-
Θα ήθελα να μοιραστώ και παράλληλα να σας ενημερώσω για το κόλπο που εφαρμόζει χρόνια τώρα η εταιρία “Αττική Οδός” εις βάρος των οδηγών με τά e-pass.
Όσοι χρησιμοποιείτε αυτόν τον τόπο διέλευσης θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα ότι όταν αδειάσει από χρήματα ο λογαριασμός του e-pass, τότε πηγαίνοντας στο γκισέ για να βάλουμε μέσα χρήματα και να περάσουμε γίνεται η εξής διαδικασία : αν βάλουμε π.χ. 20 € τότε η υπάλληλος μας λέει ευγενικά ότι δεν έχει χρήματα μέσα ο λογαριασμός και για αυτό θα αφαιρέσει πρώτα μια κανονική διέλευση αξίας 2.80 € και τα υπόλοιπα χρήματα (17.20 €) θα μπουν στο λογαριασμό! Σε διαμαρτυρίες μου γιατί να το κάνουν έτσι, ενώ μπορούν κάλλιστα πρώτα να βάλουν το ποσό που τους δίνω (20 €) και μετά να αφαιρέσουν τη μειωμένη διέλευση (2.52 €) βάση του προγράμματος που έχω στο e-pass! Η απάντηση τους ήταν εξοργιστική!!! Μου λένε ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό! Όταν τους ρώτησα γιατί, μου ξαναλένε ότι δεν ενημερώνεται αμέσως και ότι θα χρειαστεί αρκετή ώρα!!!!! Φυσικά στην σύμβαση που υπέγραψα όταν μου παραδόθηκε το e-pass δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο!!! ΔΕΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΙ ΔΗΛ. ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ E-PASS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!! Και στην τελική δεν με ενδιαφέρει εμένα ως πελάτη, αν ενημερώνουν αυτοί το λογαριασμό μου on-line ή μετά από καθυστέρηση! Τους είπα λοιπόν σαφέστατα δείχνοντας τους την απόδειξη των 20 € που μόλις είχα βάλει, ότι ο λογαριασμός μου έχει χρήματα μέσα και απαιτώ να περάσω! Ο διάλογος αυτός κράτησε περίπου 5 λεπτά από την στιγμή που φόρτωσα με τα 20 € το e-pass, και ως δια μαγείας δίνοντας το e-pass με το ζόρι για να χτυπήσει η υπάλληλος την μειωμένη διέλευση, ξαφνικά είχε χρήματα μέσα και ήταν ενημερωμένος ο λογαριασμός μου! Θεωρώ ότι η τακτική της εν λόγω εταιρίας είναι τουλάχιστον ληστρική και προτρέπω όλους όσους χρησιμοποιούν e-pass να μην δέχονται αυτή την κοροϊδία!!! -
Θα ήθελα να μοιραστώ και παράλληλα να σας ενημερώσω για το κόλπο που εφαρμόζει χρόνια τώρα η εταιρία “Αττική Οδός” εις βάρος των οδηγών με τά e-pass.
Όσοι χρησιμοποιείτε αυτόν τον τόπο διέλευσης θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα ότι όταν αδειάσει από χρήματα ο λογαριασμός του e-pass, τότε πηγαίνοντας στο γκισέ για να βάλουμε μέσα χρήματα και να περάσουμε γίνεται η εξής διαδικασία : αν βάλουμε π.χ. 20 € τότε η υπάλληλος μας λέει ευγενικά ότι δεν έχει χρήματα μέσα ο λογαριασμός και για αυτό θα αφαιρέσει πρώτα μια κανονική διέλευση αξίας 2.80 € και τα υπόλοιπα χρήματα (17.20 €) θα μπουν στο λογαριασμό! Σε διαμαρτυρίες μου γιατί να το κάνουν έτσι, ενώ μπορούν κάλλιστα πρώτα να βάλουν το ποσό που τους δίνω (20 €) και μετά να αφαιρέσουν τη μειωμένη διέλευση (2.52 €) βάση του προγράμματος που έχω στο e-pass! Η απάντηση τους ήταν εξοργιστική!!! Μου λένε ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό! Όταν τους ρώτησα γιατί, μου ξαναλένε ότι δεν ενημερώνεται αμέσως και ότι θα χρειαστεί αρκετή ώρα!!!!! Φυσικά στην σύμβαση που υπέγραψα όταν μου παραδόθηκε το e-pass δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο!!! ΔΕΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΙ ΔΗΛ. ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ E-PASS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!! Και στην τελική δεν με ενδιαφέρει εμένα ως πελάτη, αν ενημερώνουν αυτοί το λογαριασμό μου on-line ή μετά από καθυστέρηση! Τους είπα λοιπόν σαφέστατα δείχνοντας τους την απόδειξη των 20 € που μόλις είχα βάλει, ότι ο λογαριασμός μου έχει χρήματα μέσα και απαιτώ να περάσω! Ο διάλογος αυτός κράτησε περίπου 5 λεπτά από την στιγμή που φόρτωσα με τα 20 € το e-pass, και ως δια μαγείας δίνοντας το e-pass με το ζόρι για να χτυπήσει η υπάλληλος την μειωμένη διέλευση, ξαφνικά είχε χρήματα μέσα και ήταν ενημερωμένος ο λογαριασμός μου! Θεωρώ ότι η τακτική της εν λόγω εταιρίας είναι τουλάχιστον ληστρική και προτρέπω όλους όσους χρησιμοποιούν e-pass να μην δέχονται αυτή την κοροϊδία!!! -
Θα ήθελα να μοιραστώ και παράλληλα να σας ενημερώσω για το κόλπο που εφαρμόζει χρόνια τώρα η εταιρία “Αττική Οδός” εις βάρος των οδηγών με τά e-pass.
Όσοι χρησιμοποιείτε αυτόν τον τόπο διέλευσης θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα ότι όταν αδειάσει από χρήματα ο λογαριασμός του e-pass, τότε πηγαίνοντας στο γκισέ για να βάλουμε μέσα χρήματα και να περάσουμε γίνεται η εξής διαδικασία : αν βάλουμε π.χ. 20 € τότε η υπάλληλος μας λέει ευγενικά ότι δεν έχει χρήματα μέσα ο λογαριασμός και για αυτό θα αφαιρέσει πρώτα μια κανονική διέλευση αξίας 2.80 € και τα υπόλοιπα χρήματα (17.20 €) θα μπουν στο λογαριασμό! Σε διαμαρτυρίες μου γιατί να το κάνουν έτσι, ενώ μπορούν κάλλιστα πρώτα να βάλουν το ποσό που τους δίνω (20 €) και μετά να αφαιρέσουν τη μειωμένη διέλευση (2.52 €) βάση του προγράμματος που έχω στο e-pass! Η απάντηση τους ήταν εξοργιστική!!! Μου λένε ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό! Όταν τους ρώτησα γιατί, μου ξαναλένε ότι δεν ενημερώνεται αμέσως και ότι θα χρειαστεί αρκετή ώρα!!!!! Φυσικά στην σύμβαση που υπέγραψα όταν μου παραδόθηκε το e-pass δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο!!! ΔΕΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΙ ΔΗΛ. ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ E-PASS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!! Και στην τελική δεν με ενδιαφέρει εμένα ως πελάτη, αν ενημερώνουν αυτοί το λογαριασμό μου on-line ή μετά από καθυστέρηση! Τους είπα λοιπόν σαφέστατα δείχνοντας τους την απόδειξη των 20 € που μόλις είχα βάλει, ότι ο λογαριασμός μου έχει χρήματα μέσα και απαιτώ να περάσω! Ο διάλογος αυτός κράτησε περίπου 5 λεπτά από την στιγμή που φόρτωσα με τα 20 € το e-pass, και ως δια μαγείας δίνοντας το e-pass με το ζόρι για να χτυπήσει η υπάλληλος την μειωμένη διέλευση, ξαφνικά είχε χρήματα μέσα και ήταν ενημερωμένος ο λογαριασμός μου! Θεωρώ ότι η τακτική της εν λόγω εταιρίας είναι τουλάχιστον ληστρική και προτρέπω όλους όσους χρησιμοποιούν e-pass να μην δέχονται αυτή την κοροϊδία!!! -
τα εχουμε ξαναπει,πανε να μας τα φανε.!!δεν εχω τετοιο μαραφετι και ουτε προκειτε να αποκτησω.
-
Εγω γιατι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα δεν εχω καταλαβει . Οποτε πηγαινω να το γεμισω αφαιρουν οσα εχει μεσα το μηχανακι και γεμισμα με 50+€
-
Δεν εχεις αντιμετωπίσει τετοιο προβλημα γιατι δεν ηταν εντελως αδειο απο χρηματα .......
-
Δηλαδή το πρόβλημα μας είναι ότι στην πρώτη χρήση πληρώνεις 25 λεπτά παραπάνω?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δηλαδή το πρόβλημα μας είναι ότι στην πρώτη χρήση πληρώνεις 25 λεπτά παραπάνω?Ακριβώς! Το πρόβλημα μου είναι οτί δέν θέλω να τους δίνω 28 λεπτά παραπάνω ενώ δικαιούμαι μειωμένη τιμη! και αν σου φαίνονται λίγα τα 28 λεπτα μπορείς να κανεις τους αναλογους πολλαπλασιασμους!!! Ηδη είναι υπέρογκα τα διόδια τους!!! Και στην τελική δεν θα σωθώ εγώ προσωπικα με τα 28 λεπτά.... η διαφωνια μου έιναι στην ληστρική τους λογική τους που με το έτσι θέλω και παρανόμως προσπαθούν να τα αρπάξουν!!!!
-
Δεν εχεις αντιμετωπίσει τετοιο προβλημα γιατι δεν ηταν εντελως αδειο απο χρηματα .......
Γιατί δεν πας να 'γεμίσεις' όταν ακόμα έχει μέσα λεφτά το μηχάνημα;
-
Μα είναι προφανές, επειδή 'τόσα χρόνια' πληρώνει φόρους και τέλη κυκλοφορίας
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δηλαδή το πρόβλημα μας είναι ότι στην πρώτη χρήση πληρώνεις 25 λεπτά παραπάνω?Ναι, είναι πρόβλημα. Εσένα τι σε πειράζει δηλαδή; Δεν το καταλαβαίνω αυτό το πράγμα με τις εξυπνάδες στο forum. Εσύ θα κρίνεις την τσέπη του άλλου;
Μου λες μειωμένη τιμή και την βάζεις αυξημένη. Αν το κάνεις αυτό 5-6 φορές το χρόνο, έχουμε 'κλοπή' 2,4€ το χρόνο από έναν χρήστη. Κάνε το ίδιο πράγμα x 1.000 και έβγαλες 2-3 μηνιάτικα των υπαλλήλων στα διόδια. Αλλά ξέχασα, αυτοί παίρνουν 1ο μισθό 40.000.000€ το μήνα...
Ευχαριστώ.
-
Σήμερα που γέμισα το μηχανάκι (όχι πρώτη φορά που επίσης μου είχαν πει ότι πληρώνεις κανονικά) μου φάνηκε ότι κάτι δεν πήγε καλά, για μια στιγμή είδα να λέει η οθόνη 2,80 και μετά οριακό ή ό,τι λέει και σκεφτόμουν το ίδιο πράμα. Λέτε να με χρεώσανε την κανονική τιμή; Μπορώ να το καταλάβω; Πάντως μου έδωσαν απόδειξη για τα ευρώ αλλά όχι διόδιο οπότε είμαι αισιόδοξος!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν εχεις αντιμετωπίσει τετοιο προβλημα γιατι δεν ηταν εντελως αδειο απο χρηματα .......
Γιατί δεν πας να 'γεμίσεις' όταν ακόμα έχει μέσα λεφτά το μηχάνημα;
Γιατί απλά εχω 2 αυτοκίνητα με 2 e-pass συνδεδεμένα σε ενα λογαριασμο. που σημαίνει οτι δεν μου χτυπάει χαμηλό οριο 3 διελεύσεις πριν αδειασει , αλλα 10-12 διελευσεις !!! ε δεν μπορω να εχω 15 € π.χ. μέσα και να καθομαι να μετράω! πες οτι μου ξέφυγε δηλ! so what? Θα με τιμωρίσει η εταιρία και θα μου πάρει κανονική διέλευση??? (!!!!)
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Εγω γιατι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα δεν εχω καταλαβει . Οποτε πηγαινω να το γεμισω αφαιρουν οσα εχει μεσα το μηχανακι και γεμισμα με 50+€Το σύστημα ενημερώνεται αυτόματα. Αυτά που λένε είναι τρίχες. Η ενημέρωση διαρκεί 1-2 s το πολύ. Εξηγώ το πώς το κατάλαβα.
Είχα το μηχανάκι και αντιμετώπιζε πρόβλημα. Λειτουργούσε 1/10 φορές που περνούσα. Αφού κάθισα και μέτρησα 10 απόπειρες (το έχω και σε βίντεο αν θέλετε, αλλά από βδομάδα γιατί σε λίγο φεύγω εκτός Αθήνας), πήγα να το αλλάξω. Στο ενδιάμεσο, πήγαινα στο ταμείο να περάσω από εκεί. Στα ταμεία, έβρισκες 2 κατηγορίες υπαλλήλων (όλοι ήξεραν ότι υπάρχει πρόβλημα):
-
Αυτοί που σου έλεγαν φέρε το μηχανάκι να σε περάσω με τη μειωμένη τιμή.
-
Αυτοί που σε χρέωναν κανονικά και έκοβαν και την απόδειξη, ενώ θα μπορούσαν να χρεώσουν το μηχανάκι με την έκπτωση.
Αυτό είναι το 1ο σφάλμα / απάτη.
Όταν άλλαξα το μηχανάκι με καινούργιο, μίλησα με την υπάλληλο και της είπα την τακτική αυτή, πολύ ευγενικά. Φόρτωσα στη συνέχεια γιατί προσπαθούσε να μου εξηγήσει ότι το μηχανάκι δε δουλεύει γιατί έχω αθερμικό παρπρίζ (αυτή, χωρίς να ξέρει τι αμάξι έχω, ήξερε και τον τύπο γυαλιού στο παρπρίζ). Της ζήτησα να κοιτάξει ποιες διελεύσεις έχω από το αυτόματο σύστημα, να της δείξω τις αποδείξεις (οι απατεώνες υπάλληλοι) και να ελέγξει και πόσες διελεύσεις έγιναν με χρέωση του μηχανήματος σε κάποιον ταμία. Τελικά, αφού με κοίταγαν εκεί 2-3 άσχετοι με μηχανάκια που δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται, μου είπε και αυτή την ίδια εξήγηση για την ενημέρωση του συστήματος. Ωραία, της λέω, αν δηλαδή βάλω τώρα λεφτά, δεν μπορώ να περάσω από το αυτόματο, έτσι δεν είναι; Καταφατική απάντηση. Παίρνω το νέο μηχάνημα, βάζω επιτόπου λεφτά και πηγαίνω να περάσω. ΠΕΡΑΣΑ ΑΝΕΤΑ σε χρόνο
-
-
Χωρίς να ξέρω πολλά από αυτούς τους διάολους (aka ηλεκτρονικά-μηχανογράφηση) υποψιάζομαι ότι είναι θέμα λογισμικού και για 20 λεπτά υπόθεση να μην μπήκαν στη διαδικασία να το αλλάξουν. Τα τρώνε από αλλού. Δεν λιμπίστηκαν το 20αρακι...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σήμερα που γέμισα το μηχανάκι (όχι πρώτη φορά που επίσης μου είχαν πει ότι πληρώνεις κανονικά) μου φάνηκε ότι κάτι δεν πήγε καλά, για μια στιγμή είδα να λέει η οθόνη 2,80 και μετά οριακό ή ό,τι λέει και σκεφτόμουν το ίδιο πράμα. Λέτε να με χρεώσανε την κανονική τιμή; Μπορώ να το καταλάβω; Πάντως μου έδωσαν απόδειξη για τα ευρώ αλλά όχι διόδιο οπότε είμαι αισιόδοξος!Σε χρεώνουν κανονικά, όταν θα δεις να σου δίνουν απόδειξη. Το οριακό χτυπάει στις 11 νομίζω διελεύσεις ή κάτι τέτοιο. Άντε βγάλε άκρη τώρα, πόσες ακόμα έχεις για να βάλεις χρήμα.
Τυχαίνει σε όλους να το ξεχάσουν ή να γίνει κάτι και να το χρειαστούν. Σου λέω απλό παράδειγμα. Έχω σε ένα απόγευμα, να κάνω τα εξής: Να πάω από Κερατσίνι στο Ιασώ, μετά να πάω Ελ. Βενιζέλος να παραλάβω κάτι πράγματα από έναν ταξιδιώτη, στη συνέχεια να γυρίσω πίσω να παραλάβω έναν ταξιδιώτη από τα ΚΤΕΛ στον Κηφισό και μετά, να πάω πάλι πίσω στο Ιασώ και όλα αυτά πριν τελειώσει το επισκεπτήριο. Αναγκαστικά Α.Ο. για τις διαδρομές και χρεώνομαι 4 διελεύσεις μέσα σε 2 ώρες. Την τελευταία φορά έμεινε από χρήματα γιατί δεν υπολόγισα καλά τα 'οριακό' που είχε γράψει και νόμιζα ότι είχα 1-2 διελεύσεις ακόμα, ξεχνώντας ότι το είχα δώσει σε κάποιον άλλο (η γέννα που λέγαμε) που τις είχε κάνει.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Χωρίς να ξέρω πολλά από αυτούς τους διάολους (aka ηλεκτρονικά-μηχανογράφηση) υποψιάζομαι ότι είναι θέμα λογισμικού και για 20 λεπτά υπόθεση να μην μπήκαν στη διαδικασία να το αλλάξουν. Τα τρώνε από αλλού. Δεν λιμπίστηκαν το 20αρακι...Η ενημέρωση σε αυτά τα συστήματα γίνει real-time. Εδώ, κινητά αλλάζεις, νούμερα κτλ και μέσα σε 1-2 ώρες τα έχουν ενημερώσει όλα, στο γελοίο αυτό σύστημα θα έχουν πρόβλημα; Απλά, αυτό που κάνουν είναι πολύ απλό. Σου λέει ανανεώνεις από υπάλληλο; Θα πληρώσεις 2,80 για να μάθεις να τον απασχολείς. Τόσο απλό.
Αν υπάρξουν μερικές διαμαρτυρίες, μερικές φωνές, αν μετά από 10*0,28 = 2,80 κλεμμένα, πας και τους πεις, περνάω χύμα λόγω των κλεμμένων ΣΑΣ, θα δεις πώς θα αλλάξει το σύστημα και θα μπορείς να κάνεις προσθήκη μετρηρών από διαδίκτυο, ακόμα και με SMS.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
...θα μπορείς να κάνεις προσθήκη μετρηρών από διαδίκτυο, ακόμα και με SMS.
Ευχαριστώ.Εξαιρετική ιδέα που προφανώς δεν τους συμφέρει ή ενδιαφέρει, δεν πιστεύω ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί και ισχύει σε όλο τον κόσμο. Σίγουρα θα κέρδιζαν χρόνο για τους υπαλλήλους τους. Έχω όρεξη εγώ όποτε θέλω γέμισμα να στήνομαι στην ουρά για την αποφυγή της οποίας ακριβώς πήρα το παπαράκι σας;;; Δεν είναι ειρωνεία; Δεν είναι κοροϊδία;
Παρακαλώ! -
Το θέμα είναι παλιό. Τον ίδιο διάλογο με υπάλληλο της Α.Ο. είχα κάνει πριν από 1+ χρόνο κι επειδή δεν καταλήξαμε πουθενά, έκτοτε όταν θέλω να βάλω 'credits' δίνω πρώτα το e-pass ώστε να μου ανοίξουν τη μπάρα και μετά εμφανίζω τα μονέδος. Και φυσικά πάντα φροντίζω, για να μην έχουμε εντάσεις, να κάνω τη διαδικασία αυτή μετά το πρώτο 'οριακό'.
Onyx...έως και σίγουρα πλήρωσες κανονικά και όχι με την έκπτωση. Είναι γνωστή η π@στιά. -
Το οριακό εμφανίζεται στα 11-12 ευρώ.
Υπάρχει η δυνατότητα κάνοντας μια αίτηση στα γραφεία να βλέπεις απο τον υπολογιστή σου πόσες διελέυσεις σου απομένουν.
Το “κόλπο” της “Αττικής Οδού” με τα e-pass !!!!