-
ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδο -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?Σωστά!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Tόσο μικρό αμαξάκι έχει αντίστοιχη ποιότητα κύλισης με ένα μεγαλύτερο πχ Fiesta ?Από Corsa 1.4 sport ας πούμε, ναι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης. Από το Polo 1.4 δεν έχει, αλλά οι διαφορές είναι πιο μικρές απ' όσο φαντάζεται κανείς βάση μεγέθους.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος
-
Ε ,τότε....Αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/889733/
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδοGiorelli το Corsa ειναι μεγάλο στο πλάτος και δεν με παίρνει στο γκαραζ. Έστω και ελάχιστα χιλιοστά παίζει ρόλο. Νομίζω θα πάω για το Polo highline. Από εβδομάδα πάω να το δω μια ακόμη φορά και το κλείνω. Ελπίζω να είναι καλή επιλογή. Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης renata έγραψε:
ρενατα αφού βγάζεις εκτός κάθε Ιταλό και Γάλλο
στα λεφτά του Polo highline... με 1000 γιούρο ακόμα πας και για Corsa Gsi κοίταξε το και αυτό μεγάλα μείον του Gsi-1.6c.c.- κατανάλωση 7.3 λίτρα
αν τελική σου απόφαση είναι ο μικρός γερμανός καλοτάξιδοGiorelli το Corsa ειναι μεγάλο στο πλάτος και δεν με παίρνει στο γκαραζ. Έστω και ελάχιστα χιλιοστά παίζει ρόλο. Νομίζω θα πάω για το Polo highline. Από εβδομάδα πάω να το δω μια ακόμη φορά και το κλείνω. Ελπίζω να είναι καλή επιλογή. Ευχαριστώ
Και test drive (αν δεν έχει γίνει) για να μην υπάρχουν αμφιβολίες αν είναι καλή επιλογή ή όχι.
Καλοτάξιδο.
-
+1
ΤΟ TEST DRIVE ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?
Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος
Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....
-
Ο χρήστης renata έγραψε:
ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?
Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος
Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....
Λογικό , 60 αλογάκια είναι αυτά , σε ένα αμάξωμα προηγούμενης γενιάς (έναντι των σημερινών).
Έξυπνη η επιλογή του 1.2 , με DSG τελικά? -
Colt raliart
-
Θες να μοιραστείς περισσότερα μαζί μας για την πρότασή σου;
-
Όχι
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
ΟΚ, μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο το άλμα σε άλογα, ροπή, επιδόσεις, αλλά ποιος σας είπε ρε παιδιά οτι δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι πιο δυνατό από το Saxo η κοπέλα?
Δεν αναφέρθηκε σ αυτό καθόλου στην πρώτη της ανάρτηση θέματος
Τώρα που θυμάμαι πρέπει να είχα οδηγήσει αλλά πολύ παλιά σε μια περίοδο που ήμουνα ικανοποιημένη με το SAXO κι επομένως δεν έδωσα σημασία. . Αυτό όμως που ξέρω ΤΩΡΑ ότι το SAXAκι μου (δεν θέλω αρνητικά σχόλια γιατί με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη) με κάνει να νοιώθω, κυρίως στην εθνική, εγκλωβισμένη και με περιορίζει να εκφραστώ ελέυθερα και δυναμικά. Πως να το περιγράψω? Νομίζω ότι πρέπει να βγω έξω να το σπρώχνω....
Λογικό , 60 αλογάκια είναι αυτά , σε ένα αμάξωμα προηγούμενης γενιάς (έναντι των σημερινών).
Έξυπνη η επιλογή του 1.2 , με DSG τελικά?Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος
-
Ο χρήστης renata έγραψε:
Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος
Σ αυτό , πλέον αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι κάτοχοι (και οχι εγω που μ αρέσει να ανακατεύω τη σούπα )
Από απόψεις γνωστών και πληροφόρηση εντύπων , πέραν της άνεσης σε εντός πόλης μετακινήσεις προσφέρει και πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων (με την προυπόθεση να μάθεις τα κόλπα του). -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Δεν νομίζω. Δεν βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα εκτός από ξεκούραση στην κίνηση. Ή κάνω λάθος
Σ αυτό , πλέον αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι κάτοχοι (και οχι εγω που μ αρέσει να ανακατεύω τη σούπα )
Από απόψεις γνωστών και πληροφόρηση εντύπων , πέραν της άνεσης σε εντός πόλης μετακινήσεις προσφέρει και πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων (με την προυπόθεση να μάθεις τα κόλπα του).Και χαμηλότερη κατανάλωση γιατί πετυχαίνει ιδανικές αλλαγές σε χαμηλές στροφές.
-
Η ξεκούραση στην οδήγηση είναι μεγάλο προσόν.Εκτός από την αυτονόητη άνεση, είναι και θέμα ασφάλειας. Το αντίθετό της, η κόπωση, σε συνδυασμό με τις περισσότερες ενέργειες που κάνει ο οδηγός ελλείψει των αυτοματισμών του κιβωτίου, συμβάλλουν στην αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος.
Επιπλέον εν λόγω αυτόματο έχει πιο χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι, λόγω άλλων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Πόσες ταχύτητες αντιπαρατάσσει το χειροκίνητο απέναντί του?
Τα οφέλη φυσικά έρχονται και με κάποιο τίμημα. Εμ, να βγάλει και το κατιτίς του το εργοστάσιο και ο έμπορας. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η ξεκούραση στην οδήγηση είναι μεγάλο προσόν.Εκτός από την αυτονόητη άνεση, είναι και θέμα ασφάλειας. Το αντίθετό της, η κόπωση (που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?), σε συνδυασμό με τις περισσότερες ενέργειες που κάνει ο οδηγός ελλείψει των αυτοματισμών του κιβωτίου, συμβάλλουν στην αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος.
Επιπλέον εν λόγω αυτόματο έχει πιο χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι, λόγω άλλων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Πόσες ταχύτητες αντιπαρατάσσει το χειροκίνητο απέναντί του?
Τα οφέλη φυσικά έρχονται και με κάποιο τίμημα. Εμ, να βγάλει και το κατιτίς του το εργοστάσιο και ο έμπορας. -
(που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?),
Ναι και σ' αυτό, στο μέτρο που της αναλογεί. Ιδιαίτερα αν ο συμπέκτης είναι βαρύς και το κιβώτιο μπελάς, τότε ακόμη πιο πολύ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
(που οφείλεται στις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων ?),
Ναι και σ' αυτό, στο μέτρο που της αναλογεί. Ιδιαίτερα αν ο συμπέκτης είναι βαρύς και το κιβώτιο μπελάς, τότε ακόμη πιο πολύ.
αμα το κιβώτιο ειναι μπελάς καλό θα ηταν να μην γινοντε ταξιδια κ περνούμε στο λαιμο μας κ τους απέναντι...ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
κ αν εισαι κουλός , στραβός, κουτσός, χαζός(οταν δεν εχεις αίσθηση του τι γίνετε) καλύτερα θα ηταν να το εγκαταλείψεις το 'άθλημα' Οδήγηση....δεν το λέω προσοπικα απλά δεν σύμφωνω στο οτι το χειροκίνητο σε κουράζει κ τοσο!(ιδικά αν εχεις ροπή) υπαρχουν πολοι μεγαλητεροι παραγοντες που σ επηρεάζουν...βλεπε να εχεις ενα συνοδηγό ο οποιος να μν βάζει γλωσσά μεσα του!σορρυ για το
ναι σε dsg 6αρι μονό σε σπορ προτάσεις! το 7 αρι ειναι μια ΠΑΤΑΤΑΑΑΑ!!!
Ήρθε η ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο - Αλλά ποιό?