-
Συγκινονιωλόγοι δεν είχαν προτείνει να γίνει η παραλιακή ήπιας κυκλοφορίας και να διοχετεύεται η κίνηση από Βουλιαγμνένης (κυριολετικά για βούλιαγμα)
Συγκοινωνιολόγοι δεν είχαν σχεδιάσει το τρίγωνο του 'διαβόλου' Αλεξάνδρας-Φειδιπίδου-Μεσογείων;
Για το δακτύλιο τα είπαν/έγραψαν άλλοι
Και ναι, όποτε ακούω γνώμη συγκοινωνιολόγου το δυναμώνω για να βάλω τα γέλια μετά και βέβαια πάντα περιμένω ν'ακούσω επιχειρήματα.
Συνήθως είναι και από τις καλύτερες στήλες στους 4Τ, η γνώμη ενός συγκοινωνιολόγου (αν και θα πρεπε να ναι για κλάματα όπως και πολλά άλλα)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συγκινονιωλόγοι δεν είχαν προτείνει να γίνει η παραλιακή ήπιας κυκλοφορίας και να διοχετεύεται η κίνηση από Βουλιαγμνένης (κυριολετικά για βούλιαγμα)**Συγκοινωνιολόγοι δεν είχαν σχεδιάσει το τρίγωνο του 'διαβόλου' Αλεξάνδρας-Φειδιπίδου-Μεσογείων; **
Για το δακτύλιο τα είπαν/έγραψαν άλλοι
Και ναι, όποτε ακούω γνώμη συγκοινωνιολόγου το δυναμώνω για να βάλω τα γέλια μετά και βέβαια πάντα περιμένω ν'ακούσω επιχειρήματα.
Συνήθως είναι και από τις καλύτερες στήλες στους 4Τ, η γνώμη ενός συγκοινωνιολόγου (αν και θα πρεπε να ναι για κλάματα όπως και πολλά άλλα)
Α, εδώ θα διαφωνίσω ...... μετα απο πολλες προσπαθειες η σημερινες ρυθμισεις εχουν πετυχει, η συγκεκριμενη διασταυρωση πλεον δουλευει καλα σε σχεση με το παρελθον.
Από οτι θυμαμε δεν πρεπει να υπαρχει αλλη 'επιτυχία'. -
Όλοι σε αυτή τη χώρα θαύματα περιμένουν... δεν χρειάζονται συγκοινωνιολόγοι.
Ο Harry Potter θα τους ήταν πιό κατάλληλος.Πάντως μου κάνει εντύπωση... σε σημείο γνωστό για την επικυνδυνότητά του έγινε το ατύχημα. Δηλαδή εκεί που ωφείλουν οι οδηγοί να δείξουν περισσότερο προσοχη λόγο της δεδομένης κατάστασης.
Γιατί άραγε να έχω την υπόννοια πως αυτό που μας λείπει είναι η παιδεία; -
Γιατί έχεις απόλυτο δίκιο.
-
Σήμερα το πρωϊ ο Κ.Κ. στη ΝΕΤ μίλησε για τον άνθρωπο του Νεατερνταλ που ζει και βασιλεύει σήμερα στην Ελλάδα και σε όλες τις πτυχές της ζωής υποστηρίζοντας ότι είναι η κύρια αιτία για τα περισσότερα προβλήματα που συναντάμε καθημερινά και νομίζω έχει απόλυτο δίκιο.
Δύσκολοι δρόμοι στην Ελλάδα σημεία παγίδες θα συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα και αν φτιαχτούν οι κύριοι οδικοί άξονες λόγω μορφολογίας εδάφους. (Μεγάλοι ορεινοί όγκοι κλπ)
Ο στόλος των αυτοκινήτων (επαγγελματικών και ιδιωτικών) έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, οι επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά αυτών βελτιώθηκαν επίσης αισθητά αλλά δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε το αυτοκίνητο και την οδήγηση γενικότερα.Γιάννης
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Συγκινονιωλόγοι δεν είχαν προτείνει να γίνει η παραλιακή ήπιας κυκλοφορίας και να διοχετεύεται η κίνηση από Βουλιαγμνένης (κυριολετικά για βούλιαγμα)
**Συγκοινωνιολόγοι δεν είχαν σχεδιάσει το τρίγωνο του 'διαβόλου' Αλεξάνδρας-Φειδιπίδου-Μεσογείων; **
Για το δακτύλιο τα είπαν/έγραψαν άλλοι
Και ναι, όποτε ακούω γνώμη συγκοινωνιολόγου το δυναμώνω για να βάλω τα γέλια μετά και βέβαια πάντα περιμένω ν'ακούσω επιχειρήματα.
Συνήθως είναι και από τις καλύτερες στήλες στους 4Τ, η γνώμη ενός συγκοινωνιολόγου (αν και θα πρεπε να ναι για κλάματα όπως και πολλά άλλα)
Α, εδώ θα διαφωνίσω ...... μετα απο πολλες προσπαθειες η σημερινες ρυθμισεις εχουν πετυχει, η συγκεκριμενη διασταυρωση πλεον δουλευει καλα σε σχεση με το παρελθον.
Από οτι θυμαμε δεν πρεπει να υπαρχει αλλη 'επιτυχία'.Δεν διαφωνούμε πουθενά, γι' αυτό έγραψα ΕΙΧΑΝ σχεδιάσει. Μόνο που πειράματα κάνουν οι χημικοί
-
Για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα...
Διαχωριστικό είτε σκυροδέρματος NJ είτε μεταλλικό με κατακόρυφα κολονάκια δεν χωράνε στο συγκεκριμένο σημείο. Το πλάτος της κάθε λωρίδας είναι 3.6 m και η ΛΕΑ έχει πλάτος 1m. Υπολογίστε οτι πέραν του πλάτους του διαχωριστικού ( 50cm για απλό στηθαίο σκυροδέρματος NJ και 80cm για μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας ) απαιτούνται και άλλα 25cm ( 30cm με βάση τις ΟΜΟΕ αλλά εγώ βάζω την παλία τιμή αφού ο δρόμος έχει σχεδιαστεί χωρίς αυτές και μιλάμε για παρεμβάσεις )απόσταση ασφαλείας από αυτό...κάντε υπολογισμούς και θα δείτε οτι ο δρόμος στενεύει ακόμα περισσοτερο και γίνεται ακομα πιο επικίνδυνος.. Κατά την γνώμη μου ( φοιτητής είμαι ) αλλά από οτι διαβάζω αυτή είναι η άποψη και του κυρίου Χανδάνου ( Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολώγων ) η μόνη λύση είναι η τοποθέτηση 'ματίων γάτας' μεταξύ των δύο κατευθύνσεων που διασφαλίζουν έντονη σήμανση των 2 ρευμάτων.
Δεν θα κάτσω να σχολιάσω την επίθεση που δέχεται ένας ακόμα κλάδος επαγγελματιών ( μετά τους γιατρούς και τους δικηγόρους ) γιατί δεν νομίζω οτι μπορώ να πείσω προκατειλημένους συνομιλητές για την χρησιμότητα αυτών των ανθρώπων.
Επισημαίνω επίσης οτι η σήμανση είναι σαφής 60 χλμ όριο και δεν νομίζω οτι ένα μεταλλικό διαχωριστικό θα μπορούσε να αποτρέψει ένα φορτηγό που πήγαινε με 80χλμ να εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα. -
Ikar : πειράματα κάνουν οι χημικοί
Κι όμως κάνουν και οι συγκοινωνιολόγοι. Η ρύθμιση σηματοδότησης βασίζεται σε μοντέλα που προέρχονται από το εξωτερικό ( Αγγλιά και Αμερική κυρίως ) τα οποία με την σειρά τους βασίζονται σε στατιστική επεξεργασία κυκλοφοριακών παραμέτρων πολλών ετών. Τα μοντέλα αλλάζουν και βελτιώνονται συνεχώς με την πάροδο των ετών όμως δεν είναι πάντα και τα καταλληλότερα για τις 'Ελληνικές' συνθήκες. Άσε που μια λάθος παραδοχή μπορεί να σου βγάλει όλη την προσομοίωση εκτός πραγματικότητας με τραγικά αποτελέσματα για τους χρήστες της οδού.
-
Φιλε Mirage ενα μεταλικο διαχωριστικο δεν θα απετρεπε ενα φορτηγο πολλων τονων να εμπαινε στο αντιθετο ρευμα,ομως θα μειωνε την ταχυτητα συγκρουσης και μαλλον θα εσωζε 2-3 ανθρωπινες ζωες παραπανω...
Τωρα στο θεμα των συγκοινωνιολογων συμφωνω απολυτα μαζι σου...
Γιατι ρε παιδια τετοια επιθεση?? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ikar : πειράματα κάνουν οι χημικοίΚι όμως κάνουν και οι συγκοινωνιολόγοι. Η ρύθμιση σηματοδότησης βασίζεται σε μοντέλα που προέρχονται από το εξωτερικό ( Αγγλιά και Αμερική κυρίως ) τα οποία με την σειρά τους βασίζονται σε στατιστική επεξεργασία κυκλοφοριακών παραμέτρων πολλών ετών. Τα μοντέλα αλλάζουν και βελτιώνονται συνεχώς με την πάροδο των ετών όμως δεν είναι πάντα και τα καταλληλότερα για τις 'Ελληνικές' συνθήκες. Άσε που μια λάθος παραδοχή μπορεί να σου βγάλει όλη την προσομοίωση εκτός πραγματικότητας με τραγικά αποτελέσματα για τους χρήστες της οδού.
Απάντησες μόνος σου. Θα πω ένα απλό παράδειγμα που βγάζει εκτός πραγματικότητας τα μοντέλα. ΛΕΑ. Στο εξωτερικό δεν νοούνται να την παραβιάσουν, εδώ άπειροι κινούνται μεταξύ ΛΕΑ και δεξιάς στο ποτάμι με τα γνωστά αποτελέσματα
Με ποιας χώρας-πόλης μπορούν να συγκριθούν/προσομοιωθούν οι ελληνικές κυκλοφοριακές συνθήκες;
-
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Τα διαχωριστικά σώζουν ζωές και πρακτικά ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες πλαγιομετωπικης με πολλά χιλίομετρα ( θάνατοι και βαριοί τραυματισμοί συνήθη αποτελέσματα ) και σίγουρα θα έσωζαν πάρα πολλές ζωές ΙΧηδων αλλά δυστυχώς δεν χωράει...
Μια ιδέα που μου μπηκε χτές είναι η εξής απλά δεν ξέρω αν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί δεν ξέρω την Παλιά Εθνική Οδό και σε τι κατάσταση βρίσκεται αλλά πιστεύω οτι όσοι κατοικούν εκεί και ταξιδεύουν συχνά μπορούν να μας πληροφορήσουν. Γιατί να μην εκτραπει το ένα ρεύμα ( άνοδος ή κάθοδος αυτό είναι αδιάφορο ) στην Παλιά Εθνική μέχρι να φτιαχτεί το πέταλο? Έτσι έχεις 2 ρεύματα πλήρως διαχωρισμένα και άρα πολύ λιγότερα τροχαία. Εννοείται οτι και πάλι τα όρια θα είναι χαμηλα αφού ο δρόμος σχεδιαστικά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί Εθνική αλλά επαρχιακός και ας έχει 2 λωρίδες. -
Ο κύριος Καβαθάς και άλλοι ειδικοί, πχ Σταθάκης, Ιαβέρης κλπ, καλούντε σε τηλεοπτικές εκπομπές μετά από κάποιο ατύχημα με πολλά θύματα. Σε άλλες εκπομπές για να πουν την γνώμη τους σαν ειδικοί και σε άλλες σαν απλές γλάστρες, όπως είδα χτες βράδυ σε μια εκπομπή που μόνο ο Τσάκας δεν ήταν να πει την άποψή του.
Σέβομε τον κύριο Καβαθά και τον διαβάζω από το 79, αλλά κατά την προσωπική μου άποψη την επόμενη φορά που θα τον καλέσουν σε κάποια εκπομπή και που λογικά θα είναι μετά το επόμενο πολύνεκρο ατύχημα, θα πρέπει πριν πάει να βάλει έναν όρο: να κάνει παρέμβαση στην συγκεκριμένη εκπομπή ή δελτίο όποτε υπάρχει τροχαίο με νεκρό! Να απαιτήσει (όπως επίσης και οι Σταθάκης, Ιαβέρης) να καλείτε ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΚΡΟΣ!
Το να βγαίνει και αυτός και οι υπόλοιποι μετά από ένα πολύνεκρο τροχαίο, δηλαδή μια φορά το χρόνο, δε μου λέει τίποτα. Απαιτήστε κύριε Καβαθά να παρεμβένετε μετά από κάθε τροχαίο, να μην ξεχνάμε και πολύ περισσότερο να μην ξεχνάνε άλλοι, απαιτήστε να βγείτε έστω για ένα λεπτό, ανάγκη σας έχουν!
Τέλος κύριε Καβαθά, ο κύριος Χατζηνικολάου χθες υποσχέθηκε στον κύριο Σταθάκη ότι θα μελετήσει την πρότασή του να έχει στον Alpha μια εκπομπή, ένα μονόλεπτο, για την οδηγική παιδεία. Ελπίζω να το παρακολουθήσετε το θέμα και να συμβάλετε σε αυτό και αν μέσα σε ένα μήνα δεν το δείτε να υλοποιήτε να βγείτε και να τους κράξετε ΟΛΟΥΣ! -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Τέλος κύριε Καβαθά, ο κύριος Χατζηνικολάου χθες υποσχέθηκε στον κύριο Σταθάκη ότι θα μελετήσει την πρότασή του να έχει στον Alpha μια εκπομπή, ένα μονόλεπτο, για την οδηγική παιδεία. Ελπίζω να το παρακολουθήσετε το θέμα και να συμβάλετε σε αυτό και αν μέσα σε ένα μήνα δεν το δείτε να υλοποιήτε να βγείτε και να τους κράξετε ΟΛΟΥΣ!Aυτό ομολογώ πως μου άρεσε ιδιαίτερα όταν το άκουσα από τον δημοσιογράφο.
Ευχή, να μην μείνει μόνο στα λόγια.
-
...και μένα και γι΄αυτό το αναφέρω, γιατί είναι κάτι που δεν κοστίζει τίποτα σε ένα κανάλι, μπορεί να μπει σε ώρα υψηλής τηλεθέασης χωρίς κόστος σε τηλεθέαση (πχ μέσα στο δελτίο) αφού δεν έχει μεγάλη διάρκεια και να προσφέρει πάρα πολλά!!!
Ελπίζω να το δούμε στην πράξη... -
Όταν κάθε φορά στην εκπομπή 'Από τη θέση του οδηγού' έβλεπα το **βιντεάκι για τη ζώνη ασφαλείας **κτλ,
από ένα σημείο και μετά είχε γίνει **'βίωμα' το τρέιλερ **αυτό...Η απουσία του (τουλάχιστον σε εμένα) είναι αρκετά αισθητή.
Λείπει ένα τέτοιου είδους βήμα στην τηλεόραση,
ότι και όσο βαθμό προσφέρει στο κοινό -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ούτε και βγαίνει άκρη όταν λέμε 'αφήστε το πρόβλημα στους αρμόδιους' - που οι ίδιοι, ειρήσθω εν παρόδω, δημιούργησαν και ακυρώνουμε τις 30ετείς και πλέον προσπάθειες ανθρώπων που έχουν καταναλώσει τόννους μελάνι για να πάει κάτι προς το καλύτερο σ'αυτήν τη χώρα!Έναν επαγγελματία θα τον σεβαστώ αν κάνει καλή δουλειά! Πάει και τελείωσε!
Έναν μαραγκό θα τον σεβαστώ και θα τον συστήσω σε άλλους αν μου φτιάξει καλά τα έπιπλα που του ζήτησα!
Ομοίως για οποιονδήποτε άλλο, ό,τι κι αν είναι: γιατρός, μηχανικός αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγος κλπ.
Αν όμως έχουμε μια ομάδα 'ειδικών' που ετοιμάζουν πράγματα δυσλειτουργικά και επιπλέον αποδεικνύουν με τα λεγόμενά τους ότι δεν διαθέτουν τον κοινό νου, τότε τι σεβασμό να τους δείξω;
Δηλαδή εσύ αν βρεις εναν καλό μαραγκό, θα τον πάρεις να σου φτιαξει και τα ηλεκτρικά,τα υδραυλικά κτλ γιατί είναι καλός? Δεν καταλαβαίνω πως συμπεραίνεις ότι ο Καβαθας εχει σωστή άποψη 'γιατί νοιάζεται'. Μέχρι και υπουργό τον κάνατε!Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις του και το πόσο καλός εκδότης είναι αλλά το παρακάνουμε!
Επίσης, καλό είναι πριν καταδικάσουμε ΟΛΟΥΣ τους συγκοινονιολόγους γιατί 'δεν κανουν τίποτε σωστά' να σκεφτούμε τις παραμέτρους που μπαινουν στη δουλειά τους. Να είστε σίγουροι ότι με μια ελευθερη πεδιάδα για χάραξη και άπειρο budget θα έκαναν τέλειους δρόμους. Όμως στη μέση είναι ποτάμια,λαγκάδια,βουνά,περιορισμένα χρήματα,δήμαρχοι,'εξοργισμένοι κάτοικοι',εκκλησάκια για τα οποία δεν εχουν αρμοδιότητες. Σκεφτείτε την ανάπτυξη της Αθήνας τις τελευταίες δεκαετίες και μετά αυτούς που κλήθησαν κατόπιν εορτής να βγάλουν τα κάστανα απ τη φωτιά.
-
Πάντως εγώ δεν μπορώ να δεχτώ τη γνώμη ενός ¨ειδικού¨ όταν τον έχω δεί να περνάει 10 αυτοκίνητα σταματημένα στο φανάρι της γέφυρας στην Ηρακλείου (Αθήνα)και να μπαίνει μπροστά απο την ουρά.Στον συγκεκριμένο δρόμο υπάρχει μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση με συνέπεια να βρίσκεται στο αντίθετο ρεύμα απο την κορυφή της γέφυρας εώς το φανάρι που είναι στο τέλος της.
Ένας μη ειδικός (ο οποίος έχει υποπέσει στο ίδιο λάθος κάποιες φορές,ίσως
, αλλά δεν εμφανίζεται ώς ειδικός στα κανάλια.... -
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Να είστε σίγουροι ότι με μια ελευθερη πεδιάδα για χάραξη και άπειρο budget θα έκαναν τέλειους δρόμους.Αν ήταν έτσι και εγώ θα τα κατάφερνα, όμως....
Όμως στη μέση είναι ποτάμια,λαγκάδια,βουνά,περιορισμένα χρήματα,δήμαρχοι,'εξοργισμένοι κάτοικοι',εκκλησάκια για τα οποία δεν εχουν αρμοδιότητες.
... γι'αυτό σπουδάζουν και ονομάζονται συγκοινωνιολόγοι. Αυτή είναι η δουλειά τους και δεν την κάνουν καθόλου καλά, αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα. Χρόνια τώρα.
-
Συγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι ούτε ο Καββαθάς, ούτε ο Σταθάκης διακαιούνται να διαμαρτύρονται. Κι εξηγούμαι:
Το να διαμαρτύρεται κάποιος ότι δεν γίνεται τίποτα είναι εύκολο. Εξίσου εύκολο είναι να προτείνεις διάφορες λύσεις. Το δύσκολο είναι να τα πραγματοποιείς όλα αυτά. Ο Σταθάκης είναι βουλευτής. Ο Καββαθάς κάπου είχε χωθεί κι αυτός, δεν θυμάμαι τώρα.Κι αν κάνω λάθος, ας βάλει υποψηφιότητα για βουλευτής, θα μπει με τα μπούνια. Είναι κι οι δύο όργανα της τέταρτης εξουσίας (δημοσιογράφοι). Τι κάνουν για όλα αυτά?
Ιδού η ρόδος κύριοι, ιδού και το πήδημα. Είναι εύκολο να κατηγορείς τους άλλους ότι δεν κάνουν τίποτα κι ότι δεν τους ακούνε, ας κάνουν λοιπόν οι ίδιοι κάτι. Αλλά μόλις προσπαθήσουν θα δουν ότι είναι πολύ πιο δύσκολο απ ότι νομίζουμε.Δεν λέω ότι καλώς είμαστε όπως είμαστε, αλλά έχω βαρεθεί τις καταγγελίες και τις κατηγορίες για άχρηστους πολιτικούς. ' όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες ' που λέει και το τραγούδι για το γάτο και τα ποντίκια. έλα όμως να τις εφαρμώσεις κι άσε τα λόγια.
Δεν τον καλέσανε λέει τον καββαθά να φτιάξει τον κοκ. Σώπα ρε μεγάλε. εκεί είναι το πρόβλημα? Κι αν δεν καλέσανε τον ΚΚ, χ. η φοράδα στ αλόνι. Δεν υπάρχουν άλλοι να μπορούν να φτιάξουν τον κοκ, οι δημοσιογράφοι θα τον φτιάξουν? δεν διαφημίζουν τη σχολή του ασφαλούς οδήγησης. Ωπα ρε παίχτη... μήπως να γίνει κι υποχρεωτική?
Αν χωρίσω τους έλληνες σε αυτούς που έχουν δύναμη κι εξουσία, και στους υπόλοιπους, σε ποια κατηγορία είναι ο ΚΚ, ο Σταθάκης αλλά κι ένα σωρό άλλοι που βλέπουμε κι ακούμε αυτές τις μέρες?
Αντε πια γιατί μου φαίνεται ότι κοροιδευόμαστε. Εκτός αν θέλουν όλοι αυτοι να γίνουν πρωθυπουργοι για μια μέρα να λυυθούν όλα μας τα προβλήματα.
Και συνοψίζοντας. Καλό είναι να ακούγονται οι καταγγελίες, καλές και οι προτάσεις. Αλλά δεν μπορώ πια ν ακούω 'εγώ θέλω να βοηθήσω αλλά δεν μπορώ/δεν μ αφήνουν.
-
Καλά τα λέει ο nikapos αλλά εγώ αναρωτιέμαι,:
γιατι τόσο μελάνι/δακτυλογράφηση για το ότι ο ΚΚ βγήκε στην tv να μας πει παλι πόσο μαμάτος είναι και πως πρεπει να κανουμε όλοι ότι λεει;Πρώτη φορά θα είναι ή τελευταία;Ο άνθρωπος πάσχει απο μεγαλομανία,σύντομα θα κανει τον Ναπολέοντα στο Δαφνι αν δεν συνέλθει...
Οσο για τον Σταθάκη,ας μας πει τι έκανε στην πολιτική του καριέρα για τα προβλήματα που στηλιτεύει,περά απο ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό.Μηπως θα πρεπει να κανει την αυτοκριτικη του δημόσια κάποια στιγμή;
Ο κ.Καββαθάς στην TV