-
Τρόπος του λέγειν ξεγελάσεις... Αν έχεις περιθώριο αντίδρασης αφήνεις το πόδι από το φρένο και το ξαναπατάς προσεκτικά ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί συνεπώς να μην ενεργοποιηθεί το ABS. Αν δεν έχεις περιθώριο αντίδρασης το αφήνεις να κάνει την δουλειά του και αποφεύγεις ο,τι εμπόδια μπορεί να υπάρχουν μέχρι να αποφασίσει να σε ακινητοποιήσει....
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Τρόπος του λέγειν ξεγελάσεις... Αν έχεις περιθώριο αντίδρασης αφήνεις το πόδι από το φρένο και το ξαναπατάς προσεκτικά ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί συνεπώς να μην ενεργοποιηθεί το ABS. Αν δεν έχεις περιθώριο αντίδρασης το αφήνεις να κάνει την δουλειά του και αποφεύγεις ο,τι εμπόδια μπορεί να υπάρχουν μέχρι να αποφασίσει να σε ακινητοποιήσει....Το φρενο δεν ειναι on off.
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Τρόπος του λέγειν ξεγελάσεις... Αν έχεις περιθώριο αντίδρασης αφήνεις το πόδι από το φρένο και το ξαναπατάς προσεκτικά ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί συνεπώς να μην ενεργοποιηθεί το ABS. Αν δεν έχεις περιθώριο αντίδρασης το αφήνεις να κάνει την δουλειά του και αποφεύγεις ο,τι εμπόδια μπορεί να υπάρχουν μέχρι να αποφασίσει να σε ακινητοποιήσει....Αυτό που λες δεν έχει κανένα νόημα γιατί αυτό κάνει από μόνο του το abs.Άσε που έχω την εντύπωση πως αν το κάνεις αυτό σε αυτοκίνητο με abs δεν θα σταματήσεις ποτέ ...
-
Το ABS μονο θετικο θα μπορουσε να ειναι...Αν υπηρχε στην Xsara μας θα γλυτωναμε το συνεργειο (ισως και χειροτερα)...
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Το θέμα μου φίλτατε Δία δεν έχει να κάνει με τα συγκεκριμένα 2 αυτοκίνητα. Αν δεν μου άρεσε το mazda δεν θα το αγόραζα έτσι κι αλλιώς.Σαν παράδειγμα το έφερα.Απλά λέω ότι δε νομίζω ότι φταίει η εξέλιξη αλλά το ότι το 2 δεν είναι άμεσος ανταγωνιστής του rallye και άρα δεν είναι το ίδιο κοφτερό γενικώς και ειδικώς.
-
Εννοείται ότι το ABS είναι θετικό...... και το ESP προσφέρει ασφάλεια δεν έχω καμία αντίρρηση επ'αυτού... Γιατί όμως να μην βγαίνει εντελώς σε off όταν θέλω εγώ??? Εγώ απλά αυτό λέω....
@blinkys μου συνέβη όμως να μπει μπροστά το AΒS,και να φρενάρει με δικό του πολύ αργό ρυθμό που αν το άφηνα θα κατέληγα στον μπροστινό μου.. όταν όμως άφησα το φρένο και το ξαναπάτησα φρέναρα κανονικά σε πολύ μικρότερη απόσταση από ότι αν είχα αφήσει το ABS να κάνει την δουλειά του... Συμφωνώ ότι το φρένο δεν είναι On off απλά σε εκείνην την φάση ήταν ή αυτό ή άγκυρα που δεν ήταν στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου μου
Μήπως είμαστε εδώ και πολλές σελίδες off topic όμως?
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Τρόπος του λέγειν ξεγελάσεις... Αν έχεις περιθώριο αντίδρασης αφήνεις το πόδι από το φρένο και το ξαναπατάς προσεκτικά ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί συνεπώς να μην ενεργοποιηθεί το ABS. Αν δεν έχεις περιθώριο αντίδρασης το αφήνεις να κάνει την δουλειά του και αποφεύγεις ο,τι εμπόδια μπορεί να υπάρχουν μέχρι να αποφασίσει να σε ακινητοποιήσει....Πιστεύεις Ότι Μπορείς να φρεναρεις καλύτερα Απο ένα καλορυθμιμενο abs σε συνθήκες πανικού;
Και δεν λέω για abs όπως του 206 π.χ. Που είναι γτπ αλλα για σωστά ρυθμισμενο ... -
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Εννοείται ότι το ABS είναι θετικό...... και το ESP προσφέρει ασφάλεια δεν έχω καμία αντίρρηση επ'αυτού... Γιατί όμως να μην βγαίνει εντελώς σε off όταν θέλω εγώ??? Εγώ απλά αυτό λέω....@blinksys μου συνέβη όμως να μπει μπροστά το AΒS,και να φρενάρει με δικό του πολύ αργό ρυθμό που αν το άφηνα θα κατέληγα στον μπροστινό μου.. όταν όμως άφησα το φρένο και το ξαναπάτησα φρέναρα κανονικά σε πολύ μικρότερη απόσταση από ότι αν είχα αφήσει το ABS να κάνει την δουλειά του... Συμφωνώ ότι το φρένο δεν είναι On off απλά σε εκείνην την φάση ήταν ή αυτό ή άγκυρα που δεν ήταν στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου μου
Μήπως είμαστε εδώ και πολλές σελίδες off topic όμως?
Αυτό ναι!
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Εννοείται ότι το ABS είναι θετικό...... και το ESP προσφέρει ασφάλεια δεν έχω καμία αντίρρηση επ'αυτού... Γιατί όμως να μην βγαίνει εντελώς σε off όταν θέλω εγώ??? Εγώ απλά αυτό λέω....@blinkys μου συνέβη όμως να μπει μπροστά το AΒS,και να φρενάρει με δικό του πολύ αργό ρυθμό που αν το άφηνα θα κατέληγα στον μπροστινό μου.. όταν όμως άφησα το φρένο και το ξαναπάτησα φρέναρα κανονικά σε πολύ μικρότερη απόσταση από ότι αν είχα αφήσει το ABS να κάνει την δουλειά του... Συμφωνώ ότι το φρένο δεν είναι On off απλά σε εκείνην την φάση ήταν ή αυτό ή άγκυρα που δεν ήταν στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου μου
Μήπως είμαστε εδώ και πολλές σελίδες off topic όμως?
Σε ποιο αυτοκίνητο ;
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
....αφήνεις το πόδι από το φρένο και το ξαναπατάς προσεκτικά ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί συνεπώς να μην ενεργοποιηθεί το ABS.Το φρενο δεν ειναι on off.
Δυστυχώς σε μερικά αυτοκίνητα μοιάζει σαν να είναι.... (μοιάζει για άδικη κακία αλλά έτσι νιώθω)
Θέλω να υπάρχουν ABS, ESP κλπ αλλά να διατίθεται κουμπί που να προσαρμόζει το αυτοκίνητο για απλό χρήστη ή για οδηγό. Στην πρώτη περίπτωση θα έχει αργή απόκριση, πανάλαφρο και αναίσθητο τιμόνι, φρένα on-off και άνετη ανάρτηση. Στη δεύτερη γρήγορη απόκριση, βαρύτερο και με αίσθηση τιμόνι, ρυθμίσιμα φρένα, λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση και λιγότερο επεμβατικό ESP.
Τα ABS ειδικά σε προ ESP εποχές είχαν κάποια αδύνατα σημεία. Φρέναρες όσο σε φρέναρε η ρόδα που μπλόκαρε πρώτα. Ενώ χωρίς ABS μπορεί να μπλοκάριζε μία ρόδα αλλά οι άλλες θα σε σταματάγανε καλύτερα (με διόρθωση με το τιμόνι στις περισσότερες περιπτώσεις που οι περισσότεροι δεν θα μπορέσουν να κάνουν).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θέλω να υπάρχουν ABS, ESP κλπ αλλά να διατίθεται κουμπί που να προσαρμόζει το αυτοκίνητο για απλό χρήστη ή για οδηγό. Στην πρώτη περίπτωση θα έχει αργή απόκριση, πανάλαφρο και αναίσθητο τιμόνι, φρένα on-off και άνετη ανάρτηση. Στη δεύτερη γρήγορη απόκριση, βαρύτερο και με αίσθηση τιμόνι, ρυθμίσιμα φρένα, λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση και λιγότερο επεμβατικό ESP.
.
έχεις οδηγήσει ar με dna??
-
hyundai elantra 2006! Απλά η άσφαλτος στο σημείο που έγινε το πρώτο φρενάρισμα ήταν παλιά και σαν γυαλί, ενώ 10 μέτρα πιο μετά για καλή μου τύχη ήταν φρέσκο στρωμένη και μπόρεσα φρενάρω χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί... Φυσικά αυτό έγινε εντελώς στην τύχη και με έσωσε από το να φιλήσω τον μπροστινό μου, δεν το παρατήρησα παρά μόνο την επόμενη φορά που πέρασα από το ίδιο σημείο... Απλά συνέβη η ποιοτική ελληνική άσφαλτος να ξεγελάσει το ABS μου....
+00 στον Onyx κάπως έτσι δουλεύει στο elantra το ABS...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα ABS ειδικά σε προ ESP εποχές είχαν κάποια αδύνατα σημεία. Φρέναρες όσο σε φρέναρε η ρόδα που μπλόκαρε πρώτα. Ενώ χωρίς ABS μπορεί να μπλοκάριζε μία ρόδα αλλά οι άλλες θα σε σταματάγανε καλύτερα (με διόρθωση με το τιμόνι στις περισσότερες περιπτώσεις που οι περισσότεροι δεν θα μπορέσουν να κάνουν).
Τα ABS είναι τεσσάρων καναλιών πολλά χρόνια τώρα...
@PL1987: Τί λάστιχα φοράει; Γιατί μάλλον αυτά φταίνε...
-
Καλα τωρα εσυ εχεις την εντυπωση οτι με το abs το αυτοκινητο ακινητοποιειται σε μεγαλυτερη αποσταση απ οτι χωρις ?
(απευθυνεται στον pl 1987) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα ABS ειδικά σε προ ESP εποχές είχαν κάποια αδύνατα σημεία. Φρέναρες όσο σε φρέναρε η ρόδα που μπλόκαρε πρώτα. Ενώ χωρίς ABS μπορεί να μπλοκάριζε μία ρόδα αλλά οι άλλες θα σε σταματάγανε καλύτερα (με διόρθωση με το τιμόνι στις περισσότερες περιπτώσεις που οι περισσότεροι δεν θα μπορέσουν να κάνουν).
Τα ABS είναι τεσσάρων καναλιών πολλά χρόνια τώρα...
Ναι αλλά για να πάει ίσια το αυτοκίνητο θα φρενάρουν όλοι οι τροχοί το ίδιο, αν φρενάρει διαφορετικά ο κάθε τροχός το αυτοκίνητο θα στρίβει.... Δηλαδή αν φρενάρει λιγότερο (πάει να μπλοκάρει νωρίτερα και μπει το ABS μόνο σε αυτόν) ο εμπρός δεξιά τροχός θα τείνει να στρίψει το αυτοκίνητο αριστερά. Μόνο με καλό ESP μπορεί να φρενάρει ο κάθε τροχός ανεξάρτητα και με τρόπο που να διατηρεί τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.
-
Μέσα σε κίνηση με μικρές ταχύτητες και με μικρές αποστασεις προφυλακτήρων το abs δεν χρειάζεται.Ειδικά για τους αρχάριους οδηγούς που δεν μπορούν να υπολογίσουν την απόσταση του μπροστινού τους όσο χρειάζεται για την ακινητοποίηση.
Πολλές περιπτώσεις συγκρούσεων ακομα και με θύματα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ναι αλλά για να πάει ίσια το αυτοκίνητο θα φρενάρουν όλοι οι τροχοί το ίδιο, αν φρενάρει διαφορετικά ο κάθε τροχός το αυτοκίνητο θα στρίβει.... Δηλαδή αν φρενάρει λιγότερο (πάει να μπλοκάρει νωρίτερα και μπει το ABS μόνο σε αυτόν) ο εμπρός δεξιά τροχός θα τείνει να στρίψει το αυτοκίνητο αριστερά. Μόνο με καλό ESP μπορεί να φρενάρει ο κάθε τροχός ανεξάρτητα και με τρόπο που να διατηρεί τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι μόνο το ABS εμπλέκεται στην κατάσταση που περιγράφεις, ακόμα και αν υπάρχει ESP. Κάθε εμπρόσθιος τροχός παίρνει ξεχωριστά εντολή ανάλογα με τη μέγιστη πρόσφυση που έχει, ενώ στους πίσω υπάρχει κοινή βαλβίδα και η πίεση στο κύκλωμα μειώνεται βάσει του τροχού με τη μικρότερη πρόσφυση για να μην υπάρξει αποσταθεροποίηση της ήδη ελαφρωμένης ουράς. Όμως καθώς η συντριπτική δύναμη πέδησης εφαρμόζεται από τους εμπρόσθιους τροχούς, η κοινή πίσω βαλβίδα δεν επιδρά καθοριστικά στη δυνατότητα φρεναρίσματος του αυτοκινήτου. Μια καλή ανάρτηση είναι πολύ σημαντικότερος παράγοντας.
-
Το έχουμε συζητήσει ξανά αυτό. Στο δικό μου πάντως (ABS 8 χωρίς esp) αντιλαμβάνομαι ότι κάθε τροχός φρενάρει ανεξάρτητα.
Δια, αυτό για τον πίσω άξονα πού το διάβασες;
Sent from my HTC Desire using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το έχουμε συζητήσει ξανά αυτό. Στο δικό μου πάντως (ABS 8 χωρίς esp) αντιλαμβάνομαι ότι κάθε τροχός φρενάρει ανεξάρτητα.Δια, αυτό για τον πίσω άξονα πού το διάβασες;
Sent from my HTC Desire using smoke signals.
http://www.spve.gr/content/view/50/51/lang,el/
Για τους μπροστινούς σίγουρα κάθε τροχός φρενάρει ξεχωριστά και στο δικό μου, χωρίς ESP. Στους πίσω δεν έχω καταλάβει... είναι και τα ταμπούρα στη μέση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι αλλά για να πάει ίσια το αυτοκίνητο θα φρενάρουν όλοι οι τροχοί το ίδιο, αν φρενάρει διαφορετικά ο κάθε τροχός το αυτοκίνητο θα στρίβει.... Δηλαδή αν φρενάρει λιγότερο (πάει να μπλοκάρει νωρίτερα και μπει το ABS μόνο σε αυτόν) ο εμπρός δεξιά τροχός θα τείνει να στρίψει το αυτοκίνητο αριστερά. Μόνο με καλό ESP μπορεί να φρενάρει ο κάθε τροχός ανεξάρτητα και με τρόπο που να διατηρεί τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι μόνο το ABS εμπλέκεται στην κατάσταση που περιγράφεις, ακόμα και αν υπάρχει ESP. Κάθε εμπρόσθιος τροχός παίρνει ξεχωριστά εντολή ανάλογα με τη μέγιστη πρόσφυση που έχει, ενώ στους πίσω υπάρχει κοινή βαλβίδα και η πίεση στο κύκλωμα μειώνεται βάσει του τροχού με τη μικρότερη πρόσφυση για να μην υπάρξει αποσταθεροποίηση της ήδη ελαφρωμένης ουράς. Όμως καθώς η συντριπτική δύναμη πέδησης εφαρμόζεται από τους εμπρόσθιους τροχούς, η κοινή πίσω βαλβίδα δεν επιδρά καθοριστικά στη δυνατότητα φρεναρίσματος του αυτοκινήτου. Μια καλή ανάρτηση είναι πολύ σημαντικότερος παράγοντας.
Μεγάλες προσδοκίες (bold).
Φυσικά και ο προγραμματισμός του ABS δεν φρενάρει κάθε τροχό στο μέγιστο της πρόσφυσης.
Ιδίως σε μεγάλα SUV (με positive scrub radius) η δύναμη φρεναρίσματος δεν είναι πολύ διαφορετική στους μπροστινούς τροχούς ακόμα κι αν ο ένας τροχός έχει καλή πρόσφυση για να μην έχει έντονες αντιδράσεις το τιμόνι και ξαφνιαστεί ο 'πραγματικός SUVοδηγός'.
Σας χαρίζουν 15000 ποιο supermini αγοράζετε;