυθμισμένες να γεμίζουν στο 80% της χωρητικότητάς τους), μήπως οι αντλίες είναι ρυθμισμένες να μετράνε το υγραέριο σωστά, μόνο όταν η θερμοκρασία του είναι σε κάποιο συγκεκριμένο επίπεδο; Ή μήπως η πίεση της αντλίας μπορεί να 'στριμώξει' περισσότερο υγραέριο σε δεδομένη χωρητικότητα δεξαμενής;
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο ας μας διαφωτίσει.Κάτω από τη βαλβίδα της δεξαμενής σου υπάρχει ένα φλοτέρ. Όταν η στάθμη του υγρού φτάσει το φλοτέρ η δεξαμενή δεν παίρνει άλλο υγραέριο.
Οι δεξαμενές γεμίζουν με υγρό και η διαφορά στη πίεση δεν έχει μεγάλη σημασία.
Όμως αν γέρνει λίγο το βενζινάδικο, η στάθμη του υγρού αλλάζει και το φλοτέρ μπορεί να βάλει περισσότερο ή λιγότερο υγραέριο στη δεξαμενή. -
Η ακριβής πληροφόρηση παιδιά είναι ότι καλύτερο. Μη δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις σε υποψήφιους γκαζάκηδες.
Μιλάω συγκεκριμένα για τον laskos32 (χωρίςνα έχω προσωπικό πρόβλημα με το παιδί) και για την παράγραφο 'μονο 5% γιατι αν πραγματικα ρυθμιστει ο κινητηρας σας ετσι, δεν θα μπορειτε να ανεβαινετε ανηφορες ( το ακουσα και αυτο!)'.
Αναφέρθηκε το ίδιο παράδειγμα, αν δεν κάνω λάθος και πάλι από τον laskos32. Είχα απαντήσει και τότε πως ΕΓΩ ήμουν που είχα γράψει για μη καλό τράβηγμα στις ανηφόρες. Και όχι ότι δεν ανεβαίνει τις ανηφόρες, αλλά συναντούσα μειωμένη απόδοση. Είχα πει όμως τότε πως το πρόβλημα ήταν λόγω ελλατωματικών μπεκ. Τα άλλαξα και έκτοτε όλα διορθώθηκαν. Άλλωστε και όταν είχα μειωμένη απόδοση, η κατανάλωση ήταν στο +30%, μεγαλύτερη δηλαδή από ότι τώρα (+20%) που δεν έχω προβλήματα με απόδοση κινητήρα.
Θέλω να πω δηλαδή, να μην προσπαθούμε να γενικεύσουμε μία κατάσταση, χρησιμοποιόντας σαν επιχειρήματα περίεργα πράγματα που 'ακούσαμε' και πόσο μάλλον όταν έστω και αυτά τα περίεργα, τα μεταφέρουμε διογκομένα ώστε να μας βοηθήσουν να αποδείξουμε αυτό που θέλουμε.
Τα σέβη μου...Φιλε μου, δεν το ακουσα αυτο με τις ανηφορες πρωτη φορα απο εσενα.
Το ακουσα απο εναν τυπα που εχει και αυτος τοποθετησει υγραεριο.
Μου ειπε: πηγαινα στον εγκαταστατη μου και του ελεγα οτι καιει πολυ. Αυτος χαμηλωσε την καταναλωση. Το ξαναπηγα και του λεω καντο να καιει ακομα λιγοτερο... Το κατεβασε και αλλο...
Τωρα θα το ξαναπαω να αυξησει την καταναλωση γιατι πλεον ζοριζεται να ανεβει ανηφορες!Διαβασα πολλές και διαφορετικές απόψεις και στη συνέχεια πήγα στους εγκαταστάτες που βρήκα εδώ στη Θεσσαλονίκη για να δω απο κοντα και να αποφασίσω. Έψαξα για χαμηλή τιμή καθώς ήθελα η εγκατάσταση του υγραερίου να μην κοστίζει περισσότερο απ' ότι ολόκληρο το αυτοκίνητο. Ο Θεοδώρου μου είπε 1330, Εmmegas 1500, Κατσαμπέρης και Δερβένι 1300, Στάθης, Autostrata και KSTechnic 1200, Ακονίδης 1100, Γαβριηλίδης 1050, και αυτός στο Αιγίνιο 950. Τελικά κατέληξα στον Ακονίδη (Γιαννιτσά), και η εγκατάσταση θα γίνει την Τρίτη που μας έρχεται (σύστημα Landi Renzo)... Δεν έχω διαβάσει κριτικη για τον συγκεκριμένο θετική ούτε αρνητική, ελπίζω να ξέρει τι κάνει (μου φάνηκε εντάξει από κοντά).
Πολυ καλα κανεις και ενημερωνεις για τις μεγαλες μειωσεις τιμων απο τους εγκαταστατες. Τωρα που θα ξανακανω υπολογισμους για το υγραεριο η καινουργια τιμη για την τοποθετηση υγραεριου που θα βαλω θα ειναι 1300 ολα μαζι με κτεο και κιτ επισκευης ελαστικου, μια που πολυ σοβαροι εγκαταστατες τοποθετουν με 1200 ευρω.
-
Λοιπον πως εχει η κατασταση για οποιον θελει να βαλει υγραεριο αυτην την στιγμη που μιλαμε: Οι τιμες ειναι αυτες που βρισκω στα πρατηρια κοντα εδω που μενω και απο την τελευταια φορα που εκανα τους υπολογισμους εχω ριξει την συνολικη τιμη εγκαταστασης στα 1300 ευρω, με κτεο και κιτ ελαστικου μεσα, μια που πολυ σοβαροι εγκαταστατες εχουν ριξει την τιμη εγκαταστασης στα 1200 ευρω.
Τιμη υγραεριου 0,79. Θα πρεπει να υπολογισει μια αυξηση καταναλωσης περι το 25%. Ετσι θα ειναι σαν να βαζει βενζινη με 0.79χ1.25
=0.99 ευρω το λιτρο. Τιμη βενζινης τα 1.59
Αν πουμε οτι η μεση καταναλωση με βενζινη ειναι πχ τα **8.5λιτρα/100χλμ **τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 850 λιτρα και θα πληρωσει 1352 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 850χ1.25=1063λιτρα και θα πληρωσει 840 ευρω. Κερδος δηλαδη 512ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 25390χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει **10λιτρα/100χλμ **τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 1000 λιτρα και θα πληρωσει 1590 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 1000χ1.25=1250λιτρα και θα πληρωσει 988 ευρω. Κερδος δηλαδη 602ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 21594χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει **7λιτρα/100χλμ **τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 700 λιτρα και θα πληρωσει 1115 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 700χ1.25=875λιτρα και θα πληρωσει 691 ευρω. Κερδος δηλαδη 425ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 28761χλμΠαραδειγμα εγω.
Με βενζινη καταναλωση 8.2λιτ/100χλμ. Με υγραεριο 10.2λιτ/100χλμ.
Αυξηση καταλωσης 25%.
Τρεχουσα τιμη βενζινη 1.59 τρεχουσα υγραεριου 0.79
Βαζοντας υγραεριο ειναι σαν να βαζω βενζινη με τιμη 0.79χ1.25=0.99
Αρα με απλα μαθηματικα συμπαιρενουμε οτι κανω οικονομια -37,5% σε σχεση με την βενζινη.
Οι παραπανω υπολογισμοι δεν συμπεριλαμβανουν το κοστος της βενζινης, που εστω και λιγη χρειαζεται για να ξεκινησει το αμαξι.
Ετσι το τελικο κερδος είναι λιγο μικροτερο από αυτό που υπολογιζω
Βεβαια η οικονομια, αφου κανουμε αποσβεση της εγκαταστασης, είναι μεγαλη.
-37,5% σημαινει ότι αντι να βαλουμε 1000 ευρω βενζινη θα βαζουμε μολις 625ευρω υγραεριουΕσεις που θελετε να βαλετε υγραεριο καντε τους υπολογισμους σας για το ποσο ακριβως θα σας συμφερει, και ποτε θα κανετε αποσβεση.
Υπολογιστε αυξηση της καταναλωσης κατα 25%, μην πιστευτε σε αυξηση της καταναλωσης μονο 5% γιατι αν πραγματικα ρυθμιστει ο κινητηρας σας ετσι, δεν θα μπορειτε να ανεβαινετε ανηφορες ( το ακουσα και αυτο!).
Επισης τον Ιουνιο του 10 που εβαλα υγραεριο η τιμη του ηταν 0.65 ενώ της βενζινης 1.44. Αυτό σημαινει ότι η βενζινη μεχρι σημερα εχει αυξηθει 10.4% ενώ το υγραεριο 21.5%
Η τιμη του υγραεριου όμως πρεπει να παρουσιαζει μια εποχικοτητα…
Υπολογισετε επισης το ενδεχομενο ότι το κρατος οποιαδηποτε στιγμη μπορει να ερθει και να ανεβασει τον φορο στο υγραεριο, καθιστωντας την μετακινηση με υγραεριο μη συμφερουσα.
Και η πιθανοτητα αυτή, του να ανεβασει το κρατος τον φορο φοβαμαι ότι αυξανεται οσο αυξανονται τα αμαξια που τοποθετουν συστημα υγραεριοκινησης. Αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω. Οτι καποια στιγμη θα ερθει το κρατος και θα μου κοψει τις φθηνες βολτες με το υγραεριο, οσο το ποσοστο των αυτοκινητων που το γυριζουν στο υγραεριο, αυξανει με αλματα... -
Οσον αφορα την διακύμανση στην πλήρωση lpg με τις ιδιες συνθηκες (κληση εδαφους, κτλ ακομα και με διαφοροποιήσεις στην θερμοκρασια περιβάλλοντος) στον φαρμακη στον Λουρο, σε μενα περνει παντα σε φουλαρισμα απο άδειο 55,5 περιπου λιτρα με αποκληση λιγες φορες μισο λιτρο μειον.
-
Διαφήμιση για LPG 7ης γενιάς!!!!!!
Youtube VideoΜάλλον λάθος τίτλο βάλανε γιατί στο video δεν αναφέρει τίποτα για γενιά. Μήπως οι επαγγελματίες που παρακολουθούν το θέμα εδώ όμως πρέπει να μας διαφωτίσουν λίγο;
Υγραεριοκίνηση!