-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γνωρίζει κάποια τις διάφορες του Abarth Απο το Abarth evo
Πέρα Απο το μοτέρ...;
Οι διάφορες είναι αντίστοιχες mito 155-qv?Δηλαδή μόνο από κοπέλα δέχεσαι απάντηση;
-
Ε μα πια ...
Όλο μαντραχαδες απαντάνε... -
Ωραίος ο τύπος
-
Ο χρήστης karnezis έγραψε:
παρ΄τε το αμαξι που γουσταρετε κ μην κοιτατε αριθμους
Να γίνει sticky παρακαλώ. Η αριθμολαγνεία είναι άσκοπη και κουράζει.
-
Ο χρήστης rxbkrs έγραψε:
Λοιπόν, έμαθα κι άλλα νέα. Τα αμορτισέρ, ψαλίδια, και η αντιστρεπτική του Punto EVO Abarth είναι ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ μ'αυτά του Grande Punto Abarth. Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και έμαθα. Έχουν και τις ίδιες τιμές, άλλα και τους ίδιους κωδικούς.Εχει σιγουρα, αλλη γεωμετρια η αναρτηση, σε επιπεδο ρυθμισεων, αλλα σινεμπλοκ, και σιγουρα υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια το νεο αμαξωμα.
Αυτο που νομιζω οτι θα ενδιεφερε περισσοτερο, καποιον υποψηφιο αγοραστη, θα ηταν εαν εχει ξεκαθαριστει πλεον το θεμα της εγγυησης για τα μηχανικα μερη, εαν ειναι δυο, τρια ή περισσοτερα χρονια -κατι που ηταν μετεωρο, τουλαχιστον στην προηγουμενη εκδοση, και αν υπαρχει καποια νεα υποστηριξη, πλεον του Ομιλου Παζαροπουλου...(εχει ακουστει οτι
τον 'σκορπιο' υποστηριζει και ο Σφακιανακης, στην Αθηνα, μιας και στην Θεσσ/νικη παρειχε ετσι κι αλλιως υπηρεσιες, με την ελευση των πρωτων μοντελων στην χωρα μας). -
Κάποτε στους 4τ είχαν εξαιρετικούς συντάκτες.
Και πέρασαν πολλοί, εξαιρετικοί, οι οποίοι πραγματικά δεν άφηναν τα πράγματα στην τύχη τους, ειδικά όταν αυτοί υπέγραφαν το άρθρο.
Σήμερα τι γίνεται (ρωτάω)? Αν κρίνω από αυτά που διαβάζω (μετρήσεις, βαθμολογήσεις...), ακόμη και από το ύφος γραφής (flat να μη θίξουμε και κανέναν) απορώ γιατί να πληρώνει κανείς να παίρνει τις φυλλάδες. Εκτός αν το κάνει κανείς για τις φωτογραφίες.
Πάντοτε υπήρχε προκατάληψη (για διάφορους λόγους ) αλλά σήμερα υπάρχει και ασχετοσύνη. Αν σας καίνε τα δέκατα στο χιλιόμετρο (που δεν θα έπρεπε) τότε κακώς. Ένα Abarth Evo το παίρνεις για το πακέτο του και κυρίως την οδική συμπεριφορά του. Όχι για τα δέκατα που ρίχνει στη Μίτο ή τρώει από το Πόλο. Γιατί η περηφάνεια του πόσο γρήγορο είναι το αμάξι μας καταρρακώνεται πολύ εύκολα στις πρώτες στροφές όπου ο 'άλλος' θα μπορεί να μας ρίξει στα αυτιά και ας μην έχει και ESP.
Τώρα αν αυτή η ανάλυση γίνεται για να δούμε ποιο περιοδικό λέει τα πιο πολλά ψέματα ή γράφεται στο πόδι, ΟΚ. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εχει σιγουρα, αλλη γεωμετρια η αναρτηση, σε επιπεδο ρυθμισεων, αλλα σινεμπλοκ, και σιγουρα υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια το νεο αμαξωμα.Θα το μάθω κι αυτό όταν ξαναπάω στην αντιπροσωπεία. Τους κωδικούς και τιμές δεν τα έμαθα από πωλητή, άλλα απ'το τμήμα ανταλλακτικών. Το αμάξωμα απ'ότι ξέρω, είναι ίδιο με αυτό του Grande Punto, μιάς και το Punto EVO είναι facelift του Grande Punto, ασχέτως που το όνομα αλλάζει...
εχει ακουστει οτι τον 'σκορπιο' υποστηριζει και ο Σφακιανακης, στην Αθηνα, μιας και στην Θεσσ/νικη παρειχε ετσι κι αλλιως υπηρεσιες, με την ελευση των πρωτων μοντελων στην χωρα μας
Πράγματι, ο Σφακιαννάκης στην Αγία Παρασκευή τον υποστηρίζει πλέον τον σκορπιό, άλλα και η ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά.
-
κάνεις κλικ στο http://www.abarth-racing.gr/ και πάνω δεξιά στη λέξη «ΔΙΚΤΥΟ»:
SHOWROOM - ΑΘΗΝΑ & ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Σ.Κ. ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑ ΑΥΤ/ΤΩΝ
(Λ. Πειραιώς 40, 18346 Μοσχάτο)
ΤΗΛ. 210 4824800ΛΑΜΔΑ Α.Ε.
(Α. Μεταξά 2 & Καλυφτάκη, 14564 Κηφισιά)
ΤΗΛ. 210 6200010ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ
(Λ. Μεσογείων 483, 15352 Αγ. Παρασκευή)
ΤΗΛ. 210 6087177SHOWROOM - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ
(9ο χλμ. εθν. οδού Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών)
ΤΗΛ. 2310 474700 -
Ο χρήστης rxbkrs έγραψε:
Λοιπόν, έμαθα κι άλλα νέα. Τα αμορτισέρ, ψαλίδια, και η αντιστρεπτική του Punto EVO Abarth είναι ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ μ'αυτά του Grande Punto Abarth. Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και έμαθα. Έχουν και τις ίδιες τιμές, άλλα και τους ίδιους κωδικούς.ελα μην μας λες......τι νομιζατε οτι το αμαξι ειναι φτιαγμενο απο το μηδεν???
face lift κυριοι η νεα μοδα -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
τι νομιζατε οτι το αμαξι ειναι φτιαγμενο απο το μηδεν???Κι όμως, άκουστηκε από διάφορα περιοδικά ότι διαφέρει λίγο σ'αυτά. Εννοείται πως είναι λάθος, μιάς και το επιβεβαίωσα απ'την αντιπροσωπεία.
face lift κυριοι η νεα μοδα
Έτσι ακριβώς. Και το αμάξωμα ίδιο είναι.
-
ερώτηση προς κίκιζα...
αφού το set up είναι ίδιο με το προηγούμενο , προς προκύπτει τόση διαφόρα στο δρόμο?? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ερώτηση προς κίκιζα...
αφού το set up είναι ίδιο με το προηγούμενο , προς προκύπτει τόση διαφόρα στο δρόμο??Καταρχας, ο χρηστης που ρωτησε στην αντιπ/σωπεια, δεν ανεφερε για το set-up, αλλα για τα μερη της αναρτησης,
οτι ειναι τα ιδια σε σχεση με το απερχομενο GP Abarth. Aλλο αυτο και αλλο το set up (ρυθμισεις) γενικοτερα της αναρτησης.
Εχω διαβασει -αν θυμηθω το ΠΟΥ, θα το ανεβασω- οτι υπαρχει διαφοροποιηση στις ρυθμισεις της αναρτησης, συν το γεγονος
οτι το πλαισιο του Punto Evo, εχει ενισχυμενη στρεπτικη ακαμψια, κατι που συμβαλλει ακομα περισσοτερο, στο τελικο αποτελεσμα. Αν προσθεσουμε και τα ηλεκτρονικα τυπου DNA, οπως στην AR με την λειτουργια του ηλεκτρομπλοκε, εχουμε ενα σαφως πιο ολοκληρωμενο αποτελεσμα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας για το νεο Abarth Punto evo. -
κάπου είχα διαβάσει οτι το evo φοράει αυτούσιο το πλαίσιο της μίτο...
+ανάλογο εσωτερικό
+dna like -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ερώτηση προς κίκιζα...
αφού το set up είναι ίδιο με το προηγούμενο , προς προκύπτει τόση διαφόρα στο δρόμο??Καταρχας, ο χρηστης που ρωτησε στην αντιπ/σωπεια, δεν ανεφερε για το set-up, αλλα για τα μερη της αναρτησης,
οτι ειναι τα ιδια σε σχεση με το απερχομενο GP Abarth. Aλλο αυτο και αλλο το set up (ρυθμισεις) γενικοτερα της αναρτησης.
Εχω διαβασει -αν θυμηθω το ΠΟΥ, θα το ανεβασω- οτι υπαρχει διαφοροποιηση στις ρυθμισεις της αναρτησης, συν το γεγονος
οτι το πλαισιο του Punto Evo, εχει ενισχυμενη στρεπτικη ακαμψια, κατι που συμβαλλει ακομα περισσοτερο, στο τελικο αποτελεσμα. Αν προσθεσουμε και τα ηλεκτρονικα τυπου DNA, οπως στην AR με την λειτουργια του ηλεκτρομπλοκε, εχουμε ενα σαφως πιο ολοκληρωμενο αποτελεσμα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας για το νεο Abarth Punto evo.Ειδικά με το κλείσιμο είμαι σίγουρος πως το ποστ σου ήταν ευγενική χορηγία της fiat hellas
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ερώτηση προς κίκιζα...
αφού το set up είναι ίδιο με το προηγούμενο , προς προκύπτει τόση διαφόρα στο δρόμο??Καταρχας, ο χρηστης που ρωτησε στην αντιπ/σωπεια, δεν ανεφερε για το set-up, αλλα για τα μερη της αναρτησης,
οτι ειναι τα ιδια σε σχεση με το απερχομενο GP Abarth. Aλλο αυτο και αλλο το set up (ρυθμισεις) γενικοτερα της αναρτησης.
Εχω διαβασει -αν θυμηθω το ΠΟΥ, θα το ανεβασω- οτι υπαρχει διαφοροποιηση στις ρυθμισεις της αναρτησης, συν το γεγονος
οτι το πλαισιο του Punto Evo, εχει ενισχυμενη στρεπτικη ακαμψια, κατι που συμβαλλει ακομα περισσοτερο, στο τελικο αποτελεσμα. Αν προσθεσουμε και τα ηλεκτρονικα τυπου DNA, οπως στην AR με την λειτουργια του ηλεκτρομπλοκε, εχουμε ενα σαφως πιο ολοκληρωμενο αποτελεσμα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας για το νεο Abarth Punto evo.Ειδικά με το κλείσιμο είμαι σίγουρος πως το ποστ σου ήταν ευγενική χορηγία της fiat hellas
Το κανω επιτηδες, μπας και μου δωσουν κανενα Abarth για δοκιμη.
Σοβαρα παντως, τουλαχιστον απο τις εντυπωσεις μου με το SS, και συμφωνα με αυτα που γραφουν Ελληνες/ξενοι δοκιμαστες,
και για το νεο Abarth Punto evo, τα παραπανω θεωρω οτι ισχυουν, χωρις ιχνος υπερβολης.(Ουδεμια σχεση εχω βεβαιως με την FGAH, και γενικοτερα καμμια επαγγελματικη σχεση με τον χωρο του αυτοκινητου. )
-
Κατά τη γνώμη σας, ποιές ζάντες πιστεύετε είναι πιο ωραίες εμφανισιακά και θα προτιμούσατε να φόραγε το Punto EVO Abarth: Αυτές που φοράει το Grande Punto Abarth, ή αυτές που φοράει το Punto EVO Abarth;
-
vs
Oι δεύτερες πάντως δε μ'αρέσουν. Οι άλλες είναι λίγο αδιάφορες.
-
οι δευτερες φαινονται πιο εντυπωσιακες αλλα απο κοντα δεν ειναι τοσα οι πρωτες ειναι πιο συντηρητικες αλλα για μενα πιο ομορφες
-
Δεν μπορώ να διαλέξω, οι δεύτερες όμως έχουν πιο πολύ νόημα, θυμίζουν σκορπιό.
Έχουν και τον σκορπιό σε περίοπτη θέση στο κέντρο, είναι πιο... abarth βρε αδερφέ! -
Εγώ προσωπικά, θα διάλεγα τις πρώτες με τη μια. Όχι ότι οι δεύτερες με χαλάνε, απλά προτιμώ τις πρώτες.
Abarth Punto Evo