Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο κ.Καββαθάς στην TV
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο κ.Καββαθάς στην TV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    8
    163
    2996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      everville last edited by

      Αφορμή για το συγκεκριμένο post στάθηκε η παρουσία του κ.Καββαθά στην TV χθες κατά τη διάρκεια των δελτίων ειδήσεων. Κατ' αρχήν πρέπει να σημειώσω ότι συμφωνώ με πολλές απόψεις του σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλά σε πολλές άλλες έχω σοβαρές διαφωνίες.
      Πρώτα απ'ολα έπεσε η ιδέα (που συμφωνήσαν πολλοί στη συζήτηση) να τοποθετηθεί μπάρα στον συγκεκριμμένο δρόμο και γιατί όχι και σε πολλα άλλα σημεία (Κόρινθος-Πάτρα) γιατί είναι βασικός λόγος των τροχαίων που γίνονται στην περιοχή. Η αναφορά του κ.Καββαθά έφερε παράδειγμα autostrata της Ιταλίας στην οποία συμβαίνει η τοποθέτηση τσιμέντινων εμποδίων ως μπάρες στη διαχωριστική. Λυπάμαι όμως γιατί πρώτον δεν έχω δει ποτέ autostrada στην Ιταλία να μοιάζει έστω και στο ελάχιστο στην περίπτωση του Μαλιακού, αφού συνήθως αποτελούνται από δύο έως τεσσερις λωρίδες συν της έκτακτης ανάγκης και αφετέρου δεν έχω δει στους επαρχιακούς τουλάχιστον της βόρειας Ιταλίας να βάζουν τις συγκεκριμένες τσιμέντινες μπάρες (μήπως είναι επικίνδυνες;;). Στους επαρχιακούς της Γαλλίας από Νότο μέχρι Βορρά το όριο είναι 90 χλμ εκτός των σημείων που περνά από χωριά και πόλεις. Αυτοί οι δρόμοι προσομοιάζουν πάρα πολύ το δρόμο που αναφερόμαστε και κανένας τους δεν έχει μπάρα. Οι οδηγοί Ι.Χ. και νταλικών κινούνται συνήθως από 90-110 χλμ και υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία ο δρόμος πλαταίνει από τη μία λωρίδα για να μπορέσεις να προσπεράσεις. Με όλα τα παραπάνω θέλω να καταλήξω στο ότι πουθενά στην Ευρώπη (και Ανατολική) που έχω ταξιδέψει οδηγώντας δεν έχω δει σε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση να τοποθετούνται μπάρες και ίσως έχουν κάποιους λόγους για να μην το κάνουν. Μπορώ λόγου χάρη να καταλάβω ότι θα στενέψει ο δρόμος 1 μέτρο περίπου χωρίς να είσαι σίγουρος ότι ατυχήματα όπως το χθεσινό μπορούν να αποφευχθούν (πολύ βάρος για να μην περάσει απέναντι η νταλίκα πέφτοντας και ίσως πιο νωρίς με καταστροφικότρα αποτελέσματα)
      Επίσης την αύξηση των τροχαίων στο συγκεκριμμένο σημείο πρέπει ίσως να τη δούμε και σε συνάρτηση με το νέο έκτρωμα του Αγ. Κωνσταντίνου όπου μετά τη στροφή η λωρίδα γίνεται απότομα αυστηρά μία και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτην την αύξηση (απότομα φρένα).
      Ίσως, λέω ίσως πρέπει κάποια φορά να εξεγερθούμε και να ζητήσουμε διπλό δρόμο σε όλο το μήκος Θεσσαλονίκης-Αθήνας με οποιοδήποτε κόστος και όχι αυτά τα ημίμετρα που προτείνετε που μπορεί να αποβούν περισσότερο επικίνδυνα (όπως κάθε ημίμετρο) Ας μην μιλήσουμε και για την ποιότητα της ασφάλτου και τα νερά που συχνά μπαίνουν στην Εθνική λόγω της κακής αποστράγγισης και θα δούμε αν η τοποθέτηση μπάρας είναι έστω και η πρώτη ενέργεια που πρέπει να γίνει.
      Τέλος όσον αφορά την μη πρόσκλησή σας σε επιτροπές και τη μη συμβουλή σας σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια (και όχι την ασφαλή οδήγηση) νομίζω σωστά δεν σας προσκάλεσαν. Εξηγούμαι, από που και ως που θα καλείται ένας εκδότης ενός έγκριτου περιοδικού αυτοκινήτου να λαμβάνει μέρος σε τέτοιες αποφάσεις από τη στιγμή που δεν έχει συγκεκριμένη επιστημονική γνώση και εμπειρεία. Σε κάθε δουλειά του ιδιωτικού τομέα απαιτούνται αυτα τα προσόντα, γιατί λοιπόν θα κάνουμε εξαίρεση για σας κε Καββαθά ; Από τη στιγμή που σε άλλα άρθρα σας καταδικάζετε την μη εξειδίκευση ανθρώπων που χειρίζονται τέτοιους ευασθητους τομείς. Δεν ξέρω ποιοι είναι σήμερα στις επιτροπές αυτές, και πιθανώς να είναι ακατάλληλοι, αλλά κατά τη γνώμη ούτε εσείς θα είσασταν η ενδεδειγμένη λύση παρά μια πρόχειρη, καθώς υπάρχει πληθώρα ειδικών που διευθύνουν και δίνουν τις κατευθυντήριες γραμμές για την οδική ασφάλεια, τουλάχιστον από το εξωτερικό (Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία), οι οποίοι διαθέτουν και ανάλογη πείρα.
      Με κάθε τιμή και σεβασμό σε ένα πολύ καλό εκδότη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        everville last edited by

        Αφορμή για το συγκεκριμένο post στάθηκε η παρουσία του κ.Καββαθά στην TV χθες κατά τη διάρκεια των δελτίων ειδήσεων. Κατ' αρχήν πρέπει να σημειώσω ότι συμφωνώ με πολλές απόψεις του σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλά σε πολλές άλλες έχω σοβαρές διαφωνίες.
        Πρώτα απ'ολα έπεσε η ιδέα (που συμφωνήσαν πολλοί στη συζήτηση) να τοποθετηθεί μπάρα στον συγκεκριμμένο δρόμο και γιατί όχι και σε πολλα άλλα σημεία (Κόρινθος-Πάτρα) γιατί είναι βασικός λόγος των τροχαίων που γίνονται στην περιοχή. Η αναφορά του κ.Καββαθά έφερε παράδειγμα autostrata της Ιταλίας στην οποία συμβαίνει η τοποθέτηση τσιμέντινων εμποδίων ως μπάρες στη διαχωριστική. Λυπάμαι όμως γιατί πρώτον δεν έχω δει ποτέ autostrada στην Ιταλία να μοιάζει έστω και στο ελάχιστο στην περίπτωση του Μαλιακού, αφού συνήθως αποτελούνται από δύο έως τεσσερις λωρίδες συν της έκτακτης ανάγκης και αφετέρου δεν έχω δει στους επαρχιακούς τουλάχιστον της βόρειας Ιταλίας να βάζουν τις συγκεκριμένες τσιμέντινες μπάρες (μήπως είναι επικίνδυνες;;). Στους επαρχιακούς της Γαλλίας από Νότο μέχρι Βορρά το όριο είναι 90 χλμ εκτός των σημείων που περνά από χωριά και πόλεις. Αυτοί οι δρόμοι προσομοιάζουν πάρα πολύ το δρόμο που αναφερόμαστε και κανένας τους δεν έχει μπάρα. Οι οδηγοί Ι.Χ. και νταλικών κινούνται συνήθως από 90-110 χλμ και υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία ο δρόμος πλαταίνει από τη μία λωρίδα για να μπορέσεις να προσπεράσεις. Με όλα τα παραπάνω θέλω να καταλήξω στο ότι πουθενά στην Ευρώπη (και Ανατολική) που έχω ταξιδέψει οδηγώντας δεν έχω δει σε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση να τοποθετούνται μπάρες και ίσως έχουν κάποιους λόγους για να μην το κάνουν. Μπορώ λόγου χάρη να καταλάβω ότι θα στενέψει ο δρόμος 1 μέτρο περίπου χωρίς να είσαι σίγουρος ότι ατυχήματα όπως το χθεσινό μπορούν να αποφευχθούν (πολύ βάρος για να μην περάσει απέναντι η νταλίκα πέφτοντας και ίσως πιο νωρίς με καταστροφικότρα αποτελέσματα)
        Επίσης την αύξηση των τροχαίων στο συγκεκριμμένο σημείο πρέπει ίσως να τη δούμε και σε συνάρτηση με το νέο έκτρωμα του Αγ. Κωνσταντίνου όπου μετά τη στροφή η λωρίδα γίνεται απότομα αυστηρά μία και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτην την αύξηση (απότομα φρένα).
        Ίσως, λέω ίσως πρέπει κάποια φορά να εξεγερθούμε και να ζητήσουμε διπλό δρόμο σε όλο το μήκος Θεσσαλονίκης-Αθήνας με οποιοδήποτε κόστος και όχι αυτά τα ημίμετρα που προτείνετε που μπορεί να αποβούν περισσότερο επικίνδυνα (όπως κάθε ημίμετρο) Ας μην μιλήσουμε και για την ποιότητα της ασφάλτου και τα νερά που συχνά μπαίνουν στην Εθνική λόγω της κακής αποστράγγισης και θα δούμε αν η τοποθέτηση μπάρας είναι έστω και η πρώτη ενέργεια που πρέπει να γίνει.
        Τέλος όσον αφορά την μη πρόσκλησή σας σε επιτροπές και τη μη συμβουλή σας σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια (και όχι την ασφαλή οδήγηση) νομίζω σωστά δεν σας προσκάλεσαν. Εξηγούμαι, από που και ως που θα καλείται ένας εκδότης ενός έγκριτου περιοδικού αυτοκινήτου να λαμβάνει μέρος σε τέτοιες αποφάσεις από τη στιγμή που δεν έχει συγκεκριμένη επιστημονική γνώση και εμπειρεία. Σε κάθε δουλειά του ιδιωτικού τομέα απαιτούνται αυτα τα προσόντα, γιατί λοιπόν θα κάνουμε εξαίρεση για σας κε Καββαθά ; Από τη στιγμή που σε άλλα άρθρα σας καταδικάζετε την μη εξειδίκευση ανθρώπων που χειρίζονται τέτοιους ευασθητους τομείς. Δεν ξέρω ποιοι είναι σήμερα στις επιτροπές αυτές, και πιθανώς να είναι ακατάλληλοι, αλλά κατά τη γνώμη ούτε εσείς θα είσασταν η ενδεδειγμένη λύση παρά μια πρόχειρη, καθώς υπάρχει πληθώρα ειδικών που διευθύνουν και δίνουν τις κατευθυντήριες γραμμές για την οδική ασφάλεια, τουλάχιστον από το εξωτερικό (Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία), οι οποίοι διαθέτουν και ανάλογη πείρα.
        Με κάθε τιμή και σεβασμό σε ένα πολύ καλό εκδότη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          everville last edited by

          Αφορμή για το συγκεκριμένο post στάθηκε η παρουσία του κ.Καββαθά στην TV χθες κατά τη διάρκεια των δελτίων ειδήσεων. Κατ' αρχήν πρέπει να σημειώσω ότι συμφωνώ με πολλές απόψεις του σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλά σε πολλές άλλες έχω σοβαρές διαφωνίες.
          Πρώτα απ'ολα έπεσε η ιδέα (που συμφωνήσαν πολλοί στη συζήτηση) να τοποθετηθεί μπάρα στον συγκεκριμμένο δρόμο και γιατί όχι και σε πολλα άλλα σημεία (Κόρινθος-Πάτρα) γιατί είναι βασικός λόγος των τροχαίων που γίνονται στην περιοχή. Η αναφορά του κ.Καββαθά έφερε παράδειγμα autostrata της Ιταλίας στην οποία συμβαίνει η τοποθέτηση τσιμέντινων εμποδίων ως μπάρες στη διαχωριστική. Λυπάμαι όμως γιατί πρώτον δεν έχω δει ποτέ autostrada στην Ιταλία να μοιάζει έστω και στο ελάχιστο στην περίπτωση του Μαλιακού, αφού συνήθως αποτελούνται από δύο έως τεσσερις λωρίδες συν της έκτακτης ανάγκης και αφετέρου δεν έχω δει στους επαρχιακούς τουλάχιστον της βόρειας Ιταλίας να βάζουν τις συγκεκριμένες τσιμέντινες μπάρες (μήπως είναι επικίνδυνες;;). Στους επαρχιακούς της Γαλλίας από Νότο μέχρι Βορρά το όριο είναι 90 χλμ εκτός των σημείων που περνά από χωριά και πόλεις. Αυτοί οι δρόμοι προσομοιάζουν πάρα πολύ το δρόμο που αναφερόμαστε και κανένας τους δεν έχει μπάρα. Οι οδηγοί Ι.Χ. και νταλικών κινούνται συνήθως από 90-110 χλμ και υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία ο δρόμος πλαταίνει από τη μία λωρίδα για να μπορέσεις να προσπεράσεις. Με όλα τα παραπάνω θέλω να καταλήξω στο ότι πουθενά στην Ευρώπη (και Ανατολική) που έχω ταξιδέψει οδηγώντας δεν έχω δει σε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση να τοποθετούνται μπάρες και ίσως έχουν κάποιους λόγους για να μην το κάνουν. Μπορώ λόγου χάρη να καταλάβω ότι θα στενέψει ο δρόμος 1 μέτρο περίπου χωρίς να είσαι σίγουρος ότι ατυχήματα όπως το χθεσινό μπορούν να αποφευχθούν (πολύ βάρος για να μην περάσει απέναντι η νταλίκα πέφτοντας και ίσως πιο νωρίς με καταστροφικότρα αποτελέσματα)
          Επίσης την αύξηση των τροχαίων στο συγκεκριμμένο σημείο πρέπει ίσως να τη δούμε και σε συνάρτηση με το νέο έκτρωμα του Αγ. Κωνσταντίνου όπου μετά τη στροφή η λωρίδα γίνεται απότομα αυστηρά μία και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτην την αύξηση (απότομα φρένα).
          Ίσως, λέω ίσως πρέπει κάποια φορά να εξεγερθούμε και να ζητήσουμε διπλό δρόμο σε όλο το μήκος Θεσσαλονίκης-Αθήνας με οποιοδήποτε κόστος και όχι αυτά τα ημίμετρα που προτείνετε που μπορεί να αποβούν περισσότερο επικίνδυνα (όπως κάθε ημίμετρο) Ας μην μιλήσουμε και για την ποιότητα της ασφάλτου και τα νερά που συχνά μπαίνουν στην Εθνική λόγω της κακής αποστράγγισης και θα δούμε αν η τοποθέτηση μπάρας είναι έστω και η πρώτη ενέργεια που πρέπει να γίνει.
          Τέλος όσον αφορά την μη πρόσκλησή σας σε επιτροπές και τη μη συμβουλή σας σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια (και όχι την ασφαλή οδήγηση) νομίζω σωστά δεν σας προσκάλεσαν. Εξηγούμαι, από που και ως που θα καλείται ένας εκδότης ενός έγκριτου περιοδικού αυτοκινήτου να λαμβάνει μέρος σε τέτοιες αποφάσεις από τη στιγμή που δεν έχει συγκεκριμένη επιστημονική γνώση και εμπειρεία. Σε κάθε δουλειά του ιδιωτικού τομέα απαιτούνται αυτα τα προσόντα, γιατί λοιπόν θα κάνουμε εξαίρεση για σας κε Καββαθά ; Από τη στιγμή που σε άλλα άρθρα σας καταδικάζετε την μη εξειδίκευση ανθρώπων που χειρίζονται τέτοιους ευασθητους τομείς. Δεν ξέρω ποιοι είναι σήμερα στις επιτροπές αυτές, και πιθανώς να είναι ακατάλληλοι, αλλά κατά τη γνώμη ούτε εσείς θα είσασταν η ενδεδειγμένη λύση παρά μια πρόχειρη, καθώς υπάρχει πληθώρα ειδικών που διευθύνουν και δίνουν τις κατευθυντήριες γραμμές για την οδική ασφάλεια, τουλάχιστον από το εξωτερικό (Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία), οι οποίοι διαθέτουν και ανάλογη πείρα.
          Με κάθε τιμή και σεβασμό σε ένα πολύ καλό εκδότη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            skullone last edited by

            Ο χρήστης Everville έγραψε:
            Τέλος όσον αφορά την μη πρόσκλησή σας σε επιτροπές και τη μη συμβουλή σας σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια (και όχι την ασφαλή οδήγηση) νομίζω σωστά δεν σας προσκάλεσαν. Εξηγούμαι, από που και ως που θα καλείται ένας εκδότης ενός έγκριτου περιοδικού αυτοκινήτου να λαμβάνει μέρος σε τέτοιες αποφάσεις από τη στιγμή που δεν έχει συγκεκριμένη επιστημονική γνώση και εμπειρεία. Σε κάθε δουλειά του ιδιωτικού τομέα απαιτούνται αυτα τα προσόντα, γιατί λοιπόν θα κάνουμε εξαίρεση για σας κε Καββαθά ; Από τη στιγμή που σε άλλα άρθρα σας καταδικάζετε την μη εξειδίκευση ανθρώπων που χειρίζονται τέτοιους ευασθητους τομείς. Δεν ξέρω ποιοι είναι σήμερα στις επιτροπές αυτές, και πιθανώς να είναι ακατάλληλοι, αλλά κατά τη γνώμη ούτε εσείς θα είσασταν η ενδεδειγμένη λύση παρά μια πρόχειρη, καθώς υπάρχει πληθώρα ειδικών που διευθύνουν και δίνουν τις κατευθυντήριες γραμμές για την οδική ασφάλεια, τουλάχιστον από το εξωτερικό (Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία), οι οποίοι διαθέτουν και ανάλογη πείρα.

            Ωραίο ρεσιτάλ ΒΛΑΚΕΙΑΣ. Τους είδαμε τους πανύβλακες ρωμιούς 'ειδικούς' τι μαλακίες έχουν προτείνει και κάνει ως τώρα. Αρκετά με την κατ'εντολήν υπεράσπιση της κάθε ηλιθιότητας των διαφόρων επιτροπών κρετίνων και των λαμογιών!

            Υπενθυμίζω ότι δεν επιτρέπονται οι προσωπικές προσβολές!
            Κάνε edit το post σου σε παρακαλώ! [kouk]

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gfon last edited by

              Και ο Σταθακης εκεί ηταν.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Τον άκουσε κανένας; Ή τον γράψανε κανονικά για να τείνουν ευήκοον ους στους εργολάβους (δημοσίων έργων και κηδειών) και στον κάθε κομπλεξικό 'συγκοινωνιολόγο' που δεν ξέρει καν πώς λειτουργεί ένα αυτοκίνητο και κάνει ασκήσεις στου κασίδη το κεφάλι; Εκτός αν θεωρούμε πως ξαφνικά έκανε την πάπια ο Σταθάκης...

                Το αποτέλεσμα είναι αυτό από το οποίο αντλούμε συμπεράσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  aleng last edited by

                  Λυπάμαι ειλικρινά για αυτή την απαξίωση των συγκοινωνιολόγων στο forum. Προφανώς κάποιοι επειδή τυχαίνει να έχουν δίπλωμα οδήγησης και οδηγούν, νομίζουν ότι αυτομάτως αυτό τους κάνει να πιστεύουν ότι έχουν τεκμηριωμένη άποψη επί του τρίπτυχου όχημα-άνθρωπος-οδός

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Όταν λένε και προγραμματίζουν βλακείες (π.χ. δακτύλιος, κακοσχεδιασμένες οδικές αρτηρίες, ανύπαρκτος προγραμματισμός φωτεινών σηματοδοτών, Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που είναι άλλα αντ'άλλα, της Παρασκευής το γάλα), απαξιώνουν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ τα πτυχία τους.

                    Δεν έχουν ανάγκη κανέναν για να γίνουν ρόμπες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης aleng έγραψε:
                      Λυπάμαι ειλικρινά για αυτή την απαξίωση των συγκοινωνιολόγων στο forum. Προφανώς κάποιοι επειδή τυχαίνει να έχουν δίπλωμα οδήγησης και οδηγούν, νομίζουν ότι αυτομάτως αυτό τους κάνει να πιστεύουν ότι έχουν τεκμηριωμένη άποψη επί του τρίπτυχου όχημα-άνθρωπος-οδός

                      Κοιτα, δεν πρεπει να γενικευουμε, αλλα στο προηγουμενο τραγικο ατυχημα, 'ειδικος' συγκοινωνιολογος ειχε προτεινει να μην στρωθει με καινουργια ασφαλτος ο δρομος στα Τεμπη γιατι αυτο θα προετρεπε τους οδηγους να τρεχουν!!!!
                      Τοτε ειχα γραψει οτι, με αυτη τη λογικη πρεπει να ριξουμε στο συγκεκριμενο σημειο λαδια και γρασσο για να πηγαινουμε ολοι με 5χαω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        aleng last edited by

                        Γι αυτά που έγραψες πιστεύεις ότι φταίνε οι συγκοινωνιολόγοι; Πρόσεχε τι γράφεις γιατί εκτίθεσαι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          skullone last edited by

                          Συγκοινωνιολόγοι δεν δώσανε το πράσινο φως για τον δακτύλιο;

                          Συγκοινωνιολόγοι επί ΠΑΣΟΚ δεν βγαίνανε και λέγανε ότι η εθνική πρέπει να έχει γλιστερή άσφαλτο για να μην καίμε πολλή βενζίνη από τριβές;

                          ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΓΑΜΩΤΟ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο μόνος που προσβάλλει εδώ είσαι εσύ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aleng last edited by

                              1.Την εποχή που εφαρμόστηκε ο δακτύλιος ήταν ένα σωστό μέτρο
                              2.Να μου αναφέρεις συγκεκριμένα πότε και από ποιόν έχει εκφραστεί τέτοια άποψη.

                              ΥΣ.Μην ωρύεσαι διαρκώς μπορούμε και μεις αν θέλουμε να υψώσουμε τη φωνή μας, αλλά δεν το κάνουμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Αντιδρώ σε κάτι που εκλαμβάνω ως προσβολή της νοημοσύνης μου. Ούτε από αμνησία (ολική ή επιλεκτική πάσχω) ούτε είμαι αρκετά ανόητος για να μην ξέρω ποιος είναι αρμόδιος για ποιο πράγμα.

                                Κι ας γίνουν όλοι υπεύθυνοι, για να μην τους τη λέει κανένας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bug last edited by

                                  Δεν κατάλαβα γιατί να μην εκφέρει γνώμη ο Καββαθάς??Είναι 30+ χρόνια στο χωρο της αυτοκίνησης και ΓΝΩΡΙΖΕΙ το αντικείμενο όσο κανένας,με ευαισθησία για την οδική ασφάλεια(σχολή ασφαλούς οδήγησης κτλπ).Είδαμε και με τους ειδικούς τι οδικό δίκτυο έχουμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jazzouras last edited by

                                    Συγκοινωνιολόγοι πάντως που προσπάθησαν να 'λύσουν' το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσ/νίκη πριν καμμιά δεκαριά χρόνια, χώρισαν την παραλιακή (Νίκης - Μεγ. Αλεξάνδρου) στα δυο και την έκαναν διπλής κατεύθυνσης με μόνο διαχωριστικό... πλαστικά αντανακλαστικά καρφωμένα στην άσφαλτο. Μετά από περίπου 6 μήνες (αν θυμάμαι καλά) και καμμιά 10αριά νεκρούς, επανέφεραν την παραλιακή ως μονόδρομο.

                                    Υπ'όψιν οτι οι συγκεκριμένοι συγκ/λόγοι ήταν Αθηναίοι και ουδεμία σχέση είχαν με την καθημερινότητα της πόλης της Θεσ/νίκης.

                                    Και ρωτάω: Προς τί το πείραμα? Προς τί οι νεκροί (εντός πόλεως!!!)? Γιατί αυτοί οι 'σπουδαγμένοι' άνθρωποι δεν πλήρωσαν ποτέ για τις δολοφονίες (εκ προ μελέτης, αφού το... μελέτησαν το θέμα) που διέπραξαν?

                                    Και άλλα μύρια παραδείγματα που αποδεικνύουν οτι ακόμα και πραγματικά άξιοι να είναι οι επιστήμονες που ασχολούνται, η λύση του 'ημίμετρου' δεν επιβεβαιώνει τις επιλογές τους (και την ικανότητά τους).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      everville last edited by

                                      Κατ'αρχάς πουθενά δεν αναφέρω ότι δεν ευθύνονται όσοι είναι σήμερα σε διάφορες επιτροπές για τα χάλια των Ελληνικών δρόμων, πράγμα που είναι προφανές. Απλώς δεν μπορώ να συμφωνήσω κιόλας με ευκαιρία ένα τραγικό συμβάν στο να παίρνει μέρος σε αυτές (που καθορίζουν και την ασφάλεια μας) ένας που είναι σχετικός με το χώρο και πολύ γνωστός αλλά όχι με επιστημονική πείρα στο αντικείμενο (Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον κ. Σταθάκη ο οποίος όμως είναι εκλεγμένος βουλευτής).
                                      Απαιτώ οι δημοσιγράφοι να κάνουν τη δουλειά τους και οι ειδικοί τη δικιά τους και να κρίνονται γι'αυτή.
                                      Συγκοινωνιολόγοι και ειδικοί σε θέματα εθνικών οδών και διαχείρησής του μπορούν να βρεθούν κάλλιστα στο εξωτερικό και να διαθέτουν πολύ μεγάλη πείρα.
                                      Από την άλλη πλευρά δεν νιώθω ανακουφισμένος αν μάθω ότι τις επιτροπές αυτές τις συγκροτούν παλιά στελέχη της Τροχαίας!!!
                                      Α! δεν είμαι συγκοινωνιολόγος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Συγκοινωνιολόγοι επί ΠΑΣΟΚ δεν βγαίνανε και λέγανε ότι η εθνική πρέπει να έχει γλιστερή άσφαλτο για να μην καίμε πολλή βενζίνη από τριβές;

                                        Χαχαχαχαχαχαχα!!!!! Σοβαρά έγινε αυτό;;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Ναι! Κάπου λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας του '80 (ήμουν περίπου 10-11 χρονών τότε) θυμάμαι έναν συγκοινωνιολόγο, μετά από ατύχημα, να λέει στην τηλεόραση αυτό ακριβώς. Και να το υποστηρίζει αυτό και ο τότε ΥΠΕΧΩΔΕ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bug last edited by

                                            Ο χρήστης Everville έγραψε:
                                            Κατ'αρχάς πουθενά δεν αναφέρω ότι δεν ευθύνονται όσοι είναι σήμερα σε διάφορες επιτροπές για τα χάλια των Ελληνικών δρόμων, πράγμα που είναι προφανές. Απλώς δεν μπορώ να συμφωνήσω κιόλας με ευκαιρία ένα τραγικό συμβάν στο να παίρνει μέρος σε αυτές (που καθορίζουν και την ασφάλεια μας) ένας που είναι σχετικός με το χώρο και πολύ γνωστός αλλά όχι με επιστημονική πείρα στο αντικείμενο (Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον κ. Σταθάκη ο οποίος όμως είναι εκλεγμένος βουλευτής).
                                            Απαιτώ οι δημοσιγράφοι να κάνουν τη δουλειά τους και οι ειδικοί τη δικιά τους και να κρίνονται γι'αυτή.
                                            Συγκοινωνιολόγοι και ειδικοί σε θέματα εθνικών οδών και διαχείρησής του μπορούν να βρεθούν κάλλιστα στο εξωτερικό και να διαθέτουν πολύ μεγάλη πείρα.
                                            Από την άλλη πλευρά δεν νιώθω ανακουφισμένος αν μάθω ότι τις επιτροπές αυτές τις συγκροτούν παλιά στελέχη της Τροχαίας!!!
                                            Α! δεν είμαι συγκοινωνιολόγος

                                            Ε,ας έρθουν απο το εξωτερικό τότε γιατί οι συνάδελφοι τους εδώ τα έχουν κάνει μαντάρα.Και αυτό δεν είναι προσωπική άποψη αλλά διαπίστωση μέσω των στατιστικών(θανατηφόρα ατυχήματα,κίνηση).Ακριβώς γι'αυτό ΔΕΝ σέβομαι τους συγκοινωνιολόγους γιατί δεν μου έχουν δείξει κάτι,και σέβομαι απεριόριστα ανθρώπους όπως ο Καββαθάς που ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ για την ασφάλεια στους δρόμους και εχουν κάνει πράγματα γι'αυτό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr