Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ήρθε η ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο - Αλλά ποιό?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ήρθε η ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο - Αλλά ποιό?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    158
    624
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorellis last edited by

      ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
      στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
      αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        renata last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:
        ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?

        Σωστά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          stefan147 last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          Tόσο μικρό αμαξάκι έχει αντίστοιχη ποιότητα κύλισης με ένα μεγαλύτερο πχ Fiesta ?

          Από Corsa 1.4 sport ας πούμε, ναι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης. Από το Polo 1.4 δεν έχει, αλλά οι διαφορές είναι πιο μικρές απ' όσο φαντάζεται κανείς βάση μεγέθους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?

            Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cruzakias last edited by

              Ε ,τότε....Αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/889733/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                renata last edited by

                Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
                ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
                στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
                αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδο

                Giorelli το Corsa ειναι μεγάλο στο πλάτος και δεν με παίρνει στο γκαραζ. Έστω και ελάχιστα χιλιοστά παίζει ρόλο. Νομίζω θα πάω για το Polo highline. Από εβδομάδα πάω να το δω μια ακόμη φορά και το κλείνω. Ελπίζω να είναι καλή επιλογή. Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης renata έγραψε:

                  ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
                  στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
                  αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδο

                  Giorelli το Corsa ειναι μεγάλο στο πλάτος και δεν με παίρνει στο γκαραζ. Έστω και ελάχιστα χιλιοστά παίζει ρόλο. Νομίζω θα πάω για το Polo highline. Από εβδομάδα πάω να το δω μια ακόμη φορά και το κλείνω. Ελπίζω να είναι καλή επιλογή. Ευχαριστώ

                  Και test drive (αν δεν έχει γίνει) για να μην υπάρχουν αμφιβολίες αν είναι καλή επιλογή ή όχι.

                  Καλοτάξιδο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • vespas
                    vespas last edited by

                    +1
                    ΤΟ TEST DRIVE ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ
                    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      renata last edited by

                      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                      ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?

                      Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος

                      Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης renata έγραψε:

                        ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?

                        Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος

                        Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....

                        Λογικό , 60 αλογάκια είναι αυτά , σε ένα αμάξωμα προηγούμενης γενιάς (έναντι των σημερινών).
                        Έξυπνη η επιλογή του 1.2 , με DSG τελικά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kyr80 last edited by

                          Colt raliart

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aris last edited by

                            Θες να μοιραστείς περισσότερα μαζί μας για την πρότασή σου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Όχι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                renata last edited by

                                Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?

                                Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος

                                Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....

                                Λογικό , 60 αλογάκια είναι αυτά , σε ένα αμάξωμα προηγούμενης γενιάς (έναντι των σημερινών).
                                Έξυπνη η επιλογή του 1.2 , με DSG τελικά?

                                Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Ο χρήστης renata έγραψε:

                                  Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος

                                  Σ αυτό , πλέον αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι κάτοχοι (και οχι εγω που μ αρέσει να ανακατεύω τη σούπα )
                                  Από απόψεις γνωστών και πληροφόρηση εντύπων , πέραν της άνεσης σε εντός πόλης μετακινήσεις προσφέρει και πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων (με την προυπόθεση να μάθεις τα κόλπα του).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                    Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος

                                    Σ αυτό , πλέον αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι κάτοχοι (και οχι εγω που μ αρέσει να ανακατεύω τη σούπα )
                                    Από απόψεις γνωστών και πληροφόρηση εντύπων , πέραν της άνεσης σε εντός πόλης μετακινήσεις προσφέρει και πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων (με την προυπόθεση να μάθεις τα κόλπα του).

                                    Και χαμηλότερη κατανάλωση γιατί πετυχαίνει ιδανικές αλλαγές σε χαμηλές στροφές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Η ξεκούραση στην οδήγηση είναι μεγάλο προσόν.Εκτός από την αυτονόητη άνεση, είναι και θέμα ασφάλειας. Το αντίθετό της, η κόπωση, σε συνδυασμό με τις περισσότερες ενέργειες που κάνει ο οδηγός ελλείψει των αυτοματισμών του κιβωτίου, συμβάλλουν στην αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος.
                                      Επιπλέον εν λόγω αυτόματο έχει πιο χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι, λόγω άλλων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Πόσες ταχύτητες αντιπαρατάσσει το χειροκίνητο απέναντί του?
                                      Τα οφέλη φυσικά έρχονται και με κάποιο τίμημα. Εμ, να βγάλει και το κατιτίς του το εργοστάσιο και ο έμπορας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        konstantinos last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Η ξεκούραση στην οδήγηση είναι μεγάλο προσόν.Εκτός από την αυτονόητη άνεση, είναι και θέμα ασφάλειας. Το αντίθετό της, η κόπωση (που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?), σε συνδυασμό με τις περισσότερες ενέργειες που κάνει ο οδηγός ελλείψει των αυτοματισμών του κιβωτίου, συμβάλλουν στην αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος.
                                        Επιπλέον εν λόγω αυτόματο έχει πιο χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι, λόγω άλλων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Πόσες ταχύτητες αντιπαρατάσσει το χειροκίνητο απέναντί του?
                                        Τα οφέλη φυσικά έρχονται και με κάποιο τίμημα. Εμ, να βγάλει και το κατιτίς του το εργοστάσιο και ο έμπορας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          (που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?),

                                          Ναι και σ' αυτό, στο μέτρο που της αναλογεί. Ιδιαίτερα αν ο συμπέκτης είναι βαρύς και το κιβώτιο μπελάς, τότε ακόμη πιο πολύ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iroc last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                            (που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?),

                                            Ναι και σ' αυτό, στο μέτρο που της αναλογεί. Ιδιαίτερα αν ο συμπέκτης είναι βαρύς και το κιβώτιο μπελάς, τότε ακόμη πιο πολύ.

                                            αμα το κιβώτιο ειναι μπελάς καλό θα ηταν να μην γινοντε ταξιδια κ περνούμε στο λαιμο μας κ τους απέναντι...ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
                                            κ αν εισαι κουλός , στραβός, κουτσός, χαζός(οταν δεν εχεις αίσθηση του τι γίνετε) καλύτερα θα ηταν να το εγκαταλείψεις το 'άθλημα' Οδήγηση....δεν το λέω προσοπικα απλά δεν σύμφωνω στο οτι το χειροκίνητο σε κουράζει κ τοσο!(ιδικά αν εχεις ροπή) υπαρχουν πολοι μεγαλητεροι παραγοντες που σ επηρεάζουν...βλεπε να εχεις ενα συνοδηγό ο οποιος να μν βάζει γλωσσά μεσα του!

                                            σορρυ για το
                                            ναι σε dsg 6αρι μονό σε σπορ προτάσεις! το 7 αρι ειναι μια ΠΑΤΑΤΑΑΑΑ!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr