-
harisma23 wrote:
Ξεκινάω διευκρινίζοντας ότι δεν έχω οδηγήσει το Mazda 3. Το έχετε οδηγήσει όλοι εσείς που θεωρείτε ότι είναι στην κορυφή της κατηγορίας του όσον αφορά την οδική συμπεριφορά; Γιατί κάτι Γάλλοι δημοσιογράφοι που εμπιστεύομαι, μιλούσαν για απλώς καλή οδική συμπεριφορά, όχι όσο σπορτίφ ανέμεναν αλλά με ανάρτηση περισσότερο ρυθμισμένη προς την άνεση.
Όσον αφορά δε τους κινητήρες, σαφώς πιο αδύναμοι συνολικά από αντίστοιχης ιπποδύναμης υπερτροφοδοτούμενους και χωρίς την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση που υπόσχονται.
Επίσης μικροί χώροι για το μέγεθος του 3.
Στα θετικά ποιότητα κατασκευής, design και (υποθέτω) παραδοσιακά η αξιοπιστία.
έχει όντως μικρούς χώρους πίσω αλλά μια και δεν έχω οικογένειες κλπ. δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Η κατανάλωση σίγουρα δεν είναι όσο λένε αλλά με το grand vitara του 99 που έχω είμαι συνηθισμένος σε υψηλά νούμερα χαχαχα.
δεν εχει ψηλη καταναλωση παντως, μια χαρα εχει. και γαλλοι και δημοσιογραφοι ειναι γτπ. για το δικο μου γραφουν διθυραμβους. γαλλικο αφου. αμ δεν ειναι ετσι....
-
sot82 wrote:
gatoz wrote:
dimitriscsd wrote:
Γάτε έχεις οδηγήσει Focus mk4; Από που προκύπτει ότι δεν αξίζει την τιμή αυτή; Από το σαλόνι του Mazda;
Το καθένα έχει τα χαρακτηριστικά του θετικά και αρνητικά... Πολύ καλά και τα 2.
χαχαχ...εχω ενα. απο κατω. κανενα 6μηνο. παιρνω οτι θεωρω ενδιαφερον και με καλη ληζ τιμη. σε 4 ας πουμε περιμενω. ναι παταει καλατο φοκους. αλλα δειχνει μια προχειροτητα στη κατασκευη. απο οτι ειδα μεχρι 55+ χιλιαρικα αυτο που χαιρεσαι, που γουσταρεις τη δουλεια που εχει πανω του ρε παιδι μου, ειναι μονο τα ματσουντα. αν ειχαν και ετοιμοπαραδοτο θα εχωνα τα 5+ χιλιαρικα το χρονο που θα μου κοστιζε παραπανω απο το γκέικο....
τη guilia ας πούμε θα την απέρριπτες?
οχι, ερωτας ειναι. αλλα σε σωστη διαμορφωση και οχι κακομοιρες επιλογες για τετοια κουκλαρα, δεν θα εβγαζες τη βεργκαρα για πατσα στο μακη. δεν εχει τοσα γιουρα ο γατος... στα προσεχως για το τζοκερ.
έτσι ακριβώς..με σωστή διαμόρφωση ξεφύγει στην τιμή. Μου κάνει εντύπωση που κανένας δεν πρότεινε mercedes πάντως
-
Γατε βλέπω έχεις μετανιώσει για το 3008, καλύτερα δώστο πίσω να γλυτώσεις!
-
Γατε βλέπω έχεις μετανιώσει για το 3008, καλύτερα δώστο πίσω να γλυτώσεις!
καθολου.. μια χαρα ειναι. αλλα με τζουλια ειναι ιεροσυλια να συγκριθει...
-
Dublin wrote:
Γατε βλέπω έχεις μετανιώσει για το 3008, καλύτερα δώστο πίσω να γλυτώσεις!
καθολου.. μια χαρα ειναι. αλλα με τζουλια ειναι ιεροσυλια να συγκριθει...
Ιεροσυλία για την Τζούλια ή το 3008!?!?

Ίδιος όμιλος αφού....ίδιο αμάξι...


-
Η Giulia δημιουργήθηκε πριν την ένωση με τα γαλλάκια..
-
Η Giulia δημιουργήθηκε πριν την ένωση με τα γαλλάκια..
Ι know sir...αλλά πως θα πειράξω τον γάτο!?!?
Η τελευταία Αλφα Ρομέο...πάει και αυτή!
-
Αμάξι που θα το εξαγοράσεις μετά, να το χεις χρόνια ή θα είναι γιαπωνέζικο made in Japan, ή θα πάρεις το Φορντ με την επέκταση εγγύησης στα 8 χρόνια. Έζησα απ το 2015 ως το 2021 με Mazda 6 ActiveX... σαν αγορά να γουστάρεις, πρώτα κοιτάς το Mazda.
Αλλά παρά την αυθεντική γιαπωνεζίλα του στη καλύτερη μέχρι τώρα μορφή της, νομίζω είναι πιο λογική αγορά το επίσης εξαιρετικό Focus. Θα χει λίγο καλύτερες επιδόσεις και μάλλον θα στρίβει λίγο καλύτερα, είναι λίγο φθηνότερο, δεν είναι αμάξι του συρμού κι ας μην είναι τόσο εξεζητημένο και σπάνιο όσο το Mazda, δεν θα χεις φορολογικό βραχνά όταν το εξαγοράσεις, μπορεί να φτάσει τα 8 χρόνια η επίσημη εγγύηση του (να το βάλεις ως όρο) και θα βρεις παντού υποστήριξη κι ανταλλακτικά στο μέλλον, δεν νομίζω πως ισχύει το ίδιο για τη Mazda στην Ελλάδα πλέον. Επίσης, και τα δύο έχουν καλό κι αξιόπιστο αυτόματο κιβώτιο, στο Φορντ είναι κι εντός του προϋπολογισμού σου, να πάρεις με τα αυτάκια στο τιμόνι θα ναι άλλη εμπειρία σπορ οδήγησης, δεν είναι μόνο στη πόλη χρήσιμο.
Βάζοντας το χρώμα desert island blue στο focus + κανα πακέτο parking κλπ που έχει βγαίνει σχεδόν στην ίδια τιμή μη σου πω πάει και παραπάνω..Επιδόσεις έχουν παρόμοιες. Λογικά θα στροφάρει περισσότερο στα χαμηλά το focus λογω turbo αλλά μικρές οι διαφορές. Για την υποστήριξη έχεις δίκιο, σίγουρα η ford είναι εύκολη. Mazda θα με καλύπτει φαντάζομαι το leasing τα 4 χρόνια, μετά μπορεί να φάω κανά πακέτο. Σε 5 χρόνια δεν μπορώ να ξέρω πως θα είναι πράγματα αυτό είναι ένα ρίσκο. Όπως και φορολογικά και μεταπωλητική αξία αν θέλω να το πουλήσω. Αν καταργηθούν τεκμήρια, φόροι πολυτελείας κλπ. μάλλον θα βγω κερδισμένος. Έχω στείλει πάντως και για το focus προσφορά και περιμένω για να συγκρίνω.
-
Dublin wrote:
Γατε βλέπω έχεις μετανιώσει για το 3008, καλύτερα δώστο πίσω να γλυτώσεις!
καθολου.. μια χαρα ειναι. αλλα με τζουλια ειναι ιεροσυλια να συγκριθει...
Καμία σχέση, αλλά φρούτα!
Σωστός, νόμιζα από τα τελευταία σχόλια (ειλικρινά) ότι σε ζοριζει το PHEV. Βαρύ σκάφος, φαντάζομαι θέλει ειδική διαχείριση.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Τελικά θα μείνω στην πρώτη μου επιλογή και θα πάω για το Mazda 3.
καλή συνέχεια!
Αγορά καινούριου hatchback ως 30000 €


