Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρουσιάσεις μονοθεσίων 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Παρουσιάσεις μονοθεσίων 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Formula 1
    38
    148
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      για τις εξατμίσεις της Renault

      Να υποθέσουμε ότι ο κινητήρας είναι στραμμένος κατά 180 μοίρες περί του κατακόρυφου άξονα? Τελικά συμφέρει αεροδυναμικά να έχεις τα καυσαέρια να φυσάνε στο μισό του μονοθέσιου ώστε να μην χάνεις υποπίεση στο πίσω μέρος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Για ποιο λόγο να είναι στραμμένος ο κινητήρας? Η λύση της Renault είναι πολύ ιδιόμορφη, θα την μελετήσω πιο διεξοδικά και θα επανέρθω. Ενστικτωδώς κάτι μου χτυπάει αρνητικά αλλά I've been wrong before

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vassilisal last edited by

          Ναι Χρηστο, δεν εχει νοημα ο κινητηρας να ειναι ετσι τοποθετημενος. Αεροδυναμικα σιγουρα συμφερει γιατι δημιουργειται venturi απο πιο μπροστα οποτε το μονοθεσιο 'ρουφιεται' περισσοτερο στην πιστα. Το ρισκο ειναι σε αλλα θεματα οπως υπερθερμανση κλπ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ripper last edited by

            H αλλά Χουντίνι εξαφάνιση του πίσω μέρους τον μονοθεσίων (κυρίως της Red Bull ) τι άκριβως προσφέρει; (εκτός από το να κάνει τα μονοθέσια αηδιαστικά αισθητικά).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red-spirit last edited by

              Ο χρήστης ripper έγραψε:
              H αλλά Χουντίνι εξαφάνιση του πίσω μέρους τον μονοθεσίων (κυρίως της Red Bull ) τι άκριβως προσφέρει; (εκτός από το να κάνει τα μονοθέσια αηδιαστικά αισθητικά).

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                καθαροτερη ροη αερα στο πισω φτερο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                  Ναι Χρηστο, δεν εχει νοημα ο κινητηρας να ειναι ετσι τοποθετημενος. Αεροδυναμικα σιγουρα συμφερει γιατι δημιουργειται venturi απο πιο μπροστα οποτε το μονοθεσιο 'ρουφιεται' περισσοτερο στην πιστα. Το ρισκο ειναι σε αλλα θεματα οπως υπερθερμανση κλπ.

                  Κραδασμοι επισης... Και ελλειψη ζυγισματος ισορροπιας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Τα μονοθέσια πάντως από μηχανικής άποψης ήταν και πέρσι εξ'ίσου συμπαγή. Ο ρόλος που φέτος φαίνονται τόσο άδεια είναι το ότι υποχρεωτικά έχει χαμηλώσει το ύψος του διαχύτη. Πέρσι ήταν -σχεδόν έστω- εξίσου άδεια, από κάτω όμως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lord_rutherford last edited by

                      Πάλι κάνανε τη μ*****α τους. Η Redbull είναι σα να έχεις ένα καπλαμά και να έχεις βάλει ένα κουβά στη μέση για να κάθεται ο οδηγός. Αντε να δούμε πότε θα καταφέρουν να κάνουν κανονισμούς που να μην αφήνουν κενά να μπορείς να κάνεις διπλους διαχύτες, δυσμορφίες στο μάτι κτλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sparticle last edited by

                        Ο χρήστης ripper έγραψε:
                        H αλλά Χουντίνι εξαφάνιση του πίσω μέρους τον μονοθεσίων (κυρίως της Red Bull ) τι άκριβως προσφέρει; (εκτός από το να κάνει τα μονοθέσια αηδιαστικά αισθητικά).

                        ...πάντως με τόσο χώρο που έχουν εκεί πίσω πια τα μονοθέσια, θα μπορούσαν να βάλουν κάνα καθισματάκι και να κάθονται θεατές (ένας δεξά, ένας ζερβά) να παρακολουθούν από πολύ κοντά τον αγώνα. Εφαρμοστά θα 'λεγα. Θα 'ταν καλή κίνηση. Απορώ πώς δεν το σκέφτηκε ο Μπέρνυς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          unicornf1 last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:
                          H αλλά Χουντίνι εξαφάνιση του πίσω μέρους τον μονοθεσίων (κυρίως της Red Bull ) τι άκριβως προσφέρει; (εκτός από το να κάνει τα μονοθέσια αηδιαστικά αισθητικά).

                          Ως γνωστόν, τo πλέον αεροδυναμικό σχήμα είναι αυτό της σταγόνας. Η νέα σχεδίαση της RB7 το προσεγγίζει περισσότερο από όλους αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Το αεροδυναμικό σχήμα περιλαμβάνει και τους στροβίλους και το πεδίο πίσεης του αέρα που σχηματίζει ένα σώμα (πχ gurney flap), κάτι το οποίο δεν φάινεται με την πρώτη ματιά.

                            Νομίζω μέχρι τώρα το πιο extreme πίσω μέρος μακράν ανήκει στην FW33.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                              Ναι Χρηστο, δεν εχει νοημα ο κινητηρας να ειναι ετσι τοποθετημενος. Αεροδυναμικα σιγουρα συμφερει γιατι δημιουργειται venturi απο πιο μπροστα οποτε το μονοθεσιο 'ρουφιεται' περισσοτερο στην πιστα. Το ρισκο ειναι σε αλλα θεματα οπως υπερθερμανση κλπ.

                              Κραδασμοι επισης... Και ελλειψη ζυγισματος ισορροπιας...

                              Μάλιστα ok.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ken11
                                ken11 last edited by

                                Το Γερμανικό Auto Motor und Sport αναφέρει …Ότι και η McLaren θα έχει τις ίδιες εξατμίσεις με την Renault!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Δεν ισχύει αυτό, σύμφωνα με τον @ScarabsF1 (τον εμπιστεύομαι περισσότερο από το AMS..)

                                  Οι εξατμίσεις εμπρός τι σχέση έχουν με κραδασμούς?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billopoulos last edited by

                                    Οι εξατμισεις τιποτα, η τοποθετηση του κινητηρα ομως ναι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d1ff last edited by

                                      Στο σχέδιο που έχει ο Scarbs (για την R31) φαίνεται η εξάτμιση να περνά από τον χώρο που βρίσκονται τα ψυγεία (όπως λογικά και η ECU) πολύ εντυπωσιακό

                                      Επίσης πολύ φοβερό το πίσω μέρος της FW33
                                      Και κάτι άκυρο τα Pirelli ρε πστ μου γιατί δεν γράφουν το Pirelli κυκλικά όπως το P-zero ? Μερικές φορές οι Ιταλοί δεν αλλάζουν με τπτ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelosf last edited by

                                        Ο χρήστης D1FF έγραψε:
                                        Στο σχέδιο που έχει ο Scarbs (για την R31) φαίνεται η εξάτμιση να περνά από τον χώρο που βρίσκονται τα ψυγεία (όπως λογικά και η ECU) πολύ εντυπωσιακό

                                        Επίσης πολύ φοβερό το πίσω μέρος της FW33
                                        Και κάτι άκυρο τα Pirelli ρε πστ μου γιατί δεν γράφουν το Pirelli κυκλικά όπως το P-zero ? Μερικές φορές οι Ιταλοί δεν αλλάζουν με τπτ

                                        κι εμένα μου χτυπάει άσχημα αυτό με το Pirelli. Κατ ευθείαν αυτό πρόσεξα όταν είδα τα ελαστικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ripper last edited by

                                          Αν τα κάνουν κυκλικά, δεν θα μπορούν να κάνουν το P να καλύπτει τα υπόλοιπα γράμματα!
                                          Δηλαδή είναι ουσιαστικά λογότυπο και όχι απλά γράμματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelosf last edited by

                                            Μιας και λέμε για Pirelli. Είχα διαβάσει πώς ο Αλόνσο είπε ότι τα Pirelli φθείρονται αρκετά πιο γρήγορα από τα Bridgestone. Καλό αυτό γιατί τα Bridgestone φθείρονταν εκνευριστικά αργά. Ειδικά στα χέρια του Button εύγαζαν τα μαλακά ολόκληρο αγώνα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr