-
dimitriscsd wrote:
Αν μπλοκάρει ή πιάνει 2 θέσεις πάρκινγκ είναι άλλου είδους πρόβλημα. Όχι λόγω του μεγέθους. Αυτός που θα παρκάρει ακατάλληλα θα το κάνει και με smart.
Δεν οδηγούν όλοι και ranger raptor... Ακόμα και ένα q5 ή ένα discovery χωράνε άνετα σε μια θέση πάρκινγκ.
Αλλο πράγμα λέω.
Αν εξέλιπαν τα πλοία θα υπήρχε χώρος για περισσότερα φυσιολογικού μεγέθους αμάξια και για να πηγαίνουν και για να παρκάρουν.Πάντως να ξέρετε ότι στην επαρχία οι ντόπιοι ρίχνουν πολύ γέλιο ή και μπινελίκι με εμας του κατοίκους των μεγαλουπόλεων που πάμε με τα θηρία εκεί τιγκα στα πράγματα για λίγες μερες
Και εμάς μας πιάνει τρελή φαγούρα που ρίχνουν γέλιο...
-
dimitriscsd wrote:
Αν μπλοκάρει ή πιάνει 2 θέσεις πάρκινγκ είναι άλλου είδους πρόβλημα. Όχι λόγω του μεγέθους. Αυτός που θα παρκάρει ακατάλληλα θα το κάνει και με smart.
Δεν οδηγούν όλοι και ranger raptor... Ακόμα και ένα q5 ή ένα discovery χωράνε άνετα σε μια θέση πάρκινγκ.
Αλλο πράγμα λέω.
Αν εξέλιπαν τα πλοία θα υπήρχε χώρος για περισσότερα φυσιολογικού μεγέθους αμάξια και για να πηγαίνουν και για να παρκάρουν.Πάντως να ξέρετε ότι στην επαρχία οι ντόπιοι ρίχνουν πολύ γέλιο ή και μπινελίκι με εμας του κατοίκους των μεγαλουπόλεων που πάμε με τα θηρία εκεί τιγκα στα πράγματα για λίγες μερες
Και εμάς μας πιάνει τρελή φαγούρα που ρίχνουν γέλιο...
-
dimitriscsd wrote:
Αν μπλοκάρει ή πιάνει 2 θέσεις πάρκινγκ είναι άλλου είδους πρόβλημα. Όχι λόγω του μεγέθους. Αυτός που θα παρκάρει ακατάλληλα θα το κάνει και με smart.
Δεν οδηγούν όλοι και ranger raptor... Ακόμα και ένα q5 ή ένα discovery χωράνε άνετα σε μια θέση πάρκινγκ.
Αλλο πράγμα λέω.
Αν εξέλιπαν τα πλοία θα υπήρχε χώρος για περισσότερα φυσιολογικού μεγέθους αμάξια και για να πηγαίνουν και για να παρκάρουν.Πάντως να ξέρετε ότι στην επαρχία οι ντόπιοι ρίχνουν πολύ γέλιο ή και μπινελίκι με εμας του κατοίκους των μεγαλουπόλεων που πάμε με τα θηρία εκεί τιγκα στα πράγματα για λίγες μερες
Και εμάς μας πιάνει τρελή φαγούρα που ρίχνουν γέλιο...
-
Στον τόπο τους πας, δεν είναι έτσι.
-
Στον τόπο τους πας, δεν είναι έτσι.
Παραπανω φραφεις 'Οι δρόμοι όμως είναι δημόσιοι και κυκλοφορούμε όλοι' και ξαφνικα στον τοπο τους ειναι ιδιωτικοι;
-
Διαβάζουμε τρομερά πράγματα.
-
Στέφανε έχω την εντύπωση οτι ξεχνάς οτι υπάρχει κόσμος που κάνει διαφορετική χρήση των οχημάτων ελευθέρου χρόνου από ότι εσύ. Για αρκετούς ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι μόνο οι 10-15 ημέρες του καλοκαιριού αλλά πολύ περισσότερες μέρες μέσα στο χρόνο. Εξαιρώντας τα νησία στο υπόλοιπο δίκτυο μια χαρά πηγαίνει με τα οχήματα C/D SUV και ωραίο ταξίδι κάνεις και όλο τον εξοπλισμό που θα χρειαστείς (ελεύθερος χρόνος σημαίνει δραστηριότητα ) θα έχεις κοντά και θα φορτώσεις οτι χρειαστείς.
Μέσα στην πόλη να το καταλάβω οτι δεν έχει νόημα και εγώ είτε με smart είτε με το Yaris hybrid κυκλοφορώ γιατί δεν έχει χρηστικότητα το μεγάλο αλλά για επαρχιακό ταξίδι με full οικογένεια και εξοπλισμό χρειάζεσαι χώρους που βρίσκεις σε C/D SUV.
Επίσης ειναι ακριβές πλεον οι ΕΟ αλλά από την άλλη σου δίνουν επιλογές που δεν την είχες. Πηγαίνεις Βασιλίτσα πλεον τετραήμερο για να αποφύγεις τον συνωστισμό στον Παρνασσό . Πηγαίνεις Ηγουμενίτσα ΣΚ χωρίς να γίνεσαι κομμάτια. (Είναι άλλη ιστορία εαν μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό όλη η λειτουργία των ΕΟ να είναι εξάρτηση της ΓΕΚΤΕΡΝΑ εκεί από όσο είδα κατέληξε και η ΕΓΝΑΤΙΑ)
george1977 wrote:
Τα Β-SUV είναι πολύ χρήσιμα ειδικά για όσους οικογενειάρχες δεν θέλουν να έχουν ξεχωριστό αυτοκίνητο πόλης και ξεχωριστό αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου.
Από την άλλη τα C & D SUV έχουν συγκεκριμένο κοινό το όποιο θέλει στον ελευθέρο χρόνο να κάνει δραστηριότητες (ποδηλασία, σκι, κανό κα) και εκδρομές χωρίς να είναι ο αρχηγός της οικογένειας σαν το εισαγγελέα Καλούση με την μεζούρα να τα μετράει όλα. Και δεν είναι τρελή διαφορά το 4,60 με τα 4,20 για κυκλοφορία στα χωριουδάκια. Το μεγάλο πρόβλημα είναι το πλάτος σε μερικά αυτοκίνητα όπως το Land crouiser 100 ή το Hummer H2 αλλά αυτά ειναι η εξαιρέσεις. Ο συνειδητοποιημένος με το X3/x5 , Q5, CRV , μια χαρά θα κυκλοφορήσει ακόμη και στα χωριά αρκεί να μην φοβάται την σκιά του. Εαν φοβαται την σκιά του ας πάρει το B-SUV και την μεζούρα του Καλούση.
Δεν χρειάζεται να φοβάσαι καμία σκιά σου. Αρκεί να φοβάσαι τον απέναντι με το χιλιοχτυπημένο χρεπι ή το αγροτικό.
Και ναι αμάξια σαν τα Χ3 και πάνω είναι οριακά για πόλη για μόστρα στα μπουζούκια και εντελώς ακατάλληλα για τους επαρχιακούς δρόμους.
Μόνο πλεονέκτημα ότι κανεις αρχοντικό ταξίδι στους νεους ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους που σε επίπεδο διοδίων βέβαια μόνο αν έχεις Χ3 και πάνω αντέχεις οικονομικά άλλο αν τα όρια ταχύτητας επιτρέπουν ασφαλές ταξίδι και σε Aygo.
Τέτοια ογκώδη αμάξια είναι καθαρά για μόστρα στη χώρα μας. Ο πολύτεκνος και έχων πραγματικά ανάγκη θα πάρει ένα βανάκι να κάνει δουλειά. -
Στέφανε έχω την εντύπωση οτι ξεχνάς οτι υπάρχει κόσμος που κάνει διαφορετική χρήση των οχημάτων ελευθέρου χρόνου από ότι εσύ. Για αρκετούς ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι μόνο οι 10-15 ημέρες του καλοκαιριού αλλά πολύ περισσότερες μέρες μέσα στο χρόνο. Εξαιρώντας τα νησία στο υπόλοιπο δίκτυο μια χαρά πηγαίνει με τα οχήματα C/D SUV και ωραίο ταξίδι κάνεις και όλο τον εξοπλισμό που θα χρειαστείς (ελεύθερος χρόνος σημαίνει δραστηριότητα ) θα έχεις κοντά και θα φορτώσεις οτι χρειαστείς.
Μέσα στην πόλη να το καταλάβω οτι δεν έχει νόημα και εγώ είτε με smart είτε με το Yaris hybrid κυκλοφορώ γιατί δεν έχει χρηστικότητα το μεγάλο αλλά για επαρχιακό ταξίδι με full οικογένεια και εξοπλισμό χρειάζεσαι χώρους που βρίσκεις σε C/D SUV.
Επίσης ειναι ακριβές πλεον οι ΕΟ αλλά από την άλλη σου δίνουν επιλογές που δεν την είχες. Πηγαίνεις Βασιλίτσα πλεον τετραήμερο για να αποφύγεις τον συνωστισμό στον Παρνασσό . Πηγαίνεις Ηγουμενίτσα ΣΚ χωρίς να γίνεσαι κομμάτια. (Είναι άλλη ιστορία εαν μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό όλη η λειτουργία των ΕΟ να είναι εξάρτηση της ΓΕΚΤΕΡΝΑ εκεί από όσο είδα κατέληξε και η ΕΓΝΑΤΙΑ)
george1977 wrote:
Τα Β-SUV είναι πολύ χρήσιμα ειδικά για όσους οικογενειάρχες δεν θέλουν να έχουν ξεχωριστό αυτοκίνητο πόλης και ξεχωριστό αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου.
Από την άλλη τα C & D SUV έχουν συγκεκριμένο κοινό το όποιο θέλει στον ελευθέρο χρόνο να κάνει δραστηριότητες (ποδηλασία, σκι, κανό κα) και εκδρομές χωρίς να είναι ο αρχηγός της οικογένειας σαν το εισαγγελέα Καλούση με την μεζούρα να τα μετράει όλα. Και δεν είναι τρελή διαφορά το 4,60 με τα 4,20 για κυκλοφορία στα χωριουδάκια. Το μεγάλο πρόβλημα είναι το πλάτος σε μερικά αυτοκίνητα όπως το Land crouiser 100 ή το Hummer H2 αλλά αυτά ειναι η εξαιρέσεις. Ο συνειδητοποιημένος με το X3/x5 , Q5, CRV , μια χαρά θα κυκλοφορήσει ακόμη και στα χωριά αρκεί να μην φοβάται την σκιά του. Εαν φοβαται την σκιά του ας πάρει το B-SUV και την μεζούρα του Καλούση.
Δεν χρειάζεται να φοβάσαι καμία σκιά σου. Αρκεί να φοβάσαι τον απέναντι με το χιλιοχτυπημένο χρεπι ή το αγροτικό.
Και ναι αμάξια σαν τα Χ3 και πάνω είναι οριακά για πόλη για μόστρα στα μπουζούκια και εντελώς ακατάλληλα για τους επαρχιακούς δρόμους.
Μόνο πλεονέκτημα ότι κανεις αρχοντικό ταξίδι στους νεους ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους που σε επίπεδο διοδίων βέβαια μόνο αν έχεις Χ3 και πάνω αντέχεις οικονομικά άλλο αν τα όρια ταχύτητας επιτρέπουν ασφαλές ταξίδι και σε Aygo.
Τέτοια ογκώδη αμάξια είναι καθαρά για μόστρα στη χώρα μας. Ο πολύτεκνος και έχων πραγματικά ανάγκη θα πάρει ένα βανάκι να κάνει δουλειά. -
iceman7 wrote:
Στον τόπο τους πας, δεν είναι έτσι.
Παραπανω φραφεις 'Οι δρόμοι όμως είναι δημόσιοι και κυκλοφορούμε όλοι' και ξαφνικα στον τοπο τους ειναι ιδιωτικοι;
Δημοσιοι οι δρόμοι αλλά την καθημερινότητα των ανθρώπων εκεί επηρεάζουμε αλλά και μεταξύ μας ταλαιπωρούμαστε.
Και όπως ξαναέγραψα το δικαίωμα μας να κυκλοφορούμε όπως και όπου θέλουμε στους δημόσιους δρόμους περιορίζεται και το δικαίωμα του ντόπιου να ζει ανθρώπινα.Γενικα η αντίληψη ότι έχουμε μόνο δικαιώματα και στα δημόσια πράγματα κάνουμε όπως γουστάρουμε είναι λάθος.
Έχουν και οι άλλοι δικαιώματα και έχουμε και εμείς και υποχρεώσεις. -
Iceman το 80 πηγαίναμε διακοπές και είχαμε πράγματα ακόμα και πάνω μας. Σε ατύχημα παίζει να με έβγαζαν με μισή καρέκλα μέσα μου.
-
Iceman το 80 πηγαίναμε διακοπές και είχαμε πράγματα ακόμα και πάνω μας. Σε ατύχημα παίζει να με έβγαζαν με μισή καρέκλα μέσα μου.
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
-
Iceman το 80 πηγαίναμε διακοπές και είχαμε πράγματα ακόμα και πάνω μας. Σε ατύχημα παίζει να με έβγαζαν με μισή καρέκλα μέσα μου.
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
-
Στέφανε έχω την εντύπωση οτι ξεχνάς οτι υπάρχει κόσμος που κάνει διαφορετική χρήση των οχημάτων ελευθέρου χρόνου από ότι εσύ. Για αρκετούς ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι μόνο οι 10-15 ημέρες του καλοκαιριού αλλά πολύ περισσότερες μέρες μέσα στο χρόνο. Εξαιρώντας τα νησία στο υπόλοιπο δίκτυο μια χαρά πηγαίνει με τα οχήματα C/D SUV και ωραίο ταξίδι κάνεις και όλο τον εξοπλισμό που θα χρειαστείς (ελεύθερος χρόνος σημαίνει δραστηριότητα ) θα έχεις κοντά και θα φορτώσεις οτι χρειαστείς.
Μέσα στην πόλη να το καταλάβω οτι δεν έχει νόημα και εγώ είτε με smart είτε με το Yaris hybrid κυκλοφορώ γιατί δεν έχει χρηστικότητα το μεγάλο αλλά για επαρχιακό ταξίδι με full οικογένεια και εξοπλισμό χρειάζεσαι χώρους που βρίσκεις σε C/D SUV.
Επίσης ειναι ακριβές πλεον οι ΕΟ αλλά από την άλλη σου δίνουν επιλογές που δεν την είχες. Πηγαίνεις Βασιλίτσα πλεον τετραήμερο για να αποφύγεις τον συνωστισμό στον Παρνασσό . Πηγαίνεις Ηγουμενίτσα ΣΚ χωρίς να γίνεσαι κομμάτια. (Είναι άλλη ιστορία εαν μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό όλη η λειτουργία των ΕΟ να είναι εξάρτηση της ΓΕΚΤΕΡΝΑ εκεί από όσο είδα κατέληξε και η ΕΓΝΑΤΙΑ)
Λίγοι είναι αυτοί που έχουν τετοιες δυνατότητες.
15 μερες το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστούγεννα και κανα τριήμερο φεύγουν όλοι και γίνεται παντού χαμόςΣαν τα πρόβατα όλοι και φυσικά το αμάξι πάντα έξω από το καφέ, ταβέρνα... μην περπατήσουμε λίγο
Αυτοί που έχουν την πολυτέλεια να πάνε μακριά και άσχετα ΣΚ είναι ελάχιστοι και έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ότι αμάξι θέλουν, κεφάρουν ή θεωρούν κατάλληλο για την κάθε χρήση
Ωστοσο εδώ μέσα που ανήκουμε κυριως στην πρώτη περίπτωση κυνηγάμε τόσο τα μεγαλα πορτ μπαγκαζ και τους άπλετους χώρους
Δεν έχω δει κανα πλούσιο να αγχώνεται για τους χώρους αποσκευών και τα mega boxes
Σκεφθείτε μόνο σε τι μεγέθους οχήματος μεγαλώσαμε τις δεκαετίες του 70 - 80.
Τελωσπαντων γεμίστε τη χώρα με c και d οχήματαΟδηγειτε τα καθημερινά γιατί θα το χρειαστείτε για τη μεταφορά της προίκας τα τριήμερα και το καλοκαίρι
Αν και στο φιναλε κακώς κάθομαι και κατακρίνω τα μεγάλα μεγεθη των οχημάτων και όχι τους ίδιους του οδηγούς.
Μεγάλο ποσοστό που με βάση ότι βλέπω καθημερινά διογκώνεται είναι άσχετοι, αδιάφοροι και επικίνδυνοι είτε για τη ζωή είτε για την περιουσία σου.
Δωσε σε τετοιους και μεγάλο όχημα και ολοκληρώσεις το κακό.
Παρκάρισμα όπως και όπου ναναι. Κλεισίματα δρόμων, στροφών κλπ. Οδήγηση ότι να ναι. Συμπεριφορες επιθετικές και αντικοινωνικές.
Το επίπεδο των οδηγών είναι εντελώς χαμηλό. -
Στέφανε έχω την εντύπωση οτι ξεχνάς οτι υπάρχει κόσμος που κάνει διαφορετική χρήση των οχημάτων ελευθέρου χρόνου από ότι εσύ. Για αρκετούς ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι μόνο οι 10-15 ημέρες του καλοκαιριού αλλά πολύ περισσότερες μέρες μέσα στο χρόνο. Εξαιρώντας τα νησία στο υπόλοιπο δίκτυο μια χαρά πηγαίνει με τα οχήματα C/D SUV και ωραίο ταξίδι κάνεις και όλο τον εξοπλισμό που θα χρειαστείς (ελεύθερος χρόνος σημαίνει δραστηριότητα ) θα έχεις κοντά και θα φορτώσεις οτι χρειαστείς.
Μέσα στην πόλη να το καταλάβω οτι δεν έχει νόημα και εγώ είτε με smart είτε με το Yaris hybrid κυκλοφορώ γιατί δεν έχει χρηστικότητα το μεγάλο αλλά για επαρχιακό ταξίδι με full οικογένεια και εξοπλισμό χρειάζεσαι χώρους που βρίσκεις σε C/D SUV.
Επίσης ειναι ακριβές πλεον οι ΕΟ αλλά από την άλλη σου δίνουν επιλογές που δεν την είχες. Πηγαίνεις Βασιλίτσα πλεον τετραήμερο για να αποφύγεις τον συνωστισμό στον Παρνασσό . Πηγαίνεις Ηγουμενίτσα ΣΚ χωρίς να γίνεσαι κομμάτια. (Είναι άλλη ιστορία εαν μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό όλη η λειτουργία των ΕΟ να είναι εξάρτηση της ΓΕΚΤΕΡΝΑ εκεί από όσο είδα κατέληξε και η ΕΓΝΑΤΙΑ)
Λίγοι είναι αυτοί που έχουν τετοιες δυνατότητες.
15 μερες το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστούγεννα και κανα τριήμερο φεύγουν όλοι και γίνεται παντού χαμόςΣαν τα πρόβατα όλοι και φυσικά το αμάξι πάντα έξω από το καφέ, ταβέρνα... μην περπατήσουμε λίγο
Αυτοί που έχουν την πολυτέλεια να πάνε μακριά και άσχετα ΣΚ είναι ελάχιστοι και έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ότι αμάξι θέλουν, κεφάρουν ή θεωρούν κατάλληλο για την κάθε χρήση
Ωστοσο εδώ μέσα που ανήκουμε κυριως στην πρώτη περίπτωση κυνηγάμε τόσο τα μεγαλα πορτ μπαγκαζ και τους άπλετους χώρους
Δεν έχω δει κανα πλούσιο να αγχώνεται για τους χώρους αποσκευών και τα mega boxes
Σκεφθείτε μόνο σε τι μεγέθους οχήματος μεγαλώσαμε τις δεκαετίες του 70 - 80.
Τελωσπαντων γεμίστε τη χώρα με c και d οχήματαΟδηγειτε τα καθημερινά γιατί θα το χρειαστείτε για τη μεταφορά της προίκας τα τριήμερα και το καλοκαίρι
Αν και στο φιναλε κακώς κάθομαι και κατακρίνω τα μεγάλα μεγεθη των οχημάτων και όχι τους ίδιους του οδηγούς.
Μεγάλο ποσοστό που με βάση ότι βλέπω καθημερινά διογκώνεται είναι άσχετοι, αδιάφοροι και επικίνδυνοι είτε για τη ζωή είτε για την περιουσία σου.
Δωσε σε τετοιους και μεγάλο όχημα και ολοκληρώσεις το κακό.
Παρκάρισμα όπως και όπου ναναι. Κλεισίματα δρόμων, στροφών κλπ. Οδήγηση ότι να ναι. Συμπεριφορες επιθετικές και αντικοινωνικές.
Το επίπεδο των οδηγών είναι εντελώς χαμηλό. -
Δε νομίζω, τότενες κάθε σκ ή 3μερο είχαμε 15 με 20 νεκρούς.
Τώρα δεν ακούμε τέτοια νούμερα. Οι αυτοκινητοδρομοι είναι πλέον πολύ ασφαλεις.
-
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
Αριθμητικά ίσως, ποσοστιαία όχι όμως, σαφώς και έχουν μειωθεί κατά πολύ οι θάνατοι από τροχαία, δεν υπάρχει σύγκριση.
-
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
Αριθμητικά ίσως, ποσοστιαία όχι όμως, σαφώς και έχουν μειωθεί κατά πολύ οι θάνατοι από τροχαία, δεν υπάρχει σύγκριση.
-
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
Αριθμητικά ίσως, ποσοστιαία όχι όμως, σαφώς και έχουν μειωθεί κατά πολύ οι θάνατοι από τροχαία, δεν υπάρχει σύγκριση.
-
Ο iceman7 μπορεί να είναι υπερβολικός με τους χαρακτηρισμους, αλλά έχουν βάση όσα γράφει. Τα b-suv είναι τα πιο αποδοτικά στην αναλογία εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων και περισσότερο στο χώρο αποσκευών. Το μέσο b-suv καθίζει άνετα 4 ενήλικες και έχει 400+ λίτρα αποσκευών τετραγωνισμένα. Το μέσο c-suv κοστίζει 5-10 χιλιάδες ευρώ παραπάνω και 20-30εκ μήκους για να φτάσει τα 430 λίτρα, ενώ υπάρχουν κοντύτερα χατσμπακ με ακόμη περισσότερους χώρους. Κι όταν πάνε στα ακόμη μεγαλύτερα SUV με τα 500λτ αποσκευών, ενώ ένα βάγκον σε παρόμοιες διαστάσεις έχει 600λτ και κοστίζει πολύ λιγότερο... υπάρχουν μετά και τα λεγόμενα 'τζιποτράκτερα' που σατίριζαν οι ΑΜΑΝ, για τις επιδρομές των Αθηναίων και Σαλονικιών εκδρομέων σε παραδοσιακους θυλακες φύσης, τα γουικέντζ.
Αν κάποιος μετακινείται από το πάρκινγκ του σπιτιού ή της εταιρείας του, στο πάρκινγκ του ριζόρτ, δεν τίθεται θέμα. Αλλά αν πάει να ζήσει έναν τόπο και πρέπει να περάσει από γκαλντερίμια, πλατείες που ο αντιδήμαρχος του χωριού έχει αφήσει το Ναβάρα πάνω στη στροφή για να πιει τσίπρο, ή θέλει μετά την Άφησο να πάει και μια βόλτα στο Λεφόκαστρο, ότι μοιάζει με τζιποτράκτερο είναι λίγο εκτός τόπου και χρόνου και δυσκολεύει τα πράγματα...
-
iceman7 wrote:
Περισσότεροι σκοτώνονται τώρα όμως παρα τότε.
Αριθμητικά ίσως, ποσοστιαία όχι όμως, σαφώς και έχουν μειωθεί κατά πολύ οι θάνατοι από τροχαία, δεν υπάρχει σύγκριση.
τωρα έχεις και αυτοκινητοδρόμους βέβαια. Τότε προσπέραση του θανάτου.
Τώρα όμως πάνε όλοι με περισσότερα γιατί έχουν ψευδαίσθηση ασφαλείας στα πλαστικά και αλουμινένια κουτιά τους με τα τόσα συστηματα ασφαλείας ενώ τότε αναγκαστικά δεν σε έπαιρνε για πολλά.
τελωσπαντων δεν έχει νόημα η σύγκριση.
Πάντως το να μπει και ένα backpack στα πόδια των παιδιών ή ανάμεσα τους δεν είναι θέμα. Άλλωστε τα περισσότερα πια με τα πόδια πάνω στο κάθισμα κάθονται όπως και οι συνοδηγοι (ενίοτε αυτές και με τα πόδια πάνω στο ταμπλω) Ίσως γι αυτό να θέλουμε μεγάλους χώρους. Κάπου πρέπει να ξαπλώνουν και οι επιβατες ...Ή και θέμα εικόνας. Πως θα πας στο resort σε ταπεινό Yaris ; Τι είσαι καμία φτωχαλα; Και πως θα κουβαλήσεις στο λόμπυ τα σακ βουαγιάζ που χωράνε ιδανικά στα πορτ μπαγκαζ καλύπτοντας ως εύκαμπτα κάθε κενο. Δεν θα πάρεις τις βαλίτσες με τα ροδάκια και τα μακριά χερούλια. Τι είσαι ; Καμία μπαναλαρια να κουβαλάς στον ώμο ;
Το αμάξι είναι και εικόνα οποτε the bigger the better !
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!