Ο χρήστης jim4 έγραψε:
καλημερα.γνωριζει καποιος αν υπαρχει πρατηριο στην διαδρομη απο ιωαννινα εως ναυπακτο?απο την λιστα που εχω δεν βλεπω κατι εκτος απο πρεβεζα.(αν θελετε δωστε μου λεπτομερειες για το που βρισκεται αυτο).αν εχει ανοιξει καποιο πρατηριο τωρα στην αρτα,αγρινιο,μεσολογγι η καπου στην περιοχη οποιος ξερει κατι ας με ενημερωσει παρακαλω.
Latest posts made by jdrossos
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κακοτεχνιες.....
Και μια ερωτηση επ, αυτου
η δεξαμενη τυπου ρεζερβας δουλευει και ορθια???
Δουλευει σωστα?οχι ολες... ομως υπαρχουν καποιες που εχω δει και τις βαζουν ορθιες σε καποια αυτοκινητα. Μεσα ομως και ασφαλισμενες καλα... οπως σε καποια Cherokee που εχουν τη ρεζερβα κατ αυτο τον τροπο...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
'Εχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα και σε άλλα Santa-Fe τα οποία 'καίνε' μόνο βενζίνη? '
οι μετρησεις εγιναν ΚΑΙ με βενζινη και βρέθηκε αρκετη διαφορα θερμοκρασιας 'πανω' και 'κατω' .....
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης Dimitris_TL έγραψε:
.... Και δεν ευθυνεται το γκαζι! Η λυση που προτάθηκε....: 1) ψυγειο λαδιου, 2) λαδια για συνθηκες 'ζεστων κλιματων', 3) κοψιμο της ποδιας για καλυτερο αερισμο, μιας και ειναι 'σαντουιτς' και δεν εχει πολλα περιθωρια αερισμου και 4) τοποθετηση οργανου μετρησης θερμοκρασιας λαδιου και νερου.
Θα μου επιτρέψετε να κάνω τον συνήγορο του 'διαβόλου' και να θέσω μερικές εύλογες κατ'εμέ απορίες
1) Εαν δεν φταίει το υγραέριο, τότε τι ευθύνεται?
2) Εχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα και σε άλλα Santa-Fe τα οποία 'καίνε' μόνο βενζίνη?
3) Εαν όντως το συγκεκριμένο μοντέλο υστερεί στον εξαερισμό-ψύξη του κινητήρα, υπάρχει σχετική οδηγία για μετατροπή-βελτίωση από την κατασκευάστρια εταιρία?
(Από ότι γνωρίζω σε ανάλογες περιπτώσεις αναλαμβάνει το κόστος των μετατροπών εξ'ολοκλήρου η κατασκευάστρια εταιρία....)4) Επίσης, μήπως ένα πυρόμετρο* είναι ποιό απαραίτητο από το όργανο θερμοκρασίας νερού?
*(με την σχετική ηχητική ειδοποίηση όταν η θερμοκρασία καυσαερίων υπερβεί δεδομένη τιμή?)Απλά ρωτάω .....
νομίζω οτι ο φιλος antonis το ειπε και αυτος καθαρα....'Μάλιστα μας συνέστησαν, σε κάθε service, να ‘ακούμε’ από το καρτερ με ακουστικά την μηχανή, και εάν κάποιος θόρυβος δεν μας αρέσει, να βγάζουμε το καρτερ, και να περνάμε μια σειρά μέταλλα, καλύτερης ποιότητας από αυτά που βάζει το εργοστάσιο. ' το εχω κανει παραθεση πιο πανω....
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Τελικα οπως προανέφερε και ο antonis .... ('Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχει έναν ευαίσθητο στρόφαλο. Μάλιστα μας συνέστησαν, σε κάθε service, να ‘ακούμε’ από το καρτερ με ακουστικά την μηχανή, και εάν κάποιος θόρυβος δεν μας αρέσει, να βγάζουμε το καρτερ, και να περνάμε μια σειρά μέταλλα, καλύτερης ποιότητας από αυτά που βάζει το εργοστάσιο. Μάλιστα να λύνουμε το ελατήριο της βαλβίδας ανακουφίσεως και να προσθέτουμε μια ροδέλα μεταλλική ½ mm, για να αυξάνετε λίγο η πίεσης του λαδιού. Με τον καιρό διαπίστωσα και εγώ, ότι με οδηγούς που κυνηγάνε το αυτοκίνητο, αυτό συμβαίνει περίπου στα 150000km.')...
το αυτοκινητο φαινεται να εχει μια υπερθερμανση στην περιοχη του στροφαλου μπιελων οπως διαπίστοσε και ο πολυ εμπειρος και 'γατος' μηχανικος..... Και δεν ευθυνεται το γκαζι! Η λυση που προτάθηκε....: 1) ψυγειο λαδιου, 2) λαδια για συνθηκες 'ζεστων κλιματων', 3) κοψιμο της ποδιας για καλυτερο αερισμο, μιας και ειναι 'σαντουιτς' και δεν εχει πολλα περιθωρια αερισμου και 4) τοποθετηση οργανου μετρησης θερμοκρασιας λαδιου και νερου. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
[/quote]
για το καθε ποτε αλλαζονταν τα λαδια θα αφησω τον ιδιοκτητη του ενος απο τα 2 που ετσι κι αλλιως συμετεχει εδώ
[/quote]κάθε 7000 χλμ αλλαγή λαδιών και μάλιστα λάδια καλής ποιότητας 10-40 .....
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Η εταιρια ειναι η AG Centrum 4ης γενιας με πνευμονα. Οι 'γκαζαδες' ισχυριζονται με λογικοτατα ομολογουμενος επιχειρηματα, οτι δεν εχει καμια σχεση το υγραεριο με τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου και οτι ειναι θεμα λιπανσης η 'υπερστροφιας' . Ομως παρα-ειναι συμπτωση κατα τη γνωμη μου να βγει η ιδια ζημια ακριβως και στα 2 αυτοκινητα. Τα 2 αυτοκινητα εχουν 3-4 μηνες διαφορα στην τοποθετηση και εχουν περιπου 20000-25000 χλμ με υγραεριο.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
αρχιζει και γινεται πιο περιπλοκο το θεμα...... ειπώθηκε απο ειδικο οτι πιθανον να γινεται ηλεκτρολυση με το υγραεριο και γιαυτο ελοιωσαν τα μεταλλα! Το εχετε ξανακουσει κατι τετοιο?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
@Dimitris_TL Για να το διευκρινισω, μιλαμε για υψηλη θερμοκρασια στο λαδι ή στο θαλαμο καυσης λογω υγραεριου? γιατι αν μιλαμε για το θαλαμο τοτε πιστευω οτι πρωτα θα επρεπε να την 'ακουσει' η φλαντξα, οι βαλβιδες τα ελατηρια τα εμβολα και το πιστονι. σωστα? ομως ολα αυτα ειναι σε αψογη κατασταση! πιστευετε οτι αν εβαζα ενα οργανο ενδειξης θερμοκρασιας λαδιου θα εβγαζα καποιο συμπερασμα? στον ηλεκτρολογο που ρωτησα μου ειπε οτι δεν θα ειχα διαφορα στην ενδειξη με το θερμομετρο νερου.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
το ενα εκ των 2 αυτοκινητων ειναι δικο μου!
κατ αρας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον τους και την αναζητηση της αιτιας.
Τωρα εχω κ εγω καποιες αποριες. Βασικα αν είχαμε κρουστικα φορτια, προαναφλεξη ή υπερσυμπιεση δεν θα επρεπε να ακούω πυρρακια??? επισης αν μιλαμε για υπερθερμανση εξ αιτιας του γκαζιου οπως υποψιαστηκαμε στην αρχη, δεν θα φαινοταν στο θερμομετρο? γιατι δεν είναι δυνατον να βραζει το λαδι και το νερο να μην ανεβασει θερμοκρασια! και μια κωμικοτραγικη λεπτομερια : δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα ισως και να σχετιζεται με καποιο τροπο.... μαζι με τα μεταλλα και στα 2 santa fe χαλασαν και τα κομπρεσερ των ac!!!!